Hop til indhold
Guest tzatiki

Førstehjælpsdukke hos Wee Thai Wellness

Recommended Posts

Guest tzatiki

"Another girl is giving you  the handjob", siger Nina. "Ehh...why that?", spørger jeg nøgen og undrende. I mere end en halv time har jeg ligget på maven og set frem til at nyde synet af denne nydelige, meget letpåklædte thaikvinde, som nu skulle fuldende nydelsen. "I am not good to do handjobs", siger hun med et smil og er hurtigt ude af døren.

Jeg ligger som en patient på en hospitalsseng, der ikke kan rejse sig.

Der går ikke mange minutter, så kommer en yngre thaipige ind. Hun er iført bukser og t-shirt og har sin egen olieflaske med. "Hello", siger hun med en lille og kølig stemme. "Hello", svarer jeg. Så sætter hun sig i skrædderstilling på enden af  briksen og går i gang. Det er 20 sekunder siden hun trådte ind i rummet. Hun kigger væk, mens den ene hånd holder let om pungen og den anden hånd glider op og ned af pikken, der helt mekanisk er blevet stiv. Jeg er en førstehjælpsdukke, som får kunstigt åndedræt. Hånd til pik. En ekspeditionssag. Hun er en postmedarbejder, der stempler breve. En kasseassistent i Netto, der bibber varer gennem systemet og med største ligegyldighed afslutter med at sige "god dag", mens hun allerede har øje for de næste varer på båndet.

Hun er slet ikke dårlig, hun er vedholdende - og holder pikken i live. Jeg kan bare ikke komme. Liderligheden i hjernen er død. Jeg ved ikke hvor længe der er gået, da jeg beder hende om at stoppe. Blodtrykket er faldet og operationen mislykkedes.  "Okay", siger hun, mens hun kigger på mig med et halvt øje og forsvinder ud af lokalet igen.

Så kommer Nina tilbage igen. Hun er informeret om det mislykkede forsøg. Hun spørger om jeg selv vil gøre det færdigt. Jeg prøver at få hende til at hjælpe, men det er no go. "I am too shy", lyder svaret. Jeg må røre hende på låret imens - alt andet koster ekstra. Hun laver dog falske stønnelyde som baggrundsmusik. Heldigvis er fantasier også gratis.

Der er gået 55 minutter, da jeg forlader stedet igen. "I hope to see you again, handsome man", lyder afskedsreplikken. Det kommer ikke til at ske. Så hellere en tur i Netto.

Både på hjemmesiden og på "menukortet" på stedet er prisen for oliemassage angivet til 400 kr. Alligevel ville hun fra starten have 500 kr. Den gik jeg ikke med på, selvom hun nøje forklarede at for 400 kr. er det blød massage. Det endte med en forhåndsaftale på 700 kr. for massage og hj, selvom jeg ikke er meget for at aftale sidstnævnte på forhånd. Hun forsøgte også at overbevise mig om, at jeg skulle prøve med 2 massører. Den gik jeg heller ikke med på. Massagen var over middel og ikke blød. Wee Thai Wellness ligger indiskret i hovedgaden i Hørsholm, men du skal du ind i en opgang, hvor der er også er andre firmaer. Stedet er pænt og rent og der er god varme. Desværre for meget "hustleri" efter min mening. Det er i øvrigt heller ikke en af de i forvejen kendte Nina'er, som jeg fik massage af. 

http://www.weethaiwellness.dk/

Redigeret af tzatiki
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kedelig historie.

Jeg har prøvet noget lignende. Vi aftalte en times massage, der dog blev afbrudt af flere uvedkommende ting undervejs. Efter højst 20 min. kom der et tilbud om mere. Jeg sagde, at jeg da gerne ville høre på en fuld pakke. Det ville hun have 1.500 for. Jeg syntes imidlertid ikke om behandlingen, stemningen og stedet, så jeg sagde, at jeg kunne få det noget billigere i København.

Hun protesterede voldsomt, men da jeg gjorde mine til at gå, kunne jeg pludselig godt få pakken til køwenhavnerpris, men så skulle det gå meget hurtigt, som hun udtrykte det. Her havde jeg dog tabt gnisten, og begyndte at tage tøjet på. Oplevelsen var jo ødelagt alligevel. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 34 minutter siden:

"Another girl is giving you  the handjob", siger Nina. "Ehh...why that?", spørger jeg nøgen og undrende. I mere end en halv time har jeg ligget på maven og set frem til at nyde synet af denne nydelige, meget letpåklædte thaikvinde, som nu skulle fuldende nydelsen. "I am not good to do handjobs", siger hun med et smil og er hurtigt ude af døren.

Jeg ligger som en patient på en hospitalsseng, der ikke kan rejse sig.

Der går ikke mange minutter, så kommer en yngre thaipige ind. Hun er iført bukser og t-shirt og har sin egen olieflaske med. "Hello", siger hun med en lille og kølig stemme. "Hello", svarer jeg. Så sætter hun sig i skrædderstilling på enden af  briksen og går i gang. Det er 20 sekunder siden hun trådte ind i rummet. Hun kigger væk, mens den ene hånd holder let om pungen og den anden hånd glider op og ned af pikken, der helt mekanisk er blevet stiv. Jeg er en førstehjælpsdukke, som får kunstigt åndedræt. Hånd til pik. En ekspeditionssag. Hun er en postmedarbejder, der stempler breve. En kasseassistent i Netto, der bibber varer gennem systemet og med største ligegyldighed afslutter med at sige "god dag", mens hun allerede har øje for de næste varer på båndet.

Hun er slet ikke dårlig, hun er vedholdende - og holder pikken i live. Jeg kan bare ikke komme. Liderligheden i hjernen er død. Jeg ved ikke hvor længe der er gået, da jeg beder hende om at stoppe. Blodtrykket er faldet og operationen mislykkedes.  "Okay", siger hun, mens hun kigger på mig med et halvt øje og forsvinder ud af lokalet igen.

Så kommer Nina tilbage igen. Hun er informeret om det mislykkede forsøg. Hun spørger om jeg selv vil gøre det færdigt. Jeg prøver at få hende til at hjælpe, men det er no go. "I am too shy", lyder svaret. Jeg må røre hende på låret imens - alt andet koster ekstra. Hun laver dog falske stønnelyde som baggrundsmusik. Heldigvis er fantasier også gratis.

Der er gået 55 minutter, da jeg forlader stedet igen. "I hope to see you again, handsome man", lyder afskedsreplikken. Det kommer ikke til at ske. Så hellere en tur i Netto.

Både på hjemmesiden og på "menukortet" på stedet er prisen for oliemassage angivet til 400 kr. Alligevel ville hun fra starten have 500 kr. Den gik jeg ikke med på, selvom hun nøje forklarede at for 400 kr. er det blød massage. Det endte med en forhåndsaftale på 700 kr. for massage og hj, selvom jeg ikke er meget for at aftale sidstnævnte på forhånd. Hun forsøgte også at overbevise mig om, at jeg skulle prøve med 2 massører. Den gik jeg heller ikke med på. Massagen var over middel og ikke blød. Wee Thai Wellness ligger indiskret i hovedgaden i Hørsholm, men du skal du ind i en opgang, hvor der er også er andre firmaer. Stedet er pænt og rent og der er god varme. Desværre for meget "hustleri" efter min mening. Det er i øvrigt heller ikke en af de i forvejen kendte Nina'er, som jeg fik massage af. 

http://www.weethaiwellness.dk/

Du må undskylde men jeg kom godt nok til at grine af din lidt uheldige oplevelse....kanont skriv! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forfærderlig oplevelse. Meeen..... det øjeblik når kvinden siger at nogen anden skal udføre håndarbejdet er detsamme når du skulle have sagt "til helvede med det", eller noget andet pænt. Det oplægget er bare så dumt og pinligt at jeg ville aldrig gå med til det. Hele idén med sjov thaimassage, er jo at det hele i bedste fald skal bygges op, og ellers ikke blive til noget. Det der mellemting er sgu mærkeligt.

Så findes der heldigvis sjovere Nina'er;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Forfærderlig oplevelse. Meeen..... det øjeblik når kvinden siger at nogen anden skal udføre håndarbejdet er detsamme når du skulle have sagt "til helvede med det", eller noget andet pænt. Det oplægget er bare så dumt og pinligt at jeg ville aldrig gå med til det. Hele idén med sjov thaimassage, er jo at det hele i bedste fald skal bygges op, og ellers ikke blive til noget. Det der mellemting er sgu mærkeligt.

Så findes der heldigvis sjovere Nina'er;)

Det giver jeg dig ret i. Burde have sagt "no no", men da pengene allerede havde skiftet hænder fra startet, så vidste jeg godt, at de 300 kr. højst sandsynligt ikke ville blive tilbagebetalt. 

Nu vidste jeg jo heller ikke, at det ville blive en så underlig/dårlig oplevelse. Jeg tager det med som en oplevelse og skriver det bag øret til næste gang,

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, Lige nu:

Det giver jeg dig ret i. Burde have sagt "no no", men da pengene allerede havde skiftet hænder fra startet, så vidste jeg godt, at de 300 kr. højst sandsynligt ikke ville blive tilbagebetalt. 

Nu vidste jeg jo heller ikke, at det ville blive en så underlig/dårlig oplevelse. Jeg tager det med som en oplevelse og skriver det bag øret til næste gang,

Ja man lærer så længe man lever. Og det blev jo i hvert fald en sjov beretning for os at grine til.;) Det får være de 300 værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 17/10/2017 at 21:31:

"Another girl is giving you  the handjob", siger Nina. "Ehh...why that?", spørger jeg nøgen og undrende. I mere end en halv time har jeg ligget på maven og set frem til at nyde synet af denne nydelige, meget letpåklædte thaikvinde, som nu skulle fuldende nydelsen. "I am not good to do handjobs", siger hun med et smil og er hurtigt ude af døren.

Jeg ligger som en patient på en hospitalsseng, der ikke kan rejse sig.

Der går ikke mange minutter, så kommer en yngre thaipige ind. Hun er iført bukser og t-shirt og har sin egen olieflaske med. "Hello", siger hun med en lille og kølig stemme. "Hello", svarer jeg. Så sætter hun sig i skrædderstilling på enden af  briksen og går i gang. Det er 20 sekunder siden hun trådte ind i rummet. Hun kigger væk, mens den ene hånd holder let om pungen og den anden hånd glider op og ned af pikken, der helt mekanisk er blevet stiv. Jeg er en førstehjælpsdukke, som får kunstigt åndedræt. Hånd til pik. En ekspeditionssag. Hun er en postmedarbejder, der stempler breve. En kasseassistent i Netto, der bibber varer gennem systemet og med største ligegyldighed afslutter med at sige "god dag", mens hun allerede har øje for de næste varer på båndet.

Hun er slet ikke dårlig, hun er vedholdende - og holder pikken i live. Jeg kan bare ikke komme. Liderligheden i hjernen er død. Jeg ved ikke hvor længe der er gået, da jeg beder hende om at stoppe. Blodtrykket er faldet og operationen mislykkedes.  "Okay", siger hun, mens hun kigger på mig med et halvt øje og forsvinder ud af lokalet igen.

Så kommer Nina tilbage igen. Hun er informeret om det mislykkede forsøg. Hun spørger om jeg selv vil gøre det færdigt. Jeg prøver at få hende til at hjælpe, men det er no go. "I am too shy", lyder svaret. Jeg må røre hende på låret imens - alt andet koster ekstra. Hun laver dog falske stønnelyde som baggrundsmusik. Heldigvis er fantasier også gratis.

Der er gået 55 minutter, da jeg forlader stedet igen. "I hope to see you again, handsome man", lyder afskedsreplikken. Det kommer ikke til at ske. Så hellere en tur i Netto.

Både på hjemmesiden og på "menukortet" på stedet er prisen for oliemassage angivet til 400 kr. Alligevel ville hun fra starten have 500 kr. Den gik jeg ikke med på, selvom hun nøje forklarede at for 400 kr. er det blød massage. Det endte med en forhåndsaftale på 700 kr. for massage og hj, selvom jeg ikke er meget for at aftale sidstnævnte på forhånd. Hun forsøgte også at overbevise mig om, at jeg skulle prøve med 2 massører. Den gik jeg heller ikke med på. Massagen var over middel og ikke blød. Wee Thai Wellness ligger indiskret i hovedgaden i Hørsholm, men du skal du ind i en opgang, hvor der er også er andre firmaer. Stedet er pænt og rent og der er god varme. Desværre for meget "hustleri" efter min mening. Det er i øvrigt heller ikke en af de i forvejen kendte Nina'er, som jeg fik massage af. 

http://www.weethaiwellness.dk/

Har to gange oplevet noget lignende:

Senest på Angkor, hvor der på en time var tre forskellige piger inde for at røre ved mig, ikke fordi jeg er specielt fantastisk (snarere tværtimod) og undervejs var adskillige mere eller mindre højrøstede debatter mellem pigerne. Det er et stykke tid siden, men jeg har mistet lysten til stedet, stemning var ikke hyggelig, pigerne kun interesserede i mine penge, ikke i at give mig en god massageoplevelse.

En anden gang (endnu længere tilbage) var på et snusket sted på Vesterbro (stedet har jeg glemt), her blev jeg af mutter forklaret at hun masserede (hvilket hun gjorde ganske behageligt), men når hun var færdig kom en ung pige ind. Ganske rigtigt der kom en smuk ung sag ind og færdigservicerede mig. Efterfølgende har jeg haft dårlig samvittighed, pigen virkede som om, alt var i orden, men har tænkt, om der var en situation, hvor hun var presset til sexdelen med kunderne.

Så kan du forestille dig noget i denne verden, så sker det også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kongeskøn anmeldelse - og munter, rimelig advarsel. 

Vil straks se, om du har andre gode læseoplevelser at byde på herinde. Og ja, selvfølgelig bedre held næste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
BackInTown skrev, for 3 timer siden:

Kongeskøn anmeldelse - og munter, rimelig advarsel. 

Vil straks se, om du har andre gode læseoplevelser at byde på herinde. Og ja, selvfølgelig bedre held næste gang :)

Takker :)

Det er ikke alle mine anmeldelser, der er muntre, men "sjovt nok", så er det de dårlige oplevelser, som er de sjoveste anmeldelser :ph34r:

En tur ned ad memory lane bragte mig f.eks hertil:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er jo guddommelig ond Tzatiki....

"Et fraværende pattedyr fra Brasilien" og "skulle have gået til Louis Nielsen" :wacko: 

At du stod den oplevelse igennem er egentlig fantastisk - du burde jo få løn for den slags - og om ikke andet så for at skrive så blændende advarende. Men bliver også næsten glad for, at den pågældende glædespige næppe har forstået, hvad du har skrevet - og at heller ingen har oversat for hende.

 

Skal aldrig forbi Vasevej!!!

 

TAK;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ender efterhånden med at brødrene herinde skillinger sammen til at @tzatiki kan besøge diverse etablissementer til formål at erfare hvorfor netop etablissementet eventuelt er dubiøst hvorefter han, med sine velfunderede fingre og fantastiske skrivekundskab, vil udpensle de eventuelt mindre gode oplevelser for os herinde i malende vendinger. Tal om en ny branche: massageklinik-anmelder. I'm so much in! :D

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
DFyr_36 skrev, for 2 minutter siden:

Det ender efterhånden med at brødrene herinde skillinger sammen til at @tzatiki kan besøge diverse etablissementer til formål at erfare hvorfor netop etablissementet eventuelt er dubiøst hvorefter han, med sine velfunderede fingre og fantastiske skrivekundskab, vil udpensle de eventuelt mindre gode oplevelser for os herinde i malende vendinger. Tal om en ny branche: massageklinik-anmelder. I'm so much in! :D

/DFyr_36

Den er jeg da med på :lol:. Eller også kunne etablissementerne betale mig for at komme forbi. Prøv bare at se madbloggerne; de får hældt massevis af gratis varer i kurven blot for at få dem til at teste produkter og skrive et par ord om dem :D.

Nå, men i øvrigt kan jeg også godt skrive positive anmeldelser, som den seneste her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
BackInTown skrev, den ‎23‎-‎10‎-‎2017 at 16:11:

Du er jo guddommelig ond Tzatiki....

"Et fraværende pattedyr fra Brasilien" og "skulle have gået til Louis Nielsen" :wacko: 

At du stod den oplevelse igennem er egentlig fantastisk - du burde jo få løn for den slags - og om ikke andet så for at skrive så blændende advarende. Men bliver også næsten glad for, at den pågældende glædespige næppe har forstået, hvad du har skrevet - og at heller ingen har oversat for hende

 

Oplevelsen er dog 5 år gammel. Av, lidt skræmmende at se at håndgribeligt bevis på, at denne "hobby" har været ved for længe.

Mit bekendt er der ikke noget aktivitet på vasevej mere - og godt det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...