Hop til indhold
BennyBom

Tantra massage (agtigt) med sex

Recommended Posts

Hej folkens

Jeg skal en tur til Sjælland på tirsdag/onsdag og kunne tænke mig en tantra lignende massage med efterfølgende sex. eventuelt græsk, men ikke et must.
Det kan eventuelt også bare være med blow uden gummi eller i nødstilfælde bare en håndtrold.
Pigen må gerne være erfaren (altså 30-50 år), køn, blid, empatisk og berøringsvenlig. Helst ikke silikonebryster.
Ingen "krav" er ultimative, men blot ønsker :)
Kan i anbefale nogen? Prisen er ikke afgørende.
Mange hilsner
Benny

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 2 minutter siden:

det kan alle , du kan jo bare se under annoncer om de tilbyder massage 

Ah, jeg syntes nu nok at der er stor forskel på om de tilbyder noget tantra-agtigt eller bare lidt massage. Jeg søger en engleblid, langvarig berøring som "forspil", selve sex delen er kun afsluttende. Endelig er der lige detaljen om "empatisk", som jeg i hvert fald ikke oplever som en selvfølge hos glædespigerne.

Redigeret af BennyBom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeppesen skrev, for 4 minutter siden:

Hvad med at tage en for holdet og prøve klunkemassage? Hun tilbyder også lingam, så der skulle være god chance for udløsning ;)

Jeg overvejer selv at prøve det, men har lang vej derover, så kunne godt bruge lidt erfaring derfra, før jeg tager turen 

http://www.ny-start.com/asiatisk-pung-massage/

Tak for tippet. Jeg foretrækker med afsluttende sex, men jeg udelukker ingenting. Hvis jeg tager derhen, skal jeg nok skrive lidt om besøget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville anbefale Salma  selvom jeg ikke har prøvet hendes tantra endnu. Men hendes sex er fantastisk, hun er gudesmuk (billederne er 100% hende), dog er brysterne silikone men heldigvis af den bløde slags. Så hvis du vælger hende, kunne det være fedt med en anmeldelse. 

Mvh BL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brasil lover skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ville anbefale Salma  selvom jeg ikke har prøvet hendes tantra endnu. Men hendes sex er fantastisk, hun er gudesmuk (billederne er 100% hende), dog er brysterne silikone men heldigvis af den bløde slags. Så hvis du vælger hende, kunne det være fedt med en anmeldelse. 

Mvh BL

Hvad er hendes priser for sex med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 8 timer siden:

Hvad er hendes priser for sex med hende?

Her er nok lidt omvendt end normalt, hun tager 800/30 min og 1500/1 time for normal fuld pakke og så et par hundrede for ekstra, eksempelvis 200 for kys. Nu tager hun så 2000/1 time for tantra, så jeg gætter på at det inklusiv FP men uden ekstra. Men skriv til hende - hun er supersød til at svare, dog ikke mens der er kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...