Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

image.gif.80ea104074f6e8e8051e7da3414e53ea.gifJeg forlader mig normalt på @Advarsel (mutatis mutandis) både med hensyn til overblikket og til detailhukommelsen. Sidstnævnte, altså detailhukommelsen, er rent ud imponerende.

Og jeg er ret sikker på, at jeg også i dette tilfælde forlader mig med rette. Inkl. oplysningen om brystoperationen til den Anna, som var anledningen til denne tråd.

Men den anden Anna (eller var det Anna Selvtredje?) ser da godt nok også sød ud.

Cob

Redigeret af cobham

• Svar 50
  • Visninger 42.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Anna er et godt besøg, men jeg er glad for, at sammenblandingen med Lilly er blevet udredt. De to kender hinanden særdeles godt, men Lilly med elefanten på låret står alligevel som noget ganske s

• Har lige været forbi Anna, og kan kun tilslutte mig den delte begejstring herinde. Personligt er jeg næsten ligeglad, hvor mange år ældre end de 19 år hun er, for hendes personlighed er bare i top, og

• Har også besøgt Anna 19 og kan stemme i med at det var en rigtig god oplevelse. Hun er professionel, men utroligt sød og tog sig god tid til det hele. Det var 20 min i sengen for 600 kr - bad på hver

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.