Hop til indhold
alander

Slik i røven

Recommended Posts

alander skrev, den 18/10/2017 at 20:26:

 

Det under mig bare at man kan ha trængen til nogen man troede man ikke havde lyst til .

 

At modtage sorte kys er utroligt lækkert. :rolleyes: 

Hvis du ikke får det prøvet så ærgrer du dig måske. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 5 timer siden:

At modtage sorte kys er utroligt lækkert. :rolleyes: 

Hvis du ikke får det prøvet så ærgrer du dig måske. ;)

StudineMILF,

jeg kan kun give dig ret, det er så lækket og følsomt at modtage sortekys. Og så frækt at give det, når hygiejnen er i top. 

Det er så lækket, at jeg ikke forstår at GPer taget ekstra for det, de burde give rabat, til de mænd som vil yde den service:D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, 1 time siden:

StudineMILF,

jeg kan kun give dig ret, det er så lækket og følsomt at modtage sortekys. Og så frækt at give det, når hygiejnen er i top. 

Det er så lækket, at jeg ikke forstår at GPer taget ekstra for det, de burde give rabat, til de mænd som vil yde den service:D:P

Man burde ikke tage ekstra for det hvis man elsker det. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorte kys er utroligt lækkert og frækt, blot hygiejnen er i top.

Et fælles bad hvor man vasker hinanden kan være en fornuftig optakt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske den første gang jeg slikkede røv op en pige. 

hun var på alle fire ved sengekanten og jeg sad på på knæ på gulvet. 

Jeg var i gang med at slikke fisse da hun siger til at mig at jeg skal slikke hende i røven. Jeg havde fantaseret om det men ikke fået det udlevet, men med en "direkte ordre" var det jo bare at gå i gang. Det var super super frækt og kinky. Jeg fik den vildeste fornemmelse i pikken og jeg endte med at sprøjte på gulvet uden berøring.

Jeg har gjort det mange gange siden, men glemmer aldrig den første gang... lige som med Werthers Echte...

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MagicS
lars1973 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan huske den første gang jeg slikkede røv op en pige. 

hun var på alle fire ved sengekanten og jeg sad på på knæ på gulvet. 

Jeg var i gang med at slikke fisse da hun siger til at mig at jeg skal slikke hende i røven. Jeg havde fantaseret om det men ikke fået det udlevet, men med en "direkte ordre" var det jo bare at gå i gang. Det var super super frækt og kinky. Jeg fik den vildeste fornemmelse i pikken og jeg endte med at sprøjte på gulvet uden berøring.

Jeg har gjort det mange gange siden, men glemmer aldrig den første gang... lige som med Werthers Echte...

L

Alle medlemmer brude læse det her.. det er kanon beskrevet :)! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars1973 skrev, den 6/11/2017 at 09:15:

Jeg kan huske den første gang jeg slikkede røv op en pige. 

hun var på alle fire ved sengekanten og jeg sad på på knæ på gulvet. 

Jeg var i gang med at slikke fisse da hun siger til at mig at jeg skal slikke hende i røven. Jeg havde fantaseret om det men ikke fået det udlevet, men med en "direkte ordre" var det jo bare at gå i gang. Det var super super frækt og kinky. Jeg fik den vildeste fornemmelse i pikken og jeg endte med at sprøjte på gulvet uden berøring.

Jeg har gjort det mange gange siden, men glemmer aldrig den første gang... lige som med Werthers Echte...

L

Slik i røven = Werthers Echte?  

Jeg har aldrig haft en karamel i røven uden at spise den først. :D :P

Slikmutter får en ny betydning. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, den 18/10/2017 at 22:47:

Jeg gør det sgu altid hvis hun er lækker! Men jeg besøger stort set også kun danske piger..

Jeg syntes sgu det er pisselækkert at hun ligger på maven og så går man ombord! Jeg slikker røv som en fransk bulldog der spiser en skål mayonnaise 

Der fik jeg lige et godt billede på nethinden samt et godt grin :D

Men ja rimming er frækt og er det gensidig så findes der ikke noget bedre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogle som ved lidt ang smittefare? 

Hvis man modtager, er der så mindre risiko end hvis man giver? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mas skrev, for 17 minutter siden:

Nogle som ved lidt ang smittefare? 

Hvis man modtager, er der så mindre risiko end hvis man giver? 

Det minimerer i hvert fald risikoen, for selv at få børneorm og dårlig mave betragteligt. :D Herpes og lignende er jo stadig en risiko, ved ikke at bruge slikkelapper. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars1973 skrev, den 6/11/2017 at 09:15:

Jeg kan huske den første gang jeg slikkede røv op en pige. 

hun var på alle fire ved sengekanten og jeg sad på på knæ på gulvet. 

Jeg var i gang med at slikke fisse da hun siger til at mig at jeg skal slikke hende i røven. Jeg havde fantaseret om det men ikke fået det udlevet, men med en "direkte ordre" var det jo bare at gå i gang. Det var super super frækt og kinky. Jeg fik den vildeste fornemmelse i pikken og jeg endte med at sprøjte på gulvet uden berøring.

Jeg har gjort det mange gange siden, men glemmer aldrig den første gang... lige som med Werthers Echte...

L

Jeg husker en kvinde, som jeg havde mødt på Scor, selv om hun var over 40, havde hun ikke prøvet det. Vi havde aftalt, at vil skulle lege lidt i SM verdenen med mig som Herre, hun havde på forhånd fortalt mig, at hun ikke var til anal.

Da jeg havde fået hende bundet fast på min spankingbuk og varmet hendes baller, lod jeg en tungespids løbe op af hendes røde lår, slikkede lidt fisse, inden jeg lod tungen glide højere op, først lette slik, da hendes undedrag blev tunger, gik jeg mere direkte til værks, hun blev total vild. Det endte med, at jeg kneppede hende i røven, og da hun havde fået gaggen af skreg hun den ene orgasme efter den anden ud i rummet.

 

Så hun var en af dem der sagde NEJ, fordi hun ikke viste hvad det var.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes den sidste halvdel af oktober, hele november og december er fyldt op med folk der slikker mig i røven. Måske fordi der bliver delt bonuser ud ved slutningen af året??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...