Hop til indhold

Recommended Posts

Godmorgen og velkommen til min første anmeldelse ;)

Det er nok min første anmeldelse, men bestemt ikke mit første bekendtskab med en gp, har bevæget mig i det her univers i flere år on/off 

Når men vi skal tilbage på sporet så nok om min fortid. 

Nu til den bedste og mest fantastiske jeg har mødt, og det er sgu ikke kun inden for gp'er men gælder os tidligere kærester og andre tvivlsomme bekendtskaber:P

Har besøgt Ida en del gange efterhånden og det bliver kun sjover, frækker og mere spændende med tiden, hun er alle steder nærværende fra første færd, lige fra man træder ind af døren første gang føler man sig som den eneste og vigtigst i hendes liv, hun forstår at gi den Max gas på de der lagner og alle andre steder :rolleyes:

Hun pire tire og tager hvad hun vil ha... 

Sex men denne kvinde er på alle måder noget man ikke må snyde sig selv for, hun er sprængt fyldt med alle de rigtige og frække tanker og lever op til hendes alias Frække Ida, ku ikke være mere spot on! 

Jeg går ikke ind for det her karakter halløj af pigerne og deres ydelser, alt er jo objektivt og smag er heldigvis forskelligt, men leder man efter en fræk sjov til tider skør oplevelse så kom af sted i en helveds fart,  for Ida er til topkarakter hele vejen:P... Der er valuta for pengene og noget du vil smile af resten af livet... 

Ja jeg er fan, men hvad fanden så længe det er sjovt!? 

God dag her fra :D

Link til Frække Ida

 

 

 

 

  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Karsten kørelærer skrev, for 4 timer siden:

Godmorgen og velkommen til min første anmeldelse ;)

Det er nok min første anmeldelse, men bestemt ikke mit første bekendtskab med en gp, har bevæget mig i det her univers i flere år on/off 

Når men vi skal tilbage på sporet så nok om min fortid. 

Nu til den bedste og mest fantastiske jeg har mødt, og det er sgu ikke kun inden for gp'er men gælder os tidligere kærester og andre tvivlsomme bekendtskaber:P

Har besøgt Ida en del gange efterhånden og det bliver kun sjover, frækker og mere spændende med tiden, hun er alle steder nærværende fra første færd, lige fra man træder ind af døren første gang føler man sig som den eneste og vigtigst i hendes liv, hun forstår at gi den Max gas på de der lagner og alle andre steder :rolleyes:

Hun pire tire og tager hvad hun vil ha... 

Sex men denne kvinde er på alle måder noget man ikke må snyde sig selv for, hun er sprængt fyldt med alle de rigtige og frække tanker og lever op til hendes alias Frække Ida, ku ikke være mere spot on! 

Jeg går ikke ind for det her karakter halløj af pigerne og deres ydelser, alt er jo objektivt og smag er heldigvis forskelligt, men leder man efter en fræk sjov til tider skør oplevelse så kom af sted i en helveds fart,  for Ida er til topkarakter hele vejen:P... Der er valuta for pengene og noget du vil smile af resten af livet... 

Ja jeg er fan, men hvad fanden så længe det er sjovt!? 

God dag her fra :D

Link til Frække Ida

 

 

Hold dog lige kæft selv, dit over sultne handyr!!!

Du har altså gnavet i mig, tygget mig og slugt mig -uden at tygge færdig!!!:o

Og så oveni købet plaprer du løs m mad i munden!!! IK pæne manér!  Du må ha hængt for meget ud m mig m disse manér!:rolleyes:

Tak for dine dejlige, meget fængende ord ;),. Dog  hæfter j mig  v ordet "YDELSER" søde, d ord ka j simpelthen bare ik forholde mig t :P

D passer altså bare ik t mig, min person og min metodik :ph34r: 

Men Fame ja!, j roder og rager da t mig og beholder lige præcis d, som smager mig...

R d da politisk ukorrekt?!? :-o D håber j, for ka ik snuppe de æsler på borgen alligevel! ;) 

Tak søde, og vi ses jo sikkert senere <3 

 

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

sådan der...... har luret på ida så nu må hun da besøges....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 2 timer siden:

Hold dog lige kæft selv, dit over sultne handyr!!!

Du har altså gnavet i mig, tygget mig og slugt mig -uden at tygge færdig!!!:o

Og så oveni købet plaprer du løs m mad i munden!!! IK pæne manér!  Du må ha hængt for meget ud m mig m disse manér!:rolleyes:

Tak for dine dejlige, meget fængende ord ;),. Dog  hæfter j mig  v ordet "YDELSER" søde, d ord ka j simpelthen bare ik forholde mig t :P

D passer altså bare ik t mig, min person og min metodik :ph34r: 

Men Fame ja!, j roder og rager da t mig og beholder lige præcis d, som smager mig...

R d da politisk ukorrekt?!? :-o D håber j, for ka ik snuppe de æsler på borgen alligevel! ;) 

Tak søde, og vi ses jo sikkert senere <3 

 

 

"YDELSER" haha.... Nej det ord er sgu noget der høre til i andre sammenhænge, det kan jeg kun gi dig ret i! Og hvis du læser hvad jeg skriver så står der at jeg ikke kan forholde mig til diverse, karakter givninger og ydelser :huh:. I det mener jeg da absolut det samme som dig angående ydelser bum.. 

Manerer er da en by i Rusland er det ikke? Og nej jer er bestemt heller ikke færdig med at spise dig din lækre rap and. 

Ses vi sener,? Ja det kan du bande på, er mega sulten og der er kun en der kan stille den sult :ph34r: 

 

Redigeret af Karsten kørelærer
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Har frække Ida planer om et besøg i hovedstaden? I så fald vil jeg gerne lære og køre:P

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep hun er super skøn at være sammen med. Må hellere se at få det til at passe sammen med et besøg hos Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
lingo skrev, den 26/10/2017 at 20:48:

Jep hun er super skøn at være sammen med. Må hellere se at få det til at passe sammen med et besøg hos Ida

Kombardo:rolleyes: Et meget sent nat nat t dig søde @lingo, nu v j spille død!:ph34r: 

<3 Mig:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Mogensem skrev, den 26/10/2017 at 18:56:

Kan kun sige det samme

HUN ER VERDENSKLASSE ;)

:wub: :rolleyes: J begynder snart at ha for høje tanker om mig selv, kære @Mogensem:lol: Nu v j drømme om....D sir j først senere:P

<3<3<3:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
lingo skrev, den 26/10/2017 at 20:48:

Jep hun er super skøn at være sammen med. Må hellere se at få det til at passe sammen med et besøg hos Ida

Ida venter stadig, søde....!:(

 

Mogensem skrev, den 26/10/2017 at 18:56:

Kan kun sige det samme

HUN ER VERDENSKLASSE ;)

:ph34r:Shhh...! Mogensen? J blit altså også genert, også selvom j sidder bag skærmem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 20 minutter siden:

Ida venter stadig, søde....!:(

 

:ph34r:Shhh...! Mogensen? J blit altså også genert, også selvom j sidder bag skærmem!

Haha... Ida dig genert ;) den må du vist du vist længe ud på landet med :P

Redigeret af Karsten kørelærer
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når drenge for at spame min egen anmeldelse af den "generte" Ida, så kan jeg fortælle at jeg er ved at bearbejde Ida til lidt nye anderledes eskapader, og dem skal i ikke snydes for, så når vi har været på jule eventyr, kommer der flere  beretninger om den skønne Ida :wub:

God nat her fra ;)

Redigeret af Karsten kørelærer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsten kørelærer skrev, for 14 timer siden:

Når drenge for at spame min egen anmeldelse af den "generte" Ida, så kan jeg fortælle at jeg er ved at bearbejde Ida til lidt nye anderledes eskapader, og dem skal i ikke snydes for, så når vi har været på jule eventyr, kommer der flere  beretninger om den skønne Ida :wub:

God nat her fra ;)

Okay jule eventyr ;) vi venter spændt så ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsten kørelærer skrev, for 18 timer siden:

Når drenge for at spame min egen anmeldelse af den "generte" Ida, så kan jeg fortælle at jeg er ved at bearbejde Ida til lidt nye anderledes eskapader, og dem skal i ikke snydes for, så når vi har været på jule eventyr, kommer der flere  beretninger om den skønne Ida :wub:

God nat her fra ;)

Jule eventyr med Ida - bare det var mig

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Karsten kørelærer skrev, den 8/11/2017 at 00:55:

Haha... Ida dig genert ;) den må du vist du vist længe ud på landet med :P

Troede faktisk ik, at der også r land længere ude?!? :shock: 

VILDT!!!  

Her hvor j bor, gider kragerne ik engang at komme??? :o 

Nat nat derude <3 , nu v j spise en Nutella mad, hæhæææ:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Karsten kørelærer skrev, den 8/11/2017 at 01:00:

Når drenge for at spame min egen anmeldelse af den "generte" Ida, så kan jeg fortælle at jeg er ved at bearbejde Ida til lidt nye anderledes eskapader, og dem skal i ikke snydes for, så når vi har været på jule eventyr, kommer der flere  beretninger om den skønne Ida :wub:

God nat her fra ;)

Hmmmmm.....:huh: 

Tør? Tør ik? :ph34r:

Nat nat graciøse dengser <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig ret Karsten havde fornøjelsen af Idas selskab hjemme hos mig igår søndag den skønne kvinde ved hvad hun vil gør hvad hun vil kan hvad hun vil.hun sprænger alt hvad der hedder karakter scalaer helt klart min favorit glædespige og titlen glædespige kan hun bære med stolthed 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder fantastisk alt sammen! Men er der nogen, der kan afsløre hvad en omgang råhygge med denne smukke djævel koster? Vil jo være rart at vide om sparegrisen indeholder nok, så man ikke bliver afvist ved døren... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ons skrev, for 49 minutter siden:

Lyder fantastisk alt sammen! Men er der nogen, der kan afsløre hvad en omgang råhygge med denne smukke djævel koster? Vil jo være rart at vide om sparegrisen indeholder nok, så man ikke bliver afvist ved døren... :-)

TIP: Prøv at tage kontakt til Frække Ida :-o

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
ons skrev, den 28/11/2017 at 21:07:

Lyder fantastisk alt sammen! Men er der nogen, der kan afsløre h omgang råhygge med denne smukke djævel koster? Vil jo være rart at vide om sparegrisen indeholder nok, så man ikke bliver afvist ved døren... 

D r d også @ons , og j ka også afsløre mine byttehandler;) Men absolut IK herinde..:lol: 

Sms sweetyyy og nighty night:ph34r:

Kys ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige bestilt en tid ved Ida. Nu skulle det være. En julegave til mig selv så glæder mig som en lille skoledreng til tirsdag. Skal nok skrive lidt om min tur i himlen

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, den 17/12/2017 at 22:38:

Har lige bestilt en tid ved Ida. Nu skulle det være. En julegave til mig selv så glæder mig som en lille skoledreng til tirsdag. Skal nok skrive lidt om min tur i himlen

Hej Energy

kom du ikke afsted på besøg ved frække Ida?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, den 15/12/2017 at 05:04:

D r d også @ons , og j ka også afsløre mine byttehandler;) Men absolut IK herinde..:lol: 

Sms sweetyyy og nighty night:ph34r:

Kys ida

Det er jo naturligvis din afgørelse som du ikke behøver at begrunde - men jeg er da nysgerrig både efter priserne og grunden til at de er "hemmelige"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Frisk skrev, 1 time siden:

Det er jo naturligvis din afgørelse som du ikke behøver at begrunde - men jeg er da nysgerrig både efter priserne og grunden til at de er "hemmelige"?

Det er nok simpelthen spørgsmål om godt købmandskab. Udbud og efterspørgsel.

Hvorfor ikke en sælge vare til den bedst mulige pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...