Hop til indhold

Recommended Posts

Dette oplæg er affødt af diverse tilkendegivelser på forummet om at blive snydt og ikke få de ydelser der betales for og den deraf følgende vrede. Det vedrører næsten altid udenlandske piger.  
Jeg besøger udelukkende udenlandske piger og tager sjældent notits af menukortet. Jeg betaler altid et højere beløb, og hvad pigen tilbyder og ikke tilbyder spørger jeg til i situationen og accepterer selvfølgelig hendes grænser. Jeg er på besøg hos hende, det er hendes domæne og hendes regler. Det skal siges, at jeg ikke har megen erfaring og måske er en kende naiv, men det er også naivt at forestille sig, at pigen altid har eneindflydelse på menukortet og i alle situationer kan levere de annoncerede ydelser.

Jeg mener risikoen for 'at blive snydt' er noget man må indregne, når man færdes i lysthusene. Det er del af gamet, om man vil..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Major Briggs skrev, for 1 minut siden:

Jeg mener risikoen for 'at blive snydt' er noget man må indregne, når man færdes i lysthusene. Det er del af gamet, om man vil..

:huh::huh: Det må du lige uddybe........jeg forstår ikke.

Det er altså i orden at en pige tager røven på sine kunder ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Major Briggs skrev, for 13 minutter siden:

Jeg mener risikoen for 'at blive snydt' er noget man må indregne, når man færdes i lysthusene. Det er del af gamet, om man vil..

Jeg tror jeg forstår hvad du tænker. Selv om ordet "snydt" ikke er hvad jeg ville bruge. Min indgang er altid at det måske ikke bliver som jeg håber eller forventer, men noget får jeg alligevel ud af det. Hvis ikke andet så lærer jeg noget hver gang, også om mig selv. Det er den store luksus med at være købesexkund, selv om sexen ikke var noget at mindes, så mindes jeg noget.

Og det er en del af gamet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Risikoen for at blive snydt er selvfølgelig altid til stede. Om det er i et lysthus eller i Irma, men jeg tolker dit indlæg som at du mener det er ok hvis en pige forsøger at komme lidt let om ved forretningen og bevidst snyder med tiden og med de aftale ydelser.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg antager ogå at risikoen er større end i Irma.
Jeg har ikke behov for en altidgældende og almengyldig moralsk lov, der siger, at snyd aldrig er i orden.
Ja, sågar tror jeg, at snyd i mange snydstilfælde kan retfærdiggøres eller anderledes forsvares.
Alle sager er unikke, og jeg føler aldrig med de 'forudrettede' i tråde hvori der klages over manglende leverancer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Major Briggs skrev, for 5 minutter siden:

Alle sager er unikke, og jeg føler aldrig med de 'forudrettede' i tråde hvori der klages over manglende leverancer.

Enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Major Briggs skrev, 1 time siden:

Alle sager er unikke, og jeg føler aldrig med de 'forudrettede' i tråde hvori der klages over manglende leverancer.

Jeg er enig for så vidt at alle situationer er unikke.

Men jeg har da bestemt følt med nogen af dem, som føler sig snydt. Det gælder især i de situationer, hvor den skuffede anmelder bedyrer, at der ER foretaget en forventningsafstemning ift. bestilte ydelser. Det kunne f.eks. være i forhold til et tilkøb af CIF.

Problemet er imidlertid at man jo som regel kun hører den ene part i sagen.

Og verden er bare meget sjældent sort / hvid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...