Hop til indhold
19517

Hvor i Thailand vil du anbefale????

Recommended Posts

Har været i Pattaya i 3 uger i træk. Men kedede mig til sidst. Næste gang er jeg der højst en uge. 

»»»»»»Men««««««

 Hvor skal jeg så tage hen?

Der skal selvfølgelig være piger (sexturist, du ved) men også smukt og fredeligt. 

Pattaya er mange ting, men ikke smuk eller fredelig

Håber på nogle gode svar inklusiv hvorfor og evt egne oplevelser. 

På forhånd tak for din tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bangkok (Sukhumvit) eller Puket. Der hvor der er turister er der vel også piger? 

Spørgsmålet er om du finder et et der er "smukt og fredeligt" og hvor det vrimler med piger, for de tiltækker turister..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du har sikkert ret

ppd skrev, for 17 minutter siden:

for de tiltækker turister

Jeg ikke så naiv, at Jeg tror der findes en ø hvor kun Jeg sidder og er omgivet af 5000 kvinder. 

Fik bare for meget af Pattaya på 3 uger. 

Har du været i Thailand som sexturist? Hvor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg kan godt forstå, at du begyndte at kede dig i Pattaya over 3 uger! Jeg har fået nok af stedet efter 4 dage. Jeg synes, at Phuket er overrated og overpriced og ikke meget anderledes end Pattaya, hvis det primære formål er øl og piger. Til gengæld rummer øen meget mere end dét, hvis man ellers gider bevæge sig udenfor Patong.

Smukt, fredeligt og sexturisme er - som jeg oplever det - ikke noget der går godt i spænd. På de smukke og fredelige øer vil du kede dig som sexturist. 

Der er barpiger på Koh Samui (primært Chaweng), men vi er ikke i nærheden af Pattaya eller Patong på Phuket. Koh Samui er ikke en specielt fredelig ø, men øen er flot og frodig og der er mulighed for fede oplevelser. Man kan også bo i mere afslappede områder end Chaweng (kan her anbefale Silver Beach). Det er let at komme til og fra Chaweng med en af de røde "grisebiler" :-)

Åh, ellers skulle du måske overveje Cambodia? Ret så anderledes end Thailand. Personligt er jeg meget begejstret for landet, inkl. pigerne.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
tzatiki skrev, for 5 minutter siden:

 

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

@19517 og @Tzatiki

Nu bliver jeg lige nysgerrig :-).  Hvordan kan man kede sig i Pattaya med alle de mange lækre Thaitøser til billige penge, som man kan have både nat og dag, og endda flere forskellige om dagen hvis man kan klare det :-) 

Skal lige siges jeg ikke selv har været i Thailand på sexferie, men overvejer.  Derfor spørger jeg af ren uvidenhed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Anacondaen skrev, for 4 timer siden:

@19517 og @Tzatiki

Nu bliver jeg lige nysgerrig :-).  Hvordan kan man kede sig i Pattaya med alle de mange lækre Thaitøser til billige penge, som man kan have både nat og dag, og endda flere forskellige om dagen hvis man kan klare det :-) 

Skal lige siges jeg ikke selv har været i Thailand på sexferie, men overvejer.  Derfor spørger jeg af ren uvidenhed.

 

Jeg har aldrig rejst til Thailand som sexturist; det er nok derfor. Jo - jeg har benyttet mig af købesex, men det har ikke været mit primære formål og jeg har derfor også kun opholdt mig i Pattaya som et stop på vejen. Jeg får hurtigt nok af det.

Hvis du er til total afslapning og sol om dagen og høj musik, øl/drinks og thaipussy om aftenen/natten og ikke har andet behov, så vil du sikkert ikke kede dig :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, for 5 timer siden:

@19517 og @Tzatiki

Nu bliver jeg lige nysgerrig :-).  Hvordan kan man kede sig i Pattaya med alle de mange lækre Thaitøser til billige penge, som man kan have både nat og dag, og endda flere forskellige om dagen hvis man kan klare det :-) 

Skal lige siges jeg ikke selv har været i Thailand på sexferie, men overvejer.  Derfor spørger jeg af ren uvidenhed.

 

Hvis du alene kommer for at korpulere med pigerne, så er Pattaya stedet med det største og billigste udvalg.
Men i mine øjne har byen jo absolut intet med Thailand at gøre. Det er bare en turistby, med et kodyl stort sex-udbud.
Selve byen er under konstant udbygning. Og jeg undres over, at der tilsyneladende ingen øvre grænser findes på nybyggeriet.
Jeg er kommet i Thailand siden slut 90´erne, og jeg har endnu ikke dyppet min krop ved stranden i Pattaya, da der flyder med knuste flasker og meget andet spændende.
Men byen rummer alt i butikker, og hvad man sådan har behov for. Så ligegyldig hvad du mangler, så findes der sikkert et sted du kan få det.

Hvis du vil se det rigtige Thailand, så er du nød til at slå dig sammen med nogen du kan følges med.
Jeg har været mange utroligt flotte steder. Det er typisk steder hvor thai´erne tager hen og leger turister. Der er ingen farlanger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg var i primo halvfemserne i Chiang Mai så flt et område og jeg kunne ikke se eneste europæer, haverne var utroligt søde venlige og gæstfri, og jo sex var da også muligt det krævede sympati og pigerne forventede  også gaver ud over at de skulle kunne syntes om mig før der var hanky panky, men til gengæld var der free acess hele ferien....sikke tider...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 8 timer siden:

Har også hørt at de lokale piger i Chiang Mai skulle være pæne..

Ja, der findes nydelige damer i Chiangmai. En del af købedamerne kommer dog fra andre provinser. Ikke kun de nordlige, også BKK.

Men udbuddet i Chiangmai er yderst beskedent i forhold til Phuket, Samui og Pattaya.
Så det er altså ikke lige der man skal hen, hvis man ønsker at vælte sig i kvindebarme :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, Lige nu:

Jeg var i primo halvfemserne i Chiang Mai så flt et område og jeg kunne ikke se eneste europæer, haverne var utroligt søde venlige og gæstfri, og jo sex var da også muligt det krævede sympati og pigerne forventede  også gaver ud over at de skulle kunne syntes om mig før der var hanky panky, men til gengæld var der free acess hele ferien....sikke tider...

Åhh disse minder :) Sådan er det ikke mere.

Der er en del turister i Chiangmai, og efterhånden bor der også mange farlanger der.
Det er en sjov by, som bør have et visit. Og hvis man ikke er alt for pivet, så er der stadig mulighed for aktiv ferie, alá jungletrekking.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Arne Diller skrev, for 2 minutter siden:

Åhh disse minder :) Sådan er det ikke mere.

Der er en del turister i Chiangmai, og efterhånden bor der også mange farlanger der.
Det er en sjov by, som bør have et visit. Og hvis man ikke er alt for pivet, så er der stadig mulighed for aktiv ferie, alá jungletrekking.

Det var netop natur oplevelserne jeg gik efter trekking o.s.v. Ret så fedt og så restituere i en lille landsby med søde piger....man kunne leje sig ind hos en famile respektere deres skikke smil og hjælpe lidt til med at reparerer en tuk tuk, smile den ung datter og en dag helt spontant købe en gave  til hende, så var den hjemme....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som skrevet tidligere i tråden er Koh Samui en god mulighed.

Ellers har jeg på sidste tur fundet ud af at Tinder er din Wingman!  Opret en profil med et OK billede og afvent, køb et guld abonnement så du kan se hvem der er interesseret i dig - lur deres profil og der er ST eller LT.

Har været på Roadtrip i det nordlige Thailand i 3 uger, fantastisk oplevelse! Havde dog en Thai kæreste med i bilen, så brugte ikke udvalget på vejen i byerne. Men er i den tro at selv en middelstor flække har freelancers og bargirls. Google kan hvertfald løse spørgsmålet.

Du behøver ikke parkere dig et sted, der er altid nogle kvinder der er til salg - og så kan du få gode oplevelser undervejs!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Anacondaen skrev, for 18 timer siden:

Hvordan kan man kede sig i Pattaya

Jeg havde ikke lyst til at drikke mig fuld. Der skal jeg være i trygge rammer. Og når man ikke er 14 år mere. Så kan man ikke hver dag i 21 dage. Jeg havde selvfølgelig mange piger, men kunne ikke rigtig ejakulerer til sidst. Og da man ikke rigtig kan snakke med dem, de taler meget dårligt engelsk, så gad jeg ikke have én på slæb. Så derfor kedede jeg mig efter en uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 12 timer siden:

Hvis du vil se det rigtige Thailand, så er du nød til at slå dig sammen med nogen du kan følges med.

Mener du, at jeg skal finde en Thaipige til det, eller tænker du på en anden turist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal lige sige, at jeg indrømmer, at det var et dårligt valg, at bestille, og betale for, 3 hele uger i Pattaya. Det bliver ikke en fejl jeg gør mig igen. Tak for jeres mange gode svar. jeg vil kikke på dem, altså stæderne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcnasty skrev, for 11 timer siden:

Tinder er din Wingman!  Opret en profil med et OK billede og afvent, køb et guld abonnement så du kan se hvem der er interesseret i dig - lur deres profil og der er ST eller LT.

Tinder har jeg allerede. Men den med guld abonnement havde jeg ikke tænkt på. (ST eller LT.)????? Kan ikke tyde!!!! Rigtige piger vs. ladyboys, er det dét du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 46 minutter siden:

Mener du, at jeg skal finde en Thaipige til det, eller tænker du på en anden turist. 

Det ene umuliggør ikke det andet. Up to you, som de siger herude. Der er 3 valgmuligheder: 1 med andre turister/venner, 2 med thai pige, 3 med andre turister/venner og thaipiger. Up to you. You pay you choise.

 

19517 skrev, for 35 minutter siden:

Tinder har jeg allerede. Men den med guld abonnement havde jeg ikke tænkt på. (ST eller LT.)????? Kan ikke tyde!!!! Rigtige piger vs. ladyboys, er det dét du mener?

ST = Short time

LT = Long time

Har intet med piger vs kathoeys at gøre, men udelukkende om du ønsker et par timer, eller en hel nat.

 

Der er nogle meget populære alternativer til tinder herude. Thaifriendly.com og Badoo.com.

Et godt råd, installer under alle omstændigheder Line Messenger på din mobil, ufattelig nem måde at tekste med pigerne på.

Redigeret af Visti-Vistisen
fede gamle fingre på lille tastatur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 1 minut siden:

ST = Short time

LT = Long time

Åhh jeg idiot, selvfølgelig. Hvor kunne jeg dog glemme. Og det kun 2 år siden jeg har været der.

Ja Line er den de alle sammen bruger. De to sider du har anbefalet, er de TOTALT gratis? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 5 minutter siden:

Åhh jeg idiot, selvfølgelig. Hvor kunne jeg dog glemme. Og det kun 2 år siden jeg har været der.

Ja Line er den de alle sammen bruger. De to sider du har anbefalet, er de TOTALT gratis? 

Ja, men de indeholder også betalings muligheder, men man kan sagtens sikre sig nogle dejlige saftige aftaler med pigerne ud at skulle betale for siderne :)

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv brugt Line i 4 år, gratis både når jeg var i LOS og i DK.

Alle bruger det i DK og du kan ringe , sende Photo / video lige så lang tid du har lyst til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...