Hop til indhold
anon

Frække Ida, igen

Recommended Posts

Det er skrevet mange gange, men lige en gang til:

Frække Ida er den bedste. Fræk, smuk, sød, sjov, cool og bare dejlig. Hun kan ikke anbefales nok. 

Jeg havde fornøjelsen af den dejlige Ida et par timer i Viborg. Det var himmelsk! Bagefter var jeg helt og aldeles flad. 

Til de livstrætte:

Ja, det er reklame 

Ja, denne anmeldelse er en af mange

Hvis det keder jer så..... er jeg pisseligeglad! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke fordi jeg er livstræt, men jeg kunne godt ønske mig en anmeldelse der beskrev dit gode besøg, sådan som du oplevede det. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
anon skrev, for 5 timer siden:

Det er skrevet mange gange, men lige en gang til:

Frække Ida er den bedste. Fræk, smuk, sød, sjov, cool og bare dejlig. Hun kan ikke anbefales nok. 

Jeg havde fornøjelsen af den dejlige Ida et par timer i Viborg. Det var himmelsk! Bagefter var jeg helt og aldeles flad. 

Til de livstrætte:

Ja, det er reklame 

Ja, denne anmeldelse er en af mange

Hvis det keder jer så..... er jeg pisseligeglad! 

 

images (1).jpeg

Du bare såååå HYLE morsom @anon:lol:, og man ska sg også bare være pisseligeglad!!!:P ( Hånden på hjertet <3)!!!!

Dejlig FLABET og direkte anmeldelse, beskrivelse, info og REKLAME!!! JA, REKLAME!!!:lol: søde @anon

Go dag derude, j v i hvert fald snuppe én af dem ;)

Kys:P osv etc og alt d, som smager af vingummi, Ida:rolleyes:

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Det er ikke fordi jeg er livstræt, men jeg kunne godt ønske mig en anmeldelse der beskrev dit gode besøg, sådan som du oplevede det. :) 

Ja, den er lidt kortfattet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 6 timer siden:

 

images (1).jpeg

Du bare såååå HYLE morsom @anon:lol:, og man ska sg også bare være pisseligeglad!!!:P ( Hånden på hjertet <3)!!!!

Dejlig FLABET og direkte anmeldelse, beskrivelse, info og REKLAME!!! JA, REKLAME!!!:lol: søde @anon

Go dag derude, j v i hvert fald snuppe én af dem ;)

Kys:P osv etc og alt d, som smager af vingummi, Ida:rolleyes:

Så du synes slet ikke det er lidt pinligt og uhensigtsmæssigt at få omtale, der umiddelbart kun er lavet for at provokere :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Så du synes slet ikke det er lidt pinligt og uhensigtsmæssigt at få omtale, der umiddelbart kun er lavet for at provokere :huh: 

Det tror jeg ikke du skal satse på. I mine øjne er hun utroværdig herinde efter hun blev bustet med falske profiler der roste hende  (selv) til skyerne. Det har hun heller ikke ytret var pinligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75

Utroværdig eller ej. Antallet af gode anmeldelser siden hun startede peger vel kun en vej? Jeg skal se hende sidst i denne måned. Glæder mig som et barn til juleaften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Det tror jeg ikke du skal satse på. I mine øjne er hun utroværdig herinde efter hun blev bustet med falske profiler der roste hende  (selv) til skyerne. Det har hun heller ikke ytret var pinligt. 

Nårh, men med så mange tilfredse besøgende, burde det da slet ikke være nødvendigt at gøre sådan.

Hun skal skam nok være rigtig dygtig til sit job, men tror bare ikke anmeldelser som denne (som kun virker skrevet for balladens skyld) gavner hverken Ida eller nogen andre. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, for 40 minutter siden:

Utroværdig eller ej. Antallet af gode anmeldelser siden hun startede peger vel kun en vej? Jeg skal se hende sidst i denne måned. Glæder mig som et barn til juleaften. 

Nu skriver jeg ikke generelt men herinde. Ingen tvivl om at hun kan sit  kram  og godt for hende men den barnlig attitude høre ikke en voksen kvinde til . Bare min holdning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

tak for anmeldelse @anon super du igen havde en kanon <3 oplevelse sammen vores alle nr 1 :wub: den dejlige @Frække Ida hun er en oplevelse som man kun kan blive afhængig af :wub:

god weekend :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Nu skriver jeg ikke generelt men herinde. Ingen tvivl om at hun kan sit  kram  og godt for hende men den barnlig attitude høre ikke en voksen kvinde til . Bare min holdning.

 

Så er det da godt at du og Nikita kan beskrive, hvor sure de rønnebær er :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Misundelsens slidte fjæs klæder ingen, og kvinde er vel kvinde værst. 

Jeg må være gået glip af de falske profiler, men jeg kender den ægte, og det er nok for mig. 

Anmeldelsen var på ingen måde ment som en provokation. Den var ment som en anmeldelse af en GP som er det hele værd. Sådan nogenlunde det EG handler om. 

De afsluttende bemærkninger var skrevet som et forsøg på at dæmpe de triste reaktioner, lignende positive anmeldelser efterhånden får her. Hvis ikke man kan skrive en positiv anmeldelse, så er det sgu trist, livstræt og trist. 

Jeg gik glad fra Idas sted, jeg var glad hele aftenen og jeg er glad i endnu i dag. Det er ret fantastisk at man kan købe sig til en skøn oplevelse med en dejlig kvinde som investerer en stor del af sig selv i projektet. Det kan man vel kun respektere, og for mit vedkommende også beundre. 

Jeg har intet til overs for sure reaktioner fra konkurrenterne. Vel er det trist og på en måde forstemmende, men det ændrer intet i min respekt og beundring for de skønne kvinder der giver os mænd skønne og unikke oplevelser. 

Redigeret af anon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde satset på at jeg kunne smide et par ord om Ida herinde, men kommunikationen stoppede pludsligt efter vi havde aftalt en tid.
Holdt i Viborg en times tid og ventede forgæves på svar. Ved ikke lige hvad der gik galt.
Havde glædet mig i mange uger til endelig at skulle møde Ida. :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 46 minutter siden:

Misundelsens slidte fjæs klæder ingen, og kvinde er vel kvinde værst. 

Øv, jeg troede ellers at det fremgik tydeligt af mine indlæg, at det ikke var Ida, jeg havde et problem med, men derimod din konfliktsøgende måde at skrive om hende:huh:

Jeg har selv været fanget som skyts imellem EG-brugere, der fører krig mod hinanden, og det var yderst ubehageligt og egentlig ikke noget, som jeg ønsker for andre piger. 

 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Øv, jeg troede ellers at det fremgik tydeligt af mine indlæg, at det ikke var Ida, jeg havde et problem med, men derimod din konfliktsøgende måde at skrive om hende

 

Jeg troede ikke at min bemærkning om Misundelse var vendt mod dig. 

Jeg forsøgte at forklare hvorfor min anmeldelse ikke var konfliktsøgende. Det lykkedes ikke. Fred med det og hviler over land og by. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, 1 time siden:

Havde satset på at jeg kunne smide et par ord om Ida herinde, men kommunikationen stoppede pludsligt efter vi havde aftalt en tid.
Holdt i Viborg en times tid og ventede forgæves på svar. Ved ikke lige hvad der gik galt.
Havde glædet mig i mange uger til endelig at skulle møde Ida. :/ 

Det er ikke I orden. Vi skal allesammen respektere hinanden og overholde de aftaler vi indgår. 

Ida står også højt på min "ønskeliste" men hvis man risikerer at køre forholdsvis langt forgæves er det jo et urimeligt spild af både tid og penge. Håber det er en undtagelse og at Ida giver dig en undskyldning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 5 timer siden:

Det er ikke I orden. Vi skal allesammen respektere hinanden og overholde de aftaler vi indgår.

Nej, det er ikke i orden. Den enes tid er lige så kostbar som den andens. Så er det lige meget, om det er købers eller sælgers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 7 timer siden:

Misundelsens slidte fjæs klæder ingen, og kvinde er vel kvinde værst. 

Jeg må være gået glip af de falske profiler, men jeg kender den ægte, og det er nok for mig. 

Anmeldelsen var på ingen måde ment som en provokation. Den var ment som en anmeldelse af en GP som er det hele værd. Sådan nogenlunde det EG handler om. 

De afsluttende bemærkninger var skrevet som et forsøg på at dæmpe de triste reaktioner, lignende positive anmeldelser efterhånden får her. Hvis ikke man kan skrive en positiv anmeldelse, så er det sgu trist, livstræt og trist. 

Jeg gik glad fra Idas sted, jeg var glad hele aftenen og jeg er glad i endnu i dag. Det er ret fantastisk at man kan købe sig til en skøn oplevelse med en dejlig kvinde som investerer en stor del af sig selv i projektet. Det kan man vel kun respektere, og for mit vedkommende også beundre. 

Jeg har intet til overs for sure reaktioner fra konkurrenterne. Vel er det trist og på en måde forstemmende, men det ændrer intet i min respekt og beundring for de skønne kvinder der giver os mænd skønne og unikke oplevelser. 

 

anon skrev, for 6 timer siden:

Jeg troede ikke at min bemærkning om Misundelse var vendt mod dig. 

Jeg forsøgte at forklare hvorfor min anmeldelse ikke var konfliktsøgende. Det lykkedes ikke. Fred med det og hviler over land og by. 

Rent kommunikativt er det vist ikke måden at skrive på, hvis man ikke er konfliktsøgende :) For lige at undgå misforståelser, har jeg ingen udeståede med Ida, og jeg har også det indtryk at hun gør det godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Nikita Darling skrev, den 9/9/2017 at 08:04:

Så du synes slet ikke det er lidt pinligt og uhensigtsmæssigt at få omtale, der umiddelbart kun er lavet for at provokere :huh: 

Der r på INGEN måde provokation i denne anmeldelse, mon ikke du bare føler dig provokeret af andre årsager?

"Pinligt"???:lol: Ej husmor, der skal i d mindste være en eller anden grund, hvis J Ska få røde kinder:D

Prøv noget andet, m en eller anden anden et eller andet andet sted, prøv m nogle interesser for.eks. fitness, d sundt for sjælen og gi'r en dejlig følelse af selvværd;)

J ser absolut intet negativt i denne dejlige anmeldelse<3,

pånær evige:wacko:, røv kedelige, Uintelligente:idea: kommentarer fra komplet ligegyldige og uinteressante, og "ka ske" misundelige personer:P

J en sød og glad pige, @Nikita Darlingog livet r  sg for kort og tricky t at spilde på .... Øhh..:huh:

Op på hesten min pige, og lad dig ikke provokere så let, d gør dig bare t et grimt menneske :mrgreen: 

Go søndag, du dér, og kom lige ned deroppe fra og hils pænt -måske- næste gang:)

Hej m dig dér, Ida.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor mon tråde om Frække Ida ender med at blive lukket? 

??? Conspiracy?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 4 minutter siden:

??? Conspiracy?

Hej Ida,

Må vi ikke høre hvad der skete med din aftale med DJX (højere oppe i tråden) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Frodige Ida skrev, for 21 timer siden:

Nu skriver jeg ikke generelt men herinde. Ingen tvivl om at hun kan sit  kram  og godt for hende men den barnlig attitude høre ikke en voksen kvinde til . Bare min holdning.

 

 

Frodige Ida skrev, for 22 timer siden:

Det tror jeg ikke du skal satse på. I mine øjne er hun utroværdig herinde efter hun blev bustet med falske profiler der roste hende  (selv) til skyerne. Det har hun heller ikke ytret var pinligt. 

For at ytre flovhed, Ska man også ha noget at være flov over, IK?:)

Og disse "falske profiler", som du har så travlt m at nævne iALLE dine sætninger, har aldrig været t! :D

Efter en hel del mails frem og tilbage, r j, moderator og resten af eg's crew kommet t forståelse og enighed.

Så Læg d nu bag dig, travle pige;)

Hej så længe, indtil du vender tilbage igen...:lol:

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 2 timer siden:

Der r på INGEN måde provokation i denne anmeldelse, mon ikke du bare føler dig provokeret af andre årsager?

"Pinligt"???:lol: Ej husmor, der skal i d mindste være en eller anden grund, hvis J Ska få røde kinder:D

Prøv noget andet, m en eller anden anden et eller andet andet sted, prøv m nogle interesser for.eks. fitness, d sundt for sjælen og gi'r en dejlig følelse af selvværd;)

J ser absolut intet negativt i denne dejlige anmeldelse<3,

pånær evige:wacko:, røv kedelige, Uintelligente:idea: kommentarer fra komplet ligegyldige og uinteressante, og "ka ske" misundelige personer:P

J en sød og glad pige, @Nikita Darlingog livet r  sg for kort og tricky t at spilde på .... Øhh..:huh:

Op på hesten min pige, og lad dig ikke provokere så let, d gør dig bare t et grimt menneske :mrgreen: 

Go søndag, du dér, og kom lige ned deroppe fra og hils pænt -måske- næste gang:)

Hej m dig dér, Ida.

Okay Ida, jeg kan godt se, at du endte med at tage det hele meget personligt, selvom jeg slet ikke har forsøgt at angribe dig, og så længe du trives med den form for opmærksomhed, så hopper jeg da bare tilbage til mine kødgryder og mavebøjninger.

Take care.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 13 timer siden:

Nej, det er ikke i orden. Den enes tid er lige så kostbar som den andens. Så er det lige meget, om det er købers eller sælgers.

Vil du tvinge @Frække Ida eller andre piger til noget de ikke har lyst til, det tilbyder man ikke @Frække Ida som giver en så helt igennem fantastisk oplevelse til os mænd, og hvorfor afsporer du, og andre denne gode anmeldelse ??

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...