Hop til indhold
Finn1101

Brug for et råd: Skal jeg klage eller er det min egen skyld?

Recommended Posts

Jeg var på besøg et af de seriøse og etablerede steder, hvor jeg har været mange gange før, men aldrig hos denne pige. Ville have besøgt en anden pige, men begge var optaget, og da jeg havde ventet i 25 minutter var den anden ledig. Vi aftalte en halv time til 1.100 kr.

Hun startede med at massere min pik og boller med – tror jeg – glidecreme, og dette var ganske behageligt. Så satte hun kondom på og suttede i 30 sekunder, hvorefter hun satte sig oven på mig. Efter ca. 1 minut synes hun at vi skulle skifte stilling, og hun lagde sig på ryggen, da jeg så trængte op i hende lavede hun nogle knibeøvelser så jeg var ved at eksplodere, dejligt, men hvem kan holde til det?

Efter mindre end 5 minutter alt i alt var jeg ekspederet!

Nu ved jeg godt at jeg ikke kunne have klaret en omgang til, og jeg burde måske have sagt fra overfor hendes knibeøvelser, men psykologisk havde det betydet noget fx at være tilbudt lidt kropsmassage eller en kop kaffe. Man føler sig lidt dum, når man har betalt for en halv time og står på gaden igen, inden der er gået 10 minutter (i dette tilfælde 35 minutter, men det var kun fordi jeg forinden havde ventet i 25 minutter).

Jeg kan ikke finde ud af om det er min egen skyld eller om jeg skal klage til stedet/bordelmutter?

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med mindre hun tog røven på dig (og det var vist Ikke lige det hun tog) så må du selv være voksen nok til at styre.

Op på hesten igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Tag det som en oplevelse og find et andet sted eller vent på den pige du ønsker næste gang . Måske kunne du overveje at aftale tid inden du kommer, og især hvis du har været der før ? 

 

Jeg tror altså ikke forbrugerombudsmanden tager sådan en klage særligt seriøst :ugeek:

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg

den må du tage på egen kappe :(

husker en af de første gange hos en glædespige

var 18-20 år-så ca 30 år siden.

var så spændt-at den gik i hånden på hende-da hun ville føre den ind:(

på med tøjet igen-øv

da vi sagde farvel-tilbød hun, at næste gang var det halv pris

hun holdt hvad hun lovede :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 32 minutter siden:

Jeg var på besøg et af de seriøse og etablerede steder, hvor jeg har været mange gange før, men aldrig hos denne pige. Ville have besøgt en anden pige, men begge var optaget, og da jeg havde ventet i 25 minutter var den anden ledig. Vi aftalte en halv time til 1.100 kr.

Hun startede med at massere min pik og boller med – tror jeg – glidecreme, og dette var ganske behageligt. Så satte hun kondom på og suttede i 30 sekunder, hvorefter hun satte sig oven på mig. Efter ca. 1 minut synes hun at vi skulle skifte stilling, og hun lagde sig på ryggen, da jeg så trængte op i hende lavede hun nogle knibeøvelser så jeg var ved at eksplodere, dejligt, men hvem kan holde til det?

Efter mindre end 5 minutter alt i alt var jeg ekspederet!

Nu ved jeg godt at jeg ikke kunne have klaret en omgang til, og jeg burde måske have sagt fra overfor hendes knibeøvelser, men psykologisk havde det betydet noget fx at være tilbudt lidt kropsmassage eller en kop kaffe. Man føler sig lidt dum, når man har betalt for en halv time og står på gaden igen, inden der er gået 10 minutter (i dette tilfælde 35 minutter, men det var kun fordi jeg forinden havde ventet i 25 minutter).

Jeg kan ikke finde ud af om det er min egen skyld eller om jeg skal klage til stedet/bordelmutter?

Jeg ved ikke om det er muligt at klage som sådan. 

Men jeg tilbyder personligt selv ALTID massage hvis min gæst ikke har fået brugt tiden. 

Synes det lyder som en ærgerlig behandling du har fået :(

men udløsning lød det dog til du fik :rolleyes:

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest IridescentEmma

Synes også det lyder mystisk at det bare stopper pga. en udløsning. Der er så meget man kan lave som massage, snak, kys & kæl eller andet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 49 minutter siden:

... da jeg så trængte op i hende lavede hun nogle knibeøvelser så jeg var ved at eksplodere, dejligt, men hvem kan holde til det?

 

Jamen hun fik jo bare en stribe orgasmer. Det er jo ulempen for pigerne, når en tyr kommer forbi  :D

Nå, men seriøst så, har du vel været et sted, hvor der ikke hænger et ur på vægen eller lignende. Og det er jo meget normalt på de korte ydelser, at når manden er kommet, så passer det +/- sikkert ofte meget godt med tiden.  Det gjorde det så ikke I dit tilfælde, så mon ikke du kunne have nusset lidt eller bare sludret lidt, hvis du selv havde taget initiativet ? 

Hvis det er dit indtryk, at det er normal praksis på stedet, synes jeg da godt at du kunne gøre dem opmærksom på,  at de lige skal stramme lidt omkring tiden. Hvis stedet bare er bemandet med forskellige teledamer, så er effekten måske tvivlsom, vil man aflevere budskabet der.

Nu  ved jeg så ikke om du havde bestilt tid. Det gør jeg altid, og jeg oplever alligevel ofte at ventetiden sagtens kan være 20-25 min.  Jeg har bare vænnet mig til det, nogen gange får jeg en lille sludder med teledamen, og andre gange sidder jeg bare og bygger fokus og forventninger op.  Men reelt burde det jo ikke være sådan, men sådan er det jo, som Margrethe ville have sagt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder lidt træls.. jeg havde nok brugt resten af den halve time på at slikke og nusse eller hvad fyren nu har lyst til :P og jeg hænger bestemt ikke på uret.. mit indre ur fortæller mig altid, hvornår det er tid :D om det hjælper at klage? Du kan jo nævne det overfor mutter på klinikken og se, om de har lyst til at gøre noget ved det? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne har jo deres egen selvstændige forretning.. Så at klage til andre end pigen nytter ikke noget..

Det er bare ris til hendes egen røv hvis hun ikke giver den tid gæsten har bestilt da det jo netop gør at han ikke har lyst til at komme igen en anden gang.. Og i de trænge tider er det altså de faste gæster vi lever af.. 

Og med forummer som dette her er det sku farligt at dumme sig især fordi de fleste nævner navnet på pigen og advarer hvilket jeg personligt synes er fedt (indtil den dag jeg selv få en dårlig anmeldelse.. Hahaha)..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Hvis de 30 sekunders blowjob holder vand,så syntes jeg godt man kan anmode om mere fokus på den del en anden gang. Med en halv time til den pris,burde hun være så serviceminded og prisbevidst at hun solgte dig en bedre timing samtidig. Forlegenheden gør desværre at vi stiller for få krav til vores besøg,og dermed også blive nemme ofre for gamle udslidte knibetricks.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en ærgerlig situation. Hvis pigen ikke selv tager initiativ til at bruge den resterende tid efter en udløsning på andre hyggelige ting, hvem har så lyst til at sige “hallo, der er altså 20 minutter tilbage?!”... Hvis jeg var mand lige dér, ville jeg føle mig uønsket og til ulejlighed, og hvem gider så fortsat at hænge ud. 

Det er dårlig stil fra hendes side, og det eneste du kunne have gjort/kan gøre er, at gøre hende opmærksom på, at det er utilfredstillende. Så kan man jo håbe på, at hun tager det til efterretning i fremtiden. 

PS: Den hurtige udløsning synes jeg ikke, hun kan bebrejdes. Der må du også selv lige være med. Det er kun det scenarie, at du ufrivilligt blev så hurtigt ekspederet ud igen, jeg har kommenteret på. :) 

Redigeret af Nikita Darling
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Nikita Darling skrev, for 6 minutter siden:

Det er en ærgerlig situation. Hvis pigen ikke selv tager initiativ til at bruge den resterende tid efter en udløsning på andre hyggelige ting, hvem har så lyst til at sige “hallo, der er altså 20 minutter tilbage?!”... Hvis jeg var mand lige dér, ville jeg føle mig uønsket og til ulejlighed, og hvem gider så fortsat at hænge ud. 

Det er dårlig stil fra hendes side, og det eneste du kunne have gjort/kan gøre er, at gøre hende opmærksom på, at det er utilfredstillende. Så kan man jo håbe på, at hun tager det til efterretning i fremtiden. 

Enig.Og så kunne man eventuelt skrive en anmeldelse........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræk skrev, for 15 minutter siden:

Jeg ville slet ikke kunne nå at komme på 30 Min.. .

Der nogen der altid kommer for sent :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad er det lige du spørger om? Hvis dit spørgsmål er, om du kan klage over at pigen ikke kontrollerede din orgasme, gud fader bevares, get it together. hvis hun smed dig ud på røv og albuer, selvom du gav udtryk for at du gerne ville tilbringe resten af din tid med hende, så ka du da godt klage. selvom man kan undre sig over hvorfor du ikke gjorde det, da du var der.

EDIT: For lige at gøre alle opmærksomme på at JEG selvf. var serviceminded, jeg ville selvfølgelig ikke smide en mand ud, bare fordi han kom, hvis han selv gav udtryk for at han var færdig med besøget ville jeg naturligvis sige farvel.

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 12 minutter siden:

Det er en ærgerlig situation. Hvis pigen ikke selv tager initiativ til at bruge den resterende tid efter en udløsning på andre hyggelige ting, hvem har så lyst til at sige “hallo, der er altså 20 minutter tilbage?!”... Hvis jeg var mand lige dér, ville jeg føle mig uønsket og til ulejlighed, og hvem gider så fortsat at hænge ud. 

For mit vedkommende ville det afhænge af situationen. Der er jo klart hvis jeg skal hente hende ud gangen, ville det alligevel have slukket min lyst til at sludre/nusse.  Her mangler vi måske at få lidt mere indsigt I, hvad der skete efter udløsningen.  :)

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

For mit vedkommende ville det afhænge af situationen. Der er jo klart hvis jeg skal hente hende ud gangen, ville det alligevel have slukket min lyst til at sludre/nusse.  Her mangler måske at få lidt mere indsigt I, hvad der skete efter udløsningen.  :)

Well, hvis Finn ikke selv rejste sig og begyndte at tage tøj på efterfølgende, så burde hun stadig have handlet anderledes, udfra det vi er blevet fortalt. Hun burde enten have tilbudt massage, en sludder eller have puttet sig ind til ham... Efter min mening. B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Jeg var på besøg et af de seriøse og etablerede steder, hvor jeg har været mange gange før, men aldrig hos denne pige. Ville have besøgt en anden pige, men begge var optaget, og da jeg havde ventet i 25 minutter var den anden ledig. Vi aftalte en halv time til 1.100 kr.

Hun startede med at massere min pik og boller med – tror jeg – glidecreme, og dette var ganske behageligt. Så satte hun kondom på og suttede i 30 sekunder, hvorefter hun satte sig oven på mig. Efter ca. 1 minut synes hun at vi skulle skifte stilling, og hun lagde sig på ryggen, da jeg så trængte op i hende lavede hun nogle knibeøvelser så jeg var ved at eksplodere, dejligt, men hvem kan holde til det?

Efter mindre end 5 minutter alt i alt var jeg ekspederet!

Nu ved jeg godt at jeg ikke kunne have klaret en omgang til, og jeg burde måske have sagt fra overfor hendes knibeøvelser, men psykologisk havde det betydet noget fx at være tilbudt lidt kropsmassage eller en kop kaffe. Man føler sig lidt dum, når man har betalt for en halv time og står på gaden igen, inden der er gået 10 minutter (i dette tilfælde 35 minutter, men det var kun fordi jeg forinden havde ventet i 25 minutter).

Jeg kan ikke finde ud af om det er min egen skyld eller om jeg skal klage til stedet/bordelmutter?

Jeg læste en bog engang af en eks-GP, og en GP sagde noget tilsvarende i et interview, nogle af GPerne har nogle tricks hvis de gerne vil gøre kunden hurtigg færdig, og et af de tricks er knibeøvelserne :D Om hun har gjort det bevidst med den hensigt vides jo ikke helt bestemt, selvom man kunne foranlediges til at tro det, men jeg ville måske ikke hænge mig så meget i det. Du kunne jo have trukket dig ud selv, og lige givet dig en pause f.eks. Lige den der hænger lidt på dig. Men ellers generelt tyder det jo på en skod-oplevelse udover det.

Nikita Darling skrev, for 13 minutter siden:

Det er en ærgerlig situation. Hvis pigen ikke selv tager initiativ til at bruge den resterende tid efter en udløsning på andre hyggelige ting, hvem har så lyst til at sige “hallo, der er altså 20 minutter tilbage?!”... Hvis jeg var mand lige dér, ville jeg føle mig uønsket og til ulejlighed, og hvem gider så fortsat at hænge ud. 

Helt enig. 

tvr skrev, for 4 minutter siden:

Og så kunne man eventuelt skrive en anmeldelse........

Enig, der bør da skrives en anmeldelse. Kan slet ikke forstå du ikke har gjort det. Mindes også andre pudsige situationer dine oplevelser med GP som du skriver på generel debat og hvor du ikke laver anmeldelser. Hvad er du bange for ved at lave en anmeldelse, hver gang du oplever pudsige ting ? Du kan da stadig lave anmeldelsen og så oprette en generel debat om emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Well, hvis Finn ikke selv rejste sig og begyndte at tage tøj på efterfølgende, så burde hun stadig have handlet anderledes, udfra det vi er blevet fortalt. Hun burde enten have tilbudt massage, en sludder eller have puttet sig ind til ham... Efter min mening. B) 

Som sagt, virker det meget underligt, derfor jeg efterlyser lidt flere fakta omkring hvad der skete fra udløsningen og til hun forlod værelset.  Uanset hvem der rejser sig og forlader rummet, uden lidt samtale aflæsning af situationen m.v  vil I min verden virke meget underlig og akavet.  

Jeg er helt enig I, at det må være GP´er ansvar at sikre sig, at gæsterne også får den tid de har betalt for, hvis de altså ønsker det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 9 minutter siden:

Enig, der bør da skrives en anmeldelse. Kan slet ikke forstå du ikke har gjort det. Mindes også andre pudsige situationer dine oplevelser med GP som du skriver på generel debat og hvor du ikke laver anmeldelser. Hvad er du bange for ved at lave en anmeldelse, hver gang du oplever pudsige ting ? Du kan da stadig lave anmeldelsen og så oprette en generel debat om emnet.

Har faktisk også tænkt lidt I samme baner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

 Uanset hvem der rejser sig og forlader rummet, uden lidt samtale aflæsning af situationen m.v  vil I min verden virke meget underlig og akavet.  

Helt vildt :D Men sådanne situationer finder dog sted. Men som du skriver, så kender vi ikke alle detaljer. Prøver bare selv, til en start, at svare ud fra det der nu er oplyst. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr
Aros skrev, for 19 minutter siden:

Enig, der bør da skrives en anmeldelse. Kan slet ikke forstå du ikke har gjort det. Mindes også andre pudsige situationer dine oplevelser med GP som du skriver på generel debat og hvor du ikke laver anmeldelser. Hvad er du bange for ved at lave en anmeldelse, hver gang du oplever pudsige ting ? Du kan da stadig lave anmeldelsen og så oprette en generel debat om emnet.

Hahaha. Cool. Og det bedste sted at bringe det op var i generel debat ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde

Jeg har før givet udtryk for, at det i bund og grund er lidt omvendt, at vi som mandlige kunder/købere skal lægge vores hårdt tjente penge i hånden på (de som regel skønne) kvinder uden nogen form for sikkerhed, garanti eller anden form for “forbrugerbeskyttelse”. I alle andre handler mellem en “virksomhed” og en forbruger er der masser af regler, der sikrer at kunden får den “vare” man bestiller.

Det gælder ikke her. Og i din situation er der ikke noget at gøre. Hun var bare “dygtig” til sit job. Jeg synes det er dejligt og opløftende at læse kommentarerne fra GP’erne, der ville have taget anderledes ansvar for situationen. Dem får jeg lyst til at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet det en gang at betale for 30 min og så stå på gaden 10 min senere man føler sig lidt dum og ærger sig over at man har brugt 1100 på noget der ikke var pengene værd. Og man lærer ikke at lave samme fejl næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...