Hop til indhold

Recommended Posts

Godt, dansk bordel og dansk glædespige.  Sexyclub var tæt ved at komme på min liste med ”sikre valg,” men mit 5. besøg hos SexyClub (på den nuværende adresse) skulle blive en nitte.

http://www.sexyclub.dk/girls/denise/index.php

Glædespigen var Denise. Bortset fra en skæmmende tatovering er hun en pæn, yngre model, men attituden var ikke den normale SexyClub-standard.

Hvis prisen på 2.100 kr. skal retfærdiggøres, må man have nogle grundlæggende forventninger, og de blev ikke indfriet her. 

Måske var der bare ikke den rette kemi mellem os, måske var Denise ikke oplagt denne dag eller måske var jeg ikke hendes type eller for gammel til hende, men så er det hendes ansvar at sige fra. 

Det er Denise, der som den professionelle part har ansvaret for at hun er klar til at give den gode oplevelse, og det synes jeg ikke at hun levede op til. Hun var uengageret og overfladisk, og så er det ikke rimeligt at stå på gaden igen efter 40 minutter, når man har betalt 2.100 for en time. Jeg antydede endda om tiden var gået. 

Hvis et bordel som SexyClub skal opretholde prisniveauet, så nytter det ikke noget at oplevelsen minder om et besøg til 1/3 af prisen hos en af de mange udenlandske set-ups. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildt så meget de photoshopper deres billeder :-o !!!!! Det er næsten for meget af det gode.......

Men du har ret i at med sådan en timepris så er forventningerne også i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 18 timer siden:

Vildt så meget de photoshopper deres billeder :-o !!!!! Det er næsten for meget af det gode.......

Men du har ret i at med sådan en timepris så er forventningerne også i top.

Photoshop er desværre meget brugt blandt de danske piger, men bør selvsagt ikke bruges, hvis vi skal have et reelt indtryk. Synes dog at det er rimeligt nok at fjerne eller sløre tatoveringer, men så bør det bare fremgå af profilteksten. 

I det konkrete tilfælde var jeg dog ikke skuffet over udseendet, og selvom tatoveringen gav et dårligt signal på mig, så havde det ikke betydet noget hvis behandlingen havde været i orden, men det var den ikke. 

Jeg har oplevet værre, men det er mange år siden at jeg har haft en dårligere oplevelse på et af de normalt gode bordeller med danske piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

Photoshop er desværre meget brugt blandt de danske piger, men bør selvsagt ikke bruges, hvis vi skal have et reelt indtryk. Synes dog at det er rimeligt nok at fjerne eller sløre tatoveringer, men så bør det bare fremgå af profilteksten. 

I det konkrete tilfælde var jeg dog ikke skuffet over udseendet, og selvom tatoveringen gav et dårligt signal på mig, så havde det ikke betydet noget hvis behandlingen havde været i orden, men det var den ikke. 

Jeg har oplevet værre, men det er mange år siden at jeg har haft en dårligere oplevelse på et af de normalt gode bordeller med danske piger.

 

Du har ret mht. at man kan fjerne tatoveringer men samtlige billeder af deres piger er shoppet fra top til tå og så mange tatoveringer har de vel heller ikke. Deres hudtone er kunstig ensartet og så kan man på lang afstand se at det er shoppet.

Det er kedeligt med din dårlige oplevelse men du kan jo vælge at håbe hun havde en dårlig dag ;) Jeg har ikke tjekket om der er lignende anmeldelser af hende.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Deres hudtone er kunstig ensartet og så kan man på lang afstand se at det er shoppet.

At huden er "smoothed" bør være acceptabelt på linje med at tatoveringer bliver fjernet. Alle mennesker har små-fregner, små modermærker, pigmentfejl osv., og hvis disse stod tydeligt, vil man let kunne blive identificeret alene på disse kendetegn.

Der hvor kæden hopper af ifht. photoshop, er hvis talje er gjort mindre/bryster større osv.

Redigeret af Filosoffen
ekstra betænkning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 3 minutter siden:

At huden er "smoothed" bør være acceptabelt på linje med at tatoveringer bliver fjernet. Alle mennesker har små-fregner, små modermærker, pigmentfejl osv., og hvis disse stod tydeligt, vil man let kunne blive identificeret alene på disse kendetegn.

Der hvor kæden hopper af ifht. photoshop, er hvis talje er gjort mindre/bryster større osv.

Jeg er enig men tvivler på at de har shoppet dem fra top til tå for at fjerne fregner osv. Nok nærmere for at kunne præsentere (i nogens øjne) perfekte dukkepiger.

Hvis man bevidst ænder sin fysiske fremtoning ved at shoppe så er det i mine øjne, på linje med falske billeder.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ude for det samme med Dina på sexyclub.. Præcis det samme som du beskriver, elendig kontakt, virkede nærmest sur.

Så ved en tilfældighed skulle vores veje krydses igen.. Men denne gang var det noget helt andet, hun var sød, imødekommende og kærlig, og efter det blev hun min faste pige..

 

Der kan være mange årsager til din oplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...