Hop til indhold
Guest FræktParAalborg

Emani1719 - Aalborg - God sutter, stram f****

Recommended Posts

Guest FræktParAalborg

Hun er en ung "dulle" type. Hun virker noget ustabil på hukommelsen, men virker ikke som sådan til at være påvirket når man mødes....

 

Hun sutter med liderlige stønnelyde og en har en lækker krop. Fik lov at blive suttet og tage hende bagfra i bil for 1000kr... Not bad boys ;)

 

Ved tidligere møde gav jeg 700 for et liderligt blow i bil i naturen...

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Emani1719

Redigeret af FræktParAalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
FræktParAalborg skrev, for 1 time siden:

Hun er en ung "dulle" type. Hun virker noget ustabil på hukommelsen, men virker ikke som sådan til at være påvirket når man mødes....

 

Hun sutter med liderlige stønnelyde og en har en lækker krop. Fik lov at blive suttet og tage hende bagfra i bil for 1000kr... Not bad boys ;)

 

Ved tidligere møde gav jeg 700 for et liderligt blow i bil i naturen...

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Emani1719

Lyder som en kold fornøjelse ! I en bil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Hendes bryster kom ikke frem, men det i hendes BH så de faktisk rimeligt store ud. Vil gætte på en C/D skål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FræktParAalborg skrev, den 21/11/2017 at 08:36:

Hendes bryster kom ikke frem, men det i hendes BH så de faktisk rimeligt store ud. Vil gætte på en C/D skål.

Kan kun tilslutte mig din anmeldelse.. det lyder meget genkendeligt ;)

men hendes bryster er vist kun en B-skål.. hun er meeeeget slank. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Jeg kan også tilslutte mig, hun bør dog udvide med en piercing mere, blot for symmetriens skyld he he

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om hun har travlt. ;) Har I andre set hende for nylig? Har selv haft fornøjelsen af et blowjob, og jeg er enig, det gør hun ganske udmærket. Dejlige støn hun kommer med.

Kunne godt tænke mig at give hende en ordentlig tur i en seng på et tidspunkt, har på fornemmelsen hun er ret fræk. Nogen der kan berette om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig. Hun  er mega fræk og sutter en monster god pik. samtidig er hun godt stram og hun hyler når hun bliver kneppet :) har haft fornøjelsen bag i min transporter :) - glæder mig til næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Ikke umiddelbart... Hun går ret meget op i at være diskret og ikke blive genkendt rundt omkring. Hun åbner kun kortvarigt for billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg
neutral skrev, for 12 timer siden:

Har du kontakt info på hende som du vil give videre? 

Jeg har heller ikke længere premium, men kunne godt tænke mig at kunne kommer i kontakt med hende igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Da ikke af mig, men af hende.

 

Lav et par aftaler med hende og når hun kender jeg giver hun gerne nr. ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Hvis hun nu læser med her må hun gerne tilføje mig på snap sdjoe1986

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der kan beskrive hvor aktiv hun er under sex? Lader hun sig bare blive taget eller er hun aktiv? 

Gider ikke en pæn pige der bare ligger og stønner uden at være tilstede og aktiv i agten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...