Hop til indhold

Recommended Posts

Mette Tøsen skrev, for 32 minutter siden:

Nej det kan jeg da godt forstå du ikke kan lade være med ;) ih! Nogle gange ville jeg ønske jeg var en mand lol

Nogle gange ville jeg ønske, at jeg var kvinde. 

Du kan gå ned i en hvilken som helst sexklub og få alle til at hoppe og springe. Du kan kontakte en hver af dine kunder, eller skriver en tråd her og bede mændene sende dig billed, og en beskrivelse af hvorfor lige han, skal være dit næste gratis knald. 

I HAR DET SOM BLOMMEN I ET ÆG

Redigeret af 19517

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 5 minutter siden:

Nogle gange ville jeg ønske, at jeg var kvinde. 

Du kan gå ned i en hvilken som helst sexklub og få alle til at hoppe og springe. Du kan kontakte en hver af dine kunder, eller skriver en tråd her og bede mændene sende dig billed, og en beskrivelse af hvorfor lige han, skal være dit næste gratis knald. 

I HAR DET SOM BLOMMEN I ET ÆG

Hvorfor tror du det? Der er jo ingen garanti, for at det er et spændende menneske med hvem man har intim og dejlig sex med, bare fordi det er nemt at finde en med vedhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Der er jo ingen garanti

Det har vi heller ikke, og alligevel skriver vi om de mest vidunderlige oplevelser igen og igen. 

Hvis jeg kunne kontakte en masse kvinder der ville slå ihjel for at knalde mig ville jeg ikke én eneste gang sidde alene i min lejlighed og føle mig ensom. 

Ja... Gu piver jeg over, at vi skal betale for noget i kan få gratis. 

Undskyld!!! Haha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 4 minutter siden:

Ja... Gu piver jeg over, at vi skal betale for noget i kan få gratis. 

Verden er bare SÅ uretfærdig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
19517 skrev, for 2 timer siden:

@BadHusbond. Det forstår jeg ikke. Det er nemlig en anden ting jeg kan lide ved hende. Hun skriver altid tilbage inden 3 timer. 

Har du hemmelignummer?

Jeg har også skrevet til hende-  nogle gange - uden at få svar. Og har ik hemmeligt nr..

Så det kunne jo være rart at vide hvordan hun vælger hvem hun svarer.... Og jeg skrev pænt og alt muligt :)

Og guderne skal vide jeg godt kunne tænke mig at aflevere hende en visit....

 

Glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har også skrevet til Og guderne skal vide jeg godt kunne tænke mig at aflevere hende en visit....

 

Glad.

Held og lykke. Du bliver afhængig hvis du møder hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 7 timer siden:

 Ja... Gu piver jeg over, at vi skal betale for noget i kan få gratis.

 

Nikita Darling skrev, for 7 timer siden:

Verden er bare SÅ uretfærdig...

 

Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen....når først pigen har modtaget det aftalte beløb, så må hun få alle de gratis ydelser hun orker ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, for 9 timer siden:

Jeg har også skrevet til hende-  nogle gange - uden at få svar. Og har ik hemmeligt nr..

Så det kunne jo være rart at vide hvordan hun vælger hvem hun svarer.... Og jeg skrev pænt og alt muligt :)

Og guderne skal vide jeg godt kunne tænke mig at aflevere hende en visit....

 

Glad.

Det undrer mig. Du skal nok ikke vente svar inden for 3 timer, men jeg har da altid fået svar fra hende. Måske først dagen efter - men jeg bestiller i god tid. Så kan man rigtig gå og glæde sig til en hyrdetime med dette dejlige kvindemenneske. Prøv igen Glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
snefugl skrev, for 12 timer siden:

Det undrer mig. Du skal nok ikke vente svar inden for 3 timer, men jeg har da altid fået svar fra hende. Måske først dagen efter - men jeg bestiller i god tid. Så kan man rigtig gå og glæde sig til en hyrdetime med dette dejlige kvindemenneske. Prøv igen Glad.

Tak for svar - godt at vide :)

Glad

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 2017/9/21 at 10:29:

Når jeg ser piger skrive dette tænker jeg, at der må være en grund til dette. Og at den grund er, at der er mere besvær med ikke skandinaviske mænd. 

Hvor må det være irriterende at være en ordentlig, fornuftig og sød mand og vide hvordan andre ødelægger éns muligheder. 

Gad vide om mænd fra Finland, England, Tyskland eller Amerika glæder. Eller det kun er ikke kaukasiske mænd.. 

Jeg er fra Asien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 9/21/2017 at 10:29:

@divdivle

Gad vide om mænd fra Finland, England, Tyskland eller Amerika glæder. Eller det kun er ikke kaukasiske mænd.. 

 

Har lige været en tur forbi.  Er amerikaner, af halv europæisk / halv asiatisk afstemning, og den etniske herkomst var ikke en sag.

Ang. hendes højde - jeg måler 184 cm fra gulvet til toppen af hovedet, og hun er i hvert fald et par centimeter højere end mig. 

I øvrigt, hendes massage var noget af det skønneste  jeg nogensinde har oplevet, hvor der bliver taget godt og kyndigt fat i kroppen og ydet stor opmærksomhed på evt. knuder. Om hende selv, hun er et sær smukt væsen, både i sind og krop. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Red25 skrev, den 28/9/2017 at 09:09:

Nogen der har prøvet hendes body 2 body?  Hun lyder spændene . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...