Hop til indhold
Sixty Niner

Fjerne kondomet

Recommended Posts

Mon i grunden ikke det er kriminelt at gøre, og vil kunne anmeldes som sådan af en gp, hvis der er gæster som forsøger.

Kunne være på sin plads få afprøvet, men måske en svinehund vil vende en sådan anmeldelse til at han forsøges afpresset, og det vil blive påstand mod påstand.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Nej, giver forhåbenligt sig selv :) Men syntes at have læst at det sker i ny og næ for GP'erne.

Man må ikke slå, men hvis man måtte så er sådan en type, det kunne finde på det, en meget god kandidat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 4 minutter siden:

Hvis og hvis - - - - hvorfor opfinde problemerne, før de er der?

 

Mit spørgsmål er jo selvfølgelig stillet, fordi det er aktuelt.

Det er netop hvad min kæreste har oplevet (som er GP), da en kunde tog hende bagfra.

Konsekvenserne er jo store, både for os, men selvfølgelig mest for hende.

Er lidt nysgerrig på hvad holdningen er, selvom jeg jo godt ved at der ikke er nogen der ville melde rent ud, hvis det var kotume for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 1 minut siden:

Mit spørgsmål er jo selvfølgelig stillet, fordi det er aktuelt.

Det er netop hvad min kæreste har oplevet (som er GP), da en kunde tog hende bagfra.

Konsekvenserne er jo store, både for os, men selvfølgelig mest for hende.

Er lidt nysgerrig på hvad holdningen er, selvom jeg jo godt ved at der ikke er nogen der ville melde rent ud, hvis det var kotume for dem.

Ja, her ville jeg gerne kunne give dig og din kæreste et godt råd, - men har ikke lige et på hånden. Håber hun klarer frisag og ikke taber modet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 minutter siden:

..jeg ville anmelde personen for voldtægt, for det er hvad det er.

 

 

Tanken har strejfet os, specielt fordi han valgte at komme oppe i hende, uden kondomet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 31 minutter siden:

Hvad er jeres holdning?

Kunne i finde på at fjerne kondomet under agten, selvom GPén har meldt kun sikker sex?

 

Aldrig, heller ikke selvom hun reklamerede med sex uden. Dertil er jeg for glad for migselv, fru timeren og vore helbred.

Fremmed sex er altid med, kan dog godt lide fransk uden (og her er risikoen meget lille; men den er der).

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 31 minutter siden:

Hvad er jeres holdning?

Kunne i finde på at fjerne kondomet under agten, selvom GPén har meldt kun sikker sex?

 

Hvorfor spørgsmålet, mener du fjerne komdomet og penetrere igen ??
Den handling er da et helt utilstedeligt tillidsbrud og burde kategoriseres som fuldbyrdet voldtægt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor spørgsmålet, mener du fjerne komdomet og penetrere igen ??
Den handling er da et helt utilstedeligt tillidsbrud og burde kategoriseres som fuldbyrdet voldtægt.

Har svaret længere oppe, men ja han fjernede kondomet under agten og kom oppe i hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
Sixty Niner skrev, for 40 minutter siden:

Hvad er jeres holdning?

Kunne i finde på at fjerne kondomet under agten, selvom GPén har meldt kun sikker sex?

 

NEJ ALDRIG, det er i høj grad mangel på respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, Lige nu:

Har svaret længere oppe, men ja han fjernede kondomet under agten og kom oppe i hende.

Jeg tændte lidt af da jeg læste spørgsmålet og læste ikke hele strengen inden jeg svarede.
Jeg har forståelse for at det kan være lidt af en overvindelse for en GP at anmelde det men det burde det have været med lægeundersøgelse og sikring af DNA. Voldtægt er det sgu når det sker så overlagt som det er beskrevet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tændte lidt af da jeg læste spørgsmålet og læste ikke hele strengen inden jeg svarede.
Jeg har forståelse for at det kan være lidt af en overvindelse for en GP at anmelde det men det burde det have været med lægeundersøgelse og sikring af DNA. Voldtægt er det sgu når det sker så overlagt som det er beskrevet.

 

Desværre lidt for sent nu...Nu afventer vi bare hvad HIV testen siger og skal så testes en gang mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er det ikke første gang jeg har hørt dette. Jeg har hørt om to scenarier, det ene er at kunder bevist skader kondomet så det bristet under akten, så det reelt er et samleje med et flækket kondom..  og det andet er at de lister det af under agten og forsætter i håb om at pigen ikke opdager det. Ubehagelige typer! 

Jeg håber det bedste for jer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt så er han også herinde og håber da lidt at han læser med...Han har fået en verbal sviner af kæresten, men ville da gerne advarer andre mod ham, tror bare at det er imod reglerne herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 1 minut siden:

Desværre er det ikke første gang jeg har hørt dette. Jeg har hørt om to scenarier, det ene er at kunder bevist skader kondomet så det bristet under akten, så det reelt er et samleje med et flækket kondom..  og det andet er at de lister det af under agten og forsætter i håb om at pigen ikke opdager det. Ubehagelige typer! 

Jeg håber det bedste for jer. 

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
demting skrev, for 1 minut siden:

Nej det er noget svineri ... kan man finde ud af hvilken stodder det er ? det er vel svært ?

Det er nemt, da det var i hans hus det skete.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 1 minut siden:

Det er nemt, da det var i hans hus det skete.

Du kan nok ikke tillade dig at hænge ham ud herinde, men jeg ville melde ham til politiet (hvis I kan/vil af hensyn til jeres egen diskretion) måske politiet ikke vil gøre det store ud af det, men I kan da i det mindste håbe at politiet vil tage en snak med ham og det kan måske virke afskrækkende så han lærer at opføre sig ordentligt !!!

Men held og lykke hvad I så end finder på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sixty Niner skrev, for 6 minutter siden:

Det er nemt, da det var i hans hus det skete.

Jeg syntes helt klart i skal anmelde ham for voldtægt.. Også selvom i ikke længere kan skaffe "sikre beviser", det vil højst sandsynligt ende i påstand mod påstand. Politiet skal dog tage jer seriøse!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...