Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Gaffer

Rigtigt, du skal ikke finde dig i at andre skal bestemme hvad du skal gøre seksuelt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig alle dem der syntes at Ida er skøn. Hvis jeg boede i nærheden af hvor hun huserer og pengene var til det, tror jeg at jeg ville kneppe hende 2gange om ugen. Hun har sku en verdensklasse røv. Bare hun kunne komme nærmere Sjælland

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
lingo skrev, for 49 minutter siden:

Kan kun tilslutte mig alle dem der syntes at Ida er skøn. Hvis jeg boede i nærheden af hvor hun huserer og pengene var til det, tror jeg at jeg ville kneppe hende 2gange om ugen. Hun har sku en verdensklasse røv. Bare hun kunne komme nærmere Sjælland

Kære Ida.

Bliv endelig her i hovedlandet og søg ikke asyl på djævleøen:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Er der nogen der ved hvad der er blevet af den dejlige Ida? Talte med hende for ca 14 dage siden og lavede en aftale om et besøg torsdag i denne uge. Vil gerne lige ha bekræftet aftenen, men kan ikke få kontakt til hende, - hverken på tlf eller besked herinde??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes profil  her inde har også været lukket de sidste  par dage 

Håber da ikke hun er stoppet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, den 22/1/2018 at 14:16:

Er der nogen der ved hvad der er blevet af den dejlige Ida? Talte med hende for ca 14 dage siden og lavede en aftale om et besøg torsdag i denne uge. Vil gerne lige ha bekræftet aftenen, men kan ikke få kontakt til hende, - hverken på tlf eller besked herinde??

Kom du igennem til hende? Er lidt bange for hun har “sagt op” 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida skrev, den ‎25‎-‎10‎-‎2017 at 13:16:

Hold dog lige kæft selv, dit over sultne handyr!!!

Du har altså gnavet i mig, tygget mig og slugt mig -uden at tygge færdig!!!:o

Og så oveni købet plaprer du løs m mad i munden!!! IK pæne manér!  Du må ha hængt for meget ud m mig m disse manér!:rolleyes:

Tak for dine dejlige, meget fængende ord ;),. Dog  hæfter j mig  v ordet "YDELSER" søde, d ord ka j simpelthen bare ik forholde mig t :P

D passer altså bare ik t mig, min person og min metodik :ph34r: 

Men Fame ja!, j roder og rager da t mig og beholder lige præcis d, som smager mig...

R d da politisk ukorrekt?!? :-o D håber j, for ka ik snuppe de æsler på borgen alligevel! ;) 

Tak søde, og vi ses jo sikkert senere <3 

 

 

Mon Ida den hotte har strapon og evnen til at bruge den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
Grenå skrev, for 6 timer siden:

Kom du igennem til hende? Er lidt bange for hun har “sagt op” 

Nej, kom ikke igennem til hende, - så den oplevelse må jeg have tilgode.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Frida
Token skrev, for 1 time siden:

Nej, kom ikke igennem til hende, - så den oplevelse må jeg have tilgode.

Jojo, j lige her søde @Token:)

J har desværre mistet min oprindelige profil, så har har været nødt t at oprette en ny, ALL OVER AGAIN!!!! GRRR...!!!

Men har et kært barn ik mange navne???:ph34r::P

Virkelig rart at være tilbage igen, søde mænner <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har et nr hun kan kontaktes på?

svært når hendes profil er blevet lukket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu siger jeg noget grimt.

Frida det er sgu en usmagelig tekst du har på din profil.

Usmagelig at nedgøre dit eget køn. Forsøger du at ophæve dig som super pipi falder det hårdt til jorden med sådan en grim skrivelse  Føj

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden:

Nu siger jeg noget grimt.

Frida det er sgu en usmagelig tekst du har på din profil.

Usmagelig at nedgøre dit eget køn. Forsøger du at ophæve dig som super pipi falder det hårdt til jorden med sådan en grim skrivelse  Føj

Hmmm.... Frodige Ida, tænker at hvis du har et udestående med Frida/Ida kan du så ikke tage den i en privat besked!? Syntes ikke den del af dine meninger om hende og en halv tekst på hendes annonce, skal "ødelægge" en anmeldelse af hende herinde! 

Vh KK. 

Redigeret af Karsten kørelærer
  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Karsten kørelærer skrev, for 31 minutter siden:

Hmmm.... Frodige Ida, tænker at hvis du har et udestående med Frida/Ida kan du så ikke tage den i en privat besked!? Syntes ikke den del af dine meninger om hende og en halv tekst på hendes annonce, skal "ødelægge" en anmeldelse af hende herinde! 

Vh KK. 

Ordene i frække  Fridas  annonce  er  frastødende  - det er  ikke  personligt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsten kørelærer skrev, for 36 minutter siden:

Hmmm.... Frodige Ida, tænker at hvis du har et udestående med Frida/Ida kan du så ikke tage den i en privat besked!? Syntes ikke den del af dine meninger om hende og en halv tekst på hendes annonce, skal "ødelægge" en anmeldelse af hende herinde! 

Vh KK. 

Om jeg har noget udestående med hende!!!! Kender hende ikke så nej men i og med der linkes til hendes profil herinde er alle vel i deres ret til at kommentere.

Jeg vil absolut ikke ødelægge denne tråd!!! Men syntes da at EG brugerne er i deres ret til at få et indblik i hendes skrivelse. 

 

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Ordene i frække  Fridas  annonce  er  frastødende  - det er  ikke  personligt.  

Nogle finder dem frastødende, andre kan trække på smilebåndet over dem, jeg skal ikke gøre mig til dommer eller moralens vogter over hvad hun eller andre skriver som "salgs tale" og pointere bare over for Frodige Ida at jeg ikke syntes hendes personlige meninger høre til i en anmeldelse af en anden pige herinde, som hun højest sandsynligt ikke har et personligt forhold til eller har besøgt,;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Hmmm jeg er ligeglad med hvad Frække Ida/Frida skriver, kan man ikke tage det så er det da bare videre, men STOP NU hvor er hun bare for lækker... i alle fald for mig :-o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 14 minutter siden:

Om jeg har noget udestående med hende!!!! Kender hende ikke så nej men i og med der linkes til hendes profil herinde er alle vel i deres ret til at kommentere.

Jeg vil absolut ikke ødelægge denne tråd!!! Men syntes da at EG brugerne er i deres ret til at få et indblik i hendes skrivelse. 

 

Jeg tror nu nok de fleste EG bruger kan finde ud af at læse hendes annonce, uden at du behøves skrive hvor frastødende du synes den tredjedel af hendes annonce er! 

Så syntes da egentlig den bare bliver lukket helt stille og roligt her, for ser ikke de store muligheder for at vi bliver enige i den her sag ;)

Vh KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...