Hop til indhold
Modenmand

Kvinder hos gper

Recommended Posts

Hvor mange kvinder besøger endelig gper? Kender selv flere kvinder der på løningsdagen tager over og lufter missen hos en gp. Hvor mange kender i? Og jeg mener kvinder som besøger kvinder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er selv endnu ikke blevet kontaktet af en pige, men glæder mig da til den dag, det - forhåbentligt - sker ;):P

Det gør jeg også men ved ikke om jeg ville kunne lide at slikke Fisse. Er jo vant til en pik :wub:

Kunne rigtig godt tænke mig at prøve og blive slikket af en kvinde som er bi. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, 1 time siden:

Jeg er selv endnu ikke blevet kontaktet af en pige, men glæder mig da til den dag, det - forhåbentligt - sker ;):P

Kunne et par så ikke friste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Det gør jeg også men ved ikke om jeg ville kunne lide at slikke Fisse. Er jo vant til en pik :wub:

Kunne rigtig godt tænke mig at prøve og blive slikket af en kvinde som er bi. :)

Jeg kan kraftigt anbefale begge dele ;):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan kraftigt anbefale begge dele ;):P

Så kunne det da være man skulle tage sig sammen. Der er da af og til et par som skriver til mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Så kunne det da være man skulle tage sig sammen. Der er da af og til et par som skriver til mig. :)

Gør det - det værste jeg har været ude for i den henseende, var at jeg gik derfra endnu mere sulten end jeg var, da jeg dukkede op :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, Lige nu:

Gør det - det værste jeg har været ude for i den henseende, var at jeg gik derfra endnu mere sulten end jeg var, da jeg dukkede op :D

Jeg har længe været hook på en trekant. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 5 minutter siden:

Har ikk været hos en gp men har været med kvinder.. Det er så dejligt.. Lidt mere intimt syntes jeg :P

Sandt - at det er dejligt, altså - ved ikke, om jeg synes at det er mere intimt - men det er ialfald mere blidt - hvis det altså er to bikvinder sammen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 26 minutter siden:

Sandt - at det er dejligt, altså - ved ikke, om jeg synes at det er mere intimt - men det er ialfald mere blidt - hvis det altså er to bikvinder sammen :P

Intimt og frækt er ordet ved m-m ....ikke så mange dikkedarer og man ved hvad man har har med at gøre og hvordan det virker og føles ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Intimt og frækt er ordet ved m-m ....ikke så mange dikkedarer og man ved hvad man har har med at gøre og hvordan det virker og føles ;)

Sandt - men jeg har så sandelig ligeså meget intimitet med den rette mand også :P For mig er det personligheden, der er det største turn-on - om det så er en kvinde eller en mand, jeg er sammen med - det er mindre vigtigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Pelle45 skrev, for 3 timer siden:

Kunne et par så ikke friste?

Det så frækt og pirrende med besøg af par, sker bare for sjældent:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Modenmand skrev, for 20 minutter siden:

spændende samtale :) andre brugere på eg på gerne komme med deres input

Har tidligere givet udtryk for jeg  gerne vil inviteres med til anden GP af en af mine gæster:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 2 minutter siden:

Har tidligere givet udtryk for jeg  gerne vil inviteres med til anden GP af en af mine gæster:wub:

du vil ikke kontakte hende selv? eller er der noget jeg misforstår :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Modenmand skrev, for 23 minutter siden:

du vil ikke kontakte hende selv? eller er der noget jeg misforstår :)

Forstået det sådan at jeg gerne vil ha en gæst med og jeg vil da gerne kontakte pigen om hun vil ha os på visit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 1 minut siden:

Forstået det sådan at jeg gerne vil ha en gæst med og jeg vil da gerne kontakte pigen om hun vil ha os på visit

når ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, 1 time siden:

Har tidligere givet udtryk for jeg  gerne vil inviteres med til anden GP af en af mine gæster:wub:

Det lyder som en ny variation. Susanne Legelyst havde, da hun stadig var i branchen, jævnligt veninder med på arbejde. Det var nemmere, end hvis du skulle ud og score i nattelivet. Her var der altid gevinst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...