Hop til indhold
Guest rshumi

Vera - en Tjekkisk juvel

Recommended Posts

Guest rshumi

https://annoncelight.dk/showad/238588

English down below

Dansk

I dag mødte jeg denne Tjekkisk skønhed. Virkelig smuk og en lækker krop. Betalte for halv times hed sex og må sige pengene er givet godt ud. Hun er meget sød, men også fræk i sengen. Hun skal helt klart besøges igen på et tidspunkt.

English

Today I met this Czech beaty. Incredibly beautiful and a nice body. Paid for an half an hour great sex and must say the money was well spent. She is very kind, but also naughty in bed. Definitely I will pay her a visit again sometime.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rshumi skrev, for 18 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/238588

English down below

Dansk

I dag mødte jeg denne Tjekkisk skønhed. Virkelig smuk og en lækker krop. Betalte for halv times hed sex og må sige pengene er givet godt ud. Hun er meget sød, men også fræk i sengen. Hun skal helt klart besøges igen på et tidspunkt.

English

Today I met this Czech beaty. Incredibly beautiful and a nice body. Paid for an half an hour great sex and must say the money was well spent. She is very kind, but also naughty in bed. Definitely I will pay her a visit again sometime.

Hvorfor på engelsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
DK fyr 34 skrev, for 10 minutter siden:

Hvorfor på engelsk?

Fordi hun gerne vil læse det selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Det er i så fald uønsket fra administrators side, som jeg forstår deres retningslinjer. Så virker det mere som om at du skriver det for at fedte for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 35 minutter siden:

Hvorfor på engelsk?

Jeg gjorde det også i min aller første anmeldelse. Men kan nu tilslutte mig den undren der er over det engelske.

Var påvirket af at alt det jeg læste var Dansk og Engelsk. (Annoncerne)

 

og nu mangler jeg et sted at redigere gamle indlæg :D:D

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 17 timer siden:

 

Skal da vist lige forbi Odense, endelig en pige med Kate England bryster. :wub:

 

 

Ja, hun er fandeme lækker. Har et problem - skal helst nå både hende og Alessia igen inden de rejser. ;-) Måske man skulle prøve om de er med på en trekant... Men nok mere end jeg kan klare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
22 cm and thick skrev, for 34 minutter siden:

Ja, hun er fandeme lækker. Har et problem - skal helst nå både hende og Alessia igen inden de rejser. ;-) Måske man skulle prøve om de er med på en trekant... Men nok mere end jeg kan klare.

Hun sagde hun bliver tre uger i Odense, inden hun tager tilbage til Tjekkiet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Tak for info. :-)

Regnet fra hvornår? Da hun kom eller fra da du var der? :-) 

Da jeg var der i går. Hun var usikker på at hun kommer tilbage til Odense efterfølgende. Så det varer noget tid inden hun kommer tilbage, hvis det bliver aktuelt.

I hvert fald skal jeg besøge hende igen, inden hun tager afsted. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
Den Lange skrev, den 19/11/2017 at 18:10:

Hun sagde også 3 uger da jeg var der for en uges tid siden. Så der er nok gået 1½ uge allerede. Og jeg har allerede besøgt hende igen :)

Hun tager afsted d. 30 November. Skal besøge hende igen i weekenden. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomasscor skrev, for 8 timer siden:

Seriøst - den her tråd er da lutter fusk og falske indlæg for at gøre reklame ?

Nu er folk med 1200 indlæg nok ikke nogen som skriver falske indlæg, jeg har også anmeldt hende positivt, men jeg er nok også falsk.

og det kommer så fra en med 12 indlæg, er du mon mere ægte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Nu er folk med 1200 indlæg nok ikke nogen som skriver falske indlæg, jeg har også anmeldt hende positivt, men jeg er nok også falsk.

og det kommer så fra en med 12 indlæg, er du mon mere ægte 

Kan nu heller ikke se hvorfor det skulle være falsk reklame. Der er da ikke skrevet noget der er vildt positivt om hende. Bare alm. rosende omtale. Men nu er det kun Den Lange der har skrevet noget om hende der har så mange indlæg, og han skriver kun at han har været der igen. Reelt ikke noget om hvorvidt det var godt eller skidt. Men - mon ikke det var godt når han nu tog tilbage til hende. :-) Skal sgu se om jeg ikke selv kan nå det. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo også en anden tråd som roser hende, og isæt hendes lækre bryster ;-)

men mon ikke os med flere hundrede indlæg efterhånden er nogen man kan stole, bare en lille smule på. Mere end på en med 12 indlæg, ikke at antallet af indlæg har betydning for kvaliteten, men ægtheden af indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi

Har været hos hende idag, inden hun tager afsted. Kommer i hvert fald til at savne hende :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg var hendes sidste kunde i går, inden hun rejste hjem.

Sikken dejlig pige :)

Jeg elsker de ungpigebryster :D

Kan huske dem fra jeg var en ung mand.

Hun fortalte at hun kommer til kolding næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som det fremgår af annoncen var 31/1 hendes sidste dag i DK, men hun kommer sikkert igen efter en velfortjent ferie. Da jeg besøgte hende i Kolding vidste hun ikke om hun kom til Odense igen, så du må selv holde øje med hendes annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...