Hop til indhold
22 cm and thick

Sweet babe in Odense . Alessia

Recommended Posts

Duppen skrev, den 12/17/2017 at 16:35:

I mean she wrote to me that she would be back in odense to February :D

i am available in Odense , kiss you all :wub:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alessia23 skrev, for 36 minutter siden:

i am available in Odense , kiss you all :wub:

@Alessia23 Are you coming to Copenhagen anytime soon?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poptrold skrev, 1 time siden:

@Alessia23 Are you coming to Copenhagen anytime soon?

Hov hov vi skal lige nå at nyde hende først:wub::P:D

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 9 minutter siden:

Hov hov vi skal lige nå at nyde hende først:wub::P:D

Nej ikke først... Vi beholder hende sgu. :-) Selvom det nok kan blive dyrt. MÅ simpelthen bare besøge hende igen... De øjne glemmer man sent.

  • Synes godt om 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Ja så lykkedes det mig at få en tid hos Alessia,og jeg vil give jer andre brugere ret, hun er bare dejlig og sød og gør alt hvad hun kan for at tilfredsstille os:wub:.

Jeg vil ikke komme ind på akten men kan fortælle at jeg helt sikkert besøger hende igen,måske når jeg det ikke inden de næste 2 uger men så må jeg køre til kolding:P.

Thank you Alessia :rolleyes:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 2 timer siden:

Hi

Yes, I managed to get some time with Alessia and I will give you other users right, she is just lovely and sweet and does everything she can to satisfy us :wub:.

I do not want to get into the act but can tell that I certainly visit her again, maybe I will not get it in the next 2 weeks but then I have to drive to Kolding :P.

Thank you Alessia :rolleyes:

thank you ! <3

It was a pleasure meeting you :wub:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sød og dejlig pige , har besøgt hende et par gange og hun er altid sød og snakker godt engelsk. Fantastisk sex og er helt klart et el. to besøg værd.  :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Måtte lige besøge den dejlige Alessia til en halv times fornøjelse inden hun smutter videre. :-) Reelt ikke så meget nyt at sige. Hun er stadig sød, nærværende og leverer hvad der forventes og måske endda lidt mere. Havde haft en lidt lang og hård dag, så startede med at slikke hende lidt hvorefter jeg "bare" lå på ryggen og lod hende betjene mig. Det "sjove" tog vel omkring 30 min. Efter at have afleveret hvad jeg skulle af med i munden på hende blev der lige rengjort lidt hist op pist. Herefter lagde hun sig tæt ind til mig og vi lå og snakkede og nussede ca endnu 30 min. Så 1 time efter jeg var ankommet var jeg på vej ud af døren og turen gik hjem med en god fornemmelse i maven. :-)
Endnu engang tak til Alessia. :-)

God søndag både til hende og I andre. :-) 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 3/11/2018 at 10:36:

Hey folks

Just had to visit the lovely Alessia for half an hour before moving on. :-) Really not so much new to say. She is still sweet, present and delivers what is expected and maybe even more. Had a long and hard day, so started licking her a little after which I just "lay" on her back and let her serve me. The "fun" took about 30 minutes. After delivering what I had to do with her in the mouth, just a little cleaned up was getting cleaned. Then she lay close to me and we lay talking and sniffing for about 30 minutes. Then 1 hour after I arrived I was on my way out of the door and the trip went home with a good feeling in my stomach. :-)
Thanks again to Alessia.:-)

Good sunday to both her and you. :-) 

 

Sød fyr skrev, den 3/8/2018 at 11:04:

A sweet and lovely girl has visited her a few times and she is always sweet and speaks good english. Fantastic sex and is definitely an electricity. worth two visits  :)

thank you , many kisses :rolleyes: :wub::rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...