Hop til indhold
Bing

Password på chat

Recommended Posts

Hej 

Der er rigtig mange som logger på chatten for at logge af i samme sekundt, det kan være meget forstyrende når vi er mange på og midt i samtaler på kryds og tværs. 

Er det ikke muligt at lave sådan at man skal taste sit password for at logge ind på chatten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Vi har en slags peak-funktion på tegnebrættet, som er en skærm for dem der bare gerne vil have et live blik i (kun) noget af det der sker - før de vælger at deltage. Desværre er den ikke priorteret ret højt i øjeblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fordi man som uvidende lige vil se hvad chatten er for noget, evt grupper, sat op osv. Så klikker på fanen.

Som så logger en direkte på en chat....   fuuccckkkkk ud igen i en fart. Har gjort det, og ved nu jeg skal holde mig fra den fane.

Der bør måske bare være et klik 2

Klikker man på de andre faner, kommer man jo til oversigter, ikke direkte ind  i noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Mr Comeagain skrev, for 1 minut siden:

Kan i ikke omdøbe fanen til "Start chat"

Jeg syntes der er lidt naivt at tro at det ikke - i første omgang - er nysgerighed der gang på gang får nogen derind. Chatten er i øvrigt også indrettet så at at der for nysgerrige er mulighed for at fremstå som inaktive, hvis man holder chatten åben i en fane og laver noget andet. Herefter vil man få en lyd-notifikation hvis der sker nyt på chatten. Denne funktion ville ikke have været der, hvis brugerne ikke klart havde ønsket at få deres tendens til nysgerrighed tilfredsstillet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også nogle som er online i flere dage uden at deltage, eksempelvis har denne Baytler været online i 3-4 dage, dog været logget af men kommer på igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er før kommet til at trykke "forkert" og endt på chatten, og er selvfølgelig hoppet af igen... men ja, "Forum" fanen er måske den mes benyttede ?

Evt. bud på et password: Fellatio :D

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

På nogle datingsites findes en + funktion for betalende medlemmer, hvor der er tilknyttet muligheden for en privatchat med indehaveren af profilen.

Det kunne måske udgøre et tilbud til pigernes annonceprofiler?

Måske det kunne bruges kommercielt til at tiltrække flere gæster, hvis de kunne vise hvornår de er online og klar til at indgå aftaler?

Selvfølgelig forudsat at de ikke spilder tiden på tidrøvere, ligesom de mænd der misbruger at ringe til klinkkerne, uden anden hensigt end at opnå gratis telefonlir.

Jeg ved ikke lige hvordan man løser den problemstilling, men blot et forslag, hvis det på nogen måde kunne udgøre et aktiv for annoncørerne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nok allermest berømte "ind og ud af chatten i samme sekund" er uden tvivl @dejrup. En medchatter sendte ham i sin tid en privatbesked, og spurgte hvad det gik ud på. Svaret var svjh at han kom til at trykke på knappen, fordi den lå lige ved siden af den han ville trykke på, på hans device.. altså fede fingre, ikke nysgerrighed. ;-)

Noget af det største man kan opnå på chatten, er en "dejrup-sandwich". Det vil sige at det lykkes een at poste et indlæg imellem beskeden om at dejrup deltager i chatten, og den besked der uværgeligt følger sekundet efter, nemlig at dejrup har forladt chatten. Det absolut ypperligste man kan opnå, er en "ægte dejrup-sandwich". Det vil sige at man når at skrive "Hej dejrup", imellem beskederne om at han er ankommet, og har forladt chatten. Det er mig bekendt ikke lykkedes for nogen.

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...