Hop til indhold
gerog

Fupopkald i massevis

Recommended Posts

Er jeg den eneste der modtager 2-5 opkald dagligt fra udenlandske personer, der vil tale om trading og "how to earn many money in the market"?

Det er virkelig irriterende med disse snydepelse / scam opkald.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej ,desværre @gerog. Jeg har installeret appen 180. Der kan mand hurtigt anmelde fupopkald. Der skal 3 anmeldelser til, så bliver et nummer meldt ind til appen, som fup, scam eller telemarketing.

Del dette indlæg


Link til indlæg
postmand skrev, for 2 minutter siden:

Nej ,desværre @gerog. Jeg har installeret appen 180. Der kan mand hurtigt anmelde fupopkald. Der skal 3 anmeldelser til, så bliver et nummer meldt ind til appen, som fup, scam eller telemarketing.

180 - er det en app fra Norge?

det er det eneste jeg kan se på App Store

Del dette indlæg


Link til indlæg
postmand skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved ikke hvor den er fra, men på googleplay er den gratis selvfølgelig m reklamer, men sådan er det jo.

Nej ok. Den eneste jeg kunne finde er den 180 app, hvor teksten i appen er på norsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 13 minutter siden:

Er jeg den eneste der modtager 2-5 opkald dagligt fra udenlandske personer, der vil tale om trading og "how to earn many money in the market"?

Det er virkelig irriterende med disse snydepelse / scam opkald.

 

Har du iPhone ? Jeg har (mit private nummer) og havde en periode hvor jeg fik opkald fra diverse små øsamfund rund omkring i verden uden dog at besvare disse da jeg var nervøs for at det på en eller anden måde ville koste penge. Har fået oplyst at de på en eller anden måde kan sætte en computer til at ringe ens nummer op, hvis man har iphone.....men ved ikke om det er en forklaring der holder vand....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Har du iPhone ? Jeg har (mit private nummer) og havde en periode hvor jeg fik opkald fra diverse små øsamfund rund omkring i verden uden dog at besvare disse da jeg var nervøs for at det på en eller anden måde ville koste penge. Har fået oplyst at de på en eller anden måde kan sætte en computer til at ringe ens nummer op, hvis man har iphone.....men ved ikke om det er en forklaring der holder vand....

det koster ikke penge at besvare et opkald, det er kun udgående opkald.

tror ikke det er en computer der har ringet mig op. Da jeg hver gang siger, jeg er Robbie Williams - og her svarer de enten I love your music eller nævner navnet på en af hans sange.
men det kan da godt være jeg har talt meget kort med en indisk robot :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 1 minut siden:

det koster ikke penge at besvare et opkald, det er kun udgående opkald.

tror ikke det er en computer der har ringet mig op. Da jeg hver gang siger, jeg er Robbie Williams - og her svarer de enten I love your music eller nævner navnet på en af hans sange.
men det kan da godt være jeg har talt meget kort med en indisk robot :)

Nej men selve opkaldet foretages af en computer og så sidder der en medarbejderstab klar til at starte kommunikationen når et opkald besvares.

Men god tilgang. Robbie er nu også en guttermand :)

Min bror er selvstændig og arbejder hjemmefra. Når han modtager sådanne opkald siger han at de lige skal vente et øjeblik og så lægger han telefonen på bordet og arbejder videre. Den der holdt længst ud, var der stadig 3o minutter senere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

Nej men selve opkaldet foretages af en computer og så sidder der en medarbejderstab klar til at starte kommunikationen når et opkald besvares.

Ja så sidder der en Inder klar :)
Jeg prøvet også at sige til en enkelt at jeg godt kunne høre han var fra Indien selvom der stod Østrig på min skærm. Så blev han skide sur :D hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

fik også en sms , at jeg havde en bit coin på min konto til en værdi af 13700 kr , med link til min profil ) den slettede jeg

og ja hvor f får de mit nr fra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...