Hop til indhold
Finn1101

Brug for et råd: Skal jeg klage eller er det min egen skyld?

Recommended Posts

Tak for råd, kommentarer og sjove kommentarer – bortset fra Clarie, hvis kommentar jeg undrer mig over.

Jeg er ikke meget for at skrive en anmeldelse, jeg synes selvfølgelig ikke at det er fair at betale 1.100 kr. for 5 minutter, men fordi jeg har været på dette sted mange gange og altid følt mig pænt behandlet, plus at jeg tror at pigen var ny (jeg har i hvert fald ikke set hende tidligere), så vil jeg tage det som en oplevelse og lidt begynderbøvl.

Men jeg kan ikke erindre at jeg tidligere har oplevet en hurtigere ekspedition af en halv time – man må sige at damen havde styr på få arbejdet gjort, men det var måske lige hurtigt nok. Og jeg synes måske heller ikke at disse ”knibeøvelser” er helt fair, medmindre man har aftalt dette; men det ville da have været alle tiders at slutte af med.  

Jeg har besluttet at jeg vil sende en mail til stedet, hvor jeg vil fortælle om oplevelsen, så må de selv afgøre om de synes at det ligger indenfor husets retningslinjer og er noget, som de synes at de vil vende med deres nye talent.

Det var ikke min opfattelse at hun ville behandle mig dårligt, måske mangler hun bare lidt erfaring i hvordan man betjener en kunde i en halv time, – hvis hun var på akkord, så ville hun sku være effektiv ;)

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Det er virkelig ærgeligt, at du har haft sådan en oplevelse. Personligt ville jeg foretrække selv at få mailen, hvis en gæst var utilfreds. Ved ikke om det er muligt at sende glædespigen en mail? Hvis det ikke kan løses mellem jer synes jeg det virker som en fin idé at skrive en mail med din oplevelse. Så kan mutter og pigen få en snak.

Heldigvis kan jeg se, at der findes glædespiger der går op i at give gæsterne en god service.

Når jeg er ude for at det går lidt hurtigt med udløsningen, i forhold til hvor meget tid vi har, tilbyder jeg gerne en massage. Det er jo ikke småpenge, som gæsten har givet ud, så jeg synes han skal have en dejlig og behagelig oplevelse uanset hvad.

Redigeret af AmandaCassiopeia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skriver du at stedet var et af de etablerede, seriøse steder (god stil ikke at nævne navnet), og vel om klagen/indsigelsen kan rettes mod f.eks. telefondamen som har lidt overblik og administration over “butikken”?

Et godt sted har vel også en vis interesse i at signalere noget positivt og leve op til sit navn. Synes det burde være en kundemulighed at give feedback i den slags tilfælde uden ligefrem at virke chikanerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, 1 time siden:

Nu skriver du at stedet var et af de etablerede, seriøse steder (god stil ikke at nævne navnet), og vel om klagen/indsigelsen kan rettes mod f.eks. telefondamen som har lidt overblik og administration over “butikken”?

Et godt sted har vel også en vis interesse i at signalere noget positivt og leve op til sit navn. Synes det burde være en kundemulighed at give feedback i den slags tilfælde uden ligefrem at virke chikanerende.

Det synes jeg faktisk er et godt forslag. Seriøse steder/bordeller bør have en mail eller et sted på deres hjemmeside, hvor man kan rette henvendelse, hvis der er noget alvorligt som man er utilfreds med eller hvis der er noget helt relevant, som man synes at man vil påpege. Dette kunne også imødegå en dårlig anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 4 timer siden:

Det synes jeg faktisk er et godt forslag. Seriøse steder/bordeller bør have en mail eller et sted på deres hjemmeside, hvor man kan rette henvendelse, hvis der er noget alvorligt som man er utilfreds med eller hvis der er noget helt relevant, som man synes at man vil påpege. Dette kunne også imødegå en dårlig anmeldelse. 

Normalt plejer gæster der har haft en dårlig oplevelse at ringe ned straks efter besøget og klage.. Men igen siger jeg lige at vi alle har en selvstændig forretning.. Jeg har endnu ikke oplevet at mutter har ringet til mig for at fortælle mig hvordan JEG skal passe mit arbejde.. Hvilket jeg faktisk også havde været utrolig fortørnet over hvis hun gjorde.! Så det nytter ikke noget at skrive til stedet.. 

Til gengæld har jeg da selv ringet til mutter og fortalt om en anmeldelse omkring en pige så hun kan tage fat i pigen hvis hun skulle have lyst til at forsvarer sig selv.. Så har hun været sød nok til lige at informerer pigen om det.. Så jeg tror næsten en anmeldelse er det der rammer os piger mest.. Eller som nemmest kommer os for ører er måske en bedre formulering.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 17/10/2017 at 20:10:

Jeg var på besøg et af de seriøse og etablerede steder, hvor jeg har været mange gange før, men aldrig hos denne pige. Ville have besøgt en anden pige, men begge var optaget, og da jeg havde ventet i 25 minutter var den anden ledig. Vi aftalte en halv time til 1.100 kr.

Hun startede med at massere min pik og boller med – tror jeg – glidecreme, og dette var ganske behageligt. Så satte hun kondom på og suttede i 30 sekunder, hvorefter hun satte sig oven på mig. Efter ca. 1 minut synes hun at vi skulle skifte stilling, og hun lagde sig på ryggen, da jeg så trængte op i hende lavede hun nogle knibeøvelser så jeg var ved at eksplodere, dejligt, men hvem kan holde til det?

Efter mindre end 5 minutter alt i alt var jeg ekspederet!

Nu ved jeg godt at jeg ikke kunne have klaret en omgang til, og jeg burde måske have sagt fra overfor hendes knibeøvelser, men psykologisk havde det betydet noget fx at være tilbudt lidt kropsmassage eller en kop kaffe. Man føler sig lidt dum, når man har betalt for en halv time og står på gaden igen, inden der er gået 10 minutter (i dette tilfælde 35 minutter, men det var kun fordi jeg forinden havde ventet i 25 minutter).

Jeg kan ikke finde ud af om det er min egen skyld eller om jeg skal klage til stedet/bordelmutter?

Hvem var pigen? Hende kunne jeg da godt tænke mig at besøge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Finn1101 Bad du hende om at sætte tempoet ned/stoppe? Eller knoklede hun bare på? 

At klage til klinikken hjælper ingenting - pigerne er ‘deres egen butik’.....dvs i er gæster hos en pige, som jo så er kunde hos en Mutter ( hun betaler leje )....Mutter kan ikke gøre så meget ved hvad pigerne gør inde bag døren. 

Jeg er lidt nysgerrig.... Hoppede hun ud af sengen lige bagefter? Hvad gjorde hun for at signalere at nu var ballet forbi? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

@Finn1101 Bad du hende om at sætte tempoet ned/stoppe? Eller knoklede hun bare på? 

At klage til klinikken hjælper ingenting - pigerne er ‘deres egen butik’.....dvs i er gæster hos en pige, som jo så er kunde hos en Mutter ( hun betaler leje )....Mutter kan ikke gøre så meget ved hvad pigerne gør inde bag døren. 

Jeg er lidt nysgerrig.... Hoppede hun ud af sengen lige bagefter? Hvad gjorde hun for at signalere at nu var ballet forbi? 

Jeg har valgt at forlige mig med oplevelsen – men nej, jeg blev måske ikke direkte smidt ud, og hun sprang heller ikke ud af sengen, men attituden og signalerne var ikke til at tage fejl af: hun havde leveret sit, (og den næste i køen kunne komme til), selvom jeg retmæssigt stadig havde næsten al tiden til gode.

Jeg ved ikke hvordan tingene fungerer på de etablerede bordeller, men alt det med at pigerne bare lejer et værelse, lidt ligesom på et hotel, det tror jeg simpelthen ikke på. Og heldigvis, vil jeg sige.

Det er ikke sådan at jeg forestiller mig en chef, der leder og fordeler arbejdet, men det er min opfattelse at der er nogle fælles regler, og at man kun lukker piger ind, som man forventer kan levere en ordentlig service og som passer ind det pågældende sted – og nogle steder tror jeg såmænd også at man afviser piger, som man ikke synes har det rigtige udseende. Eller tager jeg helt fejl?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om der var noget, du selv kunne have gjort i situationen, eller medens du selv var på stedet - eller om du havde mulighed for at tale med eller til pigen under den korte séance.

Ingen tvivl om, at pigen nok har være lige hurtig nok og ikke helt har opført sig acceptabelt - men mange gange har man selv mulighed for at interagere med pigen og/eller give udtryk for, hvad man kunne tænke sig - herunder også, hvad man kunne tænke sig at foretage sig bagefter, hvis man ikke havde flere skud i bøssen, og den købte tid ikke var gået.

Jeg har fra dine tidlige indlæg det indtryk, at du ikke er en novice på området købesexkøb - så derfor står jeg lidt ufortsående over for, hvis du ikke selv har gjort noget i situationen.

Under den korte séance må du jo tidligt have kunne se, hvor det bar hen - du lå vel ikke bare og tænkte "åh, nej - hvad har hun gang i? Nu kommer jeg jo snart..." uden at sige hverken til, fra, buh eller bæh?

Men stadig væk - pigen må jo osse have vidst, at den ikke var helt fin i kanten - så hun kunne jo også have spurgt mere ind til det hele.

Klage eller ej - du spørger jo, hvad vi synes. På nogle af stederne er der jo mulighed for at skrive en mail - og nogle steder bliver man pænt behandlet, når man skriver.

Men: alt andet lige er det bedre selv at gøre noget i situationen - hvis du vælge at klage, så husk, at jo længere tid, der går, jo svagere står du...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 17/10/2017 at 20:10:

Jeg var på besøg et af de seriøse og etablerede steder, hvor jeg har været mange gange før, men aldrig hos denne pige. Ville have besøgt en anden pige, men begge var optaget, og da jeg havde ventet i 25 minutter var den anden ledig. Vi aftalte en halv time til 1.100 kr.

Hun startede med at massere min pik og boller med – tror jeg – glidecreme, og dette var ganske behageligt. Så satte hun kondom på og suttede i 30 sekunder, hvorefter hun satte sig oven på mig. Efter ca. 1 minut synes hun at vi skulle skifte stilling, og hun lagde sig på ryggen, da jeg så trængte op i hende lavede hun nogle knibeøvelser så jeg var ved at eksplodere, dejligt, men hvem kan holde til det?

Efter mindre end 5 minutter alt i alt var jeg ekspederet!

Nu ved jeg godt at jeg ikke kunne have klaret en omgang til, og jeg burde måske have sagt fra overfor hendes knibeøvelser, men psykologisk havde det betydet noget fx at være tilbudt lidt kropsmassage eller en kop kaffe. Man føler sig lidt dum, når man har betalt for en halv time og står på gaden igen, inden der er gået 10 minutter (i dette tilfælde 35 minutter, men det var kun fordi jeg forinden havde ventet i 25 minutter).

Jeg kan ikke finde ud af om det er min egen skyld eller om jeg skal klage til stedet/bordelmutter?

Hvis jeg oplever ligende tilfælde gir jeg sgu altid lidt mønt retur..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd

kan læse man kan lave aftaler , helt ned til et kvarter, måske det var noget, selv om du er ligesom fakta kunderne, bliver kun 5  min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...