Hop til indhold
Guest Pophair

Rachel Diva, Agerbæk ved Esbjerg

Recommended Posts

Guest Pophair

https://annoncelight.dk/showad/231200

Efter “snakken” i et andet indlæg, om Pigen/kvinden i Agerbæk, Storegade 8, nu også virkelig har så store bryster, som hendes, for øvrigt, fakebilleder giver indtryk af, begav jeg mig til Agerbæk City :)

Efter et par sms’er med “Rachel” , hvor jeg spurgte til pris for en halv time og om hun, som lovet i annoncen, tungekysser, kørte jeg de 30 km. Ankommet til byen og ca adressen, ringede jeg kort op om der var fri bane, hvilket der var. 1 . Sal, højre, billede på døren. Ringer på og kort tid efter, åbner en smilende “Rachel”. 

Huset er et ældre hus med flere lejemål til forskellige gp’er. Har før set annonce fra stedet, hvor der i stueplan også tilbydes gymnastiske lagenøvelser på div. sprog.

 

Nå, men ind kom jeg, smed skoene, man er vel opdraget :) blev vist ind i et lille værelse. Værelset er der ikke så meget at skrive om. Ikke specielt hyggeligt, men brugbart.

“Rachel” startede med at give mig et kys på munden og spurgte hvad jeg ku tænke mig. Hun taler et glimrende engelsk. Valgte en halv time til 800 kr.

Inden jeg skriver om selve akten, vil jeg efter bedste evne beskrive kvinden foran mig.

Alder er efter min vurdering 35-40 år (annonce siger ung), så der er vi ikke enige.

Højde ca 170 cm

Krop: stor, meget kraftig, overvægtig, vil vurdere vægten til 110-130 kg. Jeg er ikke til tynde piger, men gerne med former, det her var lige i overkanten :)

Bryster er store, meget store, flotte brystvorter. Brysterne er naturlige, så klart de ikke strutter som fx Linse Kesslers, men dog heller ikke flade

Ansigtet er kønt, pæn sminket, falske øjenvipper. 

Chamerende er hun og meget smilende.

Nå, men til sengen. Jeg kan godt lide at slikke fisse i lang tid og lege med bryster, samt kysse, hvilket jeg også benyttede mig af her. Det gik ikke forbi hendes opmærksomhed og jeg ku mærke hun blev godt våd. Pikken stod og jeg legede lidt med den på hendes klitoris, hvilket hun slet ikke havde noget imod.

Efter et stykke tid, spørger hun om hun skal sætte kondom på, så hun kan ride mig, hvilket jeg da synes er en god ide. Ideen var god i tankerne, men de fysiske forhold tillod det ikke. Jeg er normalvægtig i forhold til højde, så følte mig lidt begravet mellem krop og patter.

Vi bliver enige om at gummiet skal af og jeg skal sprøjte hendes bryster til. Efter endt akt, smuttede hun i bad og jeg ventede på hende i stuen. Hun kom ind og satte sig ved mig og vi snakkede lidt. Blev tilbudt kaffe, hvilket jeg takkede nej til, men pænt gjort  Anyway.

snakkede med hende om flere ting og nævnte at hendes billeder på annoncen ikke er hende, men brystmålet kan godt rimeligt være med. Hun fortalte at hun synes billede er gode og at hun holder det med brysterne. Hun fortalte videre, at det ville være værre, hvis fx hendes bryster kun var halv størrelse i forhold til billeder, hvilket jeg giver hende ret i. Sagde hun jo bare kan skrive det er modelbilleder og det er ca det look hun har.

Hun fortalte at hun måske tager til KBH, hvor hun har arbejdet før, måske senere i måneden her, er et sted i Tåstrup, kom ikke nærmere ind på det.

Selv  om det var skide hyggeligt at være der, kaldte arbejdet på mig dagen efter, så vi tog afsked. Der var gået en lille time da jeg igen sad i bilen, så tiden var helt ok, en god halv time til sex og resten til hyggesnak .

Giver  ikke karakterer, for det er ikke lige mig, virker upersonligt. Jeg har med mine ord, forsøgt at give jer et reelt billede af mit besøg

Måske kommer jeg igen, for hun er faktisk rigtig sød og venlig, har jo også tilgode at mærke hende. Endvidere virker hun glad og tilfreds, hvilket i min verden også betyder meget

Pophair

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist den første ikke-negative anmeldelse af RachelDiva. Sjov nok så var det også dig som reagerede først, efter at #tekken# blev afsløret som bagmand med det samme!

Altså helt ærlig mand!!..... De første 6 liner...ren reklame for stedet med adresse og det hele! Dernæst en hel roman som beskriver kvinden, og om hvor sød hun er, kaffe og hyggesnak. Og alligevel kan du ikke komme med en konklusion af dit besøg?? Man vælger så åbenbart også at tage afsted, til trods for dårlige erfaringer med fake-billeder og ikke én eneste positiv anmeldese nogen steder fra. Og vupti....nu er hun pludselig sød og dejlig at være sammen med :wacko:

Skal vi ikk' bare sige det som det er.....Endnu et naivt forsøg på at få kunder i butikken!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Nu er det ikke den første, ikke negative anmeldelse af omtalte. Med din færden herinde, burde du ha haft tjekket op det

https://www.eroguide.dk/forum/topic/78500-rachel-diva/?tab=comments#comment-678165

For øvrigt kan jeg heller ikke finde dine påståede negative anmeldelser af Rachel Diva, måske mig der har søgt forkert. Det må du gerne linke til, tak.

Du har også noget imod min skriveform. Det er nu en gang den måde jeg skriver på og som jeg har det bedst med. Hvis du ikke har overskud til at gennemlæse og nærstudere et sådan indlæg, må du jo bare videre i noget letlæseligt med mindre lix

Jeg reagerede som nr 3 i Tekkens indlæg. Du skriver Tekken blev  afsløret som bagmand er det noget du står for, eller er der et sted jeg kan læse om det?

At oplyse adressen, kan jeg ikke se noget forkert i, den står jo også i annoncen, hvis du gad tjekke dette, inden du kritiserer. Beskrivelsen af stedet, var mere for at forberede andre på, at det sted er kendt som et decideret horehus og altså ikke et diskret sted!

Min anmeldelse af kvinden er ikke kun positiv. Jeg henviser i anmeldelsen til at alderen er der løjet med i annoncen, samt fakebilleder i annoncen . Jeg skriver at hun er overvægtig, hvis du kan se det positive i det, har du da rigtig fået ja-hatten på.

Det er noget jeg er forberedt på, når jeg besøger glædespiger. Der lyves med alder, vægt, højde osv. Det ødelægger dog ikke mit humør, da  jeg mange gange er blevet overrasket positivt . Dog er det tit at fakebilleder giver en dårlig oplevelse.

Ved ikke rigtigt hvad du vil med dit indlæg. Vil du beskylde mig for at være bagmand? Hvorfor skal jeg ha interesse i at reklamere for stedet? 

Det vil jeg da gerne have uddybet, for det er da beskyldninger jeg ikke gider ha siddende på mig og det er heller ikke i overensstemmelse med sidens regelsæt.

Du sidder bag din skærm og fisker efter andre der har besøgt din type piger, laver du selv anmeldelser?

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved udemærket godt at adressen står i annoncen! Men du må meget undskylde....Hvis adressen kan læses i annoncen, sammenholdt med at det efterhånden er almindelig kendt at hun bruger fake-billeder og hvad du ellers remser op, så er der vel ingen grund til at repeterer det hele én gang til, som #tekken# også gjorde. Så ja, jeg anser det som værende reklame for stedet og dermed også pigen!!

Pigen kender jeg ikke af den simple grund at jeg aldrig har set eller besøgt hende. Så jeg har intet negativt at sige om hende. Det har jeg til gengæld om de klaphatte som sidder herinde som alfonser og ødelægger det for alle os andre, som gerne vil læse nogle seriøse anmeldelser. Og jeg vil beskrive både din og #tekkens# anmeldelse som dybt useriøs. Der er utrolig mange ting i din "anmeldelse" som røber hvad dit egentlige formål er. Og du må sgu være mere end naiv hvis du tror at folk som har været på Eroguide i adskillelige år, ikke kan gennemskue det!

Men jeg syns da vi skal lade det være op til administrator at vurderer hvorledes der er tale om en anmeldelse, eller om alfonseri. For det er jo så ikke første gang at det er sket omkring lige netop selv samme adresse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Ok, så fik vi det på plads.

Du har aldrig besøgt stedet og alligevel udtaler du dig om at det må være reklame. Du underbygger ikke din påstand på noget tidspunkt, men blot en konstatering om, at sådan må det være. Det synes jeg er en grov beskyldning mod min person og det vil jeg da give dig medhold i, at admin skal kigge på! 

Jeg har IKKE og får IKKE interesse i at reklamere for stedet, intet interesser mig mindre. 

Det er da vildt nok, at du som et (åbenbart) troværdigt medlem, hvor du så end får den udmærkelse fra, kan konkludere ud fra mit skriv, at jeg er alfons. Du er sgu ikke for klog, sorry.

Jeg mangler stadig din dokumentation for dine påståede dårlige anmeldelser af pigen/kvinden, eller er det bare noget du slynger ud, fordi du ikke kan finde på andet? 

Hvis du ikke tror på min oplevelse, så fred være med det, jeg overlever. HVIS du nu selv havde bevæget din person afsted og havde besøgt stedet og måske havde haft en dårlig oplevelse, så forstår jeg din undren. Du konkluderer ret mange ting, taget i betragtning af, at du er bedst tilpas bag din skærm og kan helt frit svine andre, der gerne betaler for oplevelser, de måske ikke synes var i top, men som overordnet kan ses som en udemærket oplevelse.

For øvrigt undrer det mig, at du ikke anfægter Kevins anmeldelse, har du en forklaring på det, den er jo også, stort set, positiv?

 

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Pophair skrev, 1 time siden:

Det er nu en gang den måde jeg skriver på og som jeg har det bedst med

Ja, og tak for det... ifølge din oplevelse lægges mærke til: fake billeder, diskret beliggenhed, pris, beskrivelse af pigen, taler godt Engelsk, beskrivelse af bollerum, mulighed for bad, alt sammen oplysninger som man kan forholde sig til..igen tak for det fin anmeldelse, og ikke en af dem hvor pigen og kunden slikker røv på hinanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 time siden:

Ok, så fik vi det på plads.

Du har aldrig besøgt stedet og alligevel udtaler du dig om at det må være reklame. Du underbygger ikke din påstand på noget tidspunkt, men blot en konstatering om, at sådan må det være. Det synes jeg er en grov beskyldning mod min person og det vil jeg da give dig medhold i, at admin skal kigge på! 

Jeg har IKKE og får IKKE interesse i at reklamere for stedet, intet interesser mig mindre. 

Det er da vildt nok, at du som et (åbenbart) troværdigt medlem, hvor du så end får den udmærkelse fra, kan konkludere ud fra mit skriv, at jeg er alfons. Du er sgu ikke for klog, sorry.

Jeg mangler stadig din dokumentation for dine påståede dårlige anmeldelser af pigen/kvinden, eller er det bare noget du slynger ud, fordi du ikke kan finde på andet? 

Hvis du ikke tror på min oplevelse, så fred være med det, jeg overlever. HVIS du nu selv havde bevæget din person afsted og havde besøgt stedet og måske havde haft en dårlig oplevelse, så forstår jeg din undren. Du konkluderer ret mange ting, taget i betragtning af, at du er bedst tilpas bag din skærm og kan helt frit svine andre, der gerne betaler for oplevelser, de måske ikke synes var i top, men som overordnet kan ses som en udemærket oplevelse.

For øvrigt undrer det mig, at du ikke anfægter Kevins anmeldelse, har du en forklaring på det, den er jo også, stort set, posit

 

 

 

For det første:  Det her har INTET med Rachel at gøre. Så uanset om jeg havde været afsted eller ej, så havde min påstand været den samme.

For det andet:  Kevins anmeldelse er jo ikke specielt positiv. Han siger tingene som det er (og som vi selvfølgelig bør gøre), men det får da ikke ret mange op af stolen og afsted. Det er dog trods alt de færreste der er til meget store mørke kvinder.

En fuldstændig dokumentation kan jeg jo i sagens natur ikke give dig fordi jeg ikke kender dig. Så det spørgsmål har du jo let ved at stille. Og uanset hvad jeg skriver så er man jo uskyldig til det modsatte er bevist ikke?  Men jeg hæfter mig ved følgende ting:....

1. At din anmeldelse kommer relativ kort tid efter at #tekken's# "anmeldelse" blev haglet ned af samme årsag...

2. At dit svar i #tekken's# "anmeldelse" kommer kort efter at den første har skrevet at det er dybt utroværdigt og ren reklame.....den kombination er set flere gange tidligere hvor samme person har brugt flere forskellige brugernavne...

3. At du bruger nogle vendinger i dit sprog, der ligger meget tæt på den måde #tekken# skrev sin "anmeldelse" på...

4. At både din og #tekken's# profil er temmelig nye. Det er altid nyoprettede profiler når vi får serveret de reklameindslag for en given massagepige...

5. Og at #tekken''s# reklameindslag for RachelDiva er blevet slettet inden for de sidste par timer....sikkert fordi Admin skønnede det samme som jeg og flere andre ;-).

Jeg er godt klar over at det ikke beviser et klap for dig, men det hele er meget påfaldende må jeg sige. Omvendt hvis jeg tager fejl så skal ret være ret, og du får min uforbeholdne undskyldning, og gerne i en seperat tråd. Dertil vil jeg så tage afsted til Agerbæk og tage en hyggestund med Rachel, og efterfølgende skrive en troværdig anmeldelse af hende.

Iøvrigt er jeg ikke her for at træde nogen over tæerne, tværtimod. Tror også jeg nemt kan afvise påstanden om, at jeg kun sidder her bag skærmen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Big3lover skrev, for 8 timer siden:

For det første:  Det her har INTET med Rachel at gøre. Så uanset om jeg havde været afsted eller ej, så havde min påstand været den samme.

For det andet:  Kevins anmeldelse er jo ikke specielt positiv. Han siger tingene som det er (og som vi selvfølgelig bør gøre), men det får da ikke ret mange op af stolen og afsted. Det er dog trods alt de færreste der er til meget store mørke kvinder.

En fuldstændig dokumentation kan jeg jo i sagens natur ikke give dig fordi jeg ikke kender dig. Så det spørgsmål har du jo let ved at stille. Og uanset hvad jeg skriver så er man jo uskyldig til det modsatte er bevist ikke?  Men jeg hæfter mig ved følgende ting:....

1. At din anmeldelse kommer relativ kort tid efter at #tekken's# "anmeldelse" blev haglet ned af samme årsag...

2. At dit svar i #tekken's# "anmeldelse" kommer kort efter at den første har skrevet at det er dybt utroværdigt og ren reklame.....den kombination er set flere gange tidligere hvor samme person har brugt flere forskellige brugernavne...

3. At du bruger nogle vendinger i dit sprog, der ligger meget tæt på den måde #tekken# skrev sin "anmeldelse" på...

4. At både din og #tekken's# profil er temmelig nye. Det er altid nyoprettede profiler når vi får serveret de reklameindslag for en given massagepige...

5. Og at #tekken''s# reklameindslag for RachelDiva er blevet slettet inden for de sidste par timer....sikkert fordi Admin skønnede det samme som jeg og flere andre ;-).

Jeg er godt klar over at det ikke beviser et klap for dig, men det hele er meget påfaldende må jeg sige. Omvendt hvis jeg tager fejl så skal ret være ret, og du får min uforbeholdne undskyldning, og gerne i en seperat tråd. Dertil vil jeg så tage afsted til Agerbæk og tage en hyggestund med Rachel, og efterfølgende skrive en troværdig anmeldelse af hende.

Iøvrigt er jeg ikke her for at træde nogen over tæerne, tværtimod. Tror også jeg nemt kan afvise påstanden om, at jeg kun sidder her bag skærmen ;-)

Da du i dit indlæg vælger punktsætninger, så lad os fortsætte med det.

1. En dokumentation er også et link. Du skrev tidligere, at min anmeldelse, er den første ikke-negative af Rachel. Så jeg efterlyser blot et link (ud over Kevins anmeldelse) der kan underbygge din påstand, ellers er det jo for nemt for at slynge ud?

2. Ok sherlock, så fordi jeg vælger at besøge kvinden og har den uforskammethed at oplyse om det i en seperat tråd, så er jeg Tekkens “medskyldige”? Tror du ser spøgelser.

3. Vendinger i mit sprog? Du påstår derved at jeg ER bruger “Tekken”? Tror da vist vi skal ha admin ind her, for løgn og beskyldninger gider jeg ikke. Du har sikkert allerede skrevet til admin, det lovede du jo tidligere.

4. Ok, fordi jeg er ny og tillader mig at skrive en forholdsvis og reel anmeldelse, så er den fake? Jamen tak for velkomsten! Er det ritualet mellem de gamle herinde? Har godt set gamle brugeres anmeldelser, hvor der slikkes godt røv i anmeldelser, det er både fra køber og sælger, ad. Måske er det vejen frem, det giver sikkert god rabat ved næste besøg.

5. Vedrører ikke mig, så forkert i byen med den.

6. Nååå, ja kan godt se det er det nemmeste at svine og mistænkeliggøre på forskud, en undskyldning fylder jo kun 12 bogstaver, i forhold til X antal linjer du tidligere har mistænkeliggjort mig med.

“Tak” for velkomsten.

Tag du en tur til Agerbæk, men pas på hendes meget røde læbestift, den farver godt :) Husk nu din anmeldelse skal helst ikke være alt for positiv og ej heller ligge for tæt på tidspunktet for min tråd, eller andre tråde med anmeldelse af mørke piger i samme område, fordi så er du sikkert hendes elsker, Pimp, slavefyr, bare forelsket, eller noget helt andet.

Jo, ironi kan jeg også godt li :) 

God søndag

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der dér har ikke en skid med Ironi at gøre, og vi kommer ikke videre her kan jeg høre. Og en undskyldning i tilfælde af at jeg tager fejl, kan du ikke bruge til noget, fordi du gør det op i antal bogstaver. Så jeg har ikke mere at sige, men tænker mit ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Det er helt ok, det er jo et frit land vi lever i.

Jeg er bare lidt pissed over dig.

Men jeg skal videre, har spildt tid nok på dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Nææææ, men mange gange, er det fordi pigen ikke vil genkendes af familie. Det kan også være i den anden grøft, at pigen ikke lever op til billeder mht. alder, størrelse og udseende og det er skod at møde op til.

Jeg har 1 gang vendt rundt i døren. Det er flere år siden og før jeg kendte til fx www.tineye.com.

Det var dengang man mest brugte EB, når der skulle søges fisse. 

Det var helt hen i skoven mht alder, størrelse og udseende i forhold til det lovede og samtidig var det lovede “luksussted”, en gl faldefærdig rønne på Lars Tyndskids mark. 

Man kan kun dunke hovedet i rattet efter sådan en oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Big3lover skrev, den 4/11/2017 at 16:02:

Jeg er godt klar over at det ikke beviser et klap for dig, men det hele er meget påfaldende må jeg sige. Omvendt hvis jeg tager fejl så skal ret være ret, og du får min uforbeholdne undskyldning, og gerne i en seperat tråd. Dertil vil jeg så tage afsted til Agerbæk og tage en hyggestund med Rachel, og efterfølgende skrive en troværdig anmeldelse af hende.

For et lille års tid siden, lovede du at du ville foretage et besøg hos Rachel D og derefter skrive en (troværdig) anmeldelse. Var det bare fis i en hornlygte fra din side? Hvis jeg har overset anmeldelsen, må du gerne linke til den.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 11 timer siden:

For et lille års tid siden, lovede du at du ville foretage et besøg hos Rachel D og derefter skrive en (troværdig) anmeldelse. Var det bare fis i en hornlygte fra din side? Hvis jeg har overset anmeldelsen, må du gerne linke til den.

 

Altså hvis det er en undskyldning du stiler efter må jeg desværre skuffe dig lidt endnu :-) . Rachel har for det første ikke været i denne ende af landet i lange tider, så det har for mig været umuligt at besøge hende. Nu er hun i Fredericia og jeg har faktisk haft kontakt med hende, men jeg fortrød. Så chancen for at jeg besøger hende er ikke særlig stor, ud fra de anmeldelser jeg læser. Dertil er udbudet på Fyn i øvrigt også rimelig godt for tiden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Big3lover skrev, den 21/10/2018 at 12:01:

Altså hvis det er en undskyldning du stiler efter må jeg desværre skuffe dig lidt endnu :-) . Rachel har for det første ikke været i denne ende af landet i lange tider, så det har for mig været umuligt at besøge hende. Nu er hun i Fredericia og jeg har faktisk haft kontakt med hende, men jeg fortrød. Så chancen for at jeg besøger hende er ikke særlig stor, ud fra de anmeldelser jeg læser. Dertil er udbudet på Fyn i øvrigt også rimelig godt for tiden ;)

Nej nej, slet ikke, du skulle bare drilles lidt :)

ku godt læse hun var i Fredericia , har heller ikke været der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 3 timer siden:

Nej nej, slet ikke, du skulle bare drilles lidt :)

ku godt læse hun var i Fredericia , har heller ikke været der. 

Nå ok :). Jeg må da indrømme at nysgerrigheden plager mig for at se og lege med de bryster. Men min intuition siger mig at det ikke bliver den vilde oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg vil prøve hende imorgen - er vild med store babser hvor der bare skal æltes og titfuckes - men håber de er ok faste og tunge - er prisen 800 og gør hun titsex uden kondom ?

skal nok give info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Rachel Diva i Odense lige før hun tog afsted til det jyske. Jeg er godt nok til kvinder med former. Men ud fra beskrivelserne - både positive og negative, lyder hun alligevel til at være en tand for stor til mig. Det som alligevel fik mig afsted, var selvfølgelig nysgerrigheden omkring de enorme bryster, som er flittigt beskrevet i forskellige tråde. Men nok mest at der har været en del forholdsvis neutrale til let positive anmeldelser på det sidste. Og når jeg sammenligner disse anmeldelser med anmeldelsen i denne tråd....sammenholdt med mit eget besøg, så må jeg nok erkende at jeg ikke har været helt fair i mine antydninger over for trådstarter. Jeg ved ikke om det måske falder sammen med, at der i en periode var en del nye profiler, som lagde nogle temmelig kontroversielle anmeldelser op, hvor man godt kunne få tanken at de måske ikke var helt reelle. Men det skal bestemt ikke være nogen undskyldning.

Mit eget besøg vil jeg beskrive som ret positivt. Hun er en pænt høj kvinde med stor mave, så hvis dét er et turn-off, så skal man ikke besøge hende. Til gengæld så opvejer de bryster bestemt resten. De er som trådstarter beskriver ganske store som i STORE....ikke flade, men tunge og ret fyldige. Det som overraskede mig mest var hendes væsen som gjorde oplevelsen god. Hun er sød, imødekommende og meget smilende. Fik lov at gramse og ælte under hele akten, og hun uddelte dejlige tungekys adlibitum. Selve sexen var middel, men den bliver bedre næste gang ;-).

Så #Pophair# får hermed min uforbeholdne UNDSKYLDNING, for at jeg var lidt for langt fremme i skoene omkring hans anmeldelse af Rachel D. Det var ikke fair og det beklager jeg meget!! :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Big3lover skrev, 1 time siden:

Så fik jeg besøgt Rachel Diva i Odense lige før hun tog afsted til det jyske. Jeg er godt nok til kvinder med former. Men ud fra beskrivelserne - både positive og negative, lyder hun alligevel til at være en tand for stor til mig. Det som alligevel fik mig afsted, var selvfølgelig nysgerrigheden omkring de enorme bryster, som er flittigt beskrevet i forskellige tråde. Men nok mest at der har været en del forholdsvis neutrale til let positive anmeldelser på det sidste. Og når jeg sammenligner disse anmeldelser med anmeldelsen i denne tråd....sammenholdt med mit eget besøg, så må jeg nok erkende at jeg ikke har været helt fair i mine antydninger over for trådstarter. Jeg ved ikke om det måske falder sammen med, at der i en periode var en del nye profiler, som lagde nogle temmelig kontroversielle anmeldelser op, hvor man godt kunne få tanken at de måske ikke var helt reelle. Men det skal bestemt ikke være nogen undskyldning.

Mit eget besøg vil jeg beskrive som ret positivt. Hun er en pænt høj kvinde med stor mave, så hvis dét er et turn-off, så skal man ikke besøge hende. Til gengæld så opvejer de bryster bestemt resten. De er som trådstarter beskriver ganske store som i STORE....ikke flade, men tunge og ret fyldige. Det som overraskede mig mest var hendes væsen som gjorde oplevelsen god. Hun er sød, imødekommende og meget smilende. Fik lov at gramse og ælte under hele akten, og hun uddelte dejlige tungekys adlibitum. Selve sexen var middel, men den bliver bedre næste gang ;-).

Så #Pophair# får hermed min uforbeholdne UNDSKYLDNING, for at jeg var lidt for langt fremme i skoene omkring hans anmeldelse af Rachel D. Det var ikke fair og det beklager jeg meget!! :(

Hejsa

Dejligt du fik besøgt hende og fik syn for sagen. Jeg forstår på en måde godt dit kritiske synspunkt da jeg lagde anmeldelsen på. Accepterer din undskyldning og glæder mig over du fik æltet godt og grundigt ;)

Jeg vil på besøg hos hende i Troldhede, tror det bliver lørdag. Skal nok ælte godt i gennem og tænke på dig :)

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Big3lover skrev, for 20 timer siden:

Så fik jeg besøgt Rachel Diva i Odense lige før hun tog afsted til det jyske. Jeg er godt nok til kvinder med former. Men ud fra beskrivelserne - både positive og negative, lyder hun alligevel til at være en tand for stor til mig. Det som alligevel fik mig afsted, var selvfølgelig nysgerrigheden omkring de enorme bryster, som er flittigt beskrevet i forskellige tråde. Men nok mest at der har været en del forholdsvis neutrale til let positive anmeldelser på det sidste. Og når jeg sammenligner disse anmeldelser med anmeldelsen i denne tråd....sammenholdt med mit eget besøg, så må jeg nok erkende at jeg ikke har været helt fair i mine antydninger over for trådstarter. Jeg ved ikke om det måske falder sammen med, at der i en periode var en del nye profiler, som lagde nogle temmelig kontroversielle anmeldelser op, hvor man godt kunne få tanken at de måske ikke var helt reelle. Men det skal bestemt ikke være nogen undskyldning.

Mit eget besøg vil jeg beskrive som ret positivt. Hun er en pænt høj kvinde med stor mave, så hvis dét er et turn-off, så skal man ikke besøge hende. Til gengæld så opvejer de bryster bestemt resten. De er som trådstarter beskriver ganske store som i STORE....ikke flade, men tunge og ret fyldige. Det som overraskede mig mest var hendes væsen som gjorde oplevelsen god. Hun er sød, imødekommende og meget smilende. Fik lov at gramse og ælte under hele akten, og hun uddelte dejlige tungekys adlibitum. Selve sexen var middel, men den bliver bedre næste gang ;-).

Så #Pophair# får hermed min uforbeholdne UNDSKYLDNING, for at jeg var lidt for langt fremme i skoene omkring hans anmeldelse af Rachel D. Det var ikke fair og det beklager jeg meget!! :(

Hun er en klasse for sig selv.

Jeg har absolut heller planer om IKKE og møde hende igen, TVÆRTIMOD.❤❤❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurepikken skrev, for 2 timer siden:

Hun er en klasse for sig selv.

Jeg har absolut heller planer om IKKE og møde hende igen, TVÆRTIMOD.❤❤❤

Jeg vil i hvertfald sige, at har man lyst til MEGA-bryster og kan se gennem fingre med en lidt stor pige, så er hun virkelig et besøg værd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hutlihut 87....Kig dog selv efter..der er skrevet så meget ævl  herinde om Rachel Diva..Start dog bilen op og få syn for sagen og betal dog de 800,- for 30 min eller hvad hun nu tager. Hun er en ganske almindelig sød ung pige som har meget store bryster. Hendes mave er lidt stor...men hendes attitude, udstråling  og indstilling til sit arbejde er helt i top...Længere er den ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken

Jeg har ihvertfald fået mit livs babse paradis opfyldt.

Møder ALDRIG så store enorme KÆMPE PATTER igen.❤

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vækker lige denne tråd :)igen....

Det måtte prøves og hold nu kæft nogle jader den kvinde har :P

Dennne gange er hun i Vejle, så sendte en SMS og hurtigt svarede hun tilbage. Pisse sød som andre skriver. Nu er det prøvet og sådan et par tasker skal en mand altså prøve en gang i livet :D

Selve akten var præget af hendes sødme og oprigtige tilgang til at jeg skulle have en god oplevelse, og det så sandelig jeg fik:)

Kom afsted drenge hvis i vil se kæmpebabser :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...