Hop til indhold
NoSecret

GANGBANG ved Vejle den 8. november - med Putte på 19 år og Esther på 23 år - mulighed for sex uden kondom og analsex

Recommended Posts

Hver sin smag... Gangbang med analsex uden kondom bare man "kan stå inde for at man er sygdomsfri"

 

Personligt ville jeg foretrække at have sex med en pige, hvor min pik ikke faldt af 14 dage efter..

  • Synes godt om 3
  • Tak 3
  • Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 4 minutter siden:

Hver sin smag... Gangbang med analsex uden kondom bare man "kan stå inde for at man er sygdomsfri"

 

Personligt ville jeg foretrække at have sex med en pige, hvor min pik ikke faldt af 14 dage efter..

Sgu en mærkelig kommentar Aruba og langt under lavmålet. 

Det står enhver fyr for om man vil bruge gummi eller ej. De piger der deltager i de gb vi arrangerer er alle testet inden et event. 

Man skal vidst være mere bekymret over fyre, der tænker som du. 

God dag 

Rescue 

  • Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

WoW Hende Esther gad jeg sgu godt møde. Gider ikke disse hvor der er 2 piger. Så hvis der er mulighed for at møde Esther alene springer jeg gerne på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, for 6 timer siden:

Jeg har tilmeldt mig og glæder mig helt vildt. 

Gutter det er squ et par flotte tøsen. 

er også med, kan forstå det ikke bliver overrendt, men garanteret gennemført alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Så bliver der måske ikke flere Gb? Kan læse i avisen at de har mistænkt en hovedperson bag dette arrengement.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kan jeg da godt se. Bliver spændende. Jeg havde ellers regnet med at skulle deltage i næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Ja jeg så bare lige overskriften og tænkte hmm 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manden er ikke juridisk dømt, men det er ret bekymrende etisk, at have en formand for et familieudvalg i en kommune, som har den slags tilbøjelighed :) Tænkt at have sine børn, der går i skole, børnehave, fritidsordninger osv. i den omtalte kommune!

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/medie-jysk-politiker-valgte-sexorgie-frem-for-byraadsmoede/6907276

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har en udvalgsformand vel ikke decideret omgang med børn og unge. Det er vel mere pædagoger og trænere.

En formand i en sportsklub skal jo heller ikke have en børneattest, sålænge han/hun ikke har jævnlig kontakt med børn. Men træneren skal have en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Typisk når pressen har fat i en sag starter det altid med øverste lag. 

Mon ikke spaden har været et stik længere nede og afslører nye hemmeligheder de kommende dage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 23 minutter siden:

Nu har en udvalgsformand vel ikke decideret omgang med børn og unge. Det er vel mere pædagoger og trænere.

En formand i en sportsklub skal jo heller ikke have en børneattest, sålænge han/hun ikke har jævnlig kontakt med børn. Men træneren skal have en.

Er helt med på, men det er ham der er overbossen. ;) Håber at dem, der er under ham har alligevel styr på tingene, at det ikke går ud over børnene .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu melder artiklen ikke noget om mindreårige, og hvis artiklen skal tages for gode varer, så har manden ikke ligefrem gjort det i det skjulte. Ville være mere bekymret for den stille medarbejder i sfo'en, som man ingenting ved om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Så vidt vi ved, er der gangbang herinde, som du arrangerer, med en 19-årig teenager. Det kunne vi godt tænke os at vide, hvordan man forener med at være familieudvalgsformand?

- Nej, det gør vi godt nok ikke. Det er en privat event.

Men det er dig, der arrangerer det?

- Nej, svarer Per Zeidler.

Hvad laver du så?

- Jamen, jeg er på besøg, lige så vel som mange andre er på besøg.

Så du er bare kunde?

- Nej, lyder det fra Per Zeidler."

https://stiften.dk/syddjurs/Politiker-valgte-sexorgie-frem-for-byraadsmoede-Efterforskes-nu-af-politiet/artikel/483510

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sammen med en fra Vejle der er medarrangør, godt denne udnyttelse af piger bliver stoppet, at holde GB i en sexclub hvor der ikke er penge i mellem deltagerne  er OK, men at usympatiske bagmænd skal tjene penge på piger er usympatisk, mon de har opgivet pengene til skat....

Ved at de blev anmeldt sidste år til skattevæsenet begge 2, som nu åbenbart har beviserne i orden og sammen med politiet anholder begge og sigter dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 35 minutter siden:

Ja sammen med en fra Vejle der er medarrangør, godt denne udnyttelse af piger bliver stoppet, at holde GB i en sexclub hvor der ikke er penge i mellem deltagerne  er OK, men at usympatiske bagmænd skal tjene penge på piger er usympatisk, mon de har opgivet pengene til skat....

Ved at de blev anmeldt sidste år til skattevæsenet begge 2, som nu åbenbart har beviserne i orden og sammen med politiet anholder begge og sigter dem

Går der ikke lidt rigelig dobbeltmoral i den nu?

Alle os der er kunder her på dette site, benytter os af piger der prostituerer sig selv. Og sorry, men vi er da tåbe-naive hvis vi tror at der aldrig er nogen andre end pigerne selv der tjener på deres prostitution. Så kan man kalde dem bagmænd, og usympatiske og alt muligt andet, men det er jo dobbeltmoral så det basker.

Medmindre der er tale om tvang eller mindreårige, så er det jo altså bare folk som er en del af den "infra-struktur" bag den prostitution som vi alle (her på sitet) ellers gladelig benytter os af. Og så længe pigerne er voksne og ved deres fulde fem, så må man jo gå ud fra at de ikke bliver "udnyttet" mere end de selv stadig har fundet det fornuftigt at deltage.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det også rufferi hvis en pige beder en person eller flere om at hjælpe med at arrangere et arrangement. Man aftaler at at x % af omsætningen går til hjælperne. 

Det er jo lidt det samme der sker når en sportsklub beder et madsted om at stå for at grille pølser. Så er det meget normalt at madstedet får x % af pølsesalget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...