Hop til indhold
dearhunter

Maskinsex af værste karat i Randers NØ

Recommended Posts

Blev enige om en halv time. Blev modtaget af manden/alfonsen i døren. Smid tøjet sagde hun og gik ind til alfonsen med pengene. Kom tilbage og hun var  ikke til at få et ord ud af. Havde dog fortalt, at hun var af anden etnisk herkomst end dansk !!!!!!!!!!!!!! Prøvede at indlede en samtale; men fik den tilbagemelding, at hun arbejdede og det skal jeg love for. Hun oksede løs med mundknep så jeg mange gange måtte stoppe hende for ikke at fyre kanonen af i "utide". Det hjalp lige lidt. Da krudtet blev vådt rejste hun sig promte og tog tøjet på. Efter 14 minutter stod jeg på gaden igen. Jeg har faktisk lidt ondt af hende. Det er tydeligt, at hun er tvunget ud i at være glædespige - det skal bare overstås og jo hurtigere jo bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dearhunter skrev, den ‎18‎-‎10‎-‎2017 at 12:14:

Blev enige om en halv time. Blev modtaget af manden/alfonsen i døren. Smid tøjet sagde hun og gik ind til alfonsen med pengene. Kom tilbage og hun var  ikke til at få et ord ud af. Havde dog fortalt, at hun var af anden etnisk herkomst end dansk !!!!!!!!!!!!!! Prøvede at indlede en samtale; men fik den tilbagemelding, at hun arbejdede og det skal jeg love for. Hun oksede løs med mundknep så jeg mange gange måtte stoppe hende for ikke at fyre kanonen af i "utide". Det hjalp lige lidt. Da krudtet blev vådt rejste hun sig promte og tog tøjet på. Efter 14 minutter stod jeg på gaden igen. Jeg har faktisk lidt ondt af hende. Det er tydeligt, at hun er tvunget ud i at være glædespige - det skal bare overstås og jo hurtigere jo bedre.

Det skulle vel aldrig være hende, der holder til på glarbjergvej?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg også det er - hun kalder sig Izabela.
Jeg besøgte hende også for nogle dage siden; lokket af billedet af den dejlige røv!

Jeg blev lukket ind af hende selv, men lige efter åbnede en mand døren til stuen og gav mig hånden, hvorefter han forsvandt igen.
Der overvejede jeg om jeg skulle gå igen. Tænker at den sms kommunikation med søde smileys, som jeg havde forinden, var med ham!!

Hun virker noget kuet og siger ikke så meget. Så det antyder

Så gik vi ind i elskovsrummet, hvor der var en madras på gulvet. Pengene afleveres og hun går ud et øjeblik og kommer herefter ind igen og lægger tøjet.

Hun starter med superfransk, hvor jeg synes hun går lige hårdt nok til den. Det hjalp da jeg sagde hun skulle være mere blid og kilde pikhovedet med tungen. Det skal siges hun taler udmærket dansk.

Hun rullede kondomet på, hvorefter hun lagde sig på ryggen og spredte benene. Herefter en tur i missionær, hvor jeg kunne gribe godt om hendes røv.

Til sidst måtte jeg jo have hende bagfra, og det skal siges hun har en dejlig røv. Blød på den helt rigtige måde, og den helt rigtige størrelse. Jeg havde fået sympati for hende, og roste hendes krop mens jeg tog hende. Hun stønnede, det lød ægte, men det ved jeg ikke om det var.


Jeg kommer ikke igen, men kunne godt finde på det hvis hun var alene.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Mit tøj stank langt væk af tobaksrøg, efter jeg besøgte stedet engang. Jeg kom ikke igen, mest fordi jeg havde ondt af pigen. Det virkede ikke som hendes idé

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...