Hop til indhold
EnFyrFraKBH

Kønssygdomme

Recommended Posts

Hvordan kan man være sikker på at den GP der lige har givet en en sutter, eller som man lige slikket ren dernede, ikke er bærer af seksuelt overført sygdom?

Hvis man får konstateret en sygdom, og f.eks. ved at du kun kan have fået det fra den ene GP'er, går jeg vel ud fra at hun også selv gerne vil vide det. Men bør man også så at sige "advare" andre potentielle kunder på dette site, og derved potentielt ødelægge en kvindes levebrød, eller skal man stole på at hun selv vil informere sine kunder, om at en omgang super fransk uden kondom nok ikke er den bedste ide?

(Omvendt kan en fejlagtig beskyldning også gøre endnu mere skade)  

Eller skal man vælge den tredje, sikreste og desværre mest kedelige mulighed: At afstå for at modtage/give seksuelle ydelser uden kondom til en glædespige. (Her tænker jeg primært på oralsex). 

Redigeret af EnFyrFraKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Du skal ta kontakt til pigen,og derfra lade hende ta ansvaret for det vidrer forløb. Mænd der modtager og giver oralsex under købesex kender alt til risikoen,og lever med den som med risikoen for en trafikulykke.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 2 minutter siden:

Risikoen for at pådrage sig klamydia eller gonoré gennem oralsex er ekstremt lille.

Hvad så med HIV/AIDS. Smitter det ikke forholdsvist nemt gennem oralsex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du heller ikke – altså være sikker på, at glædespigen ikke har en kønssygdom, ligesom hun ikke kan være sikker på dig. I løber begge en risiko.

Her må man appellere til folks ansvarlighed og håbe på det bedste.

Hvis du får konstateret en kønssygdom, og har mistanke om eller med sikkerhed ved, at den stammer fra en bestemt glædespige, så ville jeg forsøge at underrette pågældende. Jeg ved at man ved visse kønssygdomme skal oplyse hospitalet om, hvor smitten kan stamme fra, men hvad hospitalet gør, hvis det er fra en glædespige, det ved jeg ikke.

Derimod egner den slags oplysninger sig ikke til offentliggørelse fx på dette forum, medmindre der er tale om helt ekstreme forhold fx en hiv-smittet, der offentligt tilbyder ubeskyttet sex, men i så fald ville jeg stadig lade politiet eller medier underlagt lovgivning om presseetik om at formidle advarslen.

Sex (altså samleje og græsk) med en glædespige skal altid være med kondom, og oralsex bør være med kondom – må dog indrømme at jeg af og til selv har fået et blowjob uden. I nogle tilfælde synes jeg ikke at det gør nogen forskel, men et blidt, fugtigt blowjob er selvfølelig bedst uden, men oralsex uden kondom er bare ikke sikker sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 27 minutter siden:

Det kan du heller ikke – altså være sikker på, at glædespigen ikke har en kønssygdom, ligesom hun ikke kan være sikker på dig. I løber begge en risiko.

Her må man appellere til folks ansvarlighed og håbe på det bedste.

Hvis du får konstateret en kønssygdom, og har mistanke om eller med sikkerhed ved, at den stammer fra en bestemt glædespige, så ville jeg forsøge at underrette pågældende. Jeg ved at man ved visse kønssygdomme skal oplyse hospitalet om, hvor smitten kan stamme fra, men hvad hospitalet gør, hvis det er fra en glædespige, det ved jeg ikke.

Derimod egner den slags oplysninger sig ikke til offentliggørelse fx på dette forum, medmindre der er tale om helt ekstreme forhold fx en hiv-smittet, der offentligt tilbyder ubeskyttet sex, men i så fald ville jeg stadig lade politiet eller medier underlagt lovgivning om presseetik om at formidle advarslen.

Sex (altså samleje og græsk) med en glædespige skal altid være med kondom, og oralsex bør være med kondom – må dog indrømme at jeg af og til selv har fået et blowjob uden. I nogle tilfælde synes jeg ikke at det gør nogen forskel, men et blidt, fugtigt blowjob er selvfølelig bedst uden, men oralsex uden kondom er bare ikke sikker sex.

Vil du sige man kunne være bekendt at spørge pigen, om hun bliver tjekket en gang imellem, uden at virke uhøflig og dræbe stemningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 22 minutter siden:

Jo, men hvis man nu som jeg er en heterosexuel mand, der gerne vil slikke en glædespiges fisse, hvad så? 

Hvor reel er chancen for at blive smittet, hvis hun har HIV?

Jeg mener at risikoen er meget lille, især for HIV-smitte, men det er ikke sikker sex, heller ikke at slikke en pige. Men spørgsmålet undrer mig lidt. Det lader til at du er meget glad for at slikke en pige. Skal det nødvendigvis være en glædespige?

Især hvis der ikke er krav om at pigen skal være helt ung og sprød, så er det i hvert fald min erfaring at der er masse af kvinder, der gerne vil slikkes – og uden at du skal betale for det. Tag en tur på swingerklub eller bare en tur i byen (med lidt modent publikum).

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 15 minutter siden:

Vil du sige man kunne være bekendt at spørge pigen, om hun bliver tjekket en gang imellem, uden at virke uhøflig og dræbe stemningen?

Bestemt ikke.. Hahaha.. Jeg er blevet spurgt.. Og jeg må indrømme jeg tænkte "what the fuck.? Tror tossen at jeg er mindre intelligent.? Selvfølgelig bliver jeg tjekket.." for at være mere nøjagtig så bliver jeg personligt tjekket hver 3 måned og hvis et kondom skulle springe hvilket sker.. Eller hvis en eller anden idiot har været hurtigere end mig og så har proppet den op uden.. Hvilket også sker..

Men nu det nok ikke så aktuelt med mig da jeg ikke gør noget som helst andet end svensk og spansk uden.. Selvfølgelig også fod sex og krydser fingre for at undgå fodsvamp (joker jeg ved godt det ikke fungere sådan der).. 

Hvad jeg prøver at sige er: nej jeg synes ikke du kan være bekendt at spørge og det vil helt sikkert ødelægge noget af stemningen ligesom når i spørger "nu gå du vel i bad mellem hver kunde?" ødelægger stemningen.. 

Du må bare tage chancen.. Ligesom vi gør.! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg mener at risikoen er meget lille, især for HIV-smitte, men det er ikke sikker sex, heller ikke at slikke en pige. Men spørgsmålet undrer mig lidt. Det lader til at du er meget glad for at slikke en pige. Skal det nødvendigvis være en glædespige?

Især hvis der ikke er krav om at pigen skal være helt ung og sprød, så vil jeg da min erfaring at der er masse af kvinder, der gerne vil slikkes – og uden at du skal betale for det. Tag en tur på swingerklub eller bare en tur i byen (med lidt modent publikum).

Satans!!

Syntes ellers unge piger smager så dejligt.

Det er så forfriskende og en bloblende livsglæde, at se deres ansigtsudtryk når de mærker tungen for første gang..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 21 minutter siden:

Vil du sige man kunne være bekendt at spørge pigen, om hun bliver tjekket en gang imellem, uden at virke uhøflig og dræbe stemningen?

Nej, det ville jeg aldrig selv spørge om. Hvis jeg anede uråd, ville jeg bare gå igen – men jeg har aldrig haft den fornemmelse.

Heldigvis er udbredelsen af kønssygdomme meget lille i Danmark, og givetvis også blandt danske glædespiger, men omvendt tror jeg desværre ikke på at ret mange bliver regelmæssigt tjekket.

Jeg spurgte engang en glædespige, som jeg under besøget faldt i snak med efter det formelle var overstået, om hun lod sig tjekke regelmæssigt – og hendes svar var, at hun ville lade sig undersøge, når hun en dag stoppede i branchen. Det er snart 20 år siden, og hun er stadig aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 3 timer siden:

Hvordan kan man være sikker på at den GP der lige har givet en en sutter, eller som man lige slikket ren dernede, ikke er bærer af seksuelt overført sygdom?

Hvis man får konstateret en sygdom, og f.eks. ved at du kun kan have fået det fra den ene GP'er, går jeg vel ud fra at hun også selv gerne vil vide det. Men bør man også så at sige "advare" andre potentielle kunder på dette site, og derved potentielt ødelægge en kvindes levebrød, eller skal man stole på at hun selv vil informere sine kunder, om at en omgang super fransk uden kondom nok ikke er den bedste ide?

(Omvendt kan en fejlagtig beskyldning også gøre endnu mere skade)  

Eller skal man vælge den tredje, sikreste og desværre mest kedelige mulighed: At afstå for at modtage/give seksuelle ydelser uden kondom til en glædespige. (Her tænker jeg primært på oralsex). 

Er man blevet smittet, skal man informere dem man har været i seng med. Disse mennesker skal således lade sig test, og hvis de også er smittet, skal de også kontakte dem de har været i seng osv.  Det er jo simpelt nok.  Det er for de fleste meget følsomt og personligt, hvorfor man selvfølgelig ikke lave opslag på EG eller lignende, hvis man tror man er blevet smittet af en GP. Gpén skal blot informeres.

Jeg kan sagtens se, at Gp´en kan få nogle udfordringer. Det kan være svært at komme i kontakt med de potentielt smittede gæster. Uagtet hvad man tror hun vil gøre, så kan en udstilling på eksempelvis EG  ikke retfærdiggøre en sådan handling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Men spørgsmålet undrer mig lidt. Det lader til at du er meget glad for at slikke en pige.

Det er rent objektivt den situation jeg selv er mest udsat i, da man, så vidt jeg kan forstå, som mandlig modtager af et blowjob fra en HIV inficeret person, ikke umiddelbart er i risiko for at blive smittet. (Jeg går ud fra at der altid er lille chance, f.eks. Hvis giver har så eller åbninger i munden - Ret mig endelig hvis jeg tager fejl).

Når det så er sagt er der noget ved tanken om at tilbyde en kvinde tilfredstillelse, specielt hvis hun lige har sørget for en selv, der tænder mig.

Skal det nødvendigvis være en glædespige?

Det ville jeg ønske det ikke skulle. Vi har alle vores udfordringer i denne verden, piger er en af mine.

 

Redigeret af EnFyrFraKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du giver pigen oralsex er sandsynligheden for at du bliver smittet med Aids mellem 1 og 2 procent,det er vel at mærke hvis hun smittet og ikke er i behandling,er hun i behandling for hiv er risikoen nul,så god er aids behandlingen i dag.Derimod hvis pigen modtager Oralsex og hun sluger stiger sandsynligheden for en kønssygdom væsentligt,det være sig Gonorre,aids ,syfilis etc,et slag på tasken er vel 20-30 procent hvis manden er smittet i forvejen men her er det pigen, der er mest udsat,en mand der dyrker ubeskyttet oralsex med glædespigen har meget lille chance for at få hiv men andre kønssygdomme kan forekomme såsom Klamydia som er meget smitsom ved ubeskyttet oralsex . Almindelige kønssygdomme forekommer ved ubeskyttet Anal og vaginal sex,derimod er sandsynligheden for at blive smittet med Aids meget lille,selv ved vaginal sex og ved ubeskyttet analsex,det er ikke risikofrit men tæt på.Derimod er der stor sandsynlighed for smitte med syfilis,gonorre etc ved ubeskyttet vaginal og analsex,det kan på ingen måde anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 6 timer siden:

Hvordan kan man være sikker på at den GP der lige har givet en en sutter, eller som man lige slikket ren dernede, ikke er bærer af seksuelt overført sygdom?

Hvis man får konstateret en sygdom, og f.eks. ved at du kun kan have fået det fra den ene GP'er, går jeg vel ud fra at hun også selv gerne vil vide det. Men bør man også så at sige "advare" andre potentielle kunder på dette site, og derved potentielt ødelægge en kvindes levebrød, eller skal man stole på at hun selv vil informere sine kunder, om at en omgang super fransk uden kondom nok ikke er den bedste ide?

(Omvendt kan en fejlagtig beskyldning også gøre endnu mere skade)  

Eller skal man vælge den tredje, sikreste og desværre mest kedelige mulighed: At afstå for at modtage/give seksuelle ydelser uden kondom til en glædespige. (Her tænker jeg primært på oralsex). 

Det kan du ikke og så er den ikke længere.

https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/25601167

Læs evt også denne tråd her på Eroguiden, der bliver det belyst fra flere sider :) 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/78896-krav-om-kondom-på-lysthuse/?tab=comments#comment-682722

 

Redigeret af Tantramus65

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantramus65 skrev, for 3 timer siden:

Hvem i alverden har bildt dig det ind.....

https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/25601167

Og så har jeg læst dette på netdoktor:

I princippet kan både klamydia, syfilis og gonoré smitte ved oralsex, men også her er sandsynligheden meget lille. Hvis du vil være på den sikre side, kan din læge pode dig fra slimhinden i svælget. Tal med lægen om sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det er sket meget få gange, at jeg har modtaget ubeskyttet oralsex hos en glædespige.

Jeg nyder selv at give oralsex til en pige, og hvis det skal være en glædespige, så vil jeg til enhver tid anbefale en af de etablerede danske klinikker, hvor pigerne ikke giver ubeskyttet oralsex og bliver regelmæssigt tjekket. Det er selvfølgelig ingen 100% garanti, men uden tvivl her, hvor der i "glædespige-segmentet" er mindst risiko.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg har fået ubeskyttet blæs mindst 25 gange.... De fleste var udenlandske piger. Har aldrig pådraget mig en kønssygdom ad den vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr.klam skrev, den 19/10/2017 at 02:25:

Hvis du giver pigen oralsex er sandsynligheden for at du bliver smittet med Aids mellem 1 og 2 procent,det er vel at mærke hvis hun smittet og ikke er i behandling

Hvor har du disse tal fra? Det er jo langt HØJERE risiko end man angiver for et ubeskyttet vaginalt eller analt samleje med en HIV smittet kvinde!!!

 

Tantramus65 skrev, den 19/10/2017 at 04:05:

Hvem i alverden har bildt dig det ind.....

https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/25601167

I dit link står der bla.:

"Klamydia  Klamydia kan smitte ved oralsex, men det sker sjældent. Forskerne ved ikke, om klamydia smitter fra munden til kønsorganerne eller omvendt."

Der står endvidere:

"SEXOLOGENS RÅD Du har en meget lav chance for at blive smittet, hvis du modtager oralsex. Men hvis du er den, der lægger mund til, så er chancen større. "

Og det bliver pointeret, at det først og fremmest er sæd der overfører evt. smitte, så det at modtage et BJ eller det at give fransk til en pige er i lavrisiko-zonen.

 

Og for en god ordens skyld: selv "sikker sex" er ikke 100,00 % sikker

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, den 19/10/2017 at 02:22:

Skal det nødvendigvis være en glædespige?

Det ville jeg ønske det ikke skulle. Vi har alle vores udfordringer i denne verden, piger er en af mine.

Op med humøret! Jeg går ud fra at du er ret ung, og det kan godt være sådan, når man er i 20erne, og hvis man ikke lige er de unge damers førstevalg, at det kan virke lidt svært. Man skal kunne tåle et par afslag, men jo ældre du bliver jo nemmere bliver det. Omkring 35 skifter det, de krævende damer er ikke længere så attraktive, og det bliver nemmere og nemmere at score som mand.

Mens jeg som 20-årig skulle have helt op til 20 afslag, før en scoring, så havde jeg nok heldet med mig hver anden gang, da jeg var 35 år, og i dag er det tæt på 100 %.

Når jeg i dag på facebook prøver at finde nogle af de piger, der i min ungdom var helt uopnåelige drømmepiger, så er de alle sammen, med undtagelse af én, blevet noget ”konet.”

Hvis du som mand gør lidt ud af dig selv, så går du spændende fremtid i møde, så op med humøret: Der er lys forude. Og indtil da må du sætte dine krav lidt ned.

Det kan være spændende nok at besøge en glædespige, men du mistet noget helt unikt, som det er værd at vente på.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 11 minutter siden:

Op med humøret! Jeg går ud fra at du er ret ung, og det kan godt være sådan, når man er i 20erne, og hvis man ikke lige er de unge damers førstevalg, at det kan virke lidt svært. Man skal kunne tåle et par afslag, men jo ældre du bliver jo nemmere bliver det. Omkring 35 skifter det, de krævende damer er ikke længere så attraktive, og det bliver nemmere og nemmere at score som mand.

Mens jeg som 20-årig skulle have helt op til 20 afslag, før en scoring, så havde jeg nok heldet med mig hver anden gang, da jeg var 35 år, og i dag er det tæt på 100 %.

Når jeg i dag på facebook prøver at finde nogle af de piger, der i min ungdom var helt uopnåelige drømmepiger, så er de alle sammen, med undtagelse af én, blevet noget ”konet.”

Hvis du som mand gør lidt ud af dig selv, så går du spændende fremtid i møde, så op med humøret: Der er lys forude. Og indtil da må du sætte dine krav lidt ned.

Det kan være spændende nok at besøge en glædespige, men du mistet noget helt unikt, som det er værd at vente på.

Det er altid godt at vente, men det kan være man er træt af rive den af til diverse videoer på nettet..og håbe på at den skønne pige i videoen snart banker på døren for det gør hun ikke..

Kropskontakt og nærvær skal man ikke undervurdere.

PS. Der er ikke noget som smagen af  ung fisse (Under 30 år).

Det er altså bare mere friskt!!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 minutter siden:

 

PS. Der er ikke noget som smagen af  ung fisse (Under 30 år).

Det er altså bare mere friskt!!

Hvad? :lol:  Det er for sjov, ikke?

Den samme fisse varierer også i smag, duft og så videre, fra dag til dag nærmest. - uagtet, om man som kvinde er under eller over 30 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...