Hop til indhold
22 cm and thick

Bee i Fredericia - Godt jeg ikke bor tæt på hende!

Recommended Posts

Hej kære thai-elskere

Min færd bragte mig en tur til Fredericia og havde flere gange læst og hørt om Bee der tilbyder sine ydelser i netop Fredericia. Fuld af forventing og nysgerrighed ringede jeg og aftalte et møde hos hende. Kvinden jeg talte med i tlf var næsten umulig af forstå, men det lykkedes mig da at bestille tiden og få adressen. Vel ankommet til adressen ringede jeg på døren og blev næsten øjeblikkeligt låst ind. Kvinden der tog imod mig viste sig så at være Bee. Hun så da ok ud, men da ikke som sådan noget specielt. Klædt i en løstsiddende kjole var det svært at se hendes former, men hun var tydeligvis meget slank. Blev vist ind i massagerummet og hun bad mig smide tøjet og ville straks være tilbage. Smed kludene og netop som jeg havde smidt underbukserne var hun tilbage og bad mig lægge mig på briksen.

Hun tog det lettere opvarmede olie og begyndte at massere mine fødder og ben, så længere op af ryggen og endelig så langt op at jeg kunne nå hendes røv som jeg straks begyndte at kærtegne. Nam nam den var lille, lækker og fast. :-P Skubbede behændigt kjolen op over hendes røv så jeg også kunne nyde synet og sikke da et syn. Hendes fine små balder blev adskilt af en rød g-streng. Jo mere jeg tog fat i hendes røv jo mere stak hun den bagud så jeg rigtigt kunne nyde synes. Hun arbejdede sig længere og længere op ad min krop for til sidst at stå for enden af briksen med fisse lige i øjenhøjde-Løftede kjolen op og nærmest stak hovedet helt hen i skødet på hende samtidig med at jeg forsøgte at trække trusserne af hende. Hun trak sig lidt væk og sagde noget i stil med "want all?" - ja for helvede sgu da tænkte jeg hurtigt og svarede ja tak med det samme.... Prisen var 1300, en smule mere end jeg lige havde planlagt, men what the fuck... Man skal være god ved sig selv en gang imellem. Kunne måske have pruttet prisen en smule ned med de tanker havde jeg overhovedet ikke. Hun trak så trusserne ned og smed kjolen. Sikke et syn der åbenbarede sig, kæft hun er lille, lækker og fin. Nu var der adgang til alle herlighederne og hun gjorde massagen færdig og satte sig over skrævs over mig og begyndte at lege med min pik der vist nok lige kunne lide synes lige så meget som jeg.
Den blev med det samme "bone hard" og hun begyndte hurtigt at sutte den. Fuck det var himmelsk! Fik hende til at vende sig om så jeg havde hendes glatte fisse lige ud for mit hoved og begyndte så at gengælde hendes oral sex. Hun smagte dejligt og blev med det samme våd. Ingen tvivl om hun kunne lide det og enten lod hun som om eller også kom hun næsten med det samme. Hun suttede og slikkede min pik samtidig med at hun forsigtigt legede med mit røvhul og jeg gengældte med at slikke og forsigtigt kørte en finger hen over hendes røvhul og et par fingre op i fissen. Har ingen anelse om hvor længe vi lå sådan, men måtte bede hende om at holde lidt igen ellers havde jeg skudt kanonen af i munden på henden. Fik hende overskrævs på mig hvor hun sad hen over mig pik og gned fissen hen over den. Et øjeblik var jeg lige ved at tro hun havde taget pikken i fissen uden gummi, men det gjorde hun dog ikke. (Heldigvis/desværre, afhængigt af hvordan man ser på det), Fik fremstammet at jeg ville have pikken op i hende og hun fik monteret gummi på den og gled ned over den. Det var bare himmelsk, fuck det var godt at se og mærke hende ride samtidig med jeg legede med hendes bryster. Hun skiftevis sad helt oprejst og red pikken for så at læne sig ned over mig og virkelig kysse mig rigtigt dybt med tunge og det hele. Fuck hun gik bare til den. Hun var virkelig super til at ride og igen måtte jeg stoppe hendes arbejde for ikke at komme alt for tidligt. :-o Fik hende om på ryggen og kneppede hende i missionæren først med hendes ben hen over mine skuldre og så liggende ned over hende samtidig med at vi kyssede igen. Selvom jeg ville have det til at fortsætte i en uendelighed måtte jeg til sidst overgive mig jeg kom helt vildt samtidig med at hun skød brystet frem og tydeligvis også kom. Stadig med pikken oppe i hende trak hun mig ned til sig og fortsatte med at kysse. Det var rigtigt dejligt at ligge der og mærke hende trække mig helt ned til sig. Sådan lå vi lidt og nød hinandens kroppe. Men også det fik en ende da jeg kunne mærke at den nu knap så stive pik var ved at glide ud. 
Fik gummiet trukket af, rengjort pikken og fik en smule massage og nussen rundt og blev tilbudt et bad. Fik olie og "diverse" skyllet af kroppen hvorefter jeg fik tilbudt lidt vand og på med tøjet. Fik betalt for mine udskejelser og sagt pænt farvel og stod så igen på gaden i regnvejr. 1300 kr fattige men glad, tilfreds og VIRKELIG tømt.... 

Af alle de "købepiger" jeg har været hos, og det er efterhånden temmelig mange, er hun klart den der bedst har gjort sig fortjent til hver en krone hun fik. Ingen tvivl om det. Hvis man endelig skal komme med en lille klage - og det skal man selvfølgelig ;-) Ja så er det hendes massage, det tjener som forspil og opvarmning, men ud over det er det ikke meget bevendt. Resten af hendes behandling er til 10 ud af 10. Ingen tvivl om det. Er fandeme glad for jeg har en times kørsel til Fredericia og reelt ikke gider køre mere bil i min fritid end højest nødvendigt. Ellers kan hun gå hen og blive et rigtigt dyrt bekendskab. Men ingen tvivl, det er ikke sidste gang jeg besøger hende

Tak til Bee for en rigtig god behandling og oplevelse. Og tak til I par stykker der har gidet at læse mit lort til ende. :-) Ved godt der er flere beskrivelser/anmeldelser af hende, men synes hun fortjener endnu en.

Og så lige et link til de uindviede. :-)
https://annoncelight.dk/showad/228712

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Hej kære thai-elskere

Når nu alle sidder med en And i munden, syntes jeg da godt lige jeg vil skrive Tak for en god beskrivelse af hvor godt det kan være at møde en Thai som Bee :wub: 

selvfølgelig gider vi læse din beretning til ende, og i øvrigt, rigtig godt skrevet med de goe detaljer osv. (Jeg har dog ej selv besøgt Bee) men derfor hindre det

mig ikk i at kvittere for et godt og brugbart Indlæg og så på en Mortensaften :P Åh den And smager,  :D min eneste tilføjelse, ku dog være

med din goe oplevelse, at du måske har Beer til gode, dog i Vejle :wub: ved godt din bil kører mod Fredericia :P 

Men Tak for Indlæg og go aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig kom du afsted til Bee, havde jo skrevet til dig at hun var sød. Hun er også i toppen af min top 10 liste.

tak for underholdende og god læsning, og jeg har samme holdning som dig. Godt hun er 1 time væk, ellers skulle jeg også snart med i luksusfælden efter utallige kviklån ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 13 timer siden:

Når nu alle sidder med en And i munden, syntes jeg da godt lige jeg vil skrive Tak for en god beskrivelse af hvor godt det kan være at møde en Thai som Bee :wub: 

selvfølgelig gider vi læse din beretning til ende, og i øvrigt, rigtig godt skrevet med de goe detaljer osv. (Jeg har dog ej selv besøgt Bee) men derfor hindre det

mig ikk i at kvittere for et godt og brugbart Indlæg og så på en Mortensaften :P Åh den And smager,  :D min eneste tilføjelse, ku dog være

med din goe oplevelse, at du måske har Beer til gode, dog i Vejle :wub: ved godt din bil kører mod Fredericia :P 

Men Tak for Indlæg og go aften :)

Tak for de pæne ord. :-) Ja det kan da være jeg skulle køre til Beer en dag. Der er jo ikke så meget længere... Man skal sateme bare passe på man ikke bliver afhængig at de små "skide" thai-piger. De er satme generelt dejlige.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 12 timer siden:

Endelig kom du afsted til Bee, havde jo skrevet til dig at hun var sød. Hun er også i toppen af min top 10 liste.

Ja det var en rigtig god oplevelse. :-)

Har tit tænkt på hvorfor nogle siger "i toppen af sin top 10 liste"... Gør vel ingen forskel om det er i toppen af en top 3, top 10 eller top 100 liste? Toppen er vel toppen lige meget hvor mange der er under. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 4 timer siden:

Hende i midten. Dejlig pige - så dejlig at selv jeg glemmer tatoveringerne

Har besøgt hende en del gange. Når jeg sidder lige nu og tænker tilbage, kan jeg slet ikke huske nogen tatoveringer, men måske jeg har haft travlt med at kigge på noget andet ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
22 cm and thick skrev, den ‎11‎-‎11‎-‎2017 at 09:25:

Man skal sateme bare passe på man ikke bliver afhængig at de små "skide" thai-piger. De er satme generelt dejlige.....

Ja og det gør man, og meget hurtig, afhængig af hvem man besøger?

Men er det Beer (Nok) ja så knalder man da fuldstædig i første gang :P 

sorry nu var det selvfølgelig Bee, Tråden handlede om, så tilbage Bee :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 14/11/2017 at 12:09:

Har besøgt hende en del gange. Når jeg sidder lige nu og tænker tilbage, kan jeg slet ikke huske nogen tatoveringer, men måske jeg har haft travlt med at kigge på noget andet ;-)

 

Kæft jeg bliver da nødt til at køre en tur til Fredericia og besøge Bee hun lyder som den rigtige Thai at besøge lige nu :wub:  kunne man komme ind diskret fra bagside ? Eller står man til skue ved front døren ? 

Mit besøg bliver nok et middagsbesøg  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 3 minutter siden:

Kæft jeg bliver da nødt til at køre en tur til Fredericia og besøge Bee hun lyder som den rigtige Thai at besøge lige nu   kunne man komme ind diskret fra bagside ? Eller står man til skue ved front døren ? 

Mit besøg bliver nok et middagsbesøg 

Tror kun der er en indgang og det er foran. Ikke diskret, men ingen ved om du bare skal have alm. Massage

de plejer at lukke døren op rigtig hurtigt, når man banker på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 minut siden:

Tror kun der er en indgang og det er foran. Ikke diskret, men ingen ved om du bare skal have alm. Massage

de plejer at lukke døren op rigtig hurtigt, når man banker på

Okay takker :D må absolut derned og "smage" hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mr1time skrev, for 26 minutter siden:

men ingen ved om du bare skal have alm. Massage

Nej nemlig, de ved ikk hva du har i tankerne, og de er i øvrigt også skide misundelig hvis de vidste det :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 minutter siden:

Nej nemlig, de ved ikk hva du har i tankerne, og de er i øvrigt også skide misundelig hvis de vidste det :P

:D Ja garanteret. 

Nogen der ved om bade faciliteterne er ok?  Går nok ikke at komme retur med duften af en dejlig mis i hele ansigtet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Merkur skrev, for 9 minutter siden:

 Går nok ikke at komme retur med duften af en dejlig mis i hele ansigtet. ;)

Nej ved ikk med Bad, men hellere kom hjem og dufte af Mis end af Hund :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 16 minutter siden:

 Ja garanteret. 

Nogen der ved om bade faciliteterne er ok?  Går nok ikke at komme retur med duften af en dejlig mis i hele ansigtet. 

Der er bad men ikke noget at skrive hjem om. Men der kommer da vand ud af bruser :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Merkur skrev, for 26 minutter siden:

:D Ja garanteret. 

Nogen der ved om bade faciliteterne er ok?  Går nok ikke at komme retur med duften af en dejlig mis i hele ansigtet. ;)

Der er en lille brusekabine med shampoo osv. Ved køkkenet. Det går fint an :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 minutter siden:

Nej ved ikk med Bad, men hellere kom hjem og dufte af Mis end af Hund :D

Hahaha Du er sgu god :D

Og ja våd hund lugter sgu fælt. Tænkte mere på kontoret. De andre gutter vil sgu nok stå med næsen i vejret som Ja netop en hund i brunst. :D 

Tak @Mr1time bare man lige kan få "dyppet" sig lidt i andet vådt bagefter. Selvom missesaft nu ikke er den værste duft. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen bagind- eller udgang. Jeg har spurgt. Det er yderst indiskret, og det skulle undre mig en del om det ikke er ganske velkendt i byen at det ikke er fodmassage skønhederne gør i. De ret få gange jeg har været der har jeg smsét når jeg går fra bilen "please be at the door" for at nedsætte tiden på fortovet mest muligt. Dette selvfølgelig kun muligt ved forudgående aftale. Bee er godt klar over at det ikke føles rat at stå på fortovet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 19 timer siden:

:D Ja garanteret. 

Nogen der ved om bade faciliteterne er ok?  Går nok ikke at komme retur med duften af en dejlig mis i hele ansigtet. ;)

Knald et par bajere og lidt gammel dansk i hovedet efter endt hyggestund, så er der sgu ingen der opdaget du lugter af fisse.... Eller spis kål dagen før, tarmgasserne kan også kvæle de værste (bedste) dufte. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 21 minutter siden:

Knald et par bajere og lidt gammel dansk i hovedet efter endt hyggestund, så er der sgu ingen der opdaget du lugter af fisse.... Eller spis kål dagen før, tarmgasserne kan også kvæle de værste (bedste) dufte. :-) 

Naah sgu da lidt synd for pigen hvis jeg ligger og udlufter tarmgasser ved mindste energi udladning når vi hygger ;) og nummer 1 går nok heller ikke skal jo køre små 60 km tilbage og der er "Ingen alkohol" politik på jobbet sååå også dum idé. Nå bare smartest at få en lille vask eller lade duften sidde :D men tak for rådet. :D 

Merkur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Kan virkelig ikke se problemet da de har et lille toilet / bad som må bruges - hvilket jeg har gjort flere gange ...

Jeg var på besøg ved Meena for et par dage siden - men valgte ikke at få et bad da jeg syntes at hendes fisse smagte så lækkert at jeg havde lyst til at nyde den duft og smag resten af aftenen :-)

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, 1 time siden:

Kan virkelig ikke se problemet da de har et lille toilet / bad som må bruges - hvilket jeg har gjort flere gange ...

Jeg var på besøg ved Meena for et par dage siden - men valgte ikke at få et bad da jeg syntes at hendes fisse smagte så lækkert at jeg havde lyst til at nyde den duft og smag resten af aftenen :-)

Hvem laver det til et problem ? ;) spurgte bare til om der forfindes bade faciliteter ;) og det fik jeg klart svar på. Så ingen grund til at "butt in" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...