Hop til indhold
Guest kmd

kan kunden få pts af det

Recommended Posts

Guest UerfarenM

Det kan dælme være stressende med alle de skønne kvinder og så lidt tid! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 44 minutter siden:

Hvad skulle de få stress af? Af at lede efter deres næste knald, eller hvad tænker du? :) 

Ved ikke hvad Kmd tænker, men jeg tror godt, mænd kan komme i en tilstand, der nærmer sig stress, eller noget der hen af, og det er ikke pga. søgen efter næste knald,  men nok mere at, man ikke får de hormoner /stoffer man får ved sex,  man kan godt komme i en tilstand hvor man er trist og fostreret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydhavsmand skrev, 1 time siden:

Ved ikke hvad Kmd tænker, men jeg tror godt, mænd kan komme i en tilstand, der nærmer sig stress, eller noget der hen af, og det er ikke pga. søgen efter næste knald,  men nok mere at, man ikke får de hormoner /stoffer man får ved sex,  man kan godt komme i en tilstand hvor man er trist og fostreret.

Naturligvis kan både mænd og kvinder blive påvirket, af manglende nærhed og kropskontakt. - Mén der er et stykke vej fra dét og til så at blive ramt af en diagnose som PTSD. :) 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden:

Hvad skulle de få stress af? Af at lede efter deres næste knald, eller hvad tænker du? :) 

nej at føle sig tom og ikke tilfreds efter et møde uden kontakt, og hvor man måske er i tvivl om den anden faktisk har det ok bagefter
har desværre mødt en , for nyligt , mange år efter som fortalte , hun havde haft det skidt med sit arrangement om penge og sex

og jeg kunne huske jeg følte mig ret kaotisk og frustreret bagefter selv da jeg havde været sammen med hende, og gik lidt i krise faktisl over det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

men tag mig nu ikke på ordet, men på indholdet ok , hvis i har erfaring med det jeg spørger om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som almindeligt menneske, kan indsigten i diagnostiske fagbegrebet ofte undre mig. Jeg gætter på at pts dækker over post traumatisk stress, men det lyder på mig som mere alvorligt end blot den almindelige måde vi omtaler stress på. 

Taler vi det den mere uskyldige stress, ja så har vi vel alle som købere oplevet stress-lignende symptomer. Det kunne være i situationen på vej til pigen, at der pludselig er kø og forsinkelser i trafikken. Det kunne være angsten for ikke at kunne få rejsning. hvis man køber korte ydelser, kan det vel også skabe lidt stress "Gu ved om vi kan nå det hele". 

Den der lever i parforhold, kan vel også opleve stress i form, at det ekstra planlægnings arbejde de nok har forhold til singler. Det kan vil godt give lidt stress hvis man konstant har en følelse af "Konen er sgu ved at opdage min hobby".  

Jo jo,  jeg kan da sagtens sætte mig ind i, at der kan være mange situationer hvor købene oplever stress symptomer.   

Må, da også indrømme, at jeg smilede lidt da jeg læste indlægget, før jeg har tænkt lidt over det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, den 15/10/2017 at 18:07:

anerkendt at piger / sugarbabes / gp ere kan få stres at jobbet

men kan kunden ?

Om ordet stress er det rigtige ord, det ved jeg ikke – men jeg tror generelt at konsekvenserne af købesex blandt kunderne er voldsomt overset og undervurderet.

Og inden de latterlige kommentarer: Nej, selvfølelig ikke hvis du efter lønningsdag har 500 kr i overskud og synes at du vil bruge dem til at bolle en 18-årig udenlandsk pige, der for ”formuen” tilbyder en halv times usikker sex all inclusive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Om ordet stress er det rigtige ord, det ved jeg ikke – men jeg tror generelt at konsekvenserne af købesex blandt kunderne er voldsomt overset og undervurderet.

Og inden de latterlige kommentarer: Nej, selvfølelig ikke hvis du efter lønningsdag har 500 kr i overskud og synes at du vil bruge dem til at bolle en 18-årig udenlandsk pige, der for ”formuen” tilbyder en halv times usikker sex all inclusive. 

tak for svaret, 

jeg tænker også , at hvis man har betalt et beløb og ender med en dårlig oplevelse , p g a kemi eller andet , kan man ende med en noget flov fornemmelse bl a

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
TheVoice skrev, den 15/10/2017 at 23:32:

Som almindeligt menneske, kan indsigten i diagnostiske fagbegrebet ofte undre mig. Jeg gætter på at pts dækker over post traumatisk stress, men det lyder på mig som mere alvorligt end blot den almindelige måde vi omtaler stress på. 

Taler vi det den mere uskyldige stress, ja så har vi vel alle som købere oplevet stress-lignende symptomer. Det kunne være i situationen på vej til pigen, at der pludselig er kø og forsinkelser i trafikken. Det kunne være angsten for ikke at kunne få rejsning. hvis man køber korte ydelser, kan det vel også skabe lidt stress "Gu ved om vi kan nå det hele". 

Den der lever i parforhold, kan vel også opleve stress i form, at det ekstra planlægnings arbejde de nok har forhold til singler. Det kan vil godt give lidt stress hvis man konstant har en følelse af "Konen er sgu ved at opdage min hobby".  

Jo jo,  jeg kan da sagtens sætte mig ind i, at der kan være mange situationer hvor købene oplever stress symptomer.   

Må, da også indrømme, at jeg smilede lidt da jeg læste indlægget, før jeg har tænkt lidt over det.

 

tak for tankerne, og ja det er til at forstå det du skriver , men jeg tænker nok på længerevarende skade virkninger hos kunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Iscenesat Virkelighed skrev, den 15/10/2017 at 20:45:

Naturligvis kan både mænd og kvinder blive påvirket, af manglende nærhed og kropskontakt. - Mén der er et stykke vej fra dét og til så at blive ramt af en diagnose som PTSD. :) 

tak for overvejelserne, men det er ikke det jeg mener, måske det modsatte , påvirkningen af uønsket kropskontakt, måske efter kun at have gået efter at få tilfredsstillet sin lyst

og ikke får tænkt  over hvad man gør med sin krop og psyke i længden , med dette ? hvis det er tydeligere

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 3 minutter siden:

tak for tankerne, og ja det er til at forstå det du skriver , men jeg tænker nok på længerevarende skade virkninger hos kunden

Tænker du afhængighed, altså en slags misbrug ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Tænker du afhængighed, altså en slags misbrug ?

ja det kunne det jo f eks være, at man vælger den slags kontakt, og selvfølgeligt bliver skuffet over ikke at ende med prinsessen for evigt, ender med en oplevelse

af at blive snydt og brugt , i sin uendelige søgen , efter reel kontakt , f eks

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 3 minutter siden:

ja det kunne det jo f eks være, at man vælger den slags kontakt, og selvfølgeligt bliver skuffet over ikke at ende med prinsessen for evigt, ender med en oplevelse

af at blive snydt og brugt , i sin uendelige søgen , efter reel kontakt , f eks

Den slags sker jo, så der er jo ingen grund til at fornægte det. Omvendt er man jo også efterfølgende nødt til at tage ansvar for sine valg, snarere end at betragte sig som offer. Nogen finder måske ud af, at det de reelt søger, skal søges andre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 45 minutter siden:

ja det kunne det jo f eks være, at man vælger den slags kontakt, og selvfølgeligt bliver skuffet over ikke at ende med prinsessen for evigt, ender med en oplevelse

af at blive snydt og brugt , i sin uendelige søgen , efter reel kontakt , f eks

Jeg syntes ikke det er noget latterligt over spørgsmålet på nogen måde. Men jeg tror hverken stress eller PTSD er de rigtige betegnelser for de virkninger der kan opstå hos mænd som ofte besøger GPere. Der er jo nok en del mænd der bruger GP ydelser som eneste måde til at opnå intimitet med det modsatte køn på. Problemet er bare at de helt basale behov for intimitet og nærhed dårligt bliver tilfredsstillet hos en GP.  Kontakten er for kortvarig, overfladisk og professionel til at man for alvor kan lære et andet menneske at kende. Selv hvis man bliver "stamkunde" hos en GP, vil der være klare grænser for hvor langt denne type forhold kan udvikle sig. 

Derfor vil de mænd som leder efter "reel kontakt" meget let kunne føle sig snydt og brugte. Men et eller andet sted er det jo også lidt deres egen skyld, eftersom de leder efter noget som er ret svært at få hos en GP. I længden vil denne type person sandsynligvis opnå en følelse af frustration og tomhed. Som i grælle tilfælde kan resultere i depressive træk. 

Selvom man er ikke har så store ambitioner med sine GP besøg, så tror jeg nu alligevel at det kan have nogen negative psykologiske konsekvenser i længden. Efter langvarig brug af GP ydelser er det nok ikke unormalt at man bliver mere kynisk i sin tilgang til andre mennesker, særligt det modsatte køn. Jeg tror forøvrigt at mennesker som har mange partnere eller mange meget korte affærer(fx. rigtig mange engangsknald) vil opleve noget lignende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...