Hop til indhold
glad-pige

Anbefal en hjemmeside

Recommended Posts

Er der nogen glade glædespiger, der kan anbefale mig en god hjemmeside ??? det skal være sådan, at kunderne skal kunne booke tid i kalenderen. 

Det skal være nemt og overskueligt for både mig og kunderne at finde rundt i.

På forhånd tak.

Krammer fra glad-pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 37 minutter siden:

Jeg kan ikke forestille mig, at det ville kunne fungere. Jeg tænker, du kan komme ud for en masse useriøse, der vil booke en tid for aldrig at dukke op :mellow:<3

For mig at se, gør det ikke de useriøse mere useriøse ved at booke tid i kalenderen på min hjemmeside. Er man useriøs, så er man useriøs og det er uanset om man bestiller tid via tlf eller sms eller mail, vil jeg mene:P

Ved at oprette en hjemmeside, kan kunderne jo frit se en oversigt  over ledige tider og det sparer både dem og jeg for en masse tid på sms frem og tilbage.;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 22 minutter siden:

Jeg kan ikke forestille mig, at det ville kunne fungere. Jeg tænker, du kan komme ud for en masse useriøse, der vil booke en tid for aldrig at dukke op :mellow:<3

Hvis man er ok med at sortere dem med hemmeligt nummer fra, så kan man fra booking-hjemmesiden bede om en sms som bekræftelse, således at den der booker skal sende en sms før bookingen bliver endeligt registreret. På den måde kan man få sorteret en del useriøse fra (dem med hemmeligt nummer).

Et eksempel kunne være web-booking.dk men jeg tror ikke at deres system har mulighed for at få bekræftelse via sms.

En anden ting er selvfølgelig om de overhovedet vil have en prostitueret som kunde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Glad-pige

Arbejder du privat diskret, eller på anden vis?

Vil du kunne oplyse på din hjemmeside, hvor man kan træffe dig.

Jeg synes at det er alletiders ide du har fået, og det fortjener at blive afprøvet.

Hvad med at kombinere tidsbestilling med en betalingsløsning.

Kræv en forudbetaling på 100 kr som er tabt, hvis gæsten ikke møder op.

Giv gæsten en rabat på 100 kr, når han så rent faktisk møder op.

Måske det både kan begrænse udeblivelserne, og friste til at booke en tid.

Giv gæsterne mulighed for at registrere deres besøg, og tilbyd at hver 10 besøg er gratis.

Sats på at gøre dem som booker tid hos dig til stamkunder.

Lad gæsterne tilmelde sig en nyhedsmail service, hvor de kan modtage eksempelvis surprice tilbud, og eller tilbud om arrangementer hvis du er til det, og har muliughed for at afholde dem.
Eksempelvis et slagtilbud med timers varsel, på dage hvor du har tid, lyst og luft i kalenderen, men uden forventning om bookinger med meget kort varsel.

Hvis muligt, tilbyd gerne en kop kaffe og en småkage jer 2 sammen, som optakt til akten, og gerne en kop kaffe sammen med dig, inden at manden efter et bad lukkes fra varmen ud i kulden igen.
Måske lidt svært på klinik, men mon ikke det er muligt spom Privat diskret.

Hvis du gider, du har lyst til det, så opret en blog hvor du kan udvikle dit personlige brand, og trække mandlig interesse til for at læse den, og kommentere på den.

Hav en gæstebog på sitet, som alle der har overholdt en booking, efterfølgende kan skrive i, hvis de har lyst.
Lav det som en kode du udleverer, der skal bruges for at kunne skrive både i gæstebogen, og til at kommentere på din blog.

Gør det til noget eksklusivt at få lov til at interagere med dig på nettet, som kun er forbeholdt de mænd som rent faktisk besøger dig, og ikke alle dem som bare lurer, uden at lægge omsætning hos dig.

Når og forhåbentlig ikke hvis der kommer anmeldelser på Eroguide.dk, så link til dem på dit eget site, efterhånden som de oprettes i forum på EG.
Men undgå mistanke om at smøre gæster, for at de skal skrive anmeldelser, og tilbyd aldrig fordele for det.

Men du kan overveje en månedlig konkurrence om et gratis 1/2 timers besøg hos dig, som alle der besøger dig mindst 2 gange om måneden, deltager i lodtrækningen om hver den 1 i måneden.

Filosoffen linkede til:

Web-booking.dk
http://web-booking.dk/ 

Min frisør bruger denne noget dyrere, men særdeles velfungerende løsning.

Admind.dk
http://admind.dk/ 

Pøj med det, og må du få alt mulig succes med det :)

PS

Vil du linke til annoncer for dig, så vi kan se hvor i landet vi kan træffe dig?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
glad-pige skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen glade glædespiger, der kan anbefale mig en god hjemmeside ??? det skal være sådan, at kunderne skal kunne booke tid i kalenderen. 

Det skal være nemt og overskueligt for både mig og kunderne at finde rundt i.

På forhånd tak.

Krammer fra glad-pige.

Hvis ønsket fremkommer af, at man synes: Der er meget bøvl ved at aftale tid, afstemme ønsker m.v. så er jeg ikke så sikker på at det er en god idé. Hvis det derimod handler om, at man gerne vil bruge ekstra tid på at drive "forretningen"  mere målrettet, herunder at tilbyde noget ekstra, eksempelvis noget af det som @Rejsenetværk har været inde over, så synes ideen bedre med en hjemmeside.

Det med at man kan booke tid, tja........ hvis det medfører at man også kan se, hvor mange aftaler du har, så giver det nok mere bad-will end goodwill.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det med at man kan booke tid, tja........ hvis det medfører at man også kan se, hvor mange aftaler du har, så giver det nok mere bad-will end goodwill.

Du kan have en pointe?

Måske det er uhensigtsmæssigt at alle kan se hvornår der er optaget, af hvilke grunde kan være lige meget, hvis glad-pige ønsker det sådan.

Kunne hun have en kalender, hvor hun åbner datoer vilkårligt, alene som en mulighed for at booke en tid.

Den der bestiller får så en bekræftelse på sms eller mail, og hun lukker datoen.

Ikke nødvendigvis fordi datoen bliver lukket af den grund at den er booket, men fordi den ikke længere er tilgængelig.

I princippet kan ingen altså pr definition konkludere, at hun har så og så mange gæster, på de og de datoer.

For det forbliver en aftale mellem hende og gæsten.

Denne fremgangsmåde, er måske ikke så velegnet til at åbne en kalender fra den 1 i måneden, for så at lukke låger fra en ende af, efterhånden som der indgås aftaler.

Det er muligvis mere hensigtsmæssigt at starte den 1 i måneden med en lukket månedskalender, og så åbne op for ledige datoer efterhånden , med 24 - 48 timers varsel, men uden at der er system i det.

Så må gæsterne bare holde godt øje med hendes kalender.

Men går ideen så fløjten, og vil det fungere?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Men går ideen så fløjten, og vil det fungere?

 

Jo :)  Men ideen omkring en hjemmeside uden bookningsdel vil jo stadig være god. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 35 minutter siden:

Jo :)  Men ideen omkring en hjemmeside uden bookningsdel vil jo stadig være god. 

Det forudsætter jo at glad-pige er enig med dig i, at det vil være uhensigtsmæssigt at alle kan se hvor mange aftaler hun har hvornår.

Og er hun ikke det, tror jeg at en booking kalender, i kombination med mine øvrige forslag, vil kunne fremme at hun får flere gæster end på mere traditionel vis.

Jeg tror ikke at det vil genere mændene at kunne se hvornår hun er booket, henholdvis ledig, og så er vi måske tæt på at berøre spørgsmål om, hvad årsagen så kan være til ikke at ønske en åben kalender, spørgsmål som vi ikke skal blande os i, og derfor ikke bør nævne specifikt.

Nu behøver det ikke at være en hemmelighed hvor jeg går til frisør, jeg har også en læge i en anden del af byen, som jeg har beholdt efter flytning for år tilbage.

Min frisør er:

logohvid100.jpg

http://www.klippecafeen.dk/

Deres booking kalender er gemt bag et login, du skal altså oprette dig for at kunne booke en tid:

Velkommen til tidsbestilling

https://klippecafeen.bestilling.nu/

Når man er logget ind, så kan man se hvilke frisører der er ledige hvornår, og man booker en tid.

Jeg skal så vælge hvilken klipning eller andet jeg bestiller tid til, men det behøver glad-pige jo ikke at specificere i kalenderen.

At  manden reservere 1 time, kan i princippet betyde en håndspiller under besøget og god tid til kaffen, og behøver ikke at betyde at manden har købt 1 times sex.

Så det er ikke givet hvad omsætningen er på en booking, af den grund at tiden den er booket.

Hvis manden vil risikere 100 kr som han taber hvis han ikke møder op, hvor han samtidig får 100 kr i rabat hvis han gør det.

Så kan glad-pige nok godt leve med at de først aftaler ydelser og pris, når manden er ankommet.

I øvrigt så kan jeg også selv melde afbud til en booking jeg har foretaget, og den forsvinder i systemet.

Jeg modtager en mail, kan vælge at det er en sms 24 timer før min tid.

Så et øjebliksbillede af kalenderen, er ikke nødvendigvis udtryk for hvor mange bookinger der er afviklet over tid.

Det er da også bedre  med en kalender, end at skulle betale løn til en teledame.

Med mindre det er et ønske at være 2 altid, når gp modtager en gæst, men er det ikke typisk sådan at privat diskret drives sådan at pigen er alene i huset?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden:

Det forudsætter jo at glad-pige er enig med dig i, at det vil være uhensigtsmæssigt at alle kan se hvor mange aftaler hun har hvornår.

Og er hun ikke det, tror jeg at en booking kalender, i kombination med mine øvrige forslag, vil kunne fremme at hun får flere gæster end på mere traditionel vis.

Jeg tror ikke at det vil genere mændene at kunne se hvornår hun er booket, henholdvis ledig, og så er vi måske tæt på at berøre spørgsmål om, hvad årsagen så kan være til ikke at ønske en åben kalender, spørgsmål som vi ikke skal blande os i, og derfor ikke bør nævne specifikt.

 

Selvfølgelig. Det var jo bare min holdning.  Om det vil virke modsat afhænger jo at hendes målgruppe. Er hun privat/diskret og mange af hendes gæster tror at det er en hobby hvor der kun inviteres få udvalgte, så dutter det jo ikke at vise, at sådan forholder det sig ikke - Vi ved jo godt at nogle mener at klinikker er sexfabrikker, hvorimod privat diskret er noget andet. Jeg er så ikke enig i disse betragtninger.

Personligt ville det nok ikke forstyrre min lyst at en pige havde en bookningskalender på sin hjemmeside. Men hvis jeg skulle oprette mig på siden, for at lave en aftale, ville jeg ikke gøre det.  Det ville ej heller være nok for mig, at modtage en email på at jeg havde en aftale. Jeg har et behov for lige at få afstemt aftalen og ønskerne før jeg tropper op.  Men vi er jo forskellige, så hvad der virker bedst for GP´en det finder hun jo nok ud af, ved løbende at justere lidt på konceptet indtil hun synes at det er som det skal være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
loco skrev, den 17/11/2017 at 16:05:

Spørg @Maya Kathrine

hun er webudvikler. Tror nok hun har måske en idé eller to. ;)

Jeg kunne sagtens lave en side der kunne det, men har desværre ikke tiden til det.

De største eksperter på området tror jeg også sidder i gruppen ift. at finde bookingløsninger der virker og ift. om det overhovedet er nogen god idé.

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 16/11/2017 at 18:23:

Hej Glad-pige

Arbejder du privat diskret, eller på anden vis?

Vil du kunne oplyse på din hjemmeside, hvor man kan træffe dig.

Jeg synes at det er alletiders ide du har fået, og det fortjener at blive afprøvet.

Hvad med at kombinere tidsbestilling med en betalingsløsning.

Kræv en forudbetaling på 100 kr som er tabt, hvis gæsten ikke møder op.

Giv gæsten en rabat på 100 kr, når han så rent faktisk møder op.

Måske det både kan begrænse udeblivelserne, og friste til at booke en tid.

Giv gæsterne mulighed for at registrere deres besøg, og tilbyd at hver 10 besøg er gratis.

Sats på at gøre dem som booker tid hos dig til stamkunder.

Lad gæsterne tilmelde sig en nyhedsmail service, hvor de kan modtage eksempelvis surprice tilbud, og eller tilbud om arrangementer hvis du er til det, og har muliughed for at afholde dem.
Eksempelvis et slagtilbud med timers varsel, på dage hvor du har tid, lyst og luft i kalenderen, men uden forventning om bookinger med meget kort varsel.

Hvis muligt, tilbyd gerne en kop kaffe og en småkage jer 2 sammen, som optakt til akten, og gerne en kop kaffe sammen med dig, inden at manden efter et bad lukkes fra varmen ud i kulden igen.
Måske lidt svært på klinik, men mon ikke det er muligt spom Privat diskret.

Hvis du gider, du har lyst til det, så opret en blog hvor du kan udvikle dit personlige brand, og trække mandlig interesse til for at læse den, og kommentere på den.

Hav en gæstebog på sitet, som alle der har overholdt en booking, efterfølgende kan skrive i, hvis de har lyst.
Lav det som en kode du udleverer, der skal bruges for at kunne skrive både i gæstebogen, og til at kommentere på din blog.

Gør det til noget eksklusivt at få lov til at interagere med dig på nettet, som kun er forbeholdt de mænd som rent faktisk besøger dig, og ikke alle dem som bare lurer, uden at lægge omsætning hos dig.

Når og forhåbentlig ikke hvis der kommer anmeldelser på Eroguide.dk, så link til dem på dit eget site, efterhånden som de oprettes i forum på EG.
Men undgå mistanke om at smøre gæster, for at de skal skrive anmeldelser, og tilbyd aldrig fordele for det.

Men du kan overveje en månedlig konkurrence om et gratis 1/2 timers besøg hos dig, som alle der besøger dig mindst 2 gange om måneden, deltager i lodtrækningen om hver den 1 i måneden.

Filosoffen linkede til:

Web-booking.dk
http://web-booking.dk/ 

Min frisør bruger denne noget dyrere, men særdeles velfungerende løsning.

Admind.dk
http://admind.dk/ 

Pøj med det, og må du få alt mulig succes med det :)

PS

Vil du linke til annoncer for dig, så vi kan se hvor i landet vi kan træffe dig?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

HAMRENDE GODT INDLÆG .... tangerer det @Trinetease har efterspurgt ‘hvad skal der til..’. 

Gør det til noget eksklusivt at blive kunde hos dig ... lad os føle vi er en del af en kreds ... giv os en fordel (om end det bare er web hyg) ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...