Hop til indhold

Val i Brønshøj

Featured Replies

Skrevet

Adressen plejer at være polakker og sandhedsværdien af billeder i bedste fald tvivlsom....

Skrevet

@Rejsenetværk

Helt enig @Tatra Det er vist den samme flok, der tidligere holdt til omkring Folehaven i Valby. Billederne er altid falske, og betjeningen svinger – priserne er for høje i forhold til det generelle serviceniveau. Hvis du er i nærheden så kan du kikke forbi, pigerne kan godt være attraktive, det svinger meget, men du møder aldrig den pige som du ser på billedet, så kør ikke efter det. 

Skrevet

Yes, alt hvad der kommer fra den adr. i Brønshøj er fake, de ligner ikke engang tilnærmelsesvis.

Skrevet
Daffy-Dick skrev, for 5 timer siden:

Yes, alt hvad der kommer fra den adr. i Brønshøj er fake, de ligner ikke engang tilnærmelsesvis.

Eneste gang jeg er blevet rigtig snydt var på den adresse. Ikke pigen på billederne og den service jeg betalte for fik jeg ikke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.