Hop til indhold
gerog

Anmeld dit og dat

Recommended Posts

Er jeg den eneste, der er ved at være træt af alle de emails man får, om man vil give en anmeldelse af det man har købt eller bruger på nettet?

Jeg synes det har taget for meget overhånd med alt det Trustpilot pjat og hvad det nu hedder.

Det varer ikke længe før du kan anmelde den fis du lige har slået;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 35 minutter siden:

Er jeg den eneste, der er ved at være træt af alle de emails man får, om man vil give en anmeldelse af det man har købt eller bruger på nettet?

Jeg synes det har taget for meget overhånd med alt det Trustpilot pjat og hvad det nu hedder.

Det varer ikke længe før du kan anmelde den fis du lige har slået;)

 

Jeg har en mailadresse jeg udelukkende bruger når jeg køber ting eller når man ikke kan undgå at opgive mail, når man tilmelder sig noget, så ryger al den slags derind. Kalder den arkivet :)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Typisk...man har venstre hånd i lommen, og højre hånd strakt frem for at modtage, bruger med stor fordel de skrevne anmeldelser på bla tripadviser, og skriver med stor glæde om egne erfaringer som andre kan forholde sig til....stor tak til dem som bidrager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 7 minutter siden:

Typisk...man har venstre hånd i lommen, og højre hånd strakt frem for at modtage

Arj hør lige - vi betaler for de ting, vi køber over nettet eller i butikker.. det er et VALG at lægge en anmeldelse af en butik ... det er ikke et krav!! Jeg lægger en positiv anmeldelse, når noget har været udover det sædvanlige godt - det kan være produkt i forhold til pris - eller det kan være et service-niveau, der bare er så godt, at det bør belønnes :) Men igen - det er et valg - ikke en pligt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 15 minutter siden:

Typisk...man har venstre hånd i lommen, og højre hånd strakt frem for at modtage, bruger med stor fordel de skrevne anmeldelser på bla tripadviser, og skriver med stor glæde om egne erfaringer som andre kan forholde sig til....stor tak til dem som bidrager.

Jeg synes også at der er stor forskel på trustpilot og tripadviser. Man kan som du skriver, se at de fleste på tripadviser skriver af egen interesse og af egen lyst og ikke som en sur pligt. Anmeldelser på Trustpilot er ofte intetsigende for andre end den skrivende.

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

Troede faktisk først en virksomhed kom på trustpilot når der blev lavet en anmeldelse ? :huh:

Hvordan kan det være at der ikke nogen anmeldelse?     Der er masser af kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yehudi skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan kan det være at der ikke nogen anmeldelse?     Der er masser af kunder.

Jeg bruger ikke selv Trustpilot (eller har Facebook) , men skal man ikke verificere sig ved at logge ind med sin Facebook profil eller kan man gøre det anonymt ?

Men ja det er da lidt pudsigt, hvis man kan anmelde anonymt. Måske gæsterne ikke ved/tænker at de også kan anmelde dem der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Jeg bruger ikke selv Trustpilot (eller har Facebook) , men skal man ikke verificere sig ved at logge ind med sin Facebook profil eller kan man gøre det anonymt ?

Men ja det er da lidt pudsigt, hvis man kan anmelde anonymt. Måske gæsterne ikke ved/tænker at de også kan anmelde dem der.

 

Du kan oprette en profil med et brugernavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
MizzAnne skrev, for 2 timer siden:

Arj hør lige - vi betaler for de ting, vi køber over nettet eller i butikker.. det er et VALG at lægge en anmeldelse af en butik ... det er ikke et krav!! Jeg lægger en positiv anmeldelse, når noget har været udover det sædvanlige godt - det kan være produkt i forhold til pris - eller det kan være et service-niveau, der bare er så godt, at det bør belønnes :) Men igen - det er et valg - ikke en pligt!!

sikke noget vrøvl...selvfølge er det ikke en pligt. eller krav at man deler oplevelser med andre, og hvis du kun anmelder det der er udover det sædvanlige så bliver det temmelig ensporet, lige som de danske piger bliver omtalt her på EG, og hvad kan andre bruge det til ???...der er både plusser og minusser som man kan holde op mod andres oplevelser af samme, oplevelser man kan tage til efterretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 4 timer siden:

Er jeg den eneste, der er ved at være træt af alle de emails man får, om man vil give en anmeldelse af det man har købt eller bruger på nettet?

Jeg synes det har taget for meget overhånd med alt det Trustpilot pjat og hvad det nu hedder.

Det varer ikke længe før du kan anmelde den fis du lige har slået;)

 

Det lyder, som om du er glad for ikke at få e-mails om at lave en anmeldelse, fra alle de piger du har besøgt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Det är synd om mänskligheten.

Man har ännu inte insett att recensioner på google, trustpilot, tripadvisor, hotels.com, reco.se... ... är totalt och fullständigt otillförlitliga.  Det enda vettiga är att ignorera dem totalt och söka information på annat sätt.

:wacko: Hvad så me  eroguide.dk?    

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 6 timer siden:

Enig. Anmelder aldrig noget på Trustpilot, og stoler heller ikke på de anmeldelser der er der, medmindre de er meget detaljeret skrevet.

Jeg stoler kun på de klager de får, så jeg kan se hvordan de håndterer sådanne situationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har en mailadresse jeg udelukkende bruger når jeg køber ting eller når man ikke kan undgå at opgive mail, når man tilmelder sig noget, så ryger al den slags derind. Kalder den arkivet :)

Jeg benytter samme fidus, og derudover ryger en del mails automatisk ned i fidusmailens spamkiste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også godt træt af det, og den værste af den slags mails jeg har modtaget til nu, fik jeg fra:

Expedia.dk

https://www.expedia.dk/

Overskriften i indboksen, før jeg overhovedet havde åbnet mailen lød:

Vigtigt, slet venligst ikke denne mail

Hvilket jeg selvfølgelig gjorde, og hvilket jeg forventer at gøre fremover, hvis overskriften er tilsvarende insisterende.

Jeg har netop været i Århus for at se den nye permanente Middelalder udstilling på Moesgaard, samt for at hænge opslag op om et webkoncept som jeg er medejer af.

I den forbindelse boede jeg på det altid, til prisen fremragende økonomi hotel, som det også var tilfældet denne gang:

Cabinn.com

https://www.cabinn.com/

Økonomi singleværelset var udsolgt på hotellets site, men der var et ledigt værelse på Expedia.dk, hvor jeg derfor bestilte 2 overnatninger på Cabinn.

Dette foreholdt jeg receptionen på hotellet, og de svarede mig at booking portaler simpelthen selv køber værelser op, sådan at det kan forekomme at disse er udsolgt på hotellets eget website.

Jeg foretager altid en pris sammenligning mellem det samme udbud af værelser på booking portalerne, og så på hotellets eget website.

Hvis priserne er ens, og jeg kan bestille og betale direkte på hotellets eget site, gør jeg det altid.

Fordi at jeg simpelthen synes at de 20 - 25 % som de store bookingportaler, tager sig betalt af hotellerne af den pris vi betaler for værelset, er urimeligt høj.

Så længe en booking portal tager mere end 10% for at formidle et salg, er det mit ønske så vidt muligt at handle direkte med hotellet selv, da jeg hellere vil støtte hotellet, end et som jeg ser det misbrug af en dominerende stilling som booking formidler.

Vil gerne opfordre jer til at følge mit eksempel.

Vil også klart anbefale jer at besøge:

Moesgaardmuseum.dk

http://www.moesgaardmuseum.dk/

Fremover vil jeg, når og hvor overhovedet muligt benytte mig af:

KOMBARDOEXPRESSEN

https://www.kombardoexpressen.dk/

Direkte med en behagelig bus fra DGI byen til Odden, ombord på Molslinjen, og en dejlig overfart til Århus.

Fra borde bliver vi kørt til Rutebilstationen i Århus.

En enkeltbillet stod mig i 99 kr ca en uge før afrejse, og ville have kostet mig stadig meget rimelige 159 kr dagen før min afrejse.

Kan klart anbefales.

I kan have bemærket at Jensens Bøfhus er økonomisk meget presset, og at kæden har indført et nyt koncept, hvor man kan købe 3 retter for 200 kr.

Dette koncept har fået i hvert fald en enkelt dårlig anmeldelse, men jeg og en god bekendt i Århus valgte at spise en onsdag aften her:

Velkommen til Jensens Bøfhus Toldkammeret på Århus Havn

https://www.jensens.com/da/restaurant/aarhus-toldkammeret/

Vi var efterfølgende rørende enige om at det var en tre retters menu på et niveau noget over, af os forventet.

Der var fri refill af sauce og kartoffel/frites.

Servicen var også  helt i top.

Desværre var der relativt få gæster i det store lokale, men Jensens Bøfhus fortjener at overleve som kæde, og vi spiser der meget gerne igen.

Egentlig var det vores hensigt at spise buffeten til150 kr i cafeen på Moesgaard Museum, der har åben til kl 21 hver onsdag.

Denne buffet koster 150 kr, men vi måtte opgive da køen var nærmest uendelig, hvilket jo kun borger for at vi forsøger igen, en anden god gang :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Økonomi singleværelset var udsolgt på hotellets site,

Evt. har hotellet kun stillet nogle få værelser på udsalg på booking-portalen, hvor de så hurtigt er blevet udsolgt og hotellet har måske ikke haft tid til at stille flere på udsalg - og det ser derfor ud som om alt er udsolgt uden at være det - du kan derfor ofte bestille alligevel ved at ringe direkte til hotellet istedetfor - og så er du mere sikker på at komme udenom alt det booking-halløj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 18 timer siden:

Typisk...man har venstre hånd i lommen, og højre hånd strakt frem for at modtage, bruger med stor fordel de skrevne anmeldelser på bla tripadviser, og skriver med stor glæde om egne erfaringer som andre kan forholde sig til....stor tak til dem som bidrager.

Nu er det heller ikke den slags jeg er træt af.
Det er alle de efterfølgende emails man får flere gange om man ikke vil skrive en anmeldelse på Trustpilot osv.

Brugerne på Tripadvisor skriver deres anmeldelser af lyst - det er mit indtryk, da de fylder mere end bare 10-20 ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
gerog skrev, 1 time siden:

Nu er det heller ikke den slags jeg er træt af.
Det er alle de efterfølgende emails man får flere gange om man ikke vil skrive en anmeldelse på Trustpilot osv.

Brugerne på Tripadvisor skriver deres anmeldelser af lyst - det er mit indtryk, da de fylder mere end bare 10-20 ord.

Jo..kan godt følge dig, hvis man køber noget over nettet første gang..så undersøger man jo lige på diverse portaler andres oplevelse af stedet om det nu er et sikkert sted osv, har også fået adskillige mails eller links på fakture til diverse anmeldelses steder, med den øgede aktivitet med handlen over nettet så er det måske måden at netbutikker kan få deres service bekræftet på...så jeg ser det mere som en hjælp til selvhjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da utroligt :angry:

Jeg har lige slettet en mail igen fra Expedia, om at anmelde mit hotelophold, men de bliver ved:

Nu denne!

Glem ikke at indsende en anmeldelse af CABINN Hotel Aarhus

Nu skal jeg sove, men jeg har tænkt mig at kigge nærmere på Expedia.dk, og deres bruger betingelser, vil se om der står noget med småt, som jeg har overset?

Det her vil jeg bare ikke finde mig i.

Jeg skulle intet andet end at bestille et hotelværelse, og jeg skal nok selv afgøre om jeg vil anmelde opholdet eller ikke, og det i så fald på eget initiativ!!

Det nærmer sig chikane.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 33 minutter siden:

Det er da utroligt :angry:

Jeg har lige slettet en mail igen fra Expedia, om at anmelde mit hotelophold, men de bliver ved:

Nu denne!

Glem ikke at indsende en anmeldelse af CABINN Hotel Aarhus

Nu skal jeg sove, men jeg har tænkt mig at kigge nærmere på Expedia.dk, og deres bruger betingelser, vil se om der står noget med småt, som jeg har overset?

Det her vil jeg bare ikke finde mig i.

Jeg skulle intet andet end at bestille et hotelværelse, og jeg skal nok selv afgøre om jeg vil anmelde opholdet eller ikke, og det i så fald på eget initiativ!!

Det nærmer sig chikane.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg har en andet, lige så irriterende problem: Stort set dagligt indløber der på min telefon en sms med diverse tilbud om billige lån, og jeg kan intet gøre.

Jeg har forsøgt at blokere nummeret, men det kan jeg ikke, og jeg har forsøgt at svare med falsk indladenhed, at jeg gerne vil låne for at nå igennem og fortælle dem en ting eller to, men den går af en eller anden grund heller ikke. Kan dette virkelig være lovligt? Jeg har intet haft med de pågældende at gøre.

Som Netværket får jeg også erfaringer med hotelbranchen. Jeg brugte engang et Comwell-hotel i provinsen, og lige siden har jeg fået diverse gode tilbud. Disse havner heldigvis i spamboksen, men jeg føler mig da både irriteret og intimideret.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 11/15/2017 at 06:05:

Det er da utroligt :angry:

Jeg har lige slettet en mail igen fra Expedia, om at anmelde mit hotelophold, men de bliver ved:

Nu denne!

Glem ikke at indsende en anmeldelse af CABINN Hotel Aarhus

Nu skal jeg sove, men jeg har tænkt mig at kigge nærmere på Expedia.dk, og deres bruger betingelser, vil se om der står noget med småt, som jeg har overset?

Det her vil jeg bare ikke finde mig i.

Jeg skulle intet andet end at bestille et hotelværelse, og jeg skal nok selv afgøre om jeg vil anmelde opholdet eller ikke, og det i så fald på eget initiativ!!

Det nærmer sig chikane.

Venlig hilsen

Rejsenetværk


Jeg oplever disse scenarier ret ofte. Det var derfor jeg oprettet denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fandt dette om Expedia:

(2014) eBay
ebay logoDer herskede en del forvirring om den manuelle straf som eBay fik i midten af 2014. Online portalen der huser alt inden for køb og sælg kategorier (og ejer dba.dk), havde fået devalueret mange af deres sider markant, samtidig med at Google opdaterede deres (for nogen frygtede) Panda algoritme. Så man antog (fejlagtigt), i starten, at dette drop i rangeringerne skyldtes denne.
Det viste sig også efterfølgende at hele domænet var blevet omfattet af en manuel straf og ikke kun enkelte sider. Der spekuleres i at straffen bunder i brugen af doorway pages, altså var der igen tale om en form for cloaking.
Årsag: Doorway pages
Medførte: reducering af rangering/synlighed
Varighed: sandsynligvis stadig aktiv
Kilder
Google Hits eBay With Manual Penalty In Search Results
Yes, Google Punished eBay for Bad SEO Practices, but It Wasn’t Part of “Panda” Update

https://novosight.dk/brands-straffet-af-google/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...