Hop til indhold
Don John

Kender du din GP privat?

Recommended Posts

Jeg har vist fortalt dette før, men dobbelt knude holder bedre. :)

I mine tidligere lidt mere blufærdige dage kørte jeg gerne et godt stykke hjemmefra til en større by for at dyrke min hobby.

Fik på et tidspunkt så et næsten stamkunde forhold til en smuk og dejlig pige, hvor det ikke bare var sex, men også knus, kram og ligge i ske og pludre indblandet.

Vi kunne tale om alt bortset fra personlige data, hvor vi holdt kortene godt ind til kroppen.

Så en dag på vej hjem fra arbejde var jeg inde og handle i den lokale Aldi, og selv om jeg hader at handle, så var der dog noget lækkert kød i køledisken, som fik tiltrukket min opmærksomhed så meget, at jeg bøjede mig forover for at læse varedeklarationen nøjere.
Jeg lagde knap nok mærke til, at der pludselig stod et par lange, slanke ben på den anden side af køledisken, men da jeg havde læst, hvad jeg ville og rettede mig op, stod hun der i al sin skønhed og smilte det mest henrivende, man kan tænke sig.

Jeg blev lidt forfjamsket ved situationen, men det fortog sig hurtigt, og da vi begge var alene, fulgtes vi ad ud af butikken. Det viste sig, at hun boede endda meget tæt på mig i al den tid, vi havde set hinanden udenbys.

Det endte med flere dinnerdates, og på et tidspunkt blev vi så også enige om, at det var tåbeligt, at vi begge skulle køre langt for at være sammen, så den gamle her blev en slags sugardaddy, hvor vi tilbragte timer og hele nætter både hos hende og mig.

Nødtvungent måtte jeg erkende, at jeg var smaskforelsket i en pige, der aldersmæssigt let kunne have været min datter, og at forholdet gjorde et betragteligt indhug i min økonomi. Fornuften fik mig til at fortælle hende, at økonomien bevirkede, at vi måtte trappe kraftigt ned, men det havde hun også en løsning på, for hun sagde, at hun alligevel opfattede mig mere som en halv kæreste og bolleven end som kunde.

Ubehagelige stalkeroplevelser på det bordel, hvor hun jobbede, gjorde, at hun valgte at kvitte jobbet og hellige sig de studie, som hun skulle starte på i en by langt fra vores by, og selv om jeg besøgte hende der nogle gange, så ebbede vort forhold langsomt ud.

Hun er nu en succesfuld forretningskvinde i en storby, har mand og barn, så selv om savnet til tider har plaget mig, så kunne jeg ikke drømme om at kontakte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 12/11/2017 at 09:05:

Jeg har vist fortalt dette før, men dobbelt knude holder bedre. :)

I mine tidligere lidt mere blufærdige dage kørte jeg gerne et godt stykke hjemmefra til en større by for at dyrke min hobby.

Fik på et tidspunkt så et næsten stamkunde forhold til en smuk og dejlig pige, hvor det ikke bare var sex, men også knus, kram og ligge i ske og pludre indblandet.

Vi kunne tale om alt bortset fra personlige data, hvor vi holdt kortene godt ind til kroppen.

Så en dag på vej hjem fra arbejde var jeg inde og handle i den lokale Aldi, og selv om jeg hader at handle, så var der dog noget lækkert kød i køledisken, som fik tiltrukket min opmærksomhed så meget, at jeg bøjede mig forover for at læse varedeklarationen nøjere.
Jeg lagde knap nok mærke til, at der pludselig stod et par lange, slanke ben på den anden side af køledisken, men da jeg havde læst, hvad jeg ville og rettede mig op, stod hun der i al sin skønhed og smilte det mest henrivende, man kan tænke sig.

Jeg blev lidt forfjamsket ved situationen, men det fortog sig hurtigt, og da vi begge var alene, fulgtes vi ad ud af butikken. Det viste sig, at hun boede endda meget tæt på mig i al den tid, vi havde set hinanden udenbys.

Det endte med flere dinnerdates, og på et tidspunkt blev vi så også enige om, at det var tåbeligt, at vi begge skulle køre langt for at være sammen, så den gamle her blev en slags sugardaddy, hvor vi tilbragte timer og hele nætter både hos hende og mig.

Nødtvungent måtte jeg erkende, at jeg var smaskforelsket i en pige, der aldersmæssigt let kunne have været min datter, og at forholdet gjorde et betragteligt indhug i min økonomi. Fornuften fik mig til at fortælle hende, at økonomien bevirkede, at vi måtte trappe kraftigt ned, men det havde hun også en løsning på, for hun sagde, at hun alligevel opfattede mig mere som en halv kæreste og bolleven end som kunde.

Ubehagelige stalkeroplevelser på det bordel, hvor hun jobbede, gjorde, at hun valgte at kvitte jobbet og hellige sig de studie, som hun skulle starte på i en by langt fra vores by, og selv om jeg besøgte hende der nogle gange, så ebbede vort forhold langsomt ud.

Hun er nu en succesfuld forretningskvinde i en storby, har mand og barn, så selv om savnet til tider har plaget mig, så kunne jeg ikke drømme om at kontakte hende.

En sød historie, tak for den Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for, at du delte. Det ser altså ud til, at det kan lade sig gøre at ses uden for forretningssfæren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For år siden datede jeg kort en køn pige. Det udviklede sig aldrig til et forhold, men vi havde en del skønne stunder. Den gang var hun ansat på et kontor. Senere har jeg set hende i diverse massageannoncer. Hun er genkendelig udfra tatoveringer. Har ikke kontaktet hende eller drømt om det, men nyder at læse anmeldselserne af hende og kan læse at hun stadig er fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg finder det meget svært at finde grænsen. Jeg har indtil nu kun forsøgt mig med sugardating konceptet, som (jeg tror) adskiller sig meget fra klinik og privat diskret på dette punkt. Jeg har kendt rigtig meget til mine daddys privatliv (Jeg har kun valgt single mænd, og går ud fra at jeg ikke er blevet løjet for på det punkt) og de har kendt meget til mit. 

Tænker ofte at de måske ved for meget om mig, da jeg kunne risikere, at de i et vredesudbrud måske ville afsløre mig, men har heldigvis ikke oplevet dette endnu. Jeg har meget svært ved at holde afstand til en sugardaddy, og forholdet minder mest om et kæresteforhold, blot uden planerne om en fremtid sammen. 

Jeg holder dog altid den afstand, som han ønsker, men da det har været single mænd uden ret stor aldersforskel, har der aldrig været et krav om ikke at ses i offentligheden sammen :)

At en GP tager kontakt til en kunde som endda går med sin partner virker helt vanvittigt for mig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok afbryde forbindelsen, og finde nye græsgange.

Hvis hun ikke kan holde den diskretion der bør være i branchen, så kan man ikke stolde på hende.

Det kan nemt ende med at hun kontakter dig på underlige tidspunkter, eller bliver mere nærgående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sås nogle gange med en super dejlig GP, vi var altid sammen i 2 til 5 timer. 

Jeg fortalte hende at hvis det var muligt, så ville jeg sætte alt ind på at score hende, men jeg var lige 10 år for moden.

Vi talte om familien og job, hun havde på det tidspunkt nogle få faste hun sås med. Vi fortalte om ferier og børn, det var stor tiltro og respekt for hinanden.

På et tidspunkt får hun kæreste, men vi ses et par gange alligevel, men da jeg får kæreste, så melder jeg fra, ved ikke om hun helt forstår det.

Efter ikke at have været sammen i over et år, der er jeg på job i en størrer provinsby, da jeg går ud fra hotellet ser jeg en skøn kvinde gå foran mig, hun har sin dreng med, jeg tænker det er en flot og fræk mor, da vi skal over ved fodgænger felt og heldigvis skal vi vente på at der bliver grønt, der stiller jeg mig ved siden af mor og søn og kigger på denne dejlige kvinde, whau og UPS, det er hende som jeg ville gøre alt for at score.

Selvom hun havde fortalt om hendes søn, selvom vi havde talt meget personligt sammen, så kunne jeg ikke drømme om at sige noget der ved fodgænger feltet, men sjovt at se hende gå der og at jeg syntes hun var mega fræk og så opdage, at hende havde jeg nydt flere gange til fælles fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Borende X skrev, den 14/11/2017 at 14:59:

Tak for, at du delte. Det ser altså ud til, at det kan lade sig gøre at ses uden for forretningssfæren :)

Tro mig....det kan det i aller højeste grad:wub:

Jeg droppede min gp gesjæft til fordel for en dejlig kunde.

Godt nok er vi "kun" elskere - men hold nu op hvor er han fantastisk både i og uden for sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 13 timer siden:

Tro mig....det kan det i aller højeste grad:wub:

Jeg droppede min gp gesjæft til fordel for en dejlig kunde.

Godt nok er vi "kun" elskere - men hold nu op hvor er han fantastisk både i og uden for sengen.

Lyder rosenrødt, dejligt for dig/jer at det fungere. 

Men hvorfor er du så stadig registreret som GP herinde, virker det ikke lidt sjovt hvis du har "droppet dit gesjæft" :)

Held og lykke fremover. (Tommel op)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Don John skrev, for 6 timer siden:

Lyder rosenrødt, dejligt for dig/jer at det fungere. 

Men hvorfor er du så stadig registreret som GP herinde, virker det ikke lidt sjovt hvis du har "droppet dit gesjæft" :)

Held og lykke fremover. (Tommel op)

Tænkte ikke så meget over det da jeg oprettede min profil.

Men du har da helt ret i din observation. Det var ikke så gennemtænkt.

Handler nogle gange før jeg tænker.

Faktisk også derfor jeg "kom til" at være gp i en periode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Don John skrev, for 6 timer siden:

Lyder rosenrødt, dejligt for dig/jer at det fungere. 

Men hvorfor er du så stadig registreret som GP herinde, virker det ikke lidt sjovt hvis du har "droppet dit gesjæft" :)

Held og lykke fremover. (Tommel op)

Ses du forøvrigt stadig med din gp ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 10 timer siden:

Ses du forøvrigt stadig med din gp ?

Ja det gør jeg faktisk, hun er det mest fantastisk væsen jeg har mødt.

Klog, flot og så kan hun jo sit kram i sengen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg har kun en gang været ude for at genkende en gp-bekendt i det offentlige rum.  Det var i udlandet, hvor jeg mødte en på gågaden som havde besøgt mig på hotellet dagen før. 
Det var over 30 grader varmt og hun var i shorts. Vi fik straks øjenkontakt og hun sagde at hun følte sig som en grillkylling.  Så snakkede vi lidt om, hvorfor jeg var i byen og om, hvilket land hun kom fra. Jeg havde desværre travlt. Ellers ville jeg have budt hende på et eller andet.

Jeg finder det helt naturligt at snakke sammen når man mødes på den måde, og begge er alene.  Man vil altid kunne mærke, hvis den anden ikke ønsker kontakt, men her var det gensidigt gensynsglæde.

 

Jeg havde igennem nogle år den samme gp, som jeg mødtes med privat, efterhånden også i hendes hjem.  Jeg betragtede hende som en elskerinde. Vi vidste meget om hinanden, men det blev aldrig til andet end at sludre lidt privat i sengen og lige efter. Jeg tænkte på at invitere hende ud, men vi var meget forskellige, og jeg var ikke sikker på at vi ville kunne finde på så meget at snakke om. På et tidspunkt holdt vi en pause, og vi har ikke set hinanden siden. 

 

Senere havde jeg en anden fast gp. Jeg vil tro at jeg så hende omkring 20 gange over en 4-5-årig periode. 


Hun arbejdede på klinik og arbejdede i perioder temmelig meget på flere klinikker.  Hun var ret god til sit arbejde og virkede glad for det. Jeg kunne lide at komme hos hende, men jeg undrede mig over, hvordan hun kunne holde dampen oppe i så lang tid og med så mange kunder.  Var hun forgældet, eller levede hun et luksusliv i perioder?   Eller var det bare sådan at hun syntes at denne tilværelse var lige sagen for hende?   


Jeg ville gerne have kendt hende bedre og kendt svarene, men selvom vi havde det godt sammen, kommer vi aldrig helt tæt, men jeg kom til at holde af hende. Jeg fantaserede om at lave andre ting med hende, fx spørge hende om hun ville med på en af mine rejser, men der var en distance, og selvom jeg kom til at se hende mange gange, var tanken der at jeg var jo bare en af de mange.


Vi brugte aldrig vores rigtige navne, så jeg ville ikke kunne søge oplysninger om hende for at vide mere.  Hvis jeg kunne, ville jeg nok have gjort det, for at tilfredsstille min nysgerrighed.  Jeg forstår ikke at folk betragter noget sådant som stalking, når der er tale om offentlige oplysninger, og man ikke går videre med noget.


Med tiden fik jeg det sådan at jeg ikke havde lyst til at være sammen med den samme gp mere end én gang.   Jeg sørgede for at tage pænt afsked med den faste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, for 13 minutter siden:

Vi brugte aldrig vores rigtige navne, så jeg ville ikke kunne søge oplysninger om hende for at vide mere.  Hvis jeg kunne, ville jeg nok have gjort det, for at tilfredsstille min nysgerrighed.  Jeg forstår ikke at folk betragter noget sådant som stalking, når der er tale om offentlige oplysninger, og man ikke går videre med noget.

Stalking er en alvorlig sag, og hvis en mand opsnuser oplysninger om den pige han besøger, for at tilfredsstille sin nysgerrighed, men ellers ikke bruger det til andet, så er det selvfølgelig ikke stalking. 

Men hvis du vil have et indput fra den modsatte side, så vil det stadig kunne føles ret så grænseoverskridende, lusket og respektløst, hvis ikke pigen har givet tilladelse til det. Sådan er det vel også den anden vej rundt. Gensidig respekt og diskretion er et must (og selvfølge i min bog). Der er altså en god grund til, at man som oftest holder de mest private kort tæt på kroppen, og jeg vil personligt bare godt selv bestemme, hvem der ved hvad om mig. Måske jeg tager fejl, men sådan tror jeg, at de fleste kvinder (og mænd) har det i denne verden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Nikita Darling skrev, for 8 minutter siden:

Stalking er en alvorlig sag, og hvis en mand opsnuser oplysninger om den pige han besøger, for at tilfredsstille sin nysgerrighed, men ellers ikke bruger det til andet, så er det selvfølgelig ikke stalking. 

Men hvis du vil have et indput fra den modsatte side, så vil det stadig kunne føles ret så grænseoverskridende, lusket og respektløst, hvis ikke pigen har givet tilladelse til det. Sådan er det vel også den anden vej rundt. Gensidig respekt og diskretion er et must (og selvfølge i min bog). Der er altså en god grund til, at man som oftest holder de mest private kort tæt på kroppen, og jeg vil personligt bare godt selv bestemme, hvem der ved hvad om mig. Måske jeg tager fejl, men sådan tror jeg, at de fleste kvinder (og mænd) har det i denne verden. 

 

Så er det også et spørgsmål, hvornår det er grænseoverskridende.  Jeg har ikke noget imod at alle læser min offentlige profil på Facebook (de private ting sørger jeg for at gøre private) eller finder min adresse på krak.dk, hvis jeg selv har givet dem mit telefonnr.  eller læser, hvad der står om mig på LinkedIn.    Hvis jeg følte mig krænket over den slags ting, ville jeg ikke lade mit navn optræde de steder.
 

Vi mennesker interesserer os for hinanden.  Det er ikke i sig selv en dårlig ting.   Der findes også dårlige former for nysgerrighed.  Det afhænger af den konkrete situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, Lige nu:

Så er det også et spørgsmål, hvornår det er grænseoverskridende. 

Ja, det er spørgsmålet... 

Og min påstand er, at de fleste i den her verden selv gerne vil have lov at dele, hvad der deles skal. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Ja, det er spørgsmålet... 

Og min påstand er, at de fleste i den her verden selv gerne vil have lov at dele, hvad der deles skal. :) 

Og sådan er det vel også. Hvis man fx skygger en person, ville jeg også betragte det som grænseoverskridende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit indtryk at det er meget individuelt hvad folk betragter som almindelig nysgerrighed sat op imod at snage eller hvad der betragtes som grænseoverskridende adfærd. Sådan er det både i det almindelige liv og indenfor købesex.  Forskellen er bare, at tolerancerne for hvornår man i bevæger sig  fra almen nysgerrighed til det ubehagelig, er markant mindre i købesexbranchen. 

Et eller andet sted hænger det vel sammen med beskyttelse/angst for afsløring og hvad det måske kan føre til, af ubehageligheder.  Bevæger vi os ud af tangenten stalking og ubehageligheder i samme skuffe, så er det faktisk også mit indtryk at nogen er mere udsatte for den slags end andre.  Det er lidt svært at beskrive, men lidt ligesom, at nogen mennesker har bare en udstråling og en væremåde, som bare indgyder til respekt 

Nå men for mit vedkommende er der ikke meget jeg kan trues med fra en "halv skør" :) GP eller eventuelle bagmænd  hvorfor jeg benytter min almindelig telefon, og efter et par besøg udskrifter jeg også gerne min Hotmail med min rigtige mail.  Da mit telenummer ikke er hemmeligt, kan en nysgerrig sjæl hurtigt finde min adresse, job, navn, se mit hus, herunder værdien af det og dens slag oplysninger.

Det fungere for mig, og falder fint i forlængelse med den åbenhed jeg også har i det almindelig liv.  Jeg har ligeledes forståelse for at andre af personlige årsager har en helt anden tilgang.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en helt naturlig interesse i at finde ud af mere omkring de mennesker jeg møder på min vej. Det være sig kollegaer, forretningsforbindelser, nye bekendtskaber i privatlivet og selvfølgelig også den GP som jeg finder sympati for under besøget/besøgene. For mig er det dog vigtigt at tage små skridt og indstille følehornene til “yderst sensitiv”, da jeg er meget opmærksom på de signaler og deraf også spørgsmål som jeg får retur. Kan jeg mærke at det her skal vi ikke tale om, så hiver jeg følehornene til mig, og finder noget andet at tale om. 

Selvfølgelig er jeg da også nysgerrig efter at lære lidt mere omkring personen via de sociale medier. Og jeg bruger dem flittigt når der starter nye kollegaer, eller jeg møder nye personer i mit privatliv - men det fungerer jo kun når jeg kender personens navn. “Lystige Lone” finder jeg nok ikke lige på hverken Facebook eller Linkedin, så det ret formålsløst at søge efter hende den søde på den måde. Så via den diskretionsbarriere der er sat op af pigen, bliver der skabt et usynligt hegn mellem Lystige Lone og hendes privatliv.  

Jeg bruger min tlf. til alle former for kontakt....også til GP’er. De må for min skyld gerne “snage” idet jeg for det første altid præsenterer mig med mit rigtige navn, og så har jeg også lavet en lille smule research omkring pigen inden og dannet mig et indtryk af hende. Typisk via EG, og hvis jeg tror hun er rablende skør, så har det overhovedet ingen interesse uanset hvor meget hun eventuelt klasker attibutterne op på skærmen.  

Over tid lærer man så en fast GP mere at kende, og måske får man også et lille blik ind i hendes privatliv via hendes åbenhed, men så har man jo også etableret en vis form for fortrolighed og den skal selvfølgelig honoreres med diskretion. 

Men uanset hvor fortrolig man er med hinanden, og uanset hvor godt og sjovt man har det sammen, så er det bare ikke i orden at gøre som pigen i trådstarters indlæg. Dette gælder selvfølgelig begge veje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Man kan sagtens 'mødes' udenfor dette GP univers.

Personligt har jeg helt tilfældigt mødt  et par piger ude i byen, møder hvor vi blot smilede diskret til hinanden .

Men jeg har da også været hjemme i privaten hos en populær pige, hvor jeg hjalp hende med noget spændende og overhovedet ikke frækt, just for fun.

Vi mødtes oprindeligt til en rigtig fræk halv time, men hun er sød og snakkesaglig, og det viste sig at hun ledte efter en der kunne hjælpe hende med en særlig opgave.

Jeg siger ikke hvad, hvem eller andet, udover at det var en rigtig rar oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 1 time siden:

Man kan sagtens 'mødes' udenfor dette GP univers.

Personligt har jeg helt tilfældigt mødt  et par piger ude i byen, møder hvor vi blot smilede diskret til hinanden .

Men jeg har da også været hjemme i privaten hos en populær pige, hvor jeg hjalp hende med noget spændende og overhovedet ikke frækt, just for fun.

Vi mødtes oprindeligt til en rigtig fræk halv time, men hun er sød og snakkesaglig, og det viste sig at hun ledte efter en der kunne hjælpe hende med en særlig opgave.

Jeg siger ikke hvad, hvem eller andet, udover at det var en rigtig rar oplevelse.

 

Når det ikke var frækt er vi også ligeglade med den detalje :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Når det ikke var frækt er vi også ligeglade med den detalje :D 

Ja, det var vel bare frem med slagboret og bore et hul i væggen til et skilderi :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 minutter siden:

Når det ikke var frækt er vi også ligeglade med den detalje :D 

Måske en ny opskrift der skulle afprøves inden den blev serveret for kæresten og veninderne ;)

 

Redigeret af Butch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyntyr
Kysseglade Molly skrev, den 12/11/2017 at 00:59:

Et lille smil er tilladt mellem to der har en fræk hemmelighed, men så heller ikke mere end det!

Gangene er meget brede i Kolding Storcenter, hun kunne sagtens have undgået dig, at hun styrer lige imod dig, mens du er sammen med din partner er no go og mangel på situations fornemmelse.

Hvad ville du have gjort hvis dit påhæng havde spurgt ind til alt muligt? Om årgang, skole, eventuelt bekendte på den skole? Og i begge havde stået og mumlet øhhh øhmmm hmm? 

Hvad hvis din svigerfar havde været inde i en butik og kom ud til jer igen, og hun også sagde hej til ham? 

Der er bare så mange scenarier der gør at man kun skal holde sig til et smil!

Lur mig om din dame ikke ved der er ugler i mosen? Vi kan fornemme meget, og ved når folk lyver tyve timer i forvejen.

Du burde kontakte hende og skrive at det faktisk var ufedt gjort, og at hun ikke bør konfrontere hendes gæster på den anmassende måde, når de render rundt hånd i hånd med deres koner/kærester, en dag går det galt, og hun vil ødelægge et forhold/ægteskab! 

Selvfølgelig får man et tættere forhold når man ses og hygger flere gange, det kan simpelthent ikke undgåes, og det er dejligt og trygt når det sker, og man blir automatisk glade for hinanden.

Men lig ikke mere i det end det, drop den småforelskelse og kom op til overfladen igen, i er begge afsat. 

Hvis hun havde lyst til at dele noget med dig privat, så var det sket, uden du behøvede at spørge ind.

Hvis du spørger, så forvent ikke at få sandheden, mange af os piger har en backup story til mænd der bliver for nysgerrige. 

Dybt dybt uprofessionelt hun er måske ude på at ødelægge dit forhold og så derefter score dig men husk aldrig at stole på en luder og det er vel også de færreste der vil have en luder til at opdrage sine børn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyntyr skrev, for 14 minutter siden:

Dybt dybt uprofessionelt hun er måske ude på at ødelægge dit forhold og så derefter score dig men husk aldrig at stole på en luder og det er vel også de færreste der vil have en luder til at opdrage sine børn. 

Det var dog et usympatisk indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...