Hop til indhold
Guest Pophair

Rachel Diva, Agerbæk ved Esbjerg

Recommended Posts

Guest lurepikken
Stodder1 skrev, for 20 timer siden:

Vækker lige denne tråd :)igen....

Det måtte prøves og hold nu kæft nogle jader den kvinde har :P

Dennne gange er hun i Vejle, så sendte en SMS og hurtigt svarede hun tilbage. Pisse sød som andre skriver. Nu er det prøvet og sådan et par tasker skal en mand altså prøve en gang i livet :D

Selve akten var præget af hendes sødme og oprigtige tilgang til at jeg skulle have en god oplevelse, og det så sandelig jeg fik:)

Kom afsted drenge hvis i vil se kæmpebabser :wub:

Ja hun er bare så SUPER cute altså.....

Og hende har jeg på ingen måder besøgt for sidste gang......Fantastiske BIG BOOBS...... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Så fik jeg endnu engang besøgt den skønne Rachel.

Havde været en del i dialog med hende, og hun fortalte mig hun SNART ville forlade landet, og at hun i næste uge var at finde i Tåstrup i 2 dage før hendes afrejse.

Så jeg MÅTTE en tur til Vejle og møde den skønne kvinde endnu engang. Så fik en aftale i hus i går, og så måtte jeg ud og se med DSB..:P

Da jeg var på adressen ringede jeg hende op og blev guidet det sidste stykke.

Hun åbnede døren, jeg kiggede direkte ind i en tom entre, fordi hun har til vane at åbne døren og samtidig gemme sig bag den.

Jeg gik ind, vendte mig om, og WOOOOW, der stod hun atter i hendes lækre outfit, og med hendes FANTASTISKE KÆMPE BARM struttende lige ud i vejret. Hun lukkede døren, og så skal jeg ellers love for hun gjorde sig til, for hun vidste GODT hvor meget jeg ELSKER de KÆMPE KÆMPE store bryster.

Jeg fik mine hænder under hvert et bryst, dykkede mit hoved ned i mellem dem, og så blev de kysset og slikket til min, men så sandelig også hendes tilfredstillelse.

Hun duftede fantastisk, og til min store forbavselse, så havde hun sværtet læberne med en diskret men lækker læbestift....<3

Vi kom i soveværelset, jeg tog min jakke af mens hun spillede op til dans. Da hun passerede mig lod hun sin hånd glide hen over mit skridt, og hun kunne med garanti mærke den bule som var i bukserne.

Hun ville igen ha mig til at lege med de KÆMPE store bryster, hvilket jeg jo VILDT gerne også ville, men jeg ville også gerne lige have resten af tøjet af, og samtidig lige ha afregnet med hende.

Sidst jeg mødte hende bestilte jeg 45 min, men det kunne jeg ikke nøjes med denne gang, så jeg fordoblede tiden, og jeg betalte med STØRSTE glæde.

Så mens hun smuttede afsted med pengene kunne jeg så få alt mit tøj afmonteret...:D

Hun kom igen ind til mig, og så trak hun hendes lækre kjole hen over hovedet. Dog med MEGET besvær, da det ikke lige er noget hun sådan bare gør med de KÆMPE bryster, så der fik vi os lige en lille griner...;)

Men da brysterne så ENDELIG blev helt løssluppet, så skal jeg love for jeg fik øjne som ham her:shock::shock::shock::shock:

Jeg har ved gud aldrig set et fortrin som hendes, og tænkte bare, at nu er de mine i 1,5 time, og hvor skal det nydes.:wub:

Blev trukket forsigtigt ned i sengen til hende, hun lagde sig på ryggen og så skulle de store bryster godt nok forkæles.

Jeg suttede, jeg kyssede, jeg slikkede, jeg æltede og krammede det bedste jeg havde lært. Hun nød mig virkelig rigtig meget denne gang og hengav sig med hendes arme over hovedet og hendes øjne lukkede, jeg var faktisk selv totalt i ekstase, for det her fås ikke bedre, og heller ikke STØRRE.:razz:

Jeg tillod mig den frækhed mens hun lå med lukkede øjne, og lige kravle op og kysse hendes pomade smurte mund, for hun har tillige med også total indbydende læber, ja faktisk sådan RIGTIG kysse læber. Og det modtog hun med et lille smil og et lille grin. Men hun ER bare en humør bombe af rang.:D

Men efter godt og intenst arbejde med hendes fantastiske bryster, og en pik der faktisk ikke KUNNE blive mere hård, ja så ville jeg gerne nyde hendes blow igen. Og det skulle jeg ikke spørge om TO gange før hun fik ham taget i munden. Og hvor var det skønt og kunne ligge sig på ryggen og se min pik forsvinde længere og længere ind i hendes mund, for til sidst NÆSTEN blive taget til roden. Det var ren luksus, og jeg kiggede over på hendes natbord som var fyldt med gummi, jeg tog et stykke og gav hende, og det fik hun med lynets hast pakket ud og monteret på min pik, og SÅ skulle der kneppes.

 

Og jubiiiiiiiiiii, hun fik mig placeret på ryggen og kravlede ovenpå, trak hendes ene ben lidt op og indførte min pik i hendes dejlige stramme fisse. Og skal love for hun kan bevæge det underliv. Hun red mig for vildt, og jeg havde de KÆMPE patter i HELE ansigtet. Det var SÅ lækkert, og lod også mine hænder finde hendes baller mens hun red mig, jamen jeg mangler ord for hvor dejligt det var:P:P

 

Nu ville jeg ha hende bagfra, altså i fissen, for det anale gør hun IKKE i.

Jeg fik hende på alle 4, fik min pik i den stadig stramme fisse. Det gjorde godt om min pik og mærke den trænge ind, og så gik der ellers Duracel i mig, for jeg kneppede og kneppede den fisse på livet løs med mine hænder i et godt fast tag om hendes hofter. Det klaskede og klaskede for vildt når mit underliv blev banket mod hendes lækre røv. Jeg nød lydende, jeg nød at høre HENDE nyde, og jeg nød min pik omringet af den stramme dejlige fisse, og ja, med mit tempo så måtte det jo få en ende og jeg fik den mest lækre udløsning i hendes fisse. Måtte lige få pusten igen inden jeg forsigt begyndte og trække min pik ud af hendes fisse, med to fingre stramt om kondomet så der ikke blev plettet på sengen da vi jo STADIG havde god tid tilbage:D

Hun bad mig ligge mig, tog køkkenrullen og hev forsigtigt kondomet af og tørrede pikken godt, hun var SÅ sød:wub:.......Så tog vi os en skyller og atter ind i sengen igen.:)

Da jeg så lige havde fået pulsen ned igen, så fik vi gang i massage olien og gav hinanden ren forkælelse. Jeg fik en skøn massage på min ryg, men jeg kunne altså IKKE nøjes med kun at gi hende på ryggen, fordi der sidder nogle gigantiske store bryster foran som man SLET ikke kan holde fingrene fra.

Sidst jeg mødte hende masserede jeg begge bryster på samme tid, men der lærte jeg man skal nøjes med ET bryst af gangen, for to bryster kan man på INGEN måde styre på en og samme tid, så det blev et bryst af gangen, og selvom det kun er ET bryst, så kommer begge ens hænder STADIG på overarbejde....:razz:

Efter noget tid var jeg ude af sengen, og sagde til hende at hun havde sagt jeg skulle kneppe hende to gange. Min pik var total slap og færdig, men det mente hun da i den grad hun havde råd for, så pludselig lød ordene " Let me suck you up ".

Jeg tænkte, kan hun det, ja så bliver jeg forbavset.

Men det formåede hun så at gøre trods det jeg ALDRIG havde drømt om det.

Hun monterede et kondom med munden, og suttede mig helt på højkant igen, og så kravlede jeg atter om bag hende, indførte min IGEN hårde pik i hendes åbning og lod den glide forsigtigt ind. Da fissen var kørt til så startede jeg atter mit Duracel batteri og pumpede løs i hendes stramme fisse, og kneppede lige indtil jeg atter sprøjtede i kondomet. Og denne gang kom der flere lyde fra hendes mund, og kan garantere de IKKE var fake...<3

Efter endt akt tog jeg selv kondomet af denne gang, tørrede mig godt af og imens fortalte jeg hende hvor sød hun er og hvor god behandling jeg havde fået hos hende, og om hun havde lyst til at møde mig igen en dag, og det sagde hun heldigvis " Yes Dear " til, så helt tosset har det jo ikke været regner jeg med, jeg vil ihvertfald til hver en tid genopleve det her, hun er bare noget HELT specielt, og unik på HENDES måde.....

 

Thx Rachel....:wub::wub:<3<3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Big3lover skrev, for 18 timer siden:

Jeg må og skal ha' en tur mere med Rachel og hendes mega-patter én gang til inden hun smutter :rolleyes::P

Så må du til Tåstrup i dag eller i morgen..

Jeg er IHVERTFALD glad for jeg fik besøgt hende igen inden hun rejser..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
madert skrev, for 16 timer siden:

Smutter hun for at komme tilbage til DK igen? 

JA det gør hun, så vær du helt rolig, du skal nok kunne komme til at besøge hende når hun vender tilbage til Danmark..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, den 15/1/2019 at 12:35:

JA det gør hun, så vær du helt rolig, du skal nok kunne komme til at besøge hende når hun vender tilbage til Danmark..;-)

Nogen der ved hvornår hun er tilbage i Danmark 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Boobsandgb skrev, for 5 timer siden:

Nogen der ved hvornår hun er tilbage i Danmark 

Sidst jeg snakkede med hende, sagde hun 5¬6 uger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...