Hop til indhold
anon

Frække Ida, igen

Recommended Posts

Røvslikker skrev, 1 time siden:

Vil du tvinge @Frække Ida eller andre piger til noget de ikke har lyst til, det tilbyder man ikke @Frække Ida som giver en så helt igennem fantastisk oplevelse til os mænd, og hvorfor afsporer du, og andre denne gode anmeldelse ??

Jeg har lidt svært ved at se hvordan nogen blev tvunget til at indgå en aftale.

Men JEG synes at det er almindelig høflighed at overholde de aftaler man indgår. Hvis en af parterne ikke ønsker at fuldbyrde aftalen efter man har mødt hinanden er det OK da det jo ER en meget personlig service.

At lave en aftale og derefter lade kunden side og vente forgæves i bilen på selve adressen synes JEG er uacceptabelt. Det synes jeg naturligvis også det er hvis nogen laver en aftale på en klinik og så bliver væk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, den 8/9/2017 at 21:29:

Det er skrevet mange gange, men lige en gang til:

Frække Ida er den bedste. Fræk, smuk, sød, sjov, cool og bare dejlig. Hun kan ikke anbefales nok. 

Jeg havde fornøjelsen af den dejlige Ida et par timer i Viborg. Det var himmelsk! Bagefter var jeg helt og aldeles flad. 

Til de livstrætte:

Ja, det er reklame 

Ja, denne anmeldelse er en af mange

Hvis det keder jer så..... er jeg pisseligeglad! 

Kære anon:)

Nu har jeg læst hele tråden igennem - og hold da op et ramaskrig:mrgreen: -  -  på grund af bare to sætninger : Til de livstrætte: og Hvis det keder jer så..... er jeg pisseligeglad! , hvis disse 2 sætninger var udeladt, tror jeg "rundhylet" var blevet mindre eller slet ikke. Det er faktisk bare 2 ord der er uheldige : livstrætte og pisseligeglad.

Der findes på EG ingen regler for hvordan en anmeldelse skal skrives - ingen - slet ingen, udover at en sober tone fremmer forståelse!!!  Det lader sig ganske ikke gøre med regler, fordi "enhver fugl synger med sit næb"

På EG er der  aleeeen lange anmeldelser og korte anmeldelser, og de kan være lige gode selvom de er vidt forskelligt opbygget i afsnit - sætninger - ord.

Jeg synes faktisk linje 2 og 3 som udgør din anmeldelse er helt OK, det er din egen helt personlige oplevelse af en skøn stund hos Frække Ida:wub:. Den er skrevet som "kort og godt" - den kunne ikke blive anderledes efter dette besøg - et besøg en anden gang måske lidt anderledes. Et besøg hos en anden pige :wub: bliver sikkert helt anderledes.

At "være en mand af få ord" - det er også OK. ( jeg er af alt for mange ord og med absurde holdninger og pissetrætter uhyggeligt mange)

At der så kan forekommer "brødnid" og misundelse er hverken dit eller Frække Ida´s:wub: problem,  - - - det er andres problem!!!!!!!!

Hvis de sidste 4 linjer havde set sådan ud :

Til de trængende:

Ja, det er reklame

Ja, denne anmeldelse er en af mange

Hvis det gør jer så liderlige.... er jeg pisseglad! 

 

...... nå nu får jeg nok et helt hylekor på nakken, det må jeg så prøve at overleve.

Mange hilsner 

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyder Livet: tusind tak for de kloge og venlige ord. Din besked passer perfekt til dit navn. Jeg gad godt hvis andre ku se det fra din side, og løfte blikket op mod verden og bare være mindre.... livstræt. 

Hvis ikke, så er jeg stadig pisseligeglad. 

Øjet skabtes trods alt himmelvendt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, den 9/9/2017 at 16:31:

Havde satset på at jeg kunne smide et par ord om Ida herinde, men kommunikationen stoppede pludsligt efter vi havde aftalt en tid.
Holdt i Viborg en times tid og ventede forgæves på svar. Ved ikke lige hvad der gik galt.

Lige en udpensling af dette. Måske mig der var fatsvag pga for meget blod i lemmet fremfor hjernen, men ellers aner jeg ikke lige hvad jeg har gjort galt.
Det er ikke for at afspore tråden på nogen måde, eller tale Ida hverken ned eller op, men kan se at min kommentar måske var lidt uklar og man kunne drage forhastede konklusioner. Sorry.

Havde snakket med den frække Ida et par gange. Endelig bød muligheden for en åbning i kalenderen.
Jeg skrev pr sms og fik at vide at der var et tidspunkt ledigt, jeg besvarede pr sms jajajajajaja 5 min senere. 
Derefter hørte jeg ikke noget, tænkte at hun nok havde besøg og derfor ikke kunne lege med telefonen. 
Vidste hvor der cirka var, så jeg begav mig den 15 mins køretur mon domkirkebyen, så tænkte jeg at jeg fik den præcise adresse når gæsten var taget afsted. 
2 smser senere og 5 min efter det tidspunkt jeg havde fået at vide der var en ledig tid, var der stadig ingen svar. Tænkte at gæsten stadig var der.
Så tog jeg ud og handle i et supermarked i nærheden. Det kunne jo være at tidligere aftale trak ud.
Efter at have handlet ind og ordnet et par andre ærinder i byen tog jeg hjem en times tid efter "åbningen".

Havde glædet mig som et lille barn til juleaften :wacko::shock::( 
Så jeg tog afsted på job med et lem der var så stift at det kunne lave huller i et læderbælte. 

Måske var det lidt horny-go-lucky at tage til viborg. Har dog haft masser af skønne aftaler lavet på denne måde med andre, så jeg tænkte at den var i vinkel. 
Måske skulle jeg have haft ringet, afventet på et svar på mit "jatak". Måske min telefon med Lebara dækning havde misset et svar. Ingen anelse.

Men helt ærligt, mest af alt var jeg bange for at der var sket Ida noget. 
Og jeg fik da handlet ind. Så forgæves eller spild af min tid var det dog ikke. :):):) 
Men pikkefar var ked af det, den var så opsat på sjov den dag. Og Ida var og er helt øverst på min liste (og nummer 2 og 3) :D

Redigeret af DJX

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
AalborgLook skrev, den 10/9/2017 at 19:39:

@anon syntes faktisk det er dejlig forfriskende med en anmeldelse med lidt kant og som ikke er som de fleste. 

Respekt herfra. 

Ja nemlig, dejligt med noget kant som henvender sig bredt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...