Hop til indhold

Recommended Posts

Guest keep it simpel

flink banan - ved du vaj - va de kostet mei - kaj ik husk..

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, 1 time siden:

flink banan - ved du vaj - va de kostet mei - kaj ik husk..

@keep it simpel Er du ikke lidt barnlig nu ;)  @finbanan har det måske lidt svært med at stave men derfor da ingen grund til at behandle ham på den måde. Og sgu da et helt reelt spørgsmål at stille om prisen. 

let's be grown ups! 

god aften. peace :D /4real

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Det vil jeg lade være helt op til 

andre hvad de vurderer...

Det er jo et frit land vi lever i ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ærgerligt det har udviklet sig på den måde med Ten, de gange jeg har været der har hun overholdt aftalerne (senest for 3 uger siden), men det er skidt når man har bestilt tid som @p6d og hun så alligevel ikke stiller op.

Til @finbanan, jeg plejer at give 800-1000 kr, (tror det er efter hvad hun vurderer hun selv har fået ud af det :-)) - men så har man også fået prøvet det hele.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 44 minutter siden:

Det er da ærgerligt det har udviklet sig på den måde med Ten, de gange jeg har været der har hun overholdt aftalerne (senest for 3 uger siden), men det er skidt når man har bestilt tid som @p6d og hun så alligevel ikke stiller op.

Til @finbanan, jeg plejer at give 800-1000 kr, (tror det er efter hvad hun vurderer hun selv har fået ud af det :-)) - men så har man også fået prøvet det hele.

 

Takker og ros til dig @Gammelnisse :D rart med lidt positivitet og tråden er tilbage hvor den høre til. 

/4real

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Min erfaring er helt klart at hvis man vil prøve det hele så er ca prisen let at finde ud af, og en lille formel er således fremkommet.

200 kr + 20 kr pr minut

eksempler:

200 kr + 30 min x 20 kr = 800kr

200 kr + 40 min x 20 kr = 1000kr

200 kr + 50 min x 20 kr = 1200kr

200 kr + 60min x 20 kr = 1400kr

Dertil tillægges specielle ønsker og drikkepenge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...