Hop til indhold
Modenmand

Kvinder hos gper

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

En af mine - mange gode - oplevelser uden for betalings sex markedet, var en u gdomskæreste der åbent fortalte mig at hun også var til piger, altwså bi seksuel, og ind i mellem kom hende veninde der var bi seksuel, og kæresteløs i en periode, og de gjorde mig meget glad og bagefter hinanden glade. Det var for fedt at være en del af....de ville have mig som tilskuer....når de var sammen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 13 minutter siden:

En af mine - mange gode - oplevelser uden for betalings sex markedet, var en u gdomskæreste der åbent fortalte mig at hun også var til piger, altwså bi seksuel, og ind i mellem kom hende veninde der var bi seksuel, og kæresteløs i en periode, og de gjorde mig meget glad og bagefter hinanden glade. Det var for fedt at være en del af....de ville have mig som tilskuer....når de var sammen...

Mon ikk der er mange mænd der ville blive glade tænker jeg.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 11/9/2017 at 15:38:

Det lyder som en ny variation. Susanne Legelyst havde, da hun stadig var i branchen, jævnligt veninder med på arbejde. Det var nemmere, end hvis du skulle ud og score i nattelivet. Her var der altid gevinst.

Uhh - der dukker fantastiske minder op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Denfrækkehusmor

Jeg er så absolut ikke bi eller til kvinder.

Men jeg må indrømme at en kvindes tunge lige nøjagtig kunne være spot on med det samme.....

Jeg fik muligheden tidligere på året, da en anden gp og jeg tilbød trekanter til vores kunder.

Det var sgu frækt, men bestemt også grænseoverskridende.....

Har efterfølgende faktisk overvejet at besøge en gp- men synes modet brister lidt.

Tænk hvis min mand opdagede det;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denfrækkehusmor skrev, for 6 timer siden:

Jeg er så absolut ikke bi eller til kvinder.

Men jeg må indrømme at en kvindes tunge lige nøjagtig kunne være spot on med det samme.....

Jeg fik muligheden tidligere på året, da en anden gp og jeg tilbød trekanter til vores kunder.

Det var sgu frækt, men bestemt også grænseoverskridende.....

Har efterfølgende faktisk overvejet at besøge en gp- men synes modet brister lidt.

Tænk hvis min mand opdagede det;)

Hvorfor skulle han opdage det.. Du kunne jo være hjemme hos en veninde.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Denfrækkehusmor skrev, den 7/10/2017 at 00:37:

Jeg er så absolut ikke bi eller til kvinder.

Men jeg må indrømme at en kvindes tunge lige nøjagtig kunne være spot on med det samme.....

Jeg fik muligheden tidligere på året, da en anden gp og jeg tilbød trekanter til vores kunder.

Det var sgu frækt, men bestemt også grænseoverskridende.....

Har efterfølgende faktisk overvejet at besøge en gp- men synes modet brister lidt.

Tænk hvis min mand opdagede det;)

Kooooom nu :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...