Hop til indhold

Kvinder hos gper

Featured Replies

Skrevet

En af mine - mange gode - oplevelser uden for betalings sex markedet, var en u gdomskæreste der åbent fortalte mig at hun også var til piger, altwså bi seksuel, og ind i mellem kom hende veninde der var bi seksuel, og kæresteløs i en periode, og de gjorde mig meget glad og bagefter hinanden glade. Det var for fedt at være en del af....de ville have mig som tilskuer....når de var sammen...

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 13 minutter siden:

En af mine - mange gode - oplevelser uden for betalings sex markedet, var en u gdomskæreste der åbent fortalte mig at hun også var til piger, altwså bi seksuel, og ind i mellem kom hende veninde der var bi seksuel, og kæresteløs i en periode, og de gjorde mig meget glad og bagefter hinanden glade. Det var for fedt at være en del af....de ville have mig som tilskuer....når de var sammen...

Mon ikk der er mange mænd der ville blive glade tænker jeg.. :) 

Skrevet
Borende X skrev, den 11/9/2017 at 15:38:

Det lyder som en ny variation. Susanne Legelyst havde, da hun stadig var i branchen, jævnligt veninder med på arbejde. Det var nemmere, end hvis du skulle ud og score i nattelivet. Her var der altid gevinst.

Uhh - der dukker fantastiske minder op :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft et par stykker kvinder hos mig og en del par:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er så absolut ikke bi eller til kvinder.

Men jeg må indrømme at en kvindes tunge lige nøjagtig kunne være spot on med det samme.....

Jeg fik muligheden tidligere på året, da en anden gp og jeg tilbød trekanter til vores kunder.

Det var sgu frækt, men bestemt også grænseoverskridende.....

Har efterfølgende faktisk overvejet at besøge en gp- men synes modet brister lidt.

Tænk hvis min mand opdagede det;)

Skrevet
Denfrækkehusmor skrev, for 6 timer siden:

Men jeg må indrømme at en kvindes tunge lige nøjagtig kunne være spot on med det samme.....

Jeg fik muligheden tidligere på året, da en anden gp og jeg tilbød trekanter til vores kunder.

Har efterfølgende faktisk overvejet at besøge en gp- men synes modet brister lidt.

Hvorfor skulle han opdage det.. Du kunne jo være hjemme hos en veninde.. :) 

Skrevet
Denfrækkehusmor skrev, den 7/10/2017 at 00:37:

Kooooom nu :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.