Hop til indhold
22 cm and thick

Bee i Fredericia - Godt jeg ikke bor tæt på hende!

Recommended Posts

Guest keep it simpel

Merkur - Du er da en meget klog dygtig mand - dyb respekt med den viden du besidder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 37 minutter siden:

Merkur - Du er da en meget klog dygtig mand - dyb respekt med den viden du besidder...

Haha Sorry! Men mente bare ikke din kommentar omkring det var et problem var på den rette plads. Men nok bare mig der blev lidt nærtagende. 

Og tak for yderlige info omkring stedet. Rart at vide at man kan få sig et bad efter besøget og rart at vide pigerne gør et godt job.  No hard feelings. 

Merkur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville idag have besøgt Ariana & Dior i Svendborg, da de tilbød 3kant til kr.1400.- for 60 min.  Men efter næsten 20 timers forsøg på at få svar, måtte jeg jo have en plan B, da lillemand var opsat på lidt sjov i aften.

så skrev til Bee (eller rettere tlf. Damen) for at høre om Bee var fri her til aften, og lucky me, jeg kunne bare komme. Pga. uheld på motorvejen kom jeg 30 min. for sent, havde dog sent SMS med min forsinkelse. Ingen sure miner da jeg ankom.

har efterhånden skrevet et par anmeldelser af Bee, så ord er egentlig overflødige, men men

det er sindssygt hvor godt vi "sexer" sammen.  Massage med masser af berøringer, om på ryggen, hende op på mit ansigt, slikke så godt jeg har lært, indtil hun begyndte at smage anderledes og hun rimeligt sikkert kom. mens hun leger med hendes egne bryster. Så lidt 69 og sex i mange forskellige stillinger, inden det hele desværre var ovre. INGEN TVIVL OM AT HUN ELSKER SEX, og det gør den store forskel.

syntes hun er en vildt køn kvinde, og vil stadig hellere have hende end en anden thai på 20 år. Hendes nickname burde være "god service"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst om Bee rigtig mange gange herinde. Og blev da lige lidt nysgerrig.

Fik aftalt en tid. Kom til døren og der blev ikke lukket op. Jeg var på vej væk da jeg fik en sms - du kan bare komme.

Gik sp tilbage og blev budt indenfor. Fik anvist et rum og besked om at Bee ville komme. Lidt efter fik jeg en ny besked at det ville vare 15 min om det var ok. Selvfølgelig var det det. Der var godt varmt og udenfor bare kulde.

Så kom Bee endelig. Det slog godt nok benene væk under mig. Hun er jo bare underskøn den kvinde. Vi havde aftalt en time -så lidt massage først. Jeg lagde vægt på ordet lidt og det blev det så. Efter nussen og kyssen flyttede jeg mig ned i den anden ende for at slikke hende. Wauv hun nød det. Og hvordan ved jeg det. Hun blev godt nok våd. Så blev det til en 69’er. Og jeg siger jer hun slikker vildt godt.

Så godt så jeg kom og hun tog det hele. Vi havde bagefter masser af tid - det blev til nussen og kyssen og en lang dyb snak. 

Nu kan jeg bedre forstå alle de positive opslag om hende. Hun er her kun måneden ud. Desværre - jeg kunne blive afhængig af hende. Sagde til hende jeg ville skrive positivt om hende her. Men at jeg egentlig ikke ville udbrede det for meget, for så kunne det måske blive svært at få en tid næste gang :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badsanta skrev, for 2 timer siden:

Hvor mange arbejde der, er der nogle som ved det. Har være der inde i dag og blev mødt af en skønhed som hed liley eller leliy som var oppe i alder som jeg

Det er kun Meena og Bee som har annonce fra det sted, tror jeg. Kender ikke til at der skulle være andre på den adr.

nu er det samme sted som Bee du har været, der er jo flere steder i Fredericia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 57 minutter siden:

Det er kun Meena og Bee som har annonce fra det sted, tror jeg. Kender ikke til at der skulle være andre på den adr.

nu er det samme sted som Bee du har været, der er jo flere steder i Fredericia

Ja det vil jeg tro det er da det den her ikke og i øvrigt er jeg + 40

 https://annoncelight.dk/showad/228712

Redigeret af Badsanta

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badsanta skrev, for 2 timer siden:

Ja det vil jeg tro det er da det den her ikke og i øvrigt er jeg + 40

 https://annoncelight.dk/showad/228712

Ved ikke hvem du har set derinde, det er ikke en jeg har hørt om eller set. Til gengæld starter der en ny pige der idag som skulle hedde Nam. Jeg tager en for holdet på onsdag, og håber hun giver samme gode behandling som Bee

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Ved ikke hvem du har set derinde, det er ikke en jeg har hørt om eller set. Til gengæld starter der en ny pige der idag som skulle hedde Nam. Jeg tager en for holdet på onsdag, og håber hun giver samme gode behandling som Bee

Det kan jo også godt være en af dem, men hun sagt hun tæt ved de 50. Og det kunne man så ikke lige se, men god det var hun og håber at når jeg kommer igen er det hende jeg møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...