Hop til indhold

Recommended Posts

Hej medsyndere ;)

Jeg efterlyser et sted, hvor man kan komme direkte ind fra gaden, være nogenlunde sikker på at få en superbehandling med fuld pakke af en slank thaikvinde.

Mange af stederne skriver de, at man skal bestille tid og det er jeg ikke helt vild med.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg

Direkte ind fra gaden kan du komme mange steder. Og superbehandling får de de fleste thaisteder. FP er heller ikke umuligt de fleste steder. Men har du f.eks udset dig en bestemt pige, er tidsbestilling nok en supergod ide. Trods alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 4 timer siden:

Hej medsyndere ;)

Jeg efterlyser et sted, hvor man kan komme direkte ind fra gaden, være nogenlunde sikker på at få en superbehandling med fuld pakke af en slank thaikvinde.

Mange af stederne skriver de, at man skal bestille tid og det er jeg ikke helt vild med.

Venligst OT

Bestille tid skal du hvis du vil være sikker på de har tid for dig. Du kan jo ikke være nogenlunde sikker på at få en superbehandling hvis alle er optaget når du kommer.;)

Men ellers kan du bare komme direkte ind fra gaden alle de steder jeg kender.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min generelle erfaring med tidsbestilling er, at det ikke tages seriøst, medmindre tidsbestilling er et krav det pågældende sted. Ellers kan du have en tid kl. 16. Kommer der en anden kunde ind ad døren kl. 15.55, tager de kunden, og når du dukker op et par minutter senere, bliver du sat til at vente.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

Min generelle erfaring med tidsbestilling er, at det ikke tages seriøst, medmindre tidsbestilling er et krav det pågældende sted. Ellers kan du have en tid kl. 16. Kommer der en anden kunde ind ad døren kl. 15.55, tager de kunden, og når du dukker op et par minutter senere, bliver du sat til at vente.

Well.... det er ikke min erfaring. Især ikke hvis de kender dig.

Men der kører en tråd lige nu under debat, om alle dem der aftaler tid men ikke kommer, så måske derfor...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Well.... det er ikke min erfaring. Især ikke hvis de kender dig.

Men der kører en tråd lige nu under debat, om alle dem der aftaler tid men ikke kommer, så måske derfor...

Enig, der er givetvis undtagelser fx hvis de kender dig og ved at du en en god og nem kunde, eller hvis det er et sted og/eller hos en pige, hvor kunderne ikke ligefrem står i kø.Det var derfor jeg skrev at det var min generelle erfaring.

Mine egne erfaringer med tidsbestilling er i langt de fleste tilfælde hos de populære damer, hvor jeg på trods af tidsbestilling ofte har oplevet at måtte vente, hvis jeg først er mødt op til aftalt tid. Derimod har jeg haft en vis succes med at møde op 15-20 minutter før den aftalte tid, så er jeg som regel kommet til nogenlunde til den aftalte tid - men det gælder altså kun de meget populære piger, men jeg bestiller ikke tid ved andre. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig mange går forgæves, fordi de ikke har booket tid i forvejen. Så alt andet lige er det dumt ikke at ringe. I hvert fald hvad angår de små klinikker med en til to piger. Så svaret til OT giver sig selv: Gå til de store klinikker med mange piger, hvis du være sikker på at komme til med det samme uden at have booket tid.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54
Oldtimer skrev, den 9/9/2017 at 18:26:

Hej medsyndere ;)

Venligst OT

Du lyder på mig som en, der ønsker 100% anonymitet, og da de fleste steder ikke besvarer navn- og vis nummer løse taletidskort, så er der kun gaden tilbage.

Men så må man også leve med den mistænksomhed og tilbageholdenhed, der bliver udvist .... det er noget for noget.

Selvfølgelig findes der steder - se massageguiden - tag chancen.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 9/9/2017 at 18:26:

Hej medsyndere ;)

Venligst OT

Prøv hos Gamrai i Brønshøj. - Jeg er kommet der flere gange og har bestilt tid, - men jeg tror, du med succes kan gå derind uanmeldt. - De har så vidt jeg har observeret altid en håndfuld piger siddende klar til at give en hånd med - eller helle kroppen. - Jeg har som regel bestilt en time Body2body, men det er altid endt med gæstfri knep.

http://gamraimassage.dk.84-246-247-18.telanco.dk/pages/galleri.php

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...