Hop til indhold

Recommended Posts

Skøn kvinde der ved hvordan en mand skal behandles.

Faaaaantastiske store dejlige bryster.

100% som billederne :-)

Tager hjem på fredag men kommer igen til maj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig koret af bejlere. Dejlig pige/kvinde som er afklaret med det hun laver og leverer varen - og fantastiske patter. Taler derudover glimrende engelsk.

Stedet synes jeg er fint diskret - i hvert fald i forhold til folk på gaden. Naboerne ved sikkert hvad der foregår, men da jeg kom op, blev der åbnet med det samme. Sengen trænger til at blive efterspændt :-) . Jeg har svært ved at forestille mig, at den altid knirker lige så meget som da jeg var der idag ;-).

Glæder mig til at hun kommer tilbage i maj. Så skal jeg da vist forbi en tur igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

Damm, hun ser sød/petit ud

 

Og nej, bryster på hende der er her nu, set bestemt ikke ud som om, de er i samme skål som den "gamle"

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er ihvertfald samme top hun har på på billede 6.

Redigeret af Gæst
Billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
troublemaker1968 skrev, Lige nu:

det er ihvertfald samme top hun har på på billede 6.

slev om brysterne ser lidt minre ud ....strange

Ja, pris sætningen er også ens, og det ligner samme pige med håret osv - men brysterne ser ikke ens ud ( vinkel på billedet?!)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Det er den samme pige som har været her siden 2017, ligesom Emily. Det er veninder der rejser herop sammen og tager et par uger med fest og hor. Der er stor forskel i poseringen og vinklen på de to billeder der vises, der er dømt store bryster på begge billeder. Jeg har været forbi Emily i går og har set hende. Og da jeg har haft en trekant med Anna og Lilly(der er stoppet) i 2018 ved jeg med sikkerhed at det er den samme cigar. Hun er fræk ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Siden 1997 skrev, for 2 timer siden:

2017 thread . Seriously? Stop drenge 

Hun er jo i landet nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter
CphGuy skrev, for 3 timer siden:

Jeg er forvirret, den ene siger samme pige, en anden 2 forskellige?! 

Jeg prøver igen. Jeg har knaldet med Anna som tråden handler om, for to år siden. Jeg har knaldet hendes veninde for et par dage siden, og da de deler lejlighed, så jeg Anna da vi gik gennem lejligheden og kan bekræfte det er den samme pige som jeg knaldede i 2018. Som jeg forstår det, konkluderer de andre på baggrund af billedsammenligning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, for 21 timer siden:

Det er den samme pige som har været her siden 2017, ligesom Emily.

Lidt forvirrende har der været to med navnet Anna i det slæng, som er en aflægger af Hørdumsgade. Siden ca. 2015 gik Jenny solo(?) og fik flere piger med, bl.a. Sara. Senere er Emily og Kate kommet til og i en del år Anna. Der har været flere andre i kortere perioder, heriblandt den anden Anna.

Efter min bedste hukommelse, men den er ikke ufejlbarlig. Hende der var ansigtsbillede på i denne tråd, mener jeg ikke har noget at gøre med den nuværende Anna.

Den nuværende har fået en brystreduktion og det sås på de forskellige billeder af samme pige, der var i denne tråd (dem uden ansigt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...