Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er sikker på det er et par stykker, men Lady Iris er superb til hånd fisting også når det skal være hårdt. Hos Lady Iris får får du det så stort og hårdt som du ønsker og lidt til :P

www.ladyiris.dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, Lige nu:

Yeps, hvor hånden er gerne en del af armen forsvinder op i slavens røv

 

Det er nu ikke det jeg forstår ved knytnæveslag. 

Det du beskriver er fisting. Fist punch har jeg ikke hørt før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Veltrænet flot bifyr 29 skrev, for 4 timer siden:

Fist punch er med knyttet næve :) du tæsker / slår med knytnæve hurtig ind og helt ud igen i et hurtigt tempo. Super lækkert og slutte en fist session af med ! Men kræver jo man er trænet i det og er blevet fistet et par gange før 

Kan kun gentage mig selv, Lady Iris er uovertruffen i fisting og jo hårde jo mere tænder hun:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady Iris er et godt forslag, men om hun er øvet i hård fistpunch, tvivler jeg på. Hun har dog fistet mig en del gange efterhånden. Også hårdt. Og dobbeltfistet.

Men et stensikkert forslag ville være Empress Malice, som åbenbart er tilbage efter en pause. Jeg kan personligt garantere, at hun kan fiste dig med en knyttet hånd. Hårdt!! Og også med næven vendt på tværs, altså "vandret". Hun nyder det i dén grad!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, den ‎20‎-‎10‎-‎2017 at 08:05:

Her er et lille link til dem som vil se det

https://xhamster.com/videos/punch-fisting-7074373

 

 Drøn uartige hilsner

Madame Elisabeht

Kræver nok at man har prøvet det mere end én gang..... sf - kan huske første gang jeg tog mod til at prøve det for mange år siden, blev jeg bedøvet rundt om anus, alene det var sindsygt frækt, ca 15min senere var jeg klar til at tage en  1/2 L Cola flaske indsat med bunden først og derefter hånden , glemmer det aldrig , det var sindsygt frækt og afsindigt lækkert , sidenhen er jeg jo blevet mere øvet om man så må sige.... *sf* ;-)

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Kræver nok at man har prøvet det mere end én gang..... sf - kan huske første gang jeg tog mod til at prøve det for mange år siden, blev jeg bedøvet rundt om anus, alene det var sindsygt frækt, ca 15min senere var jeg klar til at tage en  1/2 L Cola flaske indsat med bunden først og derefter hånden , glemmer det aldrig , det var sindsygt frækt og afsindigt lækkert , sidenhen er jeg jo blevet mere øvet om man så må sige.... *sf* ;-)

Spændende med bedøvelsen. 

Men er ringmusklen istand til at udvide sig tilstrækkeligt uden optræning?

jeg menner at det er en langsom, forsigtig og tålmodigheds krævende proces?

eller er den modstand som Dominaen møder kun fordi vi i vores små hjerner ikke evnerne at slappe af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 35 minutter siden:

Spændende med bedøvelsen. 

Men er ringmusklen istand til at udvide sig tilstrækkeligt uden optræning?

jeg menner at det er en langsom, forsigtig og tålmodigheds krævende proces?

eller er den modstand som Dominaen møder kun fordi vi i vores små hjerner ikke evnerne at slappe af?

Jeg havde experimenteret lidt før det med bedøvelsen , jeg var lidt skeptisk da jeg absolut IKKE havde prøvet det før men hun overtalte mig ved at give mig lov til først at slikke hende vildt,og forsikrede mig om at det ville være en fed fornemmelse...hvilket jeg kun kunne give hende ret i! Og jo - det er proceed with caution! jeg havde IKKE haft bunden af den cola flaske op før , men for satan det var godt! Og jo den er istand til at udvidde sig så meget når du er bedøvet slapper du jo fuldstændig af , eneste jeg kunne mærke var en lidt varm nydelse da den blev indført, og det er fordi vores hjerne siger du må ikke slappe af...prøvede mange gange efter det med bedøvelsen hvor jeg så rigtigt blev brugt også  , fandme frækt! Er dog mere forsigtig nu hvor jeg ikke har kontakt til hende mere og desværre ikke kender nogen der har den bedøvelse... :-( men det har gjort at jeg med lethed kan få en dildo med 5-6cm i diameter op og nyder at blive fistet! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 7 minutter siden:

Jeg havde experimenteret lidt før det med bedøvelsen , jeg var lidt skeptisk da jeg absolut IKKE havde prøvet det før men hun overtalte mig ved at give mig lov til først at slikke hende vildt,og forsikrede mig om at det ville være en fed fornemmelse...hvilket jeg kun kunne give hende ret i! Og jo - det er proceed with caution! jeg havde IKKE haft bunden af den cola flaske op før , men for satan det var godt! Og jo den er istand til at udvidde sig så meget når du er bedøvet slapper du jo fuldstændig af , eneste jeg kunne mærke var en lidt varm nydelse da den blev indført, og det er fordi vores hjerne siger du må ikke slappe af...prøvede mange gange efter det med bedøvelsen hvor jeg så rigtigt blev brugt også  , fandme frækt! Er dog mere forsigtig nu hvor jeg ikke har kontakt til hende mere og desværre ikke kender nogen der har den bedøvelse... :-( men det har gjort at jeg med lethed kan få en dildo med 5-6cm i diameter op og nyder at blive fistet! ;-)

Bedøvelse skal man være påpasselig med - Man skal  kende den præcise dosis 

Det er ihvertfald ikke en amatøre man skal opsøge hvis man ønsker at lege med bedøvelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 5 minutter siden:

Bedøvelse skal man være påpasselig med - Man skal  kende den præcise dosis 

Det er ihvertfald ikke en amatøre man skal opsøge hvis man ønsker at lege med bedøvelse 

Du har helt ret , hun var dog IKKE amatør! ;-) - vidste exact hvad hun lavede og hvad der skulle til!

@Madame I er det noget du gør dig i ? ;-)

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu spørge jeg bare, af ren og skær nysgerrighed og uvidenhed. :) 

Men er det særlig smart at bruge bedøvelse et sådan sted, risikerer man ikke at der opstå skader, når man ikke i sammen grad kan mærke hvad der foregår i røveren? Det er vel ikke sådan helt uden grund, at det gør ondt med en Coca Cola flaske, hvorfor ikke lytte til ens krop og tage baby steps? 

Oplys mig! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Nu spørge jeg bare, af ren og skær nysgerrighed og uvidenhed. :) 

Men er det særlig smart at bruge bedøvelse et sådan sted, risikerer man ikke at der opstå skader, når man ikke i sammen grad kan mærke hvad der foregår i røveren? Det er vel ikke sådan helt uden grund, at det gør ondt med en Coca Cola flaske, hvorfor ikke lytte til ens krop og tage baby steps? 

Oplys mig! :D 

Jo selvfølgelig kan der opstå skader - En sprængt endetarms åbning er ikke for " børn " og kan godt være ret smertefuldt

Man kan sagtens bedøve ringmusklen ( midlet som bruges er det samme som lægen bruger til lokalbedøvelse

Men igen så skal man kende dosis

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden:

Nu spørge jeg bare, af ren og skær nysgerrighed og uvidenhed. :) 

Men er det særlig smart at bruge bedøvelse et sådan sted, risikerer man ikke at der opstå skader, når man ikke i sammen grad kan mærke hvad der foregår i røveren? Det er vel ikke sådan helt uden grund, at det gør ondt med en Coca Cola flaske, hvorfor ikke lytte til ens krop og tage baby steps? 

Oplys mig! :D 

Du har ret , men var da jeg prøvede bedøvelsen ikke rookie mht anal - kunne på tidspunktet allerede få en hånd op med glidecreme....syntes det lød frækt at prøve , så det måtte jeg

og jo der blev gået forsigtigt til værks derefter når jeg var bedøvet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 2 minutter siden:

Du har ret , men var da jeg prøvede bedøvelsen ikke rookie mht anal - kunne på tidspunktet allerede få en hånd op med glidecreme....syntes det lød frækt at prøve , så det måtte jeg

og jo der blev gået forsigtigt til værks derefter når jeg var bedøvet!

Det er nemlig rigtigt

Ringmusklen skal nemlig være  trænet i forvejen og være vant til brug 

at tro man kan start med en hånd eller andet er urealistisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 8 minutter siden:

Det er nemlig rigtigt

Ringmusklen skal nemlig være  trænet i forvejen og være vant til brug 

at tro man kan start med en hånd eller andet er urealistisk

Nemlig , @Madame I har du bedøvelse ? ;-) så er jeg klar .... *sf*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være super frækt at lege med bedøvelse i både pik og ringmuskel. Lige ved fisting vil jeg ikke anbefale at man lader sig bedøve,da det er yderst vigtigt at den der fistes selv kan mærke hvor grænsen går. Som Madame Illona skriver er et sprængt røvhul ikke at spøge med, det kan vare op til et halvt år før det er helt igen.

Jeg vil istedet anbefale brug af Poppers. Det er fremstillet til at få ring musklen til at slappe af og få røven til at åbne sig ved anale lege. Vigtigt ved brug af poppers er ikke at overdoserer. Vendt derfor nogle minutter imellem hver indånding.

 

  Uartig weekend til alle.

 

  Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 1 minut siden:

Det kan være super frækt at lege med bedøvelse i både pik og ringmuskel. Lige ved fisting vil jeg ikke anbefale at man lader sig bedøve,da det er yderst vigtigt at den der fistes selv kan mærke hvor grænsen går. Som Madame Illona skriver er et sprængt røvhul ikke at spøge med, det kan vare op til et halvt år før det er helt igen.

Jeg vil istedet anbefale brug af Poppers. Det er fremstillet til at få ring musklen til at slappe af og få røven til at åbne sig ved anale lege. Vigtigt ved brug af poppers er ikke at overdoserer. Vendt derfor nogle minutter imellem hver indånding.

 

  Uartig weekend til alle.

 

  Madame Elisabeht

Som den kære Madame-elisabeht(TV) skriver så brug ikke poppers i uanede mængder da det også kan gå ud over rejsningen

& ikke hvis der er problemer med hjertet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden:

Nu spørge jeg bare, af ren og skær nysgerrighed og uvidenhed. :) 

Men er det særlig smart at bruge bedøvelse et sådan sted, risikerer man ikke at der opstå skader, når man ikke i sammen grad kan mærke hvad der foregår i røveren? Det er vel ikke sådan helt uden grund, at det gør ondt med en Coca Cola flaske, hvorfor ikke lytte til ens krop og tage baby steps? 

Oplys mig! :D 

Den bedøvelse der tales om lyder incl poppers, i en eller anden form, som en lokalbedøvende creme/gel...og her forstår jeg ikke umiddelbart at det nævnes, at dette kan overdoseres ?

Derimod går jeg ikke ud fra, at der har været lagt en effektiv længerevarende lokalbedøvelse med f.eks. lidokain o.l. der jo injiceres med sprøjte og nål, endsige har været tale om en rus i form af en nål i venen med f.eks præperater som f.eks propofol + fentanyl...begge dele er alt for farlige for lægfolk at eksperimentere med og kan lige netop overdoseres med døden til følge ?

Når det så er sagt, ja så kan det altid diskuteres, om det er smart at bedøve modtager inden fisting o.l.

Bedøvelse bruges jo netop til at undgå ubehag ved diverse kropsindgreb...så isoleret set kan det jo være helt fint...

Men principielt kan man være uheldig, at bedøvelsen virker så godt, at giver kommer til at lave skader, der i den region ikke er, nå ja, skide sjove.

Som med så meget medicinsk, er der virkning og bivirkning ved det meste - hvad man ønsker at risikere er op til en selv...

Sammenlign det måske med, at en kvinde skal føde, her bedøver man også mindst muligt, netop for at undgå vævsskader o.l.

P.S. En ting som ingefær er udover et krydderi i køkkenet også yderst velegnet til at sætte fut i måsen, men skal indsættes uden glidecreme af nogen art for at frigive sine olier effektivt...ja sådan er der så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...