Hop til indhold
Guest bigbone1975

blive gift med thai pige

Recommended Posts

Guest bigbone1975

hej alle sammen.

jeg har et spørgsmål til jer kære medlemmer herinde?

jeg vil gerne giftes med en thai pige men hvordan og hvorledes kan man komme i kontakt eller hvem skal opsøge eller skrive til

eller skal man tage ned til thailand for at finde en eller kan man få hjælp et sted fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound

Jeg ved ikke hvordan du skal gøre. 

Men jeg kan fortælle at jeg har noget kørende med en thai pige som har været gift her i Danmark og selv om hun er helt fantastisk sød, så kan hun også være meget punktlig og hidsig. 

Hvis hun bliver sur på mig, så kan det ske at jeg ikke hører fra hende i 2 dage og hun kan være lige glad hvordan jeg vil hvar tingene gjort. Men selv om jeg kunnet 36, så er jeg blevet for gammel til at diskutere, så jeg lader hende om at køre det på hendes måde, så er alle glad :)

men hun har også rigtig mange fantastiske sider. 

Hun har ikke prøvet meget vedg. sex, men det kommer stille og roligt :)

og thai kvinder tror på Buddha, så utroskab og at lyve er ikke noget de går med på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
Rockhound skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved ikke hvordan du skal gøre. 

Men jeg kan fortælle at jeg har noget kørende med en thai pige som har været gift her i Danmark og selv om hun er helt fantastisk sød, så kan hun også være meget punktlig og hidsig. 

Hvis hun bliver sur på mig, så kan det ske at jeg ikke hører fra hende i 2 dage og hun kan være lige glad hvordan jeg vil hvar tingene gjort. Men selv om jeg kunnet 36, så er jeg blevet for gammel til at diskutere, så jeg lader hende om at køre det på hendes måde, så er alle glad :)

men hun har også rigtig mange fantastiske sider. 

Hun har ikke prøvet meget vedg. sex, men det kommer stille og roligt :)

og thai kvinder tror på Buddha, så utroskab og at lyve er ikke noget de går med på ;)

ok.. mente nu hvordan kan komme i konkakt med nogle som sikkert kan hjælpe med formidle den kontakt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhound skrev, for 18 minutter siden:

og thai kvinder tror på Buddha, så utroskab og at lyve er ikke noget de går med på

Altså, man behøver ikke at være troende eller have en tissekone, for at ha’ det sådan lidt nederen over de to ting. :D 

bigbone1975 skrev, for 41 minutter siden:

hej alle sammen.

jeg har et spørgsmål til jer kære medlemmer herinde?

jeg vil gerne giftes med en thai pige men hvordan og hvorledes kan man komme i kontakt eller hvem skal opsøge eller skrive til

eller skal man tage ned til thailand for at finde en eller kan man få hjælp et sted fra

Hvorfor er det så vigtigt for dig, at blive gift? Så vigtigt, at du specifikt leder efter en kvinde du kan gifte dig med?

Hvad blev der af at søge en kæreste, fjumre rundt med denne og blive gift senere, når man sådan oprigtig elsker hinanden?

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
Iscenesat Virkelighed skrev, for 28 minutter siden:

Altså, man behøver ikke at være troende eller have en tissekone, for at ha’ det sådan lidt nederen over de to ting. :D 

Hvorfor er det så vigtigt for dig, at blive gift? Så vigtigt, at du specifikt leder efter en kvinde du kan gifte dig med?

Hvad blev der af at søge en kæreste, fjumre rundt med denne og blive gift senere, når man sådan oprigtig elsker hinanden?

har jeg prøvet men hun skred fra mig efter 2 år samliv

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigbone1975 skrev, for 1 time siden:

hej alle sammen.

jeg har et spørgsmål til jer kære medlemmer herinde?

jeg vil gerne giftes med en thai pige men hvordan og hvorledes kan man komme i kontakt eller hvem skal opsøge eller skrive til

eller skal man tage ned til thailand for at finde en eller kan man få hjælp et sted fra

Allerførst så synes jeg, at man skal spørge sig selv om hvorfor det SKAL være en thai?

Som jeg ser det, så er det vel ikke primært nationaliteten, men personen, man bliver forelsket i og skal giftes med. Dvs. hvis man kunne vælge imellem en thai, man intet havde til fælles med, og en anden kvinde, hvor alt bare spillede, så bør man nok tage den anden, uanset om hun så er japaner, dansker, cambodianer, amerikaner eller fra Nigeria. Det giver efter min mening og erfaring det bedste forhold i det lange løb.

Jeg synes kort sagt ikke, at der er noget "specielt" ved lige netop thaier. De er kvinder som alle andre, og man kan møde dem på samme måde som alle andre. 

 

Der er nok andre end mig, der kan give bedre råd om dating-sider, der i særlig grad benyttes af thaier, men en side som https://asiafriendfinder.com/ er et godt sted at starte mht. Sydøst- og Østasien generelt.

Hvis man tager til Thailand specifikt med det formål a blive gift, så kunne man f.eks. gøre noget "forarbejde" på https://asiafriendfinder.com/ eller andre lignende sider. Det tror jeg man står sig bedre ved, i stedet for en tilfældig bytur. 

 

Men igen: Uden at jeg skal lyde fingerpegende eller prædikende, så synes jeg, at det er lidt "farligt" at gå specifikt efter en bestemt nationalitet, hvis det sker på bekostning af, at man passer sammen som personer. Det er en stor selvbegrænsning efter min mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg ved ikke om der stadig findes danske bureauer, der formidler kontakt, men det er der muligvis.

Først og fremmest ville jeg læse lidt herinde: https://www.thaiguide.dk/tips/giftes.htm

På egen hånd ville jeg bruge thaifriendly.com eller thaicupid.com. Det er skam seriøse sider - og så er det nogle af de få datingsider i verden, hvor du som mand er højt på strå og meget eftertragtet.....alene ud fra det faktum, at du er "farang". Her er det bedste råd vel nok: "brug din sunde fornuft!".

Thaipiger/-kvinder er ikke dumme, tværtimod. De ved godt, hvad de vil have: et bedre liv med flere penge. Den moderne, veluddannede thaikvinde, der har styr på sit liv og økonomi søger ikke efter dig - sådan meget generaliseret sagt. Nu ved jeg ikke om du har været i Thailand, men netop den type kvinde er typisk ikke særlig openminded eller interesseret i en farang. En undtagelse kunne være en forretningsmand i jakkesæt, som arbejder i Bangkok, men ikke os, der kommer slaskende i shorts og sandaler.

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Hvad blev der af at søge en kæreste, fjumre rundt med denne og blive gift senere, når man sådan oprigtig elsker hinanden?

Enig i det. 

 

Mit bedste bud (hvis det skal være thai) er at etablere noget kontakt over nettet med nogle kvinder i Thailand før du tager derned, aftale møder med 2-4 kvinder i Thailand, og så tage møderne som dates undervejs på rejsen. Så kan man "kæreste rundt", og se om det er til mere eller det bare er et enkelt stævnemøde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det egentligt ikke lettere at afgrænse diverse søgninger til nogle kæreste portaler i DK, så kunne det være man kunne finde en der dels allerede talte dansk og som var integreret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Var det egentligt ikke lettere at afgrænse diverse søgninger til nogle kæreste portaler i DK, så kunne det være man kunne finde en der dels allerede talte dansk og som var integreret. 

God pointe.

 

Men hvis det alligevel skulle være en kvinde, der bor her i Danmark, så kunne man igen indvende: Hvorfor så begrænse sig til thailandske kvinder? 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Var det egentligt ikke lettere at afgrænse diverse søgninger til nogle kæreste portaler i DK, så kunne det være man kunne finde en der dels allerede talte dansk og som var integreret. 

God pointe, men "problemet" er at de er svære at finde :-). Nu har jeg selv været på forskelige danske single-sider (generelt er der ikke mange kvinder på de sider mere....de er på Tinder) og dér er altså meget få ikke-vestlige kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhound skrev, for 1 time siden:

og at lyve er ikke noget de går med på ;)

Haha, så du mener ikke, at de går med på nationalsporten?

Det er blandt thai'er nogo at tabe ansigt, hellere lyve end at indrømme, at man ikke kan svare på et stillet spørgsmål, ikke for at opnå noget, men som sagt for ikke at tabe ansigt, det er en del af deres kultur.

Et handle herinde, som jeg ikke husker navnet på, kan fortælle dig døre op og stolper ned om fænomenet.

Kan én eller anden være behjælpelig med navnet på hans nick?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 25 minutter siden:

Haha, så du mener ikke, at de går med på nationalsporten?

Det er blandt thai'er nogo at tabe ansigt, hellere lyve end at indrømme, at man ikke kan svare på et stillet spørgsmål, ikke for at opnå noget, men som sagt for ikke at tabe ansigt, det er en del af deres kultur.

Et handle herinde, som jeg ikke husker navnet på, kan fortælle dig døre op og stolper ned om fænomenet.

Kan én eller anden være behjælpelig med navnet på hans nick?

Stump. Og tilføje ham så lyver ikke thaipigerne i ny og næ. De taler simpelt hen aldrig sandt om noget som helst.;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigbone1975 skrev, for 2 timer siden:

hej alle sammen.

jeg har et spørgsmål til jer kære medlemmer herinde?

jeg vil gerne giftes med en thai pige men hvordan og hvorledes kan man komme i kontakt eller hvem skal opsøge eller skrive til

eller skal man tage ned til thailand for at finde en eller kan man få hjælp et sted fra

uhmmm ... bigbone ... du skal passe lidt på dig selv... 

hvordan er det ordsproget går ...."be careful what you wish for - you just might get it" ;) 

nå men hvis du går hen i din lokale thai massage butik .... kommer der et par gange ... ikke for sex ... men kommer kun for massagen... giver lidt drikkepenge..

og ser ellers renlig og normal ud ... og så begynder at lufte tanken om at du da godt kunne tænke dig en thai kæreste ... bla bla bla.. så tror jeg godt de kan hjælpe dig med det !!!

det er sket før at der er kommet en pige op på  3mdr visa ... og blevet gift...!!! 

hvis du tager til thailand ... jep... der kan du også finde en hel del ... det samme gælder Filipinerne ... har faktisk selv lige snakket med en filippiner fra Brande, jylland som godt nok er gift nu men hun vil gerne finde en ny mand ... hende kan du finde på Badoo , hun er egentlig meget køn !!!  det kan være hun er noget for dig .. ? 

nu var der lidt skrevet om at de er budister ...og de derfor ikke lyver eller er utro ....(på PH er de katolikker ...) det er sådan at de er det lidt som de fleste herhjemme er kristne ... altså mere af navn en gavn !

den tror jeg ikke rigtig holder .... og den med at de tager opvasken, laver mad, vasker tøj og holder hus og eller bare er klar alle tider af døgnet til sex ... uhmmm NEJ ked af at skyde den drøm ned også !!! 

 

og ked af at sige det men 90 % af dem du finder her i danmark ... kan være nok så søde osv. men de har ofte en baggrund i prostitution ... freelancing ... bar ... 

ja så der da en chance for at du finder en god pige... 

men hensyn til temperament ... vil jeg sige ...(iscenesat virklighed kommer nok på banen her ) at kvinder over hele verden har temperament ... men thai ... de kan tage til et helt nyt niveau ...

og det er svært at få dem ned igen ... og hvis det er rigtig slemt ... så tilgiver de ALDRIG !!

der altså en grund til at der en del mænd i thailand er har fået skåret pikken af ....bogstaveligt talt !!!

 men ellers så kan de være super søde og dejlige ... du ved det er lidt som en tiger som ligger i solen ... den vil bare gerne kløes lidt på maven ... lige indtil den ikke vil det mere!!! av av av :P 

 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigbone1975 skrev, for 2 timer siden:

hej alle sammen.

jeg har et spørgsmål til jer kære medlemmer herinde?

jeg vil gerne giftes med en thai pige men hvordan og hvorledes kan man komme i kontakt eller hvem skal opsøge eller skrive til

eller skal man tage ned til thailand for at finde en eller kan man få hjælp et sted fra

Jeg ville for din egen skyld sætte mig grundigt ind i deres kultur inden du træffer et valg. I særdeleshed hvad det vil sige at leve sammen med en asiat fra et buddhistisk land, og hvad der som ofte følger med af andre "forpligtigelser".

Og som Rockhound siger, så tager de ægteskab og i det hele taget det at leve sammen, MEGET seriøst. Så der er ikke plads til løgne og utroskab. Til gengæld hvis man kan indordne sig under deres "regelsæt"....som iøvrigt ikke er urimelige, så får du en partner for livet :).

Og så skal det lige tilføjes at Thailand nok er et buddhistisk land, men langtfra alle Thailændere er buddhister. Der er rigtig mange katolikker der også.

Du kunne jo som en start opsøge diverse thailandske kulturforeninger, for at få lidt indsigt i deres religion og kultur. Så tror jeg resten kommer helt af sig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv festet en del med herboende thaipiger førhen, og de er sgu et lidt specielt folkefærd. Allesammen gift, men efterlader deres børn og mand derhjemme hver weekend, så de kan komme i byen. Tager jævnligt på shoppetur til udlandet i samlet flok (uden deres mænd og børn). Der skal jo hjælpes med lektier og diverse derhjemme, så det kan deres mænd jo snildt tage sig af. Mange utroskaber i form af one nightstands med langt yngre fyre end deres mand derhjemme, som de jo selv beskriver er kedelig, gammel og ikke specielt tiltrækkende. Og listen fortsætter. Jeg ved godt at man ikke kan generalisere ud fra en venindekreds på 10 personer. Meeen.... hvis jeg var deres mand der hjemme, ville jeg ærligt talt føle mig lidt til grin. Så jeg er enig i at man nok skal bruge sin sunde fornuft og passe lidt på. Personligt er det ikke noget jeg selv ville rode mig ud i. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhound skrev, for 2 timer siden:

og thai kvinder tror på Buddha, så utroskab og at lyve er ikke noget de går med på ;)

 

I modsætning til eksempelvis danske kvinder der jo elsker når man er utro eller lyver. 

 

bigbone1975 skrev, for 3 timer siden:

hej alle sammen.

jeg har et spørgsmål til jer kære medlemmer herinde?

jeg vil gerne giftes med en thai pige men hvordan og hvorledes kan man komme i kontakt eller hvem skal opsøge eller skrive til

eller skal man tage ned til thailand for at finde en eller kan man få hjælp et sted fra

Jeg har en kammerat der mødte sin kone på Thaifriendly.com. Det er den største dating-site for thailændere der vil møde udlændinge (faranger). Lær' nogle af dem at kende og hvis du kan lide dem kan du jo tage ned og besøge dem. Husk dog på at kærlighed ikke nødvendigvis er hvad der driver dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 46 minutter siden:

Stump. Og tilføje ham så lyver ikke thaipigerne i ny og næ. De taler simpelt hen aldrig sandt om noget som helst.;) 

Tak for navnet, men jeg er ikke enig med dig i din karakteristik af ham, han beskriver nøje metoden og formålet med de hvide løgne.

En anden side af thai- og asiaverdenen er spillelidenskaben, og man skal så absolut også være villig til at acceptere denne, hvis man vil i forhold med en asiat, der er forfalden til ludomani.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bigbone  - jeg kender ikke dine bevæggrunde for at det skal være Thaikvinde,  men Thaikvinder er bestemt på mange områder som de danske på mange ledder og kanter.

At hente en i Thailand vil for mig være et no-go.  Det er for meget op ad bakke og risikoen at hun følger med dig er 99 % sikker pga dine penge og tryghed samt status overfor familie og venner og ikke af ægte kærlighed.  Der er også en lang integrationsperiode til den vestlige kulter, verden og sprog der følger med denne metodik.

Så er det bedre du forsøger at finde en sød Thaikvinde i Danmark.   Der findes faktisk rigtig mange som både taler dansk og er helt eller delvist integreret. Dette kan ofte være fraskilte kvinder fra tidligere ægteskab med danske mænd

Umiddelbart vil jeg anbefale dig een af følgende metoder.

1) Uden jeg ved hvor du kommer fra og det er en mulighed for dig,  er der en del Thaikvinder som går i byen i København og søger Fredag og Lørdag.  Der findes både reelle thaikvinder og dem som kommer fra massageklinikkerne imellem.  Ofte kommer de på den skotske pub eller Rosee Mcgee eller andre pubber i det område af Vesterbrogade.  For tid til anden kan de dog godt have lidt svært ved at komme ind da pubbens gæster har klaget over massage pigerne jagter dem som kunder.  Nogle aftener lukker de kun Thai kvinder ind hvis dørmanden kender dem eller Thai kvinderne kommer i selskab med minimum en dansk mand

2) Der er jævnligt Thaifester i Københavnsområdet.  Både på Amager og i Valby som eksempler.  Søg på nettet og ofte er der posters på dørene til diverse Thai shops/markeder.

3) Sidst jeg kiggede var der en del thaikvinder som søgte på Zoosk dating site. Prøv evt at oprette en profil uden at betale til at starte med og søg

4) Massageklinikker.  Her kan du hurtig skabe dig en relation ved at være galant, renlig og komme til den samme gentagne gange.  Mange mænd har fundet en kæreste denne vej.  MEN forvent ikke de umiddelbart forlader deres job da de er afhængige af indtægten som de sender til familien.  Du skal være klar til at overtage denne tjans hvis du skal overbevise hende om ikke at arbejde på massageklinik mere.

Good luck håber du kan bruge input i din jagt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 1 time siden:

God pointe.

 

Men hvis det alligevel skulle være en kvinde, der bor her i Danmark, så kunne man igen indvende: Hvorfor så begrænse sig til thailandske kvinder? 

Det kunne jo være at han har særlige præferencer for thailandske kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
bigbone1975 skrev, for 5 timer siden:

har jeg prøvet men hun skred fra mig efter 2 år samliv

Det sker for mange :huh: det kan da osse ske med en thai ;-) nej du prøver da bare igen ;)

Ellers er det let at finde thaikoner på de danske thaimassagesteder – du skal bare bestille massage og så nævne det for din massør – jeg garanterer at de har ALLE en veninde som gerne vil giftes med en dansker :D – men tænk dig godt om ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er gift med en dejlig Thaikvinde på 7 snart 8 år. Det har været/er hårdt og dejligt.... jeg vil anbefale ALLE at tænke sig godt om, det er virkeligt hårdt at flytte fra sit land og familie. Hvis ikke man er indstillet på virkelig at få det til at fungere (og det er sgu svært ind i mellem), så vil jeg absolut anbefale at søge kærligheden i DK. Det er meget papir arbejde til at starte med.

Næsten alle fordomme om Thaiere der er luftet her kan jeg IKKE nikke genkendende til... ud over det med der ikke tilgives når der laves fejl :) jeg tror det kommer helt an på hvilket miljø ens kærste/kone kommer fra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 timer siden:

Tak for navnet, men jeg er ikke enig med dig i din karakteristik af ham, han beskriver nøje metoden og formålet med de hvide løgne.

En anden side af thai- og asiaverdenen er spillelidenskaben, og man skal så absolut også være villig til at acceptere denne, hvis man vil i forhold med en asiat, der er forfalden til ludomani.

Han beskriver nøje at der ikke findes en thaikvinde der kan elske en farang, men at det uden undtagelser handler om penge og om at lures.

Ja, ludomanien er forfærderlig blandt thaikvinderne. Den skal man være obs på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der nok med thaikvinder, som med alle andre kvinder.
Nogle er bare rigtig søde og fornuftige, og andre knap så nemme at omgås.

Nu har jeg så tilfældigvis præference for thaikvinder, og har gennem tiden opnået et ganske fornuftigt kendskab til Thailand, kvinderne og kulturen generelt. Så jeg vil tillade mig at kaste et par kommentarer til det der med at finde en thaikone.

Der hvor jeg for alvor ser modsætningerne mellem de håbefulde danske ægtemænd og den nyankomne thaikone er, at man fuldstændigt har negligeret at lave en gennemgribende forventningsafstemning. Den danske mand er opdraget i en kultur, og konen kommer fra en fuldstændig anden kultur. (og her mener jeg ikke religion) Dette medfører utroligt mange konfrontationer, da hver part jo i reglen har egne forestillinger om, hvordan fremtiden skal forme sig. Hvem der skal forsøge familien i thailand, er jo et stort tema for thaier. Nogle danske  mænd lever i den vildfarelse, at man deler udgifterne til husleje og så videre. I den thailandske kultur er det manden der (burde være) forsørger.

Kan man så finde en partner via internettet?? Umiddelbart vil jeg sige nej. Jeg tror bare ikke på at det med kærlighed pr. postordre virker. Men jeg kender dog nogle rimeligt velfungerende par alligevel.
Kan man finde en partner i den lokal massagebutik?? Sikkert nok. Det sker, at der kommer en søster eller kusine herop, som så lige snupper 3 mdr. på ryggen i håbet om at finde en sød mand.
Er det let at få familiesammenføring med en Thai?? Der bør man nok lige sætte nogle aftener af, til at læse op på reglerne, og der er satme mange, og de ændres løbende. Bemærk venligst, at der er ingen der kommer og laver papirarbejdet for en. Det er alene ægtefællernes ansvar. (derfor læser man indimellem i medierne om triste udvisningshistorier)

Uddannelsesniveauet, og informationsniveauet har jo også flyttet sig i Thailand. Så man bør måske liiige kigge sig selv i spejlet, og se om man virkelig matcher den udkårne. Ja thaierne vil gerne have en ældre mand (ikke gammel) da han jo forventes at have styr på sagerne (hus, bil og kapital). Men det kan jo også være interessant, hvis man kan føre en fornuftig samtale med sin kone i ny og næ. Så det kan måske blive lidt udfordrende at matche en landarbejder med en med højere universitetsuddannelse. (dette gælder begge veje)

Så er der lige det med sproget. Hvis den udkårne skal kunne fungere nogenlunde, så skal man tale dansk. (ikke engelsk) Det betyder at manden har ansvaret for at de lærer sproget. Det kan sprogskolen nemlig ikke klare alene. Jeg kender desværre alt for mange, som nærmest taler et uforståeligt dansk. (og det er jo ikke karrierefremmende) Så det handler om at man sætter sig hver eneste dag, og terper dansk udtale og grammatik. Chancen for at man lærer ordentligt dansk, er nogenlunde proportional med den indsats der gøres i de første år af opholdet i DK

Nå det blev en ordentlig bøvs. Beklager hvis jeg lyder lidt negativ. Det er slet ikke hensigten.
Med alt det ovenstående vil jeg bare sige, at hvis man tænker sig godt om, og ellers planlægger det hele, så kan man ende med at få et helt fantastisk ægteskab med en thai. Men det kræver bare en stor indsats.

God jagt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Han beskriver nøje at der ikke findes en thaikvinde der kan elske en farang, men at det uden undtagelser handler om penge og om at lures.

Ja, ludomanien er forfærderlig blandt thaikvinderne. Den skal man være obs på.

Ja men nu citerer stumpen jo også fra barmiljøet. Og der handler det jo om hurtige penge og dumme turister.

Mange asiater har et gambling problem. Så der vil jeg nok sætte foden i over for en kommende kone.

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...