Hop til indhold
Guest rshumi

Vera - en Tjekkisk juvel

Recommended Posts

Guest rshumi

Endnu engang et besøg hos Vera. Et hurtigt bad og klar var hun på sengen der jeg kom ind. Altid en dejlig oplevelse at være sammen med hende. :wub:

En skam dog at hun stadig skal døje med dårlige rygter og bagtale fra Alessia. :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
rshumi skrev, for 3 timer siden:

Endnu engang et besøg hos Vera. Et hurtigt bad og klar var hun på sengen der jeg kom ind. Altid en dejlig oplevelse at være sammen med hende. :wub:

Altid lækkert når pigen man besøger giver en god oplevelse. :-)

rshumi skrev, for 3 timer siden:

En skam dog at hun stadig skal døje med dårlige rygter og bagtale fra Alessia. :angry:

Hvad er det for dårlige rygter og bagtalelse? Har du hørt dem fra Alessia, læst dem her på siden eller hvor kommer de rygter fra? Jeg læser en del af det der bliver skrevet her og er ikke stødt på nogle rygter. Hverken fra den ene eller den anden. Lad os høre - del det med os....

Del dette indlæg


Link til indlæg
rshumi skrev, for 5 timer siden:

Once again a visit to Vera. A quick bath and ready she was on the bed where I entered. Always a lovely experience to be with her. :wub:

A pity she still has to die with bad rumors and backdrops from Alessia. :angry:

 

from what I see, you can not sleep for the care of my life !! :)))

you should write your review and that's it! do not provoke me to be bad, because I hate stupidity

Ps: I can only consider you stupid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi

Det var så sidste besøg inden hun tager til Århus. :wub:

Hun kommer tilbage igen mod slutningen af Juni.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...