Hop til indhold
Bebop

Sugarbabe på DR3

Recommended Posts

Jeg læste godt artiklen. Det skurrer i mine ører, når hun taler om, at hun "i sidste ende må betale prisen". Hvis det er udtryk for en forudanelse, burde hun måske stoppe, mens legen endnu er god.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Jeg læste godt artiklen. Det skurrer i mine ører, når hun taler om, at hun "i sidste ende må betale prisen". Hvis det er udtryk for en forudanelse, burde hun måske stoppe, mens legen endnu er god.

Ja, det samme gælder at hun har betalt mere for sine tasker end andre har ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæder mig til at se udsendelsen. En ting er at være prostitueret fordi man ikke har nogen penge eller synes at det er et bedre job end det som man ellers kan få, men at et meget ungt menneske prostituere sig uden anden årsag end at have råd til nogle helt ligegyldige ting, det er efter min opfattelse alarmerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh – ser at hun er 27. Så er jeg lidt mindre bekymret. Så må hun være gammel nok til at vurdere om hun er gjort af det rette stof, psykisk og seksuelt, og ellers skal hun selvfølgelig stoppe, både for sin egen og for kundernes skyld.

I bund og grund er det jo et spørgsmål om almindelig ansvarlighed og fornuft, i dette tilfælde er det ikke et socialt problem – jeg håber ikke at hun senere er en af dem, der skal tilkendes invalidepension, fordi hun som yngre havde ladet sig udnytte af ulækre, gamle og rige mænd, fordi hun ikke havde råd til den luksus, som hun følte at hun manglede. 

Alligevel er jeg bekymret. Jeg tror desværre at den slags udsendelser kan inspirere andre. Jeg er sjældent enig med Lady Cherie i ret meget, men hun skrev et sted i at gamle dage kaldte man det en amatør-glædespige (eller amatør skrev hun vist bare), men i dag kalder man det en sugarbabe – og ja, det er et større problem end de gamle amatører, idet nutidens amatørpiger ikke har tænkt sig om, fordi forretningen starter i et virtuelt miljø og så pludselig er alvor. Det er en kæmpe udfordring, og især for de unge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæder mig til at se dette program. Jeg har tidligere flittigt læst hendes blog og flugt hende på SoMe, hvor hun har været åben om at hun har været spiseforstyrret og muligvis røget mere hash end hvad godt er. Men derfor er det da ikke utænkeligt, at det at være luder/SB netop passer hendes psyke bedre end et almindeligt 8-16-job, som ikke alle trives ved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Jeg glæder mig til at se dette program. Jeg har tidligere flittigt læst hendes blog og flugt hende på SoMe, hvor hun har været åben om at hun har været spiseforstyrret og muligvis røget mere hash end hvad godt er. Men derfor er det da ikke utænkeligt, at det at være luder/SB netop passer hendes psyke bedre end et almindeligt 8-16-job, som ikke alle trives ved. 

Hvis bare hun trives med det, så er alt godt, men jeg er altid bekymret når voksne mennesker, der frivilligt har valgt at sælge sex, begynder at tale om ”konsekvenser.”

Jeg forestiller mig ikke andet end at det er et hårdt og til tider også ulækkert arbejde,at sælge sex. Derfor er det vigtigt, at man er afklaret og gør det frivilligt.

Jeg kan lave en lang liste med jobs, der kan have og ofte har psykiske og fysiske konsekvenser, og et af dem er at være glædespige, herunder at være "sugarbabe."

Konsekvenserne kan så være større eller mindre, afhængig af den enkelte person, men man skal selvfølgelig vælge jobbet fra, hvis man ikke trives med det – og ligesom det ikke nytter noget at være snedker, hvis man ikke kan tåle træstøv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 18 timer siden:

Hvis bare hun trives med det, så er alt godt, men jeg er altid bekymret når voksne mennesker, der frivilligt har valgt at sælge sex, begynder at tale om ”konsekvenser.”

Jeg forestiller mig ikke andet end at det er et hårdt og til tider også ulækkert arbejde,at sælge sex. Derfor er det vigtigt, at man er afklaret og gør det frivilligt.

At det kan være hårdt og ulækkert er ikke det store problem. Det kan også være hårdt og ulækkert at være læge/sygeplejerske/sosu'er, og skulle arbejde med blod/bæ/bræk osv.

Det der er de to væsentlige problemer med at være GP/sugarbabe, er følelser og seksuel tilfredsstillelse/seksualitet.

Så det er i forhold til det følelsesmæssige og seksuelle man skal være afklaret.

Citat

Jeg kan lave en lang liste med jobs, der kan have og ofte har psykiske og fysiske konsekvenser, og et af dem er at være glædespige, herunder at være "sugarbabe."

Men der er ingen af de andre jobs, hvor man f.eks.:

- skal håndtere problemet med at modtage kunder der vil stimulerer ens kønsorganer på en måde der normalt leder til orgasme, men hvor man ikke ønsker orgasmen. 

- at når man har sex med en anden person, så afgives der hormoner som fremmer forelskelse og lign., hvilket man skal undertrykke. Hvis man dyker meget følelsesløs sex, kan en sådan undertrykkelse på sigt give psykiske problemer, f.eks. uforklarligt søvnbesvær, angst, psykoser, vredesudbrud, ticks, OCD, depression osv.

- at ens seksualitet bliver påvirket, således at man risikerer at blive mere eller mindre seksuel immun, hvilket kan resultere i udviklingen af en mere perverteret seksualitet (der skal mere til for at opnå tilfredsstillelse), eller at man bliver aseksuel.

- at man helt mister evnen til at kombinere sex og følelser.

Citat

Konsekvenserne kan så være større eller mindre, afhængig af den enkelte person, men man skal selvfølgelig vælge jobbet fra, hvis man ikke trives med det – og ligesom det ikke nytter noget at være snedker, hvis man ikke kan tåle træstøv.

I alle andre jobs, vil man normalt have mulighed for hjælpemidler som i større eller mindre grad kan afhjælpe et evt. problem. Problemer med træstøv kan f.eks. klares med bedre udluftning osv.

I GP-branchen, er eneste mulighed for at modstå problemerne, ved at have en hård psyke.

Mht. den pågældende sugarbabe (Gina), så kan jeg forstå, at hun åbenbart slås med en spiseforstyrrelse samt muligvis også har et hash-misbug. Dette er normalt klare indikationer på, at hun har nogle grundliggende uafklarede psykiske problemer, hvilket ikke er nogen god start for en GP/sugarbabe-karriere, eller et promiskuøst eksperimenterede sex-liv i det hele taget.

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Filosoffen

Jeg er principielt ikke uenig med Filosoffen, det er bl.a derfor jeg mener at det er hårdt at være glædespige eller sukkerpige eller hvad prostituerede, der ikke mener at de er prostituerede kalder sig selv, men lad os som sexkunder glæde os over at der trods alt er nogen få at rette støbning (jeg gætter på 10-20 % af branchens piger) – de andre leverer ikke noget, der er pengene værd, så lad os blive fri for dem.

Nu kender jeg ikke pigen og vil lige se udsendelserne, før jeg mener noget konkret om hende, men ellers er jeg enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Finn1101 skrev, for 18 timer siden:

@Filosoffen

Jeg er principielt ikke uenig med Filosoffen, det er bl.a derfor jeg mener at det er hårdt at være glædespige eller sukkerpige eller hvad prostituerede, der ikke mener at de er prostituerede kalder sig selv, men lad os som sexkunder glæde os over at der trods alt er nogen få at rette støbning (jeg gætter på 10-20 % af branchens piger) – de andre leverer ikke noget, der er pengene værd, så lad os blive fri for dem.

Nu kender jeg ikke pigen og vil lige se udsendelserne, før jeg mener noget konkret om hende, men ellers er jeg enig.

Hvad bygger du det på? Mvt 10-20%? 

Nogle fyre egner sig heller ikke til at begå sig i denne branche. Det kunne gøre dagligdagen meget nemmere for os piger, hvis de ikke er her.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den ‎21‎-‎09‎-‎2017 at 20:33:

Jeg glæder mig til at se dette program. Jeg har tidligere flittigt læst hendes blog og flugt hende på SoMe, hvor hun har været åben om at hun har været spiseforstyrret og muligvis røget mere hash end hvad godt er. Men derfor er det da ikke utænkeligt, at det at være luder/SB netop passer hendes psyke bedre end et almindeligt 8-16-job, som ikke alle trives ved. 

Uha da - Speciel den del lukker jo op for en meget følsom vinkel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...