Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Ved ik lige om dette her problem jeg har er okey at skrive om her på Ero. Det omhandler jo prostition. Kan selvfølgelig ik omtale mit problem overfor min vennekreds, så har brug for at gøre jeres mening om hvad jeg kan stille op! For et par måneder siden havde jeg lejet mig ind et sted i nærheden af min naboby, så jeg kendte ik stedet. Uheldigvis skete det flere gange i træk at jeg stødte ind i nabopigen, som boede lige ovenpå mit sted, lige som jeg kom gående sammen med en af mine gæster, da jeg altid skulle hen til døren i opgangen for at låse op. Da min dør blot var ca 1 meter fra hoveddøren, gik det nok tænkte jeg. Men som skrevet, så havde jeg nu set denne nabo pige flere gange....jeg tænkte, at hun da ik laver andet end at rende op og ned af de trapper hele dagen. Jeg begyndte at blive bange for om hun havde regnet ud, hvad der foregik inden hos mig, da hun flere gange havde set mine gæster og ret hurtigt begyndte hun at kigge underligt på mig. Nabopigen ligner en midt i 20érne, af udenlandsk udseende, vil vurdere muslimsk pige. Har set hende med en veninde et par gange i opgangen og de taler begge to meget godt dansk. Når jeg påpeger at hun er muslim er det ikke for at være nedladende, men kun for at fortælle at de muslimske piger har et helt andet syn på prostition, end danske piger-selvom mange danske piger sikker også synes at man er klam, når man er prostitueret, men en muslimsk pige væmmes så forfærdeligt og ser ned på en. Nå så sker det en dag at den muslimske pige stopper mig op i opgangen, vi er begge selv og så begynder hun at råbe og skrige som en tosse, at jeg var en klam luder og hun havde sagt til husværten og naboerne hvad jeg lavede, så jeg skulle bare se at flytte i en fart. Jeg ble vild forskrækket over hendes opførsel. Først vidste jeg ikke mine levende råd om hvad jeg skulle stille op, for hun havde jo ret, men ligefrem at skulle stå og skrige i opgangen at jeg var en luder blev mig simpelthedn alt for meget, så jeg råbte tilbage, at hun måtte da være skribgrende sindsyg og nu skulle hun stoppe med at skrige de ord efter mig, men hun blev ved, så jeg tilsidst måtte gå indenfor da en af naboerne tilfældigvis kom ind i opgangen. Det havde lykkes hende at skræmme mig væk, for jeg pakkede omgående mine ting sammen og kom aldrig tilbage igen. Normalt kan folk ikke skræmme mig væk, men i dette her tys tys erhverv, skal jeg ik nyde noget af, at hun en dag også skræmmer mine kunder væk. Jeg har sidenhen ikke haft lyst til at finde et andet sted at arbejde, og nu kommer den onde skæbne på banen igen. For ca 14 dage siden her hvor jeg bor i mit private hjem, flyttede der en ny kvinde ind i samme opgang som jeg. Under flytningen så jeg til min store forskrækkelse, at hende den muslimske pige var igang med at hjælpe sin veninde må det være, med at flytte ind. Mit hjerte hamrede derudad i en fart. Den muslimske pige sagde heldigvis ikke noget til mig men kiggede på mig som om hun var ved at kaste op af væmmelse. Åhhh nej, det er fandme løgn, var det bare en ond drøm, eller var det virkelighed, havde jeg virkelig set at det var hende den muslimske pige. Hun gik heldigvis ind til sin veninde, som hvis lejlighed lå i stueetagen, så jeg gik op på 2 sal hvor jeg bor, så jeg kunne gå i fred. Heldigvis bor hendes veninde ikke lige neden under mig, men jo stadig i samme opgang. Jeg har et par gange stødt ind i den muslimske pige udenfor og indenfor i opgangen, begge gange var vi selv og begge gange kiggede hun på mig med et grimt fjæs. Som man siger, så tier den kloge og det gjorde jeg så og håber så på at det går i sig selvmed tiden. Jeg frygter at hun har sagt noget til sin veninde og så videre til husværten igen, men så kan hun jo sige hvad hun vil, fordi jeg arbejder ikke som glædespige hjemme. men frygten for at husværten tror på hende, hvis hun ellers siger noget, og jeg så bliver smidt ud. Hvas så !jeg vil selvfølgelig benægte at jeg nogensinde har arbejdet som glædespige, heller ikke det andet sted. SÅ i dag da jeg gik forbi boligblokken hvor jeg bor, sad den muslimske pige i vinduet og kiggede ud og igen lavede hun et grimt fjæs, da kune jeg simpelthen ikke styre mig selv, så jeg stoppede op og lavede de grimmeste ansigter til hende og hun så meget forbavset ud og vendte sig rundt og sagde noget til sin veninde, men jeg kunne ikke høre hvad hun sagde. HVAD GØR JEG NU ??? Hvad havde i andre gjort, hvis i stod i den samme situation. På sin vis har jeg mest lyst til at flytte, for jeg frygter endnu mere ballade i fremtiden og jeg frygter at mit temperament koger fuldstændig over en dag, hvis hun bliver ved med at tirre mig og jeg så klapper hende sådan en. jeg kan ikke blive ved med at finde mig i hendes dårlige opførselØnsketænkningen ville være, at jeg snakker med hende på en stille og rolig måde, men det tror jeg ikke jeg får noget ud af, når hun altid viser sig fra sin grimme side af. Hun har dømt mig og hader mig for mit erhverv som jeg tilsyneladende ikke kan snakke mig ud af. Fuck skæbne siger jeg bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 19. November, 2017 Det var en fejl at skære ansigt. Man skal aldrig gå ned på andres lave niveau. Fremad vær værdig og høflig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 19. November, 2017 Hvis hun bliver ved med at generer dig så klag til boligforeningen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dante Skrevet 19. November, 2017 Husk at fokusere på dét som du vil have skal ske og fuldstændig rigtigt, lad være at gå ned på hendes niveau. Hvorfor skal du være flov over noget som du har det godt med at lave? Stå op for dig selv!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Dante skrev, for 1 minut siden: Husk at fokusere på dét som du vil have skal ske og fuldstændig rigtigt, lad være at gå ned på hendes niveau. Hvorfor skal du være flov over noget som du har det godt med at lave? Stå op for dig selv!!! Ja rigtigt. Min forkusering var jo netop også, at jeg ville ignorere hende, for så går tingene sikkert i sig selv med tiden...det er altid det klogeste. det kan jeg sagtens tænke. Men noget andet er, at jeg ikke kan tolere at blive kaldt og kigget grimt på og der findes de mennesker, som hun tilsyneladende er en af, at hun ikke har tænkt sig at stoppe. Så kan jeg ikke blive ved med at ignorere hende. Jeg er som sådan ikke flov over mit erhverv, jeg magter bare ikke folk genere mig, når jeg ikke har generet hende. Hagen ved et hele er, at jeg jo også får besøg af veninder og familie nogle gange og hvad kan hun så ik finde på. Jeg er bestemt ikke interesseret i, atde skal vide noget om mit erhverv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 deralte skrev, for 11 minutter siden: Det var en fejl at skære ansigt. Man skal aldrig gå ned på andres lave niveau. Fremad vær værdig og høflig. Ja, men det er meget lettere sagt end gjort!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dante Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, Lige nu: Ja rigtigt. Min forkusering var jo netop også, at jeg ville ignorere hende, for så går tingene sikkert i sig selv med tiden...det er altid det klogeste. det kan jeg sagtens tænke. Men noget andet er, at jeg ikke kan tolere at blive kaldt og kigget grimt på og der findes de mennesker, som hun tilsyneladende er en af, at hun ikke har tænkt sig at stoppe. Så kan jeg ikke blive ved med at ignorere hende. Jeg er som sådan ikke flov over mit erhverv, jeg magter bare ikke folk genere mig, når jeg ikke har generet hende. Hagen ved et hele er, at jeg jo også får besøg af veninder og familie nogle gange og hvad kan hun så ik finde på. Jeg er bestemt ikke interesseret i, atde skal vide noget om mit erhverv. Hvis du bliver ved at ignorere hende og så længe det kun er verbalt... Så lad det ligge... Hvis hun opfører sig eller siger nogle ting, som kommer ud og din familie/ venner hører det, så benægter du bare og så skal de jo nok tro på dig og ikke denne pige. Hvem tror din familie/venner mest på dig eller en fremmede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Madame I skrev, for 9 minutter siden: Hvis hun bliver ved med at generer dig så klag til boligforeningen Ja, men hvad kan de stille op, andet end at sige til min underbo, hendes veninde, at hun vel skal sige til sin veninde, at hun skal stoppe... Tænker at det vel mere er en sag politiet måske kan tage sig af. Den muslimske pige skreg jo til mig at jeg skulle flytte, det sted hvor hun boede. Tænker at det samme kan jeg jo sige til hende. Så overvejer næste gang jeg ser hende i opgangen, at jeg på en pæn, men ordentlig måde vil sige til hende, at her bor jeg og kan hun i fremtiden ik lade være med at lave grimme ansigter, så må hun ikke komme her, for så blander jeg boligforeningen ogpolitiet ind i sagen. Frygter bare at ingen af delene vil der blive taget hånd om. Det er desværre ikke nok til at man gider tage sig af sådanne småsager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. November, 2017 En ting er problemerne omkring sladder, en anden ting er afslørring overfor din familie, venner m.v. Hvad har hun af muligheder ? Står dit rigtige navn på postkasse, dør eller lignende ? Er du på facebook med en åben profil. Modtager du venner i dit hjem ? Den slags er du nødt til at forholde dig til, hun kan gøre livet rigtigt surt for dig. Som andre allerede har nævnt, gavner det intet at skændes med hende, tvært imod. Personligt ville jeg nok overveje at flytte og få hemmelig adresse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Min familie og venner tror selvfølgelig mest på mig, meeeen, mon ik de alligevel undrer sig lidt, for hvorfor skulle den muslimske pige sige sådan noget unden grund. Det værste er dog, at min søster har en datter på 13 år som besøger mig af og til og det sidste iverden jeg ønsker er, at pigen skal høre sådan noget. Jeg har det sådan at jeg føler jeg bliver nødt til at gøre noget, jeg kan ikke være afvente og se om det forhåbentlig bare går i sig selv. der er for stor en risiko for, at den muslimske pige siger noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 TheVoice skrev, for 5 minutter siden: En ting er problemerne omkring sladder, en anden ting er afslørring overfor din familie, venner m.v. Hvad har hun af muligheder ? Står dit rigtige navn på postkasse, dør eller lignende ? Er du på facebook med en åben profil. Modtager du venner i dit hjem ? Den slags er du nødt til at forholde dig til, hun kan gøre livet rigtigt surt for dig. Som andre allerede har nævnt, gavner det intet at skændes med hende, tvært imod. Personligt ville jeg nok overveje at flytte og få hemmelig adresse. Du har fuldstændig ret, en ting er sladder, en anden ting er afsløring overfor famile især og da er vi jo alle sammen forskellige, hvor meget og hvor lidt man har lyst til at udlevere sig selv og jeg har ikke lyst til at en dum tøs rent ud sagt skal have lov til at sætte tvivl i min familie/søsters pige på 13 år. Mit navn står heldigvis hverken på døren eller postkassen og det gør den af de grunde ikke, da man som glædespige skal helgarde sig - privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dante Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, for 1 minut siden: Min familie og venner tror selvfølgelig mest på mig, meeeen, mon ik de alligevel undrer sig lidt, for hvorfor skulle den muslimske pige sige sådan noget unden grund. Det værste er dog, at min søster har en datter på 13 år som besøger mig af og til og det sidste iverden jeg ønsker er, at pigen skal høre sådan noget. Jeg har det sådan at jeg føler jeg bliver nødt til at gøre noget, jeg kan ikke være afvente og se om det forhåbentlig bare går i sig selv. der er for stor en risiko for, at den muslimske pige siger noget. Altså du kan jo sige at denne pige har et internt problem med dig, som gøre at der kommer skældsord og "luder" bliver jo tit brugt af alle unge idag. Jeg kan dog godt følge dit dilemma og du skal selvfølgelig gøre hvad dit hjerte siger... Når det så er sagt... Så burde det jo ikke være dig som skal flytte fordi problemet ligger hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 19. November, 2017 Søde - du er nødt til at tage en dyb indånding.. én ting er at du lod hende jage dig ud af dit sidste sted - dit hjem er DIT, og du skal dæleme ikke lade hende jage dig ud derfra også!! Og jeg tænker da nok, at hun holder sig til bare at skære ansigter - hvis hun gør mere, f.eks. kommer med trusler, så går du til politiet!! Det er nemlig dit hjem - ikke hvor du arbejder fra - og der skal du kunne føle dig tryg!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, for 13 minutter siden: Ja, men hvad kan de stille op, andet end at sige til min underbo, hendes veninde, at hun vel skal sige til sin veninde, at hun skal stoppe... Tænker at det vel mere er en sag politiet måske kan tage sig af. Den muslimske pige skreg jo til mig at jeg skulle flytte, det sted hvor hun boede. Tænker at det samme kan jeg jo sige til hende. Så overvejer næste gang jeg ser hende i opgangen, at jeg på en pæn, men ordentlig måde vil sige til hende, at her bor jeg og kan hun i fremtiden ik lade være med at lave grimme ansigter, så må hun ikke komme her, for så blander jeg boligforeningen ogpolitiet ind i sagen. Frygter bare at ingen af delene vil der blive taget hånd om. Det er desværre ikke nok til at man gider tage sig af sådanne småsager. Nej politiet tager sig ikke at den slags så længe hun ikke har gjort noget fysisk eller psykisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Dante skrev, for 1 minut siden: Altså du kan jo sige at denne pige har et internt problem med dig, som gøre at der kommer skældsord og "luder" bliver jo tit brugt af alle unge idag. Jeg kan dog godt følge dit dilemma og du skal selvfølgelig gøre hvad dit hjerte siger... Når det så er sagt... Så burde det jo ikke være dig som skal flytte fordi problemet ligger hos hende. Ja det er korrekt, at luder ofte bliver brugt som skælsord af unge i dag. Det kan netop ik være rigtigt, at det er mig som skal flytte IGEN, det vil jeg ikke finde mig i, at hun igen skal jage mig væk, så vil jeg rent ud sagt hellere jage hende væk. Frygter at der kommer ballade i fremtiden, for min nabo har jeg set at hun har besøg af nogle udlændinge nogle gange og jeg har også en kammerat, der kan finde på at råbe efter hende ogskubbe hende den muslimske pige æk, hvis hun bliver for næsvis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, Lige nu: Ja det er korrekt, at luder ofte bliver brugt som skælsord af unge i dag. Det kan netop ik være rigtigt, at det er mig som skal flytte IGEN, det vil jeg ikke finde mig i, at hun igen skal jage mig væk, så vil jeg rent ud sagt hellere jage hende væk. Frygter at der kommer ballade i fremtiden, for min nabo har jeg set at hun har besøg af nogle udlændinge nogle gange og jeg har også en kammerat, der kan finde på at råbe efter hende ogskubbe hende den muslimske pige æk, hvis hun bliver for næsvis. Du / din ven skal passe på med at lægge dig ud med hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 MizzAnne skrev, Lige nu: Søde - du er nødt til at tage en dyb indånding.. én ting er at du lod hende jage dig ud af dit sidste sted - dit hjem er DIT, og du skal dæleme ikke lade hende jage dig ud derfra også!! Og jeg tænker da nok, at hun holder sig til bare at skære ansigter - hvis hun gør mere, f.eks. kommer med trusler, så går du til politiet!! Det er nemlig dit hjem - ikke hvor du arbejder fra - og der skal du kunne føle dig tryg!! Den dybe indånding har jeg taget to gange, men kunne ikke lige i dag styre mig og det frygter jeg, at jeg heller ikke kan i fremtiden, hvis hun bliver ved med at genere mig... Jeg vil selvfølgelig ikke finde mig i, at hun skal jage mig ud af mit eget hejm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dante Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, Lige nu: Ja det er korrekt, at luder ofte bliver brugt som skælsord af unge i dag. Det kan netop ik være rigtigt, at det er mig som skal flytte IGEN, det vil jeg ikke finde mig i, at hun igen skal jage mig væk, så vil jeg rent ud sagt hellere jage hende væk. Frygter at der kommer ballade i fremtiden, for min nabo har jeg set at hun har besøg af nogle udlændinge nogle gange og jeg har også en kammerat, der kan finde på at råbe efter hende ogskubbe hende den muslimske pige æk, hvis hun bliver for næsvis. Jamen så lyder det jo som om at du har fundet løsningen.... Bliv og lad hende flytte hvis hun har et problem punktum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Madame I skrev, for 1 minut siden: Du / din ven skal passe på med at lægge dig ud med hende Ja, for så kommer der måske krig. Hun kan vel også finde på at ringe til politiet og fortælle dem løgne historier, for at gøre mig til den dumme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, for 2 minutter siden: Ja, for så kommer der måske krig. Hun kan vel også finde på at ringe til politiet og fortælle dem løgne historier, for at gøre mig til den dumme. Ja men politiet får hun ikke noget ud af at gå til du skal tænke hun har de samme rettigheder som du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Madame I skrev, for 4 minutter siden: Nej politiet tager sig ikke at den slags så længe hun ikke har gjort noget fysisk eller psykisk Lige præcis og hun er så udspekuleret, at hun kører lige til grænsen. Jeg kan bare ikke holde ud, at der skal ske flere dårlige ting i mit liv. Der har været alt for meget den seneste tid, med mennesker derude, som har behandlet mig dårligt, fordi jeg er for god af mig. Nu er bægeret fyldt og jeg kan ikke holde ud bare at lade hende opføre sig som hun vil. Jeg er ikke bange for hverken hende eller hendes veninde. Og må indrømme at jeg kunne være i stand til at skrige hende ind i hovedet og jage hende ud af opgangen, og så sige til hende at nu kontakter jeg boligselskabet og fortæller dem at hun generer mig. Jeg hverken slår eller tager fat i hende, så det sker der ikke noget ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MigogMia Skrevet 19. November, 2017 Madame I skrev, for 1 minut siden: Ja men politiet får hun ikke noget ud af at gå til du skal tænke hun har de samme rettigheder som du Ja for hvad ville hun få ud af at gå til politiet. Det er jo MIG som bor her og ikke hende, så hun skal bare fise af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, for 1 minut siden: Lige præcis og hun er så udspekuleret, at hun kører lige til grænsen. Jeg kan bare ikke holde ud, at der skal ske flere dårlige ting i mit liv. Der har været alt for meget den seneste tid, med mennesker derude, som har behandlet mig dårligt, fordi jeg er for god af mig. Nu er bægeret fyldt og jeg kan ikke holde ud bare at lade hende opføre sig som hun vil. Jeg er ikke bange for hverken hende eller hendes veninde. Og må indrømme at jeg kunne være i stand til at skrige hende ind i hovedet og jage hende ud af opgangen, og så sige til hende at nu kontakter jeg boligselskabet og fortæller dem at hun generer mig. Jeg hverken slår eller tager fat i hende, så det sker der ikke noget ved. Det kan godt være du ikke er bange for hendes veninder med watch it det kan være hun har nogle grimme venner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 19. November, 2017 Det er jo nemt nok, hun har ingen beviser - så benægt benægt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 19. November, 2017 MigogMia skrev, for 2 minutter siden: Ja for hvad ville hun få ud af at gå til politiet. Det er jo MIG som bor her og ikke hende, så hun skal bare fise af. måske skal du ikke arbejde hjemmefra og tiltrække trafik op og ned ad trappen på underlige tidspunkter... jeg ville heller ikke synes det er fedt hvis en GP arbejde i min opgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg