Guest Pophair Skrevet 19. November, 2017 happycamper skrev, 1 time siden: måske skal du ikke arbejde hjemmefra og tiltrække trafik op og ned ad trappen på underlige tidspunkter... jeg ville heller ikke synes det er fedt hvis en GP arbejde i min opgang. Hun har jo skrevet hun ikke arbejder hjemmefra, så hvordan får du det sat sammen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Optimisten skrev, Lige nu: Det ved jeg ikke om du er , det vil jeg lade andre afgøre, min mening holder jeg for mig selv. Men har en teori om hvem du er , og er du den jeg tror overrasker din dårlige opførsel mig ikke spor. Nu skal du ikke blive grov vel og plante tvivl i andres hoveder om hvem jeg er med dårlig opførsel. I det 1/2 år jeg har været glædespige, har jeg til dags dato ALDRIG haft nogen som helst konflikter med mine gæster, så hvis du har et problem med mig, som du MÅSKE tror, så kunne du tage den med mig privat ik. Men din opførsel siger mere end ord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Optimisten 12 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, for 1 minut siden: Nu skal du ikke blive grov vel og plante tvivl i andres hoveder om hvem jeg er med dårlig opførsel. I det 1/2 år jeg har været glædespige, har jeg til dags dato ALDRIG haft nogen som helst konflikter med mine gæster, så hvis du har et problem med mig, som du MÅSKE tror, så kunne du tage den med mig privat ik. Men din opførsel siger mere end ord. Ved ikke lige hvad du snakker om? Det var din opførsel i denne tråd , føler du bliver ophidset og vred hvis folk siger dig imod, min opførsel fejler ikke noget. Og nej jeg skal ikke have nogen samtale med dig og jeg skal heller ikke besøge dig nogensinde. Jeg spurgte om noget og du har svaret, ikke pænt men svarer og så er den ikke længere, held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Optimisten 12 Skrevet 19. November, 2017 Optimisten skrev, for 1 minut siden: Ved ikke lige hvad du snakker om? Det var din opførsel i denne tråd , føler du bliver ophidset og vred hvis folk siger dig imod, min opførsel fejler ikke noget. Og nej jeg skal ikke have nogen samtale med dig og jeg skal heller ikke besøge dig nogensinde. Jeg spurgte om noget og du har svaret, ikke pænt men svarer og så er den ikke længere, held og lykke Øh hvad? Ved ikke hvem du taler om og bryder mig ikke om at du sammenligner min person med andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 19. November, 2017 Til MigogMia Du bor i din lejlighed i en boligforening. Nedenunder bor en ny nabo, som har en veninde. Denne veninde har set dig på dit sted du havde lejet til at modtage kunder. Det er træls at det skulle ske og forstår godt du er bekymret. Din underbo har det overordnede ansvar for sine gæster, hvilket også vil fremgå af jeres ordenreglement og vedtægter Hvis du føler dig generet at din underbos gæster, skal du klage til boligforeningen. At gæsten hos naboer kun har lavet ansigter, kan de ikke rigtigt bruge til noget. Alt skal jo bevises. Et godt råd til dig, at du under ingen omstændigheder må slå gæsten hos din underbo, da det giver dig en opsigelse på stedet, hvis hun anmelder det. Hun må selvfølgelig heller ikke slå dig, da det giver den beboer hun besøger, en opsigelse. Ignorer hende og observer hvad hun gør, selv det at lave ansigter af dig. Skriv tidspunkter ned, hvornår osv. Det ER selvfølgelig altid en fordel at have andre beboere med i en evt. klage. Hvordan har du det med de andre beboere i opgangen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Optimisten skrev, for 1 minut siden: Ved ikke lige hvad du snakker om? Det var din opførsel i denne tråd , føler du bliver ophidset og vred hvis folk siger dig imod, min opførsel fejler ikke noget. Og nej jeg skal ikke have nogen samtale med dig og jeg skal heller ikke besøge dig nogensinde. Jeg spurgte om noget og du har svaret, ikke pænt men svarer og så er den ikke længere, held og lykke Ved du ikke hvad jeg snakker om !!!! hvordan kan du så komme med påstande om, at du måske tror jeg er den som du ved og det ikke er noget godt. Kan du så ikke fatte, at andre tænker, nå har hun ik opført sig ordentlig overfor en gæst, jamen så må det da være hendes engen skyld, at hende den muslimske pige er efter hende...nej nu stop, det var ikke kun min opførsel i denne her tråd, du gav selv udtryk for, at du måske kendte mig ik, så lad nu være at benægte, for det står sort på hvidt herinde... og hvor ser du lige henne at jeg bliver vred, hvis folk siger mig imod? jeg har sort på hvidt ikke angrebet nogen andre herinde end dig og det kan du ikke tåle. Jeg vil bare ikke finde mig i, at du skal omtale mig med at du måske kender mig og ikke for noget godt, når du ikke er sikker, såtænkt dig om før du skriver noget. Ja jeg bliver vred, når du kommer med usande påstande. hvis du nu havde ret og du virkelig kendte mig, så er det dig, der er den feje og ikke tør at konfrontere mig. Men det er også meget nemmere at gemme sig bag tasteturet og give folke n sviner, som de måske kender. Nej jeg kan da ikke svare pænt, når du vil have at jeg skal offentlige gøre min annonce herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Optimisten skrev, for 7 minutter siden: Øh hvad? Ved ikke hvem du taler om og bryder mig ikke om at du sammenligner min person med andre. Det samme her. Jeg bryder mig skam heller ikke om, at du sammenligner min person med en du måske kender! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Pophair skrev, for 20 minutter siden: Hun har jo skrevet hun ikke arbejder hjemmefra, så hvordan får du det sat sammen? Fordi nogle ikke kan finde ud af, at læse ordentlig efter. Derfor, desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Optimisten 12 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, for 2 minutter siden: Ved du ikke hvad jeg snakker om !!!! hvordan kan du så komme med påstande om, at du måske tror jeg er den som du ved og det ikke er noget godt. Kan du så ikke fatte, at andre tænker, nå har hun ik opført sig ordentlig overfor en gæst, jamen så må det da være hendes engen skyld, at hende den muslimske pige er efter hende...nej nu stop, det var ikke kun min opførsel i denne her tråd, du gav selv udtryk for, at du måske kendte mig ik, så lad nu være at benægte, for det står sort på hvidt herinde... og hvor ser du lige henne at jeg bliver vred, hvis folk siger mig imod? jeg har sort på hvidt ikke angrebet nogen andre herinde end dig og det kan du ikke tåle. Jeg vil bare ikke finde mig i, at du skal omtale mig med at du måske kender mig og ikke for noget godt, når du ikke er sikker, såtænkt dig om før du skriver noget. Ja jeg bliver vred, når du kommer med usande påstande. hvis du nu havde ret og du virkelig kendte mig, så er det dig, der er den feje og ikke tør at konfrontere mig. Men det er også meget nemmere at gemme sig bag tasteturet og give folke n sviner, som de måske kender. Nej jeg kan da ikke svare pænt, når du vil have at jeg skal offentlige gøre min annonce herinde. Jeg spurgte dig om noget og sagde dit svar var ok , men at du ikke svarer særligt pænt, jeg sagde jeg havde en teori om hvem du var, men ikke nævnt noget om hvem du er. Jeg taler pænt til folk herinde og forventer det samme af andre, men jeg finder mig ikke i at blive sammenlignet med andre og slet ikke folk jeg ikke kender . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Pophair skrev, for 9 minutter siden: Til MigogMia Du bor i din lejlighed i en boligforening. Nedenunder bor en ny nabo, som har en veninde. Denne veninde har set dig på dit sted du havde lejet til at modtage kunder. Det er træls at det skulle ske og forstår godt du er bekymret. Din underbo har det overordnede ansvar for sine gæster, hvilket også vil fremgå af jeres ordenreglement og vedtægter Hvis du føler dig generet at din underbos gæster, skal du klage til boligforeningen. At gæsten hos naboer kun har lavet ansigter, kan de ikke rigtigt bruge til noget. Alt skal jo bevises. Et godt råd til dig, at du under ingen omstændigheder må slå gæsten hos din underbo, da det giver dig en opsigelse på stedet, hvis hun anmelder det. Hun må selvfølgelig heller ikke slå dig, da det giver den beboer hun besøger, en opsigelse. Ignorer hende og observer hvad hun gør, selv det at lave ansigter af dig. Skriv tidspunkter ned, hvornår osv. Det ER selvfølgelig altid en fordel at have andre beboere med i en evt. klage. Hvordan har du det med de andre beboere i opgangen? Du har læst det korrekt. Ja alt skal bevises, for ellers kan bologselskabet ikke rigtig stille noget op. De fleste beborere passer sig selv og man hilser kun pænt på dem i farten. Så jeg kender ikke rigtig de andre, vi har aldrig drukket kaffe sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Optimisten skrev, for 2 minutter siden: Gider ikke bruge mere tid på dig. Snakker med moderator om det i stedet for. Held og lykke Det ved jeg ikke om du er , det vil jeg lade andre afgøre, min mening holder jeg for mig selv. Men har en teori om hvem du er , og er du den jeg tror overrasker din dårlige opførsel mig ikke spor. Jeg har lige kopieret det der står heroppe, som du har skrevet. Er det pænt skrevet, nej vel, men det kan du ikke selv se. Og samme tanke har jeg som dig, at jeg ikke gider bruge mere tid på dig, for du synes du kan tillade dig at skrive alt, men det kan jeg så ikke. så husk lige at vise det til moderator, så må vi se om de gider tage sig af det. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 19. November, 2017 Ok. Jeg bor selv i en boligforening, dog et rækkehuskvarter. Har boet i blok og det var ikke meget man så til hinanden, udover et “hej” i opgangen Men som jeg skrev, så observer og iagttag. Denne gæst hos anden beboer i din opgang, er vel ikke hele tiden hos beboeren? Det er en træls sag, men denne gæst har intet at ha noget i, udover hvad hun har set på dit lejede sted, som du nu har opgivet og det kan hun ikke bruge til så meget. Hun fortæller i hvert ikke hendes mor og far om det, da hun er muslimsk og under andre normer. Så, indtil videre, relax, ignorer hende, hvis du møder hende i opgangen, eller på sti og vej. siger, eller gør hun noget, så noter dag og tidspunkt. All the best og er der noget yderligere, er du velkommen til at spørge løs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Pophair skrev, for 3 minutter siden: Ok. Jeg bor selv i en boligforening, dog et rækkehuskvarter. Har boet i blok og det var ikke meget man så til hinanden, udover et “hej” i opgangen Men som jeg skrev, så observer og iagttag. Denne gæst hos anden beboer i din opgang, er vel ikke hele tiden hos beboeren? Det er en træls sag, men denne gæst har intet at ha noget i, udover hvad hun har set på dit lejede sted, som du nu har opgivet og det kan hun ikke bruge til så meget. Hun fortæller i hvert ikke hendes mor og far om det, da hun er muslimsk og under andre normer. Så, indtil videre, relax, ignorer hende, hvis du møder hende i opgangen, eller på sti og vej. siger, eller gør hun noget, så noter dag og tidspunkt. All the best og er der noget yderligere, er du velkommen til at spørge løs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 19. November, 2017 (edited) Kære @MigogMia (hvem af jer det så er?) En ting er at en seriøs glædespige kan have vanskeligt ved at udføre sit erhverv under rimelige og trygge forhold på grund af den grov-feministiske kultur og alt, hvad den medfører, og det gør det så ikke bedre at det lige præcist skulle være en gæst fra de varme lande, der får dig skræmt væk, , men det er selvfølgelig en detalje i denne sammenhæng. Mit råd er at du prøver at komme ind på et bordel eller et sted, hvor udlejeren ved, hvad du vil bruge stedet til, så vil du i hvert fald være over dette problem. Og ellers skal du vælge et sted, hvor det ikke så nemt opdages – men den slags ting opdages som regel før eller siden, især hvis du har mange besøgende, men sjældent på den måde, som du har været udsat for. Angående det andet problem, som jeg forstår er dit private hjem, ville jeg være mindre bekymret, selvom jeg godt kan forstå, at du synes at det er ubehageligt. Men du har jo ikke gjort noget ulovligt. Jeg fornemmer at der er tale om et lejemål, men uanset om det er et privat eller et almennyttigt lejemål, så kan du (heldigvis) ikke opsiges, fordi er prostitueret. Det er ikke ulovligt. De fleste mennesker har hemmeligheder. Jeg ville se stort på, om nogen skulle vide det. De er sikkert bare misundelige over, at de ikke selv er så attraktive eller gode i sengen, at mænd ligefrem vil betale for at være sammen med dem. Redigeret 19. November, 2017 af Finn1101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov76 292 Skrevet 19. November, 2017 Hende tøsen kan jo i princippet have den tankegang, at man er luder, hvis man har en kæreste før ægteskabet. Derfor bør du ikke lægge så meget i det, hvis hun kalder dig luder over for dine bekendte. Jeg kender til flere af hendes typer. De som suger den slags konflikter til sig som fluer på en lort. Ikke nødvendigvis pga hendes religion eller etnicitet, men pga en opvækst i en syg kulturkreds nedgører og fordømmer alt og alle. Ikke kun ludere - men også bøsser/pølsespisere/nøgenbadere/dansere/musikere OSV....you name it!!! I stedet for at ignorere hende, som mange andre siger, så er mit råd lidt anderledes: Bare giv den gas - vis hende at du ikke giver en fuck for hendes negative og ubehagelige måde at være på. Vis hende at du er fuldstændig ligeglad med hvad hun siger. Film hende, hvis hun på offentlige steder skaber sig, viser ansigter eller spiller op. I øvrigt er mange muslimske kvinder hyper opmærksomme på klinikker der udbyder thai-massage af forskellig art. Og det er mennesker som hende der har et problem i vores frisindede samfund - derfor er der formentlig ingen i din omgangskreds der vil lægge det store i det hvis hun siger noget - ud over at hun har en skrue løs selvfølgelig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 231 Skrevet 19. November, 2017 jeg kan på en måde godt forstå hende, at hun ikke kan li du driver "bordel" i hendes blok.. havde en veninde der blev nødt til at flytte pga. hendes nabo drev lidt "bordel" ved siden af, hun ville da ikke lade hendes børn se det eller endnu værre, at de ville blive mobbet i skolen med at de bor v siden af en luder... det er så en lille by og alle naboer vidste det. men at opføre sig sådan som hun gør er ikke i orden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Finn1101 skrev, 1 time siden: Kære @MigogMia (hvem af jer det så er?) En ting er at en seriøs glædespige kan have vanskeligt ved at udføre sit erhverv under rimelige og trygge forhold på grund af den grov-feministiske kultur og alt, hvad den medfører, og det gør det så ikke bedre at det lige præcist skulle være en gæst fra de varme lande, der får dig skræmt væk, , men det er selvfølgelig en detalje i denne sammenhæng. Mit råd er at du prøver at komme ind på et bordel eller et sted, hvor udlejeren ved, hvad du vil bruge stedet til, så vil du i hvert fald være over dette problem. Og ellers skal du vælge et sted, hvor det ikke så nemt opdages – men den slags ting opdages som regel før eller siden, især hvis du har mange besøgende, men sjældent på den måde, som du har været udsat for. Angående det andet problem, som jeg forstår er dit private hjem, ville jeg være mindre bekymret, selvom jeg godt kan forstå, at du synes at det er ubehageligt. Men du har jo ikke gjort noget ulovligt. Jeg fornemmer at der er tale om et lejemål, men uanset om det er et privat eller et almennyttigt lejemål, så kan du (heldigvis) ikke opsiges, fordi er prostitueret. Det er ikke ulovligt. De fleste mennesker har hemmeligheder. Jeg ville se stort på, om nogen skulle vide det. De er sikkert bare misundelige over, at de ikke selv er så attraktive eller gode i sengen, at mænd ligefrem vil betale for at være sammen med dem. Griner MigogMia. Mig skulle gerne forståes som dig og Mia som mig. He he. Ja jeg vil overveje at komme ind på et bordel, hvis/når jeg vil arbejde igen som glædespige! Tror der er fordel og ulæmper alle steder. At hende pigen skulle opdage det så hurtigt var nok fordi kun konstant løb op og ned ad trapperne og gud må vide hvorfor, fordi hun boede ikke lige oven over mig, så hun kan ikke have hørt nogle lyde. Nu er jeg ikke en højt råbende stønner, så tror heller ikke at min overbo har hørt noget! Heldigvis så kan husværten ikke opsige mig pga. nogle påstande, hvis den skulle komme så vidt! Ved ik om hun er misundelig, måske hævngærig, for den dag jeg flyttetede ind, der hvor jeg arbejde som glædespige, kom vi i snak og da var hun ganske sød og rar og spurgte hvad jeg arbejde med og jeg sagde jeg arbejdede i et motionscenter og havde foeskellige hold som spinning osv. dernæst spurgte hun om jeg ikke kunne sørge for at få hende med på spinningsholdet og så kun betale halv pris, da hun ikke havde så mange penge. Øhhh det kunne jeg selvfølgelig ikke give hende. Så derfor mon hendes opførsel! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 tilmodenQ skrev, for 37 minutter siden: jeg kan på en måde godt forstå hende, at hun ikke kan li du driver "bordel" i hendes blok.. havde en veninde der blev nødt til at flytte pga. hendes nabo drev lidt "bordel" ved siden af, hun ville da ikke lade hendes børn se det eller endnu værre, at de ville blive mobbet i skolen med at de bor v siden af en luder... det er så en lille by og alle naboer vidste det. men at opføre sig sådan som hun gør er ikke i orden.. Som jeg har skrevet til en anden herinde, så kan jeg også godt forstå, at hun ikke bryder sig om at der bliver drevet bordel i "hendes blok" men at hun skal forfølge mig, giver ikke nogen mening! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 kunforsjov76 skrev, for 59 minutter siden: Hende tøsen kan jo i princippet have den tankegang, at man er luder, hvis man har en kæreste før ægteskabet. Derfor bør du ikke lægge så meget i det, hvis hun kalder dig luder over for dine bekendte. Jeg kender til flere af hendes typer. De som suger den slags konflikter til sig som fluer på en lort. Ikke nødvendigvis pga hendes religion eller etnicitet, men pga en opvækst i en syg kulturkreds nedgører og fordømmer alt og alle. Ikke kun ludere - men også bøsser/pølsespisere/nøgenbadere/dansere/musikere OSV....you name it!!! I stedet for at ignorere hende, som mange andre siger, så er mit råd lidt anderledes: Bare giv den gas - vis hende at du ikke giver en fuck for hendes negative og ubehagelige måde at være på. Vis hende at du er fuldstændig ligeglad med hvad hun siger. Film hende, hvis hun på offentlige steder skaber sig, viser ansigter eller spiller op. I øvrigt er mange muslimske kvinder hyper opmærksomme på klinikker der udbyder thai-massage af forskellig art. Og det er mennesker som hende der har et problem i vores frisindede samfund - derfor er der formentlig ingen i din omgangskreds der vil lægge det store i det hvis hun siger noget - ud over at hun har en skrue løs selvfølgelig... Hej kunforsjov, er det også kun for sjov det du skriver til mig... ha ha, just a joke. Efter jeg har læst alle jeres kommentarer herinde, så tror jeg hendes opførsel har en stor del at gøre med hendes kultur, at jeg ikke ville give hende rabat, for at hun kunne komme med på mit spinninghold i motionscentret, dels også en drama quin. For husker en dag hvor hun stod udenfor og råbte af nogle mennesker som stod udenfor. Hun var oprørt over noget, men hvad det handlede om ved jeg ikke Når det nu har stået på i flere måneder, så tror jeg heller ikke, at hun sådan pludselig stopper med at genere mig. Fedt med et anderledes råd. Ja det var lige netop det jeg gjorde i dag, at vise hende, at jeg ikke gider glo på hendes fjæs ved at lave skøre ansigter til hende, så hun så helt chokeret ud. Måske bliver dette her drama så trukket endnu længere ud... før det stopper, men måske stopper hun snart, for nu er det mig, der gør hende til grin ved at grine ad hendes barnlige opførsel. Med den opførsel hun har, kan dem fra min omgangskreds hurtigt se, at det er hende der har en skrue løs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 19. November, 2017 @MigogMia Du bruger alt for meget energi på nogle bekymringer, der ikke kommer til at ske, da det som sagt kræver beviser og det har hende den muslimske kvinde ikke. Jeg synes i stedet du skal flytte dit fokus, så du ikke tillader sådan en person at ødelægge dit gode humør, som hun jo tydeligvis gør. Og næste gang du møder hende, så smil til hende, lad være med at sige noget og du vil opdage hun bare bliver forvirret, fordi hun havde regnet med at du vil blive sur eller svare igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 19. November, 2017 (edited) Jeg er sgu kommet lidt i tvivl omkring ægtheden af denne tråd, og nogle af de mest markante råd. Sorry to say, tråden er underholdende, og hvis ikke, så er der bare tale om to småforstyrrede og følelsesstyrede kamplystne personligheder der er tørnet sammen. Redigeret 19. November, 2017 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 19. November, 2017 Stabilizer skrev, for 4 minutter siden: trådstarter er glædespige men skriver her under et andet navn end hendes normale, hvilket er i orden. jeg skal og kan selvfølgelig ikke kunne udtale mig om sandhedsværdien i det trådstarter skriver Tak for info. Den del omkring at skrive i et andet navn, er sådant set klogt nok, diverse svar taget i betragtning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 19. November, 2017 (edited) TheVoice skrev, for 1 time siden: Jeg er sgu kommet lidt i tvivl omkring ægtheden af denne tråd, og nogle af de mest markante råd. Sorry to say, tråden er underholdende, og hvis ikke, så er der bare tale om to småforstyrrede og følelsesstyrede kamplystne personligheder der er tørnet sammen. - - - det er jo set før, - det med ny oprettede profiler, der straks drøner derud for fuld hammer. !!! Jeg har også fulgt tråden hele aftenen, og det er da en usædvanlig skrive energi fra første færd, der får det til virke utroværdig Redigeret 19. November, 2017 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 20. November, 2017 @TheVoice og @Nyder livet Jeg synes ikke at det er rimeligt at skrive at man tror at en historie fra de varme lande, bare fordi det involverer en person fra de varme lande. Hvis man synes at noget virker underligt, urealistisk eller utroværdigt, så kan man jo spørge ind til dette, men at poste en påstand om at historien skulle være falsk, det synes jeg simpelthen ikke er rimeligt – og jeg må indrømme at det heller ikke er min opfattelse. Et forum som dette virker jo kun, hvis der er noget skrivelyst, og det må man ikke ødelægge. Jeg synes at det er en meget uheldig bemærkning fra TheVoice, som jeg ellers betragter som en seriøs bruger af dette forum med mange seriøse og gennemtænkte skriv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 20. November, 2017 En usædvantlig fortælling, som den jeg har fortalt, er skam rigtig nok. Hvorfor skulle jeg spilde en masse energi på ingenting! Det giver ikke mening for mig. Jeg har været meget flittig med mit skriv og det har mange af jer andre skam også, så hvor ligger utroværdigheden så henne om jeg må spørge! Når jeg oplever ondskab som kommer så tæt på ens intimfære, så opstår følelser som afmagt, frustration og vrede, men vrede er bandlyst åbenbart! for så kommer man til at fremstå som nærmest afstumpet. Hvis jeg ikke kan tillade mig at vise vrede her, hvor skulle jeg så gøre det henne, når der ikke er nogen i min omgangskreds, der ved hvad jeg laver. Jeg har fået private mails, om hvor i landet jeg befinder mig, hvad min tidlige annonce er, hvor gammel jeg er osv.... jeg synes det er blevet alt for grænseoverskridende. Hvad bilder folk sig egentlig ind. En ting er at man gerne vil hjælpe med at komme med sine konstruktive meninger og ideer herinde, det er helt fint og mange tak skal hver og en have. men når man skal udgive sig for at være så hjælpsom på mail og gå langt ind under huden på en, så stinker det nærmere af ikke kun nysgerrighed, men også en stor lyst til at snage og det bryder jeg mig bestemt ikke om, så jeg lukker debatten ned nu, for kan læse og fornæmme, at det er kørt af sporet nu med at det er en utroværdig fortælling, hvilket jeg med 100 % sikkerhed kan forvisser jer alle om. Den muslimske pige har bare drevet mig tilvanvid med hendes opførsel i flere måneder. Så tro på mig eller lad være, jeg gider ikke koge mere suppe på det. Sov godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg