Hop til indhold
22 cm and thick

Sweet babe in Odense . Alessia

Recommended Posts

Hej folkens

Var en tur i Odense til aften og måtte lige se hvad der rørte sig. Havde et par mulige "ofre", men valget faldt på Alessia. Synes der var noget lækker og "dragende" over hendes mørke øjne og flotte krop. Ringede hende op og lavede en aftale med hende. Fik en adresse hvor jeg så skulle skrive når jeg var fremme. Havde åbenbart hørt forkert for da jeg skrev var det ikke DEN adresse jeg skulle stå ved. Ups... Men ingen skade sket da jeg ikke havde trængt mig på ved nogle sagesløse Odense borgere. ;-) 
Nå men vel ankommet på den RIGTIGE adresse blev jeg lukket ind og fik set Alessia. Årh hun var bare en rigtig fin lille tøs der så rigtig dejlig ud som hun stod der i undertøj. :-) Startede med at varme mine fingre lidt på radiatoren, det var bidende koldt udenfor. Herefter gav hun mig et par små kys på munden.
Aftale en halv time og hun fik hendes penge hvorefter vi begge smed tøjet og blev installeret på sengen. Sikke da et syn, hun var bare endnu dejlige uden tøj med en lækker lille glat fisse med store skamlæber - helt som jeg kan lide det. Lagde mig straks ned og min tunge gik om bord i hendes fisse der smagte lækkert og frisk. Havde dog en smule tendens til lidt stubbe, men det kan nok ikke helt undgås med mindre hun barberer sig flere gange dagligt. Efter lidt slikken ville jeg også suttes. Vi lagde os i en "sidelæns" 69'er hvor vi begge blev slikket og suttet. Efter slikken, sutten, kælen og dejlige tungekys var det vist tid til at få kondomet på og få pikken ind i varmen. Hun prøvede at ride mig, men det var nærmest umuligt da hun er VIRKELIG lille og stram, så hun kunne slet ikke glide ned over den. I stedet kom hun om på ryggen og jeg fik forsigtigt pikken op i hende. Fuck det var godt. Hun har en rigtig dejlig, snæver våd og varm fisse der helt sikkert nyder at bliver kneppet hvilket den så blev samtidig med at vi ind imellem kyssede og jeg legede med hendes bryster. Nåd virkelig at kneppe hende, men intet varer evigt og det uundgåelige skete og jeg lod den komme. Liiiige hvad jeg trængte til - rigtig lækkert. Vi kyssede lidt igen mens jeg stadig havde den oppe i hende men fik så pikken trukket ud, af med kondomet og rengjort kalorius lidt. :-)  Kunne ikke stå for hendes lækre fisse så måtte bare ned og slikke lidt igen. Kunne mærke hun blev mere og mere våd og virkelig nød det. Kunne høre på hendes vejtrækning at det var op over så satte hastigheden lidt i vejret og nød at jeg kunne mærke at hun kom. Hun takkede mig for at have slikket hende og beklagede at hun var lidt længe om at komme anden gang, men det var sgu helt ok med mig. Nød at ligge med hovedet i hendes våde skød.

Hvis man er til en rigtig sød petit pige der stort set giver alt for at betjene sin kunde er hun lige den rette. Billederne er af hende men måske ikke helt nye, lidt svært at sige. Hun er desuden slankere og mere petit end billederne måske lige giver indtryk af. :-) Hun snakker rigtig godt engelsk så hun er meget nem at kommunikere med og det er et klart plus. Om hun er 27 som hun skriver ved jeg ikke, måske et par år ældre men ikke meget. 

Tag roligt ind og besøg hende, hun er klart pengene værd. 700 for en halv time med alt. Ikke noget med ekstra for sf, kys og andet. Tror heller ikke hun er "clock watcher", jeg var der i hvert fald i godt og vel en halv time.

Og som altid. Pas på hende og vær rigtig god ved hende, det har hun så rigeligt fortjent. 

Go' weekend og få jeg noget:

FISSE!

P. S. Hvis nogen har besøgt hende lige efter mig beklager jeg den våde plet på lagenet, men hun blev virkelig våd af at blive slikket. ;-) 

Og så lige det sædvanlige link: https://annoncelight.dk/showad/229125

  • Synes godt om 6
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
NoobGPexplorer skrev, 1 time siden:

Du har da godt nok fået fedtet rotten i denne uge. ;)

Jeg synes godt nok også at de 22 cm kommer godt omkring for tiden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Hej folkens

Var en tur i Odense til aften og måtte lige se hvad der rørte sig. Havde et par mulige "ofre", men valget faldt på Alessia. Synes der var noget lækker og "dragende" over hendes mørke øjne og flotte krop. Ringede hende op og lavede en aftale med hende. Fik en adresse hvor jeg så skulle skrive når jeg var fremme. Havde åbenbart hørt forkert for da jeg skrev var det ikke DEN adresse jeg skulle stå ved. Ups... Men ingen skade sket da jeg ikke havde trængt mig på ved nogle sagesløse Odense borgere. ;-) 
Nå men vel ankommet på den RIGTIGE adresse blev jeg lukket ind og fik set Alessia. Årh hun var bare en rigtig fin lille tøs der så rigtig dejlig ud som hun stod der i undertøj. :-) Startede med at varme mine fingre lidt på radiatoren, det var bidende koldt udenfor. Herefter gav hun mig et par små kys på munden.
Aftale en halv time og hun fik hendes penge hvorefter vi begge smed tøjet og blev installeret på sengen. Sikke da et syn, hun var bare endnu dejlige uden tøj med en lækker lille glat fisse med store skamlæber - helt som jeg kan lide det. Lagde mig straks ned og min tunge gik om bord i hendes fisse der smagte lækkert og frisk. Havde dog en smule tendens til lidt stubbe, men det kan nok ikke helt undgås med mindre hun barberer sig flere gange dagligt. Efter lidt slikken ville jeg også suttes. Vi lagde os i en "sidelæns" 69'er hvor vi begge blev slikket og suttet. Efter slikken, sutten, kælen og dejlige tungekys var det vist tid til at få kondomet på og få pikken ind i varmen. Hun prøvede at ride mig, men det var nærmest umuligt da hun er VIRKELIG lille og stram, så hun kunne slet ikke glide ned over den. I stedet kom hun om på ryggen og jeg fik forsigtigt pikken op i hende. Fuck det var godt. Hun har en rigtig dejlig, snæver våd og varm fisse der helt sikkert nyder at bliver kneppet hvilket den så blev samtidig med at vi ind imellem kyssede og jeg legede med hendes bryster. Nåd virkelig at kneppe hende, men intet varer evigt og det uundgåelige skete og jeg lod den komme. Liiiige hvad jeg trængte til - rigtig lækkert. Vi kyssede lidt igen mens jeg stadig havde den oppe i hende men fik så pikken trukket ud, af med kondomet og rengjort kalorius lidt. :-)  Kunne ikke stå for hendes lækre fisse så måtte bare ned og slikke lidt igen. Kunne mærke hun blev mere og mere våd og virkelig nød det. Kunne høre på hendes vejtrækning at det var op over så satte hastigheden lidt i vejret og nød at jeg kunne mærke at hun kom. Hun takkede mig for at have slikket hende og beklagede at hun var lidt længe om at komme anden gang, men det var sgu helt ok med mig. Nød at ligge med hovedet i hendes våde skød.

Hvis man er til en rigtig sød petit pige der stort set giver alt for at betjene sin kunde er hun lige den rette. Billederne er af hende men måske ikke helt nye, lidt svært at sige. Hun er desuden slankere og mere petit end billederne måske lige giver indtryk af. :-) Hun snakker rigtig godt engelsk så hun er meget nem at kommunikere med og det er et klart plus. Om hun er 27 som hun skriver ved jeg ikke, måske et par år ældre men ikke meget. 

Tag roligt ind og besøg hende, hun er klart pengene værd. 700 for en halv time med alt. Ikke noget med ekstra for sf, kys og andet. Tror heller ikke hun er "clock watcher", jeg var der i hvert fald i godt og vel en halv time.

Og som altid. Pas på hende og vær rigtig god ved hende, det har hun så rigeligt fortjent. 

Go' weekend og få jeg noget:

FISSE!

P. S. Hvis nogen har besøgt hende lige efter mig beklager jeg den våde plet på lagenet, men hun blev virkelig våd af at blive slikket. ;-) 

Og så lige det sædvanlige link: https://annoncelight.dk/showad/229125

Hvor i Odense er hun ? 

Bare sådan ca.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 13 timer siden:

Du har da godt nok fået fedtet rotten i denne uge. ;)

Somme tider har rotten dens helt eget liv. Den udpeger bare retningen og så har jeg bare at følge med og betale for dens udskejelser.... Men - har nu kun været et sted denne uge. Bee i Fredericia var sidste weekend, nåede bare ikke at skrive lidt før i fredags. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gmcs skrev, for 10 timer siden:

Hvor i Odense er hun ? 

Bare sådan ca.

I højre side af annoncen er der et kort hvor du kan se hvor hun er - sådan ca. :-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en booking tidligere på ugen, som jeg måtte aflyse pga. sygdom, kom jeg endelig afsted idag. (Alessia fortalte at en del kunder bestiller og så bliver væk uden at aflyse) det syntes jeg er rigtig dårlig stil, uanset om man bliver syg eller vælger en anden pige, så er det mindste man kan gøre at sende en SMS med aflysning.

hun stod klar i indgangsdøren til at lukke mig ind, da dørtlf. Ikke virker lige nu. Hun er mere petit end hendes billeder, med en lille røv og lidt længere bryster end på billeder, da hun har tabt sig.

super sød pige som er let at være sammen med. Alt hvad der står i annoncen er rent faktisk også med i prisen, ikke noget med at det alligevel koster ekstra når man er i gang. Hun tilbyder dog ikke DT, og heller ikke doggy, da hendes ryg ikke kan klare det.

var hele turen rundt med afslutning analt. En rigtig god oplevelse til pengene, og med indlevelse fra hendes side. I værelset over hende, holder Vera til.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Vil du fortælle mig hvad DT er? Har stor lyst til at besøge hende,selvom jeg ikke syntes hun behøvede at tabe sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dontfuckingmailme skrev, for 48 minutter siden:

DeepThroat

 

Selvfølgelig tak, syntes ellers jeg havde tænkt alle muligheder igennem.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Alessia i dag :-) Hun er simpelthen for fræk.

ægte GFE med alt hvad der hører til. Hun har bestemt ikke travlt og man er bestemt ikke i tvivl om når man rammer de rigtige knapper ;-)

Hun smager fantastisk, og er dejlig stram. Hun lå med benene om mine hofter mens jeg tog hende og jeg tog fat i hendes lille fine røv for at mærke den, og jeg kom lidt tæt på hendes bageste hul og hun forstod straks anal. Fantastisk frækt med hendes ben helt oppe på mine skuldre. 

hun er en lille pige, med et fantastisk humør og de lækreste øjne. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, for 5 timer siden:

hun er en lille pige, med et fantastisk humør og de lækreste øjne. 

Dejligt at høre du fik en god oplevelse med hende. Ja, hun er virkelig bare en lækker.... Specielt de øjne. :-) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallo folkens

Ja, så var der røre i bukserne igen. Smuttede en tur ind til Alessia og bestilte 15 min til 400 kr. Vi startede med at ligge og nusse og kysse mens hun legede med min pik. Havde bare lyst til at ligge på ryggen og få den suttet af. Som sagt så gjort og mens jeg legede med hendes lille stramme dejlige mis, der blev dejlig våd,  suttede hun det bedste hun havde lært indtil jeg afleverede hele ladningen i munden på hende. Fuck det var dejligt og lige hvad jeg trængte til. :-P Hun gav mig en vådserviet jeg kunne tørre kalorius af med mens hun vendte hovedet den anden vej. Ladningen jeg lige havde givet hende afleverede hun i en serviet og tørrede sig om munden. ;-) Fik nogle flere dejlige kys som hun på ingen måde er nærig med. Efter endt "job" snakkede vi lidt og hun fortalte at hun havde fået nogle gode anmeldelser her på eroguide. Det var hun rigtig glad for da det virkelig hjælper hende. Så venner - når i har haft en god oplevelse hos en sød pige. Så husk at skrive om det her, også selvom der er skrevet om den pågældende pige før. De fortjener en god anmeldelse når de giver os en god oplevelse. :-)
Dette var mit andet besøg hos Alessia. Og selvom hun nu har været på stedet i snart 3 uger havde hun stadig masser af overskud til at være sød og dejlig og levere en god service. Og så de øjne - for katten de er dejlige. Lige til at svømme væk i. :-) Hendes dejlige, blide væsen, fine lille krop, rigtigt gode service og gfe gør hende til noget nær en etter. I hvert fald i min verden. :-)

Fra jeg kom til jeg gik igen var der gået godt 30 min tror jeg, så overhovedet ingen hastværk med at få mig smidt ud og videre til den næste.

Hun er her indtil 30 november hvorefter hun smutter til Kbh. Hun regnede med at komme til Odense igen 18 februar (mener jeg hun sagde). Så er sgu klar til endnu en tur hos hende. :-P 

Go' weekend herfra.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 25/11/2017 at 18:38:

Hallo folkens

Ja, så var der røre i bukserne igen. Smuttede en tur ind til Alessia og bestilte 15 min til 400 kr. Vi startede med at ligge og nusse og kysse mens hun legede med min pik. Havde bare lyst til at ligge på ryggen og få den suttet af. Som sagt så gjort og mens jeg legede med hendes lille stramme dejlige mis, der blev dejlig våd,  suttede hun det bedste hun havde lært indtil jeg afleverede hele ladningen i munden på hende. Fuck det var dejligt og lige hvad jeg trængte til. :-P Hun gav mig en vådserviet jeg kunne tørre kalorius af med mens hun vendte hovedet den anden vej. Ladningen jeg lige havde givet hende afleverede hun i en serviet og tørrede sig om munden. ;-) Fik nogle flere dejlige kys som hun på ingen måde er nærig med. Efter endt "job" snakkede vi lidt og hun fortalte at hun havde fået nogle gode anmeldelser her på eroguide. Det var hun rigtig glad for da det virkelig hjælper hende. Så venner - når i har haft en god oplevelse hos en sød pige. Så husk at skrive om det her, også selvom der er skrevet om den pågældende pige før. De fortjener en god anmeldelse når de giver os en god oplevelse. :-)
Dette var mit andet besøg hos Alessia. Og selvom hun nu har været på stedet i snart 3 uger havde hun stadig masser af overskud til at være sød og dejlig og levere en god service. Og så de øjne - for katten de er dejlige. Lige til at svømme væk i. :-) Hendes dejlige, blide væsen, fine lille krop, rigtigt gode service og gfe gør hende til noget nær en etter. I hvert fald i min verden. :-)

Fra jeg kom til jeg gik igen var der gået godt 30 min tror jeg, så overhovedet ingen hastværk med at få mig smidt ud og videre til den næste.

Hun er her indtil 30 november hvorefter hun smutter til Kbh. Hun regnede med at komme til Odense igen 18 februar (mener jeg hun sagde). Så er sgu klar til endnu en tur hos hende. :-P 

Go' weekend herfra.

thank you <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilmelde mig koret her. Man forstår godt "22" og andres begejstring for Alessia. Hun er sgu på mange måder "one of a kind" og skide sød. Blev mødt med kys, og efter hurtig afklædning gik jeg på opdagelse på hende lille frække krop. Hun er med på den med det samme, og det var altså rigtige kys, lækkert blow uden, 69, og endelig missionær, hvor jeg desværre ikke holdt for længe. Den stramme lille fisse er vist ikke let at holde ret lang tid i :-P 

Og prisen jo også næsten uimodståelig:D

Nå. Der er vist skrevet rigeligt om damen. Hun ser i øvrigt bedre ud end sine billeder.

Jeg fik heldigvis nået at besøge hende inden hun stryger afsted til KBH åbenbart (om 2 dage vist?).

Redigeret af Decameron14
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 30 minutter siden:

Jeg fik heldigvis nået at besøge hende inden hun stryger afsted til KBH åbenbart (om 2 dage vist?).

Savner hende sgu allerede. Glemte helt at spørge hende om hun ville gifte sig med mig. ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 4 timer siden:

Var hun til anal også? Eller læste jeg forkert? 

Du læste rigtigt, det er med i prisen

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Gad vide om 22 så endelig fik en tur i toeren?

Tror godt han kunne have fået det. Hun var strammere i fissen

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden:

Gad vide om 22 så endelig fik en tur i toeren?

Naaa gjorde han så ikke. Tror heller ikke hun havde været helt med på ideen... Desværre.... Fuck glæder mig til hun kommer tilbage. Hun har altså taget førstepladsen som min ynglings pige. :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

Naaa did not do that. Do not think she had been completely in the idea ... Unfortunately .... Fuck looks forward to coming back. She has therefore taken the first place as my favorite girl.:-)

thank you <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 12 timer siden:

Hope she comes too Odense again.

Det lovede hun at gøre... Men jeg vil ikke sige hvornår... ;-) Og hvis det holder stik skal jeg besøge hende op til flere gange... Er begyndt at spare sammen og har sagt til familien at jeg ønsker mig penge til jul - har dog ikke sagt til hvad. :-);-) 

  • Synes godt om 3
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...