Eksilfynboen 0 Skrevet 30. Oktober, 2017 Hej Jeg lander natten til onsdag i Kastrup, og søger i den forbindelse en GP der har åbent om natten tirsdag/onsdag. Det kan som sådan være på Amager eller Vanløse. (Metroen kører jo alligevel strækningen) præferncer: - Hellere moden end ung - Hellere lys end mørk - Hellere lidt på sidebenene end super tynd. eftersom jeg ikke må være kræsen på det umenneskelige tidspunkt, så kan jeg gå med til, at kun det ene ønske bliver opfyldt Så, de herrer. Hvem skal/kan jeg besøge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 30. Oktober, 2017 Hvilket tidspunkt mere præcist.? Jeg ved at sauna clubben har åben til vist nok klokken 04 om morgenen i hverdagene.. Og der er der mange piger på vagt at vælge i mellem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eksilfynboen 0 Skrevet 30. Oktober, 2017 Jeg mener vi lander omkring 01:30 Rejser kun med hånbagage, så mon ikke jeg kan være ude ved metroen kl. 2’ish men mange tak. Jeg prøver i hvert fald lige at give saunaklubben et kig. Modtager gerne andre forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eksilfynboen 0 Skrevet 1. November, 2017 JenniferRomantica skrev, den 30/10/2017 at 10:45: Hvilket tidspunkt mere præcist.? Jeg ved at sauna clubben har åben til vist nok klokken 04 om morgenen i hverdagene.. Og der er der mange piger på vagt at vælge i mellem.. Vi blev desværre forsinket, og er netop først nu landet i københavn men super mange tak for idéen. Jeg må give dem et besøg næste gang jeg er i storbyen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg