Lake 683 Skrevet 7. November, 2017 Jeg overvejer at emigrere. Danmark er længere det fredelige land jeg kender. https://www.dr.dk/nyheder/regionale/sjaelland/mere-end-20-dinosaurer-flytter-ind-paa-lolland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 7. November, 2017 Hej, Nej nej, du tror da ikke det går galt... vi jo jurassic park, hvor det jo ikke gik galt, nå jo... Men så prøvet de igen, og igen det som om vi mennesker ikke lærer noget prøvemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 7966 Skrevet 7. November, 2017 Det bliver da også værre og værre med kommuner der eksporterer deres problemer til Lolland. Inden vi får set os om, kræver dinosaurerne garanteret både folkepension, hjemmehjælp og plejehjemspladser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 7. November, 2017 Jag kan ta med mig 19 svenska vänner till Lolland. Då får ni se att Jurassic Park var en lek... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25034 Skrevet 7. November, 2017 Havde det ikke været bedre, om 20 glædespiger var flyttet ind? Det kunne måske have givet landsdelen et anderledes løft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4451 Skrevet 7. November, 2017 Typisk dårlig Hollywood research: Flere af dinoerne i Jurassic Park er fra kridt-tiden. Bl.a. Tyrannosaurus Rex og Triceratops. Men selvfølgelig Critasious Park lyder ikke lige så smart. Venligst Nørden OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9327 Skrevet 7. November, 2017 Borende X skrev, 1 time siden: Havde det ikke været bedre, om 20 glædespiger var flyttet ind? Det kunne måske have givet landsdelen et anderledes løft Har lige siddet og lyttet til lokalpolitikerne på Langeland. Alt skal være gratis dernede, buser, daginstitutioner m.v. Der blev dog lidt stille da en kom til at spørge hvor skal pengene komme fra. Det vil gerne have mere turisme og tjene mere på dette. Det var så her jeg tænkte noget i stil med dig. Langeland - Sexgudinderne paradis. Det klinger da meget godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25034 Skrevet 7. November, 2017 TheVoice skrev, for 4 minutter siden: Har lige siddet og lyttet til lokalpolitikerne på Langeland. Alt skal være gratis dernede, buser, daginstitutioner m.v. Der blev dog lidt stille da en kom til at spørge hvor skal pengene komme fra. Det vil gerne have mere turisme og tjene mere på dette. Det var så her jeg tænkte noget i stil med dig. Langeland - Sexgudinderne paradis. Det klinger da meget godt hæhæ, jeg ser turistforeningens reklame for mig: "Kom til Langeland med din langemand" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg