Hop til indhold

Recommended Posts

Opmæen skrev, for 10 minutter siden:

Hmmm jeg er ligeglad med hvad Frække Ida/Frida skriver, kan man ikke tage det så er det da bare videre, men STOP NU hvor er hun bare for lækker... i alle fald for mig :-o 

Så bare man er lækker kan man skrive hvad som helst. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, for 10 minutter siden:

Hmmm jeg er ligeglad med hvad Frække Ida/Frida skriver, kan man ikke tage det så er det da bare videre, men STOP NU hvor er hun bare for lækker... i alle fald for mig :-o 

Så bare man er lækker kan man skrive hvad som helst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

Så bare man er lækker kan man skrive hvad som helst. 

Det korte svar er klart nej! 

Men så kan man jo passende spørg sig selv hvad fanden det der lækker er!? Ja Ida/Frida er pisse lækker, men det er alle kvinder sgu på deres egne måde, helt efter hvilke øjne der ser dem, og nu er lækkerhed jo ikke kun det ydre men i særdeleshed os personlighed, i hvert fald for mig :D 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

HMMM er der ikke ved at gå lidt dobbelt moral i den? i synes altså ikke Idas tekst er i orden, men det er i orden vi pisser konen op og ned af ryggen (altså os der har en kone), ved at opsøge GPere, i min verden hænger det ik helt sammen. nå som der tidligere er skrevet er det nok umuligt at blive enige her :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsten kørelærer skrev, for 11 timer siden:

Det korte svar er klart nej! 

Men så kan man jo passende spørg sig selv hvad fanden det der lækker er!? Ja Ida/Frida er pisse lækker, men det er alle kvinder sgu på deres egne måde, helt efter hvilke øjne der ser dem, og nu er lækkerhed jo ikke kun det ydre men i særdeleshed os personlighed, i hvert fald for mig :D 

Er ens personlighed særlig attraktiv når man har behov for at tale så nedsættende om mænds koner. Nej.

Syntes man det så bør i forsætte med at tænke med den bette hjerne frem for den øverste.

At damen er et godt knald anfægter jeg ikke overhovedet.Kun hendes måde at udtale sig på.

Men lad være at tænke på hendes dom af jeres bedre halvdel næste gang i knalder hende. Det kan nok ødelægge stemning.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at komme tilbage til udgangspunktet kan jeg fortælle at hun heller ikke svarer på det telefonnummer der står i den nye annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...