Hop til indhold
Guest FræktParAalborg

Emani1719 - Aalborg - God sutter, stram f****

Recommended Posts

Guest 8270
Liverpool skrev, for 13 timer siden:

Hvis pigen læser dette, så vil jeg blive glad for en mail herinde, så vi kan lave en fast aftale :)

Hun er på sugardaters, kontakt hende der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Sødmand skrev, for 4 timer siden:

Ja tak hun må også gerne sende en pm til mig:0)

Hun er på sugardaters, kontakt hende der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Liverpool skrev, for 17 minutter siden:

@8270

 

Bland dig uden om. Det rager ikke dig!

Av, den besked gjorde mig ked af det :-) - du er åbnebart for nærig til at være på sugardaters..og tror seriøst at andre brugere vil videregive hendes kontakt info til dig..fjols..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 13 timer siden:

Av, den besked gjorde mig ked af det :-) - du er åbnebart for nærig til at være på sugardaters..og tror seriøst at andre brugere vil videregive hendes kontakt info til dig..fjols..

Luk nu arret med dine dumme kommentar og skæls ord! 

Jeg henvendte mig til pigen - ikke dig. Det drejer sig om 1 sætning i denne tråd, og så kaster du dig straks over 2 på forummet. Lad dog pigen selv vælge, om hun vil udvide kundekredsen til folk herinde! Hvad rager det dig?  Hvorfor blande du dig i noget, som ikke vedkommer dig?

 

Formålet med dette forum er at formidle gode oplevelser. Du er typen, som ikke videregiver gode oplevelser, med mindre der er noget i det for dig. Ikke nok med det, så tillader vil du bestemme om pigen må kontakte os herinde.

 

Start sin egen forening, så kan du selv skrive reglerne og give den som selvbestaltet dommer.

 

Jeg lukke den ned hermed!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Liverpool skrev, for 4 timer siden:

Luk nu arret med dine dumme kommentar og skæls ord! 

Jeg henvendte mig til pigen - ikke dig. Det drejer sig om 1 sætning i denne tråd, og så kaster du dig straks over 2 på forummet. Lad dog pigen selv vælge, om hun vil udvide kundekredsen til folk herinde! Hvad rager det dig?  Hvorfor blande du dig i noget, som ikke vedkommer dig?

 

Formålet med dette forum er at formidle gode oplevelser. Du er typen, som ikke videregiver gode oplevelser, med mindre der er noget i det for dig. Ikke nok med det, så tillader vil du bestemme om pigen må kontakte os herinde.

 

Start sin egen forening, så kan du selv skrive reglerne og give den som selvbestaltet dommer.

 

Jeg lukke den ned hermed!

 

Mht regler, så mener jeg at eroguide har regler mod at nævne navne og andre personlige oplysninger, som du og flere i denne tråd efter spørger, så måske der skulle en moderator på banen, og lukke tråden og evt gen opfriske reglerne :-)

jeg tror ikke der er en eneste sugarbabe på denne site, de eneste er en lille flok gb som finder deres kunder herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 2 timer siden:

Mht regler, så mener jeg at eroguide har regler mod at nævne navne og andre personlige oplysninger, som du og flere i denne tråd efter spørger, så måske der skulle en moderator på banen, og lukke tråden og evt gen opfriske reglerne :-)

jeg tror ikke der er en eneste sugarbabe på denne site, de eneste er en lille flok gb som finder deres kunder herinde..

Bemærk venligst, at jeg lod det være op til pigen, at kontakte mig (modsat dit spin om at nævne navn og personlige oplysninger). Jeg bad ikke andre brugere, om pigens kontaktoplysninger. Jvf. dit ræsonnement skulle det således være ulovligt for 2 bruger, at udveksle f.eks. et telefonnummer eller en mail. Flere brugere herinde har f.eks. udvekslet deres kontaktdato, nå de f.eks. har aftalt at mødes udlandet. Hvis pigen er medlem og ønsker at oplyse mig hendes mail, så kan jeg ikke se nogen forskel heri. 

Med hensyn til din tro, så hører den til i kirken. 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
FræktParAalborg skrev, den 20/11/2017 at 13:52:

Hun er en ung "dulle" type. Hun virker noget ustabil på hukommelsen, men virker ikke som sådan til at være påvirket når man mødes....

 

Hun sutter med liderlige stønnelyde og en har en lækker krop. Fik lov at blive suttet og tage hende bagfra i bil for 1000kr... Not bad boys ;)

 

Ved tidligere møde gav jeg 700 for et liderligt blow i bil i naturen...

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Emani1719

Hvordan ser man ud, når man er en "dulle" type? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Retfærdighed skrev, for 19 timer siden:

Hvordan ser man ud, når man er en "dulle" type? 

Hun er en lille petit sag, dog med en del krigsmaling og puf i håret ;)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 2 timer siden:

nogen der har været på hende på fornyligt? og kan berette om det er godt eller skidt? :)

Det er stadig godt ;)!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lille krop a-skål bryster, meget sød at snakke med, hvis man kan li en stønner så er hun perfekt, pris 1000 for et møde, det er sku okay har fået det billigere og dyrere, ingen anal ingen slug...fair nok

ca 164cm og 45-47kg. Flot pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 2 timer siden:

Lille krop a-skål bryster, meget sød at snakke med, hvis man kan li en stønner så er hun perfekt, pris 1000 for et møde, det er sku okay har fået det billigere og dyrere, ingen anal ingen slug...fair nok

ca 164cm og 45-47kg. Flot pige

hun lyder til og være fræk :) er hun meget stram ? og er det gfe ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 3 minutter siden:

hun lyder til og være fræk :) er hun meget stram ? og er det gfe ? 

Jeg synes hun var stram,dog var det ikke gfe hos mig, søgte lidt mere lige på og hård sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SugarMan skrev, Lige nu:

Jeg synes hun var stram,dog var det ikke gfe hos mig, søgte lidt mere lige på og hård sex 

okay :) kan hun godt holde til at man tager hende rigtig hårdt? kan jo forstå hun er temmelig petie

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 1 minut siden:

okay :) kan hun godt holde til at man tager hende rigtig hårdt? kan jo forstå hun er temmelig petie

Kommer vel an på din størrelse,men hun kunne rumme jeg tog hende pænt hårdt, og fik da af vide jeg ikke var den mindste hun havde prøvet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, for 2 timer siden:

okay :) kan hun godt holde til at man tager hende rigtig hårdt? kan jo forstå hun er temmelig petie

Ja gør du bare dit brugernavn til skamme og gi den gas :)

hun skal nok selv sige fra, hun er ik nybegynder....

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 13/2/2018 at 12:56:

Ja gør du bare dit brugernavn til skamme og gi den gas :)

hun skal nok selv sige fra, hun er ik nybegynder....

Det ville være synd at sige, synes der er evner i din pige ;)!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
SugarMan skrev, for 15 minutter siden:

Det ville være synd at sige, synes der er evner i din pige ;)!

Evner? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...