Hop til indhold
Don John

Kender du din GP privat?

Recommended Posts

Fyntyr skrev, for 42 minutter siden:

Dybt dybt uprofessionelt

Enig!

Fyntyr skrev, for 43 minutter siden:

det er vel også de færreste der vil have en luder til at opdrage sine børn. 

Hvad får dig til at tro det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Fyntyr skrev, 1 time siden:

Dybt dybt uprofessionelt hun er måske ude på at ødelægge dit forhold og så derefter score dig men husk aldrig at stole på en luder og det er vel også de færreste der vil have en luder til at opdrage sine børn. 

Omvendt er du måske blevet soreret fra pga af uprofessionel tilgang til købesex og afvigende chamørtræk.

Du er måske også blevet bedt om at opdrage dit yngel selv:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set den samme GP gennem de sidste 5-6 måneder. Vores forhold er blevet mere tæt og vi har også udvekslet navne og tlf numre. I begyndelsen var jeg smask forelsket og følte at vi havde en gensidig ting kørende da det virkelig slog gnister på lagenerne når vi var sammen. Jeg maste på for mere og pludselig blev det for meget for hende. Jeg tror måske at "stalkin" er et generelt problem for mange piger og jeg fik desværre tricket en dårlig reaktion pga min ihærdighed. Hun bad om en pause - hvilket jeg selvfølgelig respekterede. 

Vi ses stadig, skriver lidt sammen men jeg kan alligevel godt mærke at hun holder mig lidt mere på afstand end i begyndelsen. Jeg har stadig følelser for hende og elsker når vi er sammen, og de små beskeder ind i mellem. 

Jeg håber at vi kan bygge på vores forhold for hun er en utrolig dejlig pige - også udenfor sengen. 

Hvis jeg mødte hende på gaden ville jeg nok lige kigge hende godt i øjnene inden jeg faldt hende om halsen :)

Det kan hurtigt blive en frygtelig røverhistorie overfor dem man er sammen med. 

Selv om det har været lidt kompliceret og til tider hårdt har jeg aldrig fortrudt at jeg lod mine følelser få frit spil. Hun vil altid have en helt speciel plads i mit hjerte og jeg ønsker hende kun det bedste. Om det inkluderer mig må tiden jo vise :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Skiderik skrev, for 15 timer siden:

Jeg har set den samme GP gennem de sidste 5-6 måneder. Vores forhold er blevet mere tæt og vi har også udvekslet navne og tlf numre. I begyndelsen var jeg smask forelsket og følte at vi havde en gensidig ting kørende da det virkelig slog gnister på lagenerne når vi var sammen. Jeg maste på for mere og pludselig blev det for meget for hende. Jeg tror måske at "stalkin" er et generelt problem for mange piger og jeg fik desværre tricket en dårlig reaktion pga min ihærdighed. Hun bad om en pause - hvilket jeg selvfølgelig respekterede. 

Vi ses stadig, skriver lidt sammen men jeg kan alligevel godt mærke at hun holder mig lidt mere på afstand end i begyndelsen. Jeg har stadig følelser for hende og elsker når vi er sammen, og de små beskeder ind i mellem. 

Jeg håber at vi kan bygge på vores forhold for hun er en utrolig dejlig pige - også udenfor sengen. 

Hvis jeg mødte hende på gaden ville jeg nok lige kigge hende godt i øjnene inden jeg faldt hende om halsen :)

Det kan hurtigt blive en frygtelig røverhistorie overfor dem man er sammen med. 

Selv om det har været lidt kompliceret og til tider hårdt har jeg aldrig fortrudt at jeg lod mine følelser få frit spil. Hun vil altid have en helt speciel plads i mit hjerte og jeg ønsker hende kun det bedste. Om det inkluderer mig må tiden jo vise :)

Du lyder godt nok til at være ramt.

Pas nu på dig selv og ta hende for det hun er.

I har en forretningsaftale....hun sælger...og du køber.

Det er jo så bare herligt at i begge nyder "varen"

Men tro mig......brug hellere tiden på at søge efter en partner udenfor dette univers......ellers ender du sgu med at blive en fattig mand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

@Skiderik Hvis i ikke er blevet kærester endnu - så sker det ikke.

Tingene er lidt mere komplicerede og jeg ved heller ikke om vi ville være gode for hinanden. Jeg har tænkt tanken om det kunne fungere, men det var jo nok sket hvis det var det hun ville :)

Det er også fint som det er. Jeg vil ikke presse hende til noget men jeg har lært af livet at man aldrig skal sige aldrig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...