Hop til indhold
alander

Slik i røven

Recommended Posts

Heeey

Har sådan en lyst til at slikke nogen a de piger jeg er sammen med i røven.

selvom jeg personligt tænkte og mente det var forkert så alligevel har jeg trængen . hvordan kan det være nogen gange at kroppen vil nogen hjerne egentlig ikke vil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Er det ikke synd og lade det blive en fantasi? Hvorfor ikke bare slikke løs. Hvis hun har det på menuen kan du måske være heldig at hun også nyder det.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Så gør det dog!

Kender en der gjorde det på en prostitueret i Bosnien - det gav ham bylder på tungen. Så tjek lige at hun er renvasket først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi hjernen ofte har fået at vide, at noget er forkert - men ikke helt selv synes det ;) Få det dog afprøvet - og ja, du kan jo gøre det efter et fælles bad? Hvor du selv vasker hende? Lyder frækt i mine ører :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det under mig bare at man kan ha trængen til nogen man troede man ikke havde lyst til .

 

Redigeret af alander

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 2 minutter siden:

Fordi hjernen ofte har fået at vide, at noget er forkert - men ikke helt selv synes det ;) Få det dog afprøvet - og ja, du kan jo gøre det efter et fælles bad? Hvor du selv vasker hende? Lyder frækt i mine ører :P

Det har du egentlig nok ret i , så når man hele livet måske har fået vide noget er klamt og ulækkert så tror man jo sådan.

uden at lige mærke efter hvad man egentlig selv syntes om det og føler for det.

Måske skal jeg blive lidt bedre til at mærke efter mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 12 minutter siden:

Så gør det dog!

Kender en der gjorde det på en prostitueret i Bosnien - det gav ham bylder på tungen. Så tjek lige at hun er renvasket først.

What bylder på tungen? så du det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
alander skrev, for 6 minutter siden:

Måske skal jeg blive lidt bedre til at mærke efter mig selv.

God idé :) Erfaring er en god ting.... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

PÅ ROMANTIKA FOR NOGLE ÅR SIDEN HOS EN MEGET SMUK PIGE, SATTE HUN SIG PÅ MIT ANSIGT EFTER END LEG 

OG VILLE SLIKKE S I BAGDØREN DET VAR EN FED OPLEVELSE OG GLEMMES IKKE

BARE DER ER GJORT HOVED RENT, GÅ TIL DEN

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 3 minutter siden:

God idé :) Erfaring er en god ting.... :P

mmmh lyder lækkert ellers.  går ud fra at du godt kan lide det også,  eller nyder du kun at det bliver gjort på dig? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 4 minutter siden:

PÅ ROMANTIKA FOR NOGLE ÅR SIDEN HOS EN MEGET SMUK PIGE, SATTE HUN SIG PÅ MIT ANSIGT EFTER END LEG 

OG VILLE SLIKKE S I BAGDØREN DET VAR EN FED OPLEVELSE OG GLEMMES IKKE

BARE DER ER GJORT HOVED RENT, GÅ TIL DEN

Hvad er romantika  ?

Redigeret af alander

Del dette indlæg


Link til indlæg
alander skrev, Lige nu:

mmmh lyder lækkert ellers.  går ud fra at du godt kan lide det også,  eller nyder du kun at det bliver gjort på dig? :)

Jeg nyder det begge veje :P men det er jo ikke alle, der gør det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 2 minutter siden:

Jeg nyder det begge veje :P men det er jo ikke alle, der gør det :D

lækker, syntes da selv at det skal være begge veje. efter hvad jeg kan forstå er det mest kvinder som gerne vil ha det men ikke så meget for at give igen.
Lysten til det her må faktisk ha startet for mit vedkommende da jeg for længe siden fik et blow af en thai pige som hurtigt slikkede mig i røven hvor efter jeg skubbede hende væk.
MEN mærkede hurtigt efter at det faktisk var ret lækkert så da hun suttede videre kunne jeg ikke lade være med at skubbe hende der ned igen. det var max lækkert.

der gik ikke mange dage før jeg var hos hende thai pigen her igen, for det skulle prøves noget mere.

Tror min lyst til at slikke igen kommer her fra.  :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som mit navn lægger op til, så nyder jeg det i stor stil.

Jeg får helt klart mere ud af at slikke en piges fisse og røv, end af at have pikken oppe i hende. Jeg stikker gerne tungen så langt ind i røven på hende som hun tillader.

Men jeg var også lidt forsigtig i starten. Jeg havde lyst til det men var bange for hvordan det blev taget imod. Så start med at finde en som modtager sorte kys eller spørg pænt i telefonen. Mine erfaringer er at de færreste siger nej tak, om de så har det på menuen eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må sige med navnet der så er man ikke i tvivl med dig. :)
vildt nok at du nyder det så meget at du fortrækker det mere end med pikken .

Kan nu bare huske min største frygt var nu nok at det skulle smage lige som det kan lugte. men blev kun positivt overrasket. det smager jo ekstremt godt altså.  self med gode hygiejne
Har engang prøvet at æde en så meget at jeg havde følelsen af at hele min hage nærmest havde været der oppe. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Personligt er jeg en hund efter et godt rimjob og gerne så dybt som muligt...anilingus er latin og betyder røvslikker...

Kan jeg få en kvinde til at slikke mig og evt. give mig en finger der, ja så er jeg himmelhenrykt.

Er hullet rent og pænt, ja så burde det jo ikke være værre end så meget andet vi slikker på.

Anus rummer langt flere nerveender end f.eks. klitoris, så det er ikke så underligt, at det føles rigtig godt for de der kan overvinde den barriere, der helt sikkert også ligger i at stedet jo er der hvor afføringen forlader kroppen...

Risikoen for at få infektioner er tilstede, det kan være alt fra en gang ondt i halsen pga. den fremmede bakterieflora til hepatitis i de værste tilfælde. Evt. kan man benytte slikkelap o.l. ,hvis man ikke ønsker risikoen ved den direkte kontakt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør det sgu altid hvis hun er lækker! Men jeg besøger stort set også kun danske piger..

Jeg syntes sgu det er pisselækkert at hun ligger på maven og så går man ombord! Jeg slikker røv som en fransk bulldog der spiser en skål mayonnaise 

Redigeret af Aruba

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ikke ene om den lyst. Bare tænk på de udtryk man har om det: røvslikker,  han slikker ham i røven, o.s.v., Det er dejligt at blive slikke i røven og ikke mindre selv at blive det, God jagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak

Når den Gp jeg mødes med, ligger på maven eller på alle 4, kan jeg slet ikke lade være med at bruge tungen. Jeg synes det er super frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...